quote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Niet iedereen is op vakantie natuurlijk. Ik vlieg een paar keer per week en reis rond met zo'n "hutkoffer". Maar goed, scheelt me wel elke keer 20 minuten wachten bij aankomst en bij vertrek kan ik ook later aankomen. Dat tikt op den duur gewoon aan, zeker als je af en toe ellende hebt met bagage (want dat heb je als je 100 keer per jaar vliegt gegarandeerd). Daarbij hoef je met een simpele trolley weinig te zeulen, er zitten tenslotte wieltjes onder
Begrijp ik, is ook veel handiger! Maar je wilt niet weten waarmee mensen allemaal aan komen kakken. Hele hutkoffers denken ze, naast hun reguliere ingecheckte bagage, nog eens mee te kunnen nemen in de cabine. En pissig joh, als je ze vertelt dat het niet mag. Staat duidelijk in de reglementenquote:Op maandag 13 september 2010 20:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Niet iedereen is op vakantie natuurlijk. Ik vlieg een paar keer per week en reis rond met zo'n "hutkoffer". Maar goed, scheelt me wel elke keer 20 minuten wachten bij aankomst en bij vertrek kan ik ook later aankomen. Dat tikt op den duur gewoon aan, zeker als je af en toe ellende hebt met bagage (want dat heb je als je 100 keer per jaar vliegt gegarandeerd). Daarbij hoef je met een simpele trolley weinig te zeulen, er zitten tenslotte wieltjes onder
Je bent grondpersoneel?quote:Op maandag 13 september 2010 21:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Begrijp ik, is ook veel handiger! Maar je wilt niet weten waarmee mensen allemaal aan komen kakken. Hele hutkoffers denken ze, naast hun reguliere ingecheckte bagage, nog eens mee te kunnen nemen in de cabine. En pissig joh, als je ze vertelt dat het niet mag. Staat duidelijk in de reglementen.
En idd, Transavia richt zich op de vakantiereiziger en niet op de zakenman. 5 KG is echt niks, want de meeste trolly's wegen al 2,3 kilo. Dus je kunt beter zo'n zachte koffertas met wieltjes meenemen. En je laptop mag apart in een simpele laptoptas, dus dat scheelt ook wel weer in de kilo's. Niet in het koffertje doen dus, want dan kan je minder kleding e.d. meenemen.
Dat klopt, het ligt aan de airliner. Ik ben nooit in Manila geweest, maar mijn algemene ervaring is als volgt: als de maatschappij de luchthaven niet als thuisbasis heeft, dan is er meestal geen aparte drop-off. Je sluit dus gewoon aan bij die paar balies die ze daar hebben. Heel soms is 1 balie voor alleen drop-off en kan dat dus sneller gaan.quote:Op maandag 13 september 2010 17:37 schreef Motormuis81 het volgende:
[..]
Hoi. Ok ik dacht dat het aan de airliner lag of je online kon inchecken of niet.
Verder geen tips, behalve gewoon rustig en chill blijven. Go with the flow. Verwacht verder ook geen uitgebreide duty free o.i.d.quote:Op maandag 13 september 2010 17:37 schreef Motormuis81 het volgende:
[..]
Hoi. Ok ik dacht dat het aan de airliner lag of je online kon inchecken of niet.
Dat Manila een drama qua rij-en is had ik al gelezen, dus ben zeker op tijd aanwezig.
Nog meer tips voor Manila airport? Ja eticket altijd mee ook om de retourvlucht te kunnen laten zien als je het land binnen komt. Dat van de toegangscontrole had ik ook al gelezen. Meer??
quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef Greatmarked het volgende:
Is ebookers.com (.com dus) een beetje aan te raden?
Ik wil namelijk een ticket (in februari) naar kaapstad boeken en via ebookers.com ben ik 200 euro minder kwijt aan een ticket dan via ebookers.com/nl . Heel apart..
Ik vlieg in februari naar Kaapstad en goedkoopste wat ik tot nu heb kunnen vinden is 450 pond (530 euro) of 750 euro via ebookers.com/nl
Nooit iets van gemerkt trouwens, en ik gebruik wisselend NL en UK sites.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:50 schreef ozzietukker het volgende:
[..]NL booking sites zijn over het algemeen niet zo voordelig.
Ik boek persoonlijk altijd via UK sites aangezien die prijzen dusdanig lager zijn dan de NL sites. De enige sites van ebookers, expedia die het nog slechter doen zijn de Duitse sites.....
Zolang je een credit card hebt is het geen probleem, dan moeten ze het ticket gewoon uitgeven, ik heb slechts één keer een discussie gehad met een UK luchtvaartmaatschappij (Thomas Cook) dat ik geen ticket via de UK site mocht kopen, maar nadat ik vroeg om dit nogmaals te bevestigen met de belofte dat ik dit dan verder zou opvolgen werd het ticket welke ik al had betaald heel snel geprint.
Alles heeft te maken dat ze proberen de markten af te schermen in verschillende landen, de boekingsites gaan ervan uit dat jij als Nederlander niet via de internationale site gaat boeken. Deze moeten exact dezelfde vluchten goedkoper aanbieden omdat je vaak een extra vlucht nodig hebt om vanaf een NL luchthaven te vertrekken. (Naast dat de andere sites betere deals met de betreffende luchtvaartmaatschappij kunnen hebben gemaakt).
Meestal zijn de prijzen bij de UK prijzen beter, afhankelijk van de huidige wisselkoers, en daarnaast zijn er voor de UK sites vaker coupon codes beschikbaar voor extra kortingen.quote:Op dinsdag 21 september 2010 19:52 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nooit iets van gemerkt trouwens, en ik gebruik wisselend NL en UK sites.
Ik heb er lang geleden een ticket gekocht. Er was een kleinigheid niet helemaal duidelijk waarop ik een email stuurde naar het info adres. Daar kwam nooit een antwoord op. Het was geen essentiele vraag (anders had ik kunnen bellen), maar ik vind het nogal sneu dat er na een aankoop van 1500 euro (oid) niet even wat service gegeven kan worden.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef Greatmarked het volgende:
Is ebookers.com (.com dus) een beetje aan te raden?
Volgens mij zit je ook vaak naast elkaar als je beide stoelen in 1 boeking doet, maar dit kan vlak voor tijd altijd veranderen. Tevens hebben frequent flyers eerder al de kans op stoelen te kiezen, daar kan je helaas weinig aan doen. Reisbureaus zijn volgens mij ook altijd duurder, het is maar de vraag of je dat extra geld over hebt voor een kort vluchtje naar NY. Die paar uur niet naast elkaar overleef je toch wel.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:20 schreef Fargo het volgende:
Deze maand ben ik naar NY gevlogen na tickets via het internet te hebben aangeschaft. Allemaal prima gegaan, alleen het online inchecken was misgegaan. Via de bevestigingsmail (na aanschaf tickets) kwam ik te weten dat ik vanaf 24 uur voor de vlucht online kon inchecken. Ik probeerde het iets vroeger, zo'n uurtje of 30 voor de vlucht zou vertrekken, en kwam toen stomverbaasd tot de ontdekking dat het hele toestel zowat al vergeven was. Uiteindelijk twee stoelen gekozen (niet naast elkaar dus) en op de luchthaven is het gelukkig, omdat we er vroeg bij waren, goed gekomen. Maar prettig is het allerminst.
Dit willen we dus een volgende keer voorkomen. Nu heb ik begrepen dat tickets geboekt via een reisbureau gelijk aan een stoelnummer gekoppeld worden. Klopt dit? En zo ja, kunnen wij dan een willekeurig reisbureau binnen stappen met de vraag of zij om het even welke vliegtickets voor ons kunnen reserveren. Of hebben ze allemaal zo hun partnerorganisaties en kan de één bijvoorbeeld geen Delta reserveren en een ander weer bijvoorbeeld geen Continental of KLM?
Want ik zou het liefste vliegen met Jet Airways, maar dan wel met tickets geboekt via een reisbureau, zodat ik later niet hoef te kloten met het online inchecken. Is dat mogelijk?
Bedankt voor je reactie. Deze stoelen waren trouwens ook in 1 boeking, maar we zaten dus niet naast elkaar omdat we dus nog online moesten inchecken. Wat dus misging. Toen ik wilde inchecken kon ik nog kiezen uit acht stoelen. Lijkt me niet dat alle andere stoelen reeds door frequent flyers waren gereserveerd.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:32 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Volgens mij zit je ook vaak naast elkaar als je beide stoelen in 1 boeking doet, maar dit kan vlak voor tijd altijd veranderen. Tevens hebben frequent flyers eerder al de kans op stoelen te kiezen, daar kan je helaas weinig aan doen. Reisbureaus zijn volgens mij ook altijd duurder, het is maar de vraag of je dat extra geld over hebt voor een kort vluchtje naar NY. Die paar uur niet naast elkaar overleef je toch wel.
Vreemd verhaal, zal wel een reden voor zijn. Normaal zijn er nooit zoveel stoelen bezet van tevoren.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Deze stoelen waren trouwens ook in 1 boeking, maar we zaten dus niet naast elkaar omdat we dus nog online moesten inchecken. Wat dus misging. Toen ik wilde inchecken kon ik nog kiezen uit acht stoelen. Lijkt me niet dat alle andere stoelen reeds door frequent flyers waren gereserveerd.
regels zijn nog steeds hetzelfde. Helaas.quote:Op donderdag 23 september 2010 17:54 schreef Olle. het volgende:
Morgen vlieg ik naar USA, is het nog steeds zo dat je geen dinken mee mag nemen het vliegtuig in?
Of is dat al wat lichter geworden? want dat had ik laatst ergens gehoord.
Als je van te voren stoelen wilt vastleggen (kan bij de meeste maatschappijen), betaal je daar extra voor. Dus als je voor het goedkoopste ticket kiest, is de kans groot dat je niet de fijnste stoelen krijgt. Je kunt wel proberen te bellen naar de maatschappij (kunnen vaak meer dan reisbureaus) en dan kunnen zij misschien nog stoelen vastleggen, maar ik weet niet of je hier dan ook voor betaalt. Zou kunnen.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Fargo het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Deze stoelen waren trouwens ook in 1 boeking, maar we zaten dus niet naast elkaar omdat we dus nog online moesten inchecken. Wat dus misging. Toen ik wilde inchecken kon ik nog kiezen uit acht stoelen. Lijkt me niet dat alle andere stoelen reeds door frequent flyers waren gereserveerd.
Vaak zijn die plekken al snel 'verkocht', dus probeer het idd zsm te regelen. Beste is online vlucht boeken en daarna contact opnemen met KLM (of andersom!). Zij kunnen stoelen voor je reserveren.quote:Op donderdag 23 september 2010 22:50 schreef theywerebulletsmofo het volgende:
Wij gaan volgende zomer naar de VS. Eén van ons is een vent van zo'n 2 meter en ik probeer erachter te komen hoeveel extra kosten je hebt als je extra beenruimte zou willen reserveren. Ik kom er op bijv. de KLM site niet achter. Hebben jullie een idee? En is het nuttig om dit te doen?
We moeten in het hoogseizoen, helaas. Dus half juli tot half augustus. Hoe kunnen we toch een beetje een goeie deal vinden voor een ticket naar Californië?
Het overkomt mij regelmatig dat ik uit zo'n acht stoelen kan kiezen. Dat wil volgens mij niet vanzelfsprekend zeggen dat de rest al vergeven is. Er wordt je slechts een beperkte set uit de nog vrije stoelen aangeboden. Een andere reiziger die aan het inchecken is, ziet waarschijnlijk een andere set.quote:Op donderdag 23 september 2010 15:57 schreef Fargo het volgende:
Toen ik wilde inchecken kon ik nog kiezen uit acht stoelen. Lijkt me niet dat alle andere stoelen reeds door frequent flyers waren gereserveerd.
Dank voor je antwoord! Begrijp ik het goed dat de normale stoelen met extra beenruimte niet extra kosten? toch maar eens informeren bij KLM o.i.d.quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Vaak zijn die plekken al snel 'verkocht', dus probeer het idd zsm te regelen. Beste is online vlucht boeken en daarna contact opnemen met KLM (of andersom!). Zij kunnen stoelen voor je reserveren.
KLM heeft nu ook een comfort class, waar je sowieso meer beenruimte hebt, maar daar zijn idd kosten aan verbonden en frequent flyers gaan voor.
quote:Op donderdag 23 september 2010 23:25 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Vaak zijn die plekken al snel 'verkocht', dus probeer het idd zsm te regelen. Beste is online vlucht boeken en daarna contact opnemen met KLM (of andersom!). Zij kunnen stoelen voor je reserveren.
KLM heeft nu ook een comfort class, waar je sowieso meer beenruimte hebt, maar daar zijn idd kosten aan verbonden en frequent flyers gaan voor.
Dus dan is het ook meteen normaal dat er nog geen glas water aangeboden wordt?quote:Op zaterdag 25 september 2010 11:57 schreef Fogel het volgende:
Als jij in je claim hard kan maken dat Icelandair een weermachine heeft en die niet gebruikt heeft omdat ze graag jou vertraging wilden laten krijgen, wens ik je een leuke rechtzaak toe.
Weer valt dus echt buiten de verantwoording van een maatschappij.
Hoeveel wil je claimen hiervoor dan? Heb je uberhaupt gevraagd naar een glas water, of heb je 3,5 uur in semi-gedehydrateerde toestand zitten wachten op wat water? En indien je het gevraagd hebt, werd het geweigerd?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:05 schreef Mryc het volgende:
[..]
Dus dan is het ook meteen normaal dat er nog geen glas water aangeboden wordt?
Alleen krijg je er in praktijk maar 8 in zo'n hersluitbare 1 liter zak van een bepaald formaat.quote:Op dinsdag 28 september 2010 05:24 schreef Qebbel het volgende:
Je mag 10 losse flesjes van max 100ml in je handbagage.
quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is dit nog niet voorbij gekomen, maar wel handig voor in de OP:
Als je maar 1u en 15 minuten hebt om over te stappen (en je hebt het ticket uitaard als 1 geheeld gekocht op bv de website van de airline zelf) op een relatief groot vliegveld zoals MSP (Minneanapolis), en je haalt dat niet omdat alles (douane, baggage opnieuw op de band, etc) nogal traag verloopt, is het dan de verantwoordelijkheid van de airline (aangezien ze het ticket zelf aan je verkocht hebben en dus de marge om over te stappen ruim genoeg vinden) om je toch verder te brengen met een latere vlucht, of moet je zelf een nieuw ticket betalen?
Gaat dus over een vlucht van buiten de VS naar de VS, en dan een binnenlandse vlucht verder.
Mijn ervaring is ook dat (toevallig ook Delta) zonder mokken een alternatief zoekt.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:43 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Mijn ervaring met Delta is dat ze zich in ieder geval wel verantwoordelijk voelden en ondanks mijn vertraging op de New York vlucht, mij direct overboekten op een latere vlucht naar Buffalo, omdat de eerdere vlucht onmogelijk door mij gehaald kon worden.
Nu weet ik niet de situatie op MSP, maar op New York (JFK) kon je direct na aankomst na de paspoortcontrole de douane door en de bagage weer afgeven voor de connecting vlucht, en daarna gelijk de veiligheidscheck door, dus als er geen vertraging is moet dat haalbaar zijn.
quote:Price specification
Adult
Total price excluding surcharge NOK 8 526
Credit card surcharge 75
Total price for all passengers NOK 8 601
Ticket price 5 850
Booking fee 10
Fuel surcharge 1 932
US international transportation tax 188
Airport Passenger Service Charge 119
Security charge 118
Airport Passenger Service Charge 102
USA passenger civil aviation security service fee 45
US INS user fee 41
US customs user fee 32
Netherlands noise isolation charge 32
US APHIS fee 30
USA passenger facility charge 27
Price (per passenger) 8 526
Number of passengers 1
Ik weet niet wat er in de kleine lettertjes van een ticket contract staat hierover. Ik heb echter nog nooit gehoord dat een maatschappij je achterlaat als je buiten je eigen schuld een aansluitende vlucht mist. Niet in mijn vriendenkring en niet in dit forum.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 20:15 schreef Fogel het volgende:
Volgens mij is dit nog niet voorbij gekomen, maar wel handig voor in de OP:
Als je maar 1u en 15 minuten hebt om over te stappen (en je hebt het ticket uitaard als 1 geheeld gekocht op bv de website van de airline zelf) op een relatief groot vliegveld zoals MSP (Minneanapolis), en je haalt dat niet omdat alles (douane, baggage opnieuw op de band, etc) nogal traag verloopt, is het dan de verantwoordelijkheid van de airline (aangezien ze het ticket zelf aan je verkocht hebben en dus de marge om over te stappen ruim genoeg vinden) om je toch verder te brengen met een latere vlucht, of moet je zelf een nieuw ticket betalen?
Gaat dus over een vlucht van buiten de VS naar de VS, en dan een binnenlandse vlucht verder.
Absoluut waar, true, true. Maar toch, het idee. Ik boekte een vliegticket voor mijn vriendin en vulde zo ongeveer al mijn gegevens in (gegevens boeker) en enkel eerste voornaam + achternaam van mijn vriendin. Gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:35 schreef Fogel het volgende:
Dan moet die Jan de Jong ook nog weten dat die andere gaat, op welke datum en welke vlucht, en daarnaast ook nog eens de boekingscode weten.Met alleen al in Europa 32000 vluchten per dag moet je best wel "mazzel" hebben als het je gaat lukken om problemen hiermee te krijgen.
De tweede reiziger op een ticket kan volgens mij niet apart inchecken.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:50 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Absoluut waar, true, true. Maar toch, het idee. Ik boekte een vliegticket voor mijn vriendin en vulde zo ongeveer al mijn gegevens in (gegevens boeker) en enkel eerste voornaam + achternaam van mijn vriendin. Gewoon vreemd.
Het is min of meer hetzelfde als OK. Bron (o.a.) : http://www.flyertalk.com/forum/archive/t-320682.htmlquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 22:40 schreef Ron.Jeremy het volgende:
Is status HK hetzelfde als status OK?
Wie heeft hier ervaring mee?
Delta bellen, zij kunnen het voor je veranderen. KLM heeft geen zin, die verwijzen je door naar Delta.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:40 schreef Fogel het volgende:
Weet trouwens iemand of en zo ja hoe het mogelijk is om een stoelnummer te wijzigen bij een intercontinentale vlucht van Delta -geboekt bij KLM-? Ik zag dat ik een stoel in rij J krijg op de terugvlucht, en ik heb een hekel om aan de rechterkant van een vliegtuig te zitten. Vorige keer had ik via een reisbureau geboekt (bedrijfspolicy) en die hebben het voor me veranderd, maar deze keer heb ik gewoon zelf online geboekt en zie geen mogelijkheid om een verandering aan te brengen in "manage my booking". Ik vlieg overigens over een week of 2-3.
mijn vlucht bkk-ams landde toen wij al in de gate zaten en werd door een ploeg van 50!! mensen schoongemaakt en was in een goede 10minuten klaar (vlucht kwam uit taipei)quote:Op maandag 13 september 2010 20:59 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Voor zakenvluchten of weekendtripjes is alleen handbagage met laptop erin natuurlijk prima en handig, maar juist voor zakenreiziger is Transavia meestal niet zo interessant, voor de gemiddelde zakenreiziger dan, ze vliegen toch veelal op de vakantiebestemmingen.
Althans, ik heb pas 2 keer met Transvertragia naar een bestemming moeten vliegen, en dat heb ik geweten ook van het klote Rotterdam Airport met veel vertraging naar Toulon. (Hoe kan je nou na landing van een vertraagde vlucht het toestel zo langzaam schoonmaken dat deze na 1,5 uur vertraging bij aankomst uiteindelijk 3 uur te laat weggaat)
Geen probleem.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:07 schreef menjo1 het volgende:
Hallo,
Hopelijk zit ik hier goed met mijn vraag en dat hij niet al eerder gesteld is.
Gisteren heb ik 5 tickets geboekt voor Ams-Bristol. v.v Bij Easyjet.
Alleen nu heb ik bij 2 heren niet hun tweede naam ingevoerd.
Dus wel voornaam en achternaam conform ID.
Geeft dit problemen? Is er iemand die hier uitsluitsel over kan geven.
Alvast bedankt voor een evt. antwoord.
Of je van een Schengen land komt heeft er niet zoveel mee te maken. Misschien een extra controle ingebouwd door Schiphol op dat moment. Hebben ze misschien zo hun redenen voor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst vloog ik met Malev(Via KLM geboekt) naar budapest en terug, op de terugweg werden we op schiphol met een bus opgehaald allemaal en nog eens allemaal gecontroleerd(handbagage, metaal etc, net 't zelfde als bij inchecken). Sinds wanneer is dit? Hongarije is toch gewoon een Schengen-land?
Vreemd inderdaad, had ik laatst ook toen ik vanaf Budapest kwam. Echter was er wel een bommelding geweest op onze vlucht, dus ik dacht dat het daarmee te maken had...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst vloog ik met Malev(Via KLM geboekt) naar budapest en terug, op de terugweg werden we op schiphol met een bus opgehaald allemaal en nog eens allemaal gecontroleerd(handbagage, metaal etc, net 't zelfde als bij inchecken). Sinds wanneer is dit? Hongarije is toch gewoon een Schengen-land?
Dit hangt van allerlei omstandigheden af. Je kunt het via de claimcalculator van euclaim zelf nagaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Omnifacer het volgende:
Ik had een klein vraagje: ik kwam zaterdag op zondag terug uit NYC. Ik vloog met Iberia () van JFK naar MAD naar BRU. Echter: doordat we te laat vertrokken (door mankementen) in NYC miste ik de aansluiting in Madrid, waardoor ik vier uur moest wachten op een andere vlucht. Heb ik dan recht op vergoeding?
OK, thanks. Had even alles ingevuld.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:26:33 schreef jaco het volgende:
[..]
Dit hangt van allerlei omstandigheden af. Je kunt het via de claimcalculator van euclaim zelf nagaan.
Sjah, ik neem aan dat je zoiets beter zelf kunt regelen. Ik ga eens uitzoeken hoe dat moet. Iemand nog tips?quote:Op basis van de door u ingevulde informatie in de ClaimChecker kunnen wij
¤ 250,- per passagier voor u claimen bij de luchtvaartmaatschappij.
Klik hieronder om uw claim via ons in te dienen!
Het claimproces is eenvoudig en overzichtelijk. U wordt continue op de hoogte gehouden van de voortgang. Als de luchtvaartmaatschappij niet uitkeert dan betaalt u NIETS. Doen ze dat wel, dan ontvangt u 73% van het compensatiebedrag per passagier minus administratie kosten van ¤ 25,-. U hebt niets te verliezen, en indien nodig leggen wij uw claim ook voor aan de nationale toezichthouder.
ja was bij ons ook 31 augustus dag na die terrorist met aanelkaargeplakte flesjesquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:02 schreef Elmostyle het volgende:
Laatst vloog ik met Malev(Via KLM geboekt) naar budapest en terug, op de terugweg werden we op schiphol met een bus opgehaald allemaal en nog eens allemaal gecontroleerd(handbagage, metaal etc, net 't zelfde als bij inchecken). Sinds wanneer is dit? Hongarije is toch gewoon een Schengen-land?
Had je liever gehad dat er met mankementen was doorgevlogen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Omnifacer het volgende:
Ik had een klein vraagje: ik kwam zaterdag op zondag terug uit NYC. Ik vloog met Iberia () van JFK naar MAD naar BRU. Echter: doordat we te laat vertrokken (door mankementen) in NYC miste ik de aansluiting in Madrid, waardoor ik vier uur moest wachten op een andere vlucht. Heb ik dan recht op vergoeding?
quote:Ja. Dat kun je namelijk ook opmaken uit mijn post.Op woensdag 20 oktober 2010 16:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Had je liever gehad dat er met mankementen was doorgevlogen?
quote:Site van Delta of via www.seatguru.comOp woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef Omnifacer het volgende:
Hoe kun je vinden wat voor entertainment system er in een Boeing 757 zit van Delta zit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |