Behalve dan dat het nummer zo'n 25 topics geleden is, ah kniesoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef P.F. het volgende:
O die.stond nog.vooringevuld, handig. Teleoonpost
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ik weet nog wel een leuke titel: "Waar Vik een baan heeft"
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
ga meteen mn mams eens mailen of ze nog huisjes over hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!![]()
![]()
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Mag verhuizen. Maar wordt wel een erg lange titel dan. Maar idd, dit heeft wel vrij verstrekkende gevolgen, afhankelijk van of er snel een huisje te regelen valt daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"
Nou Vik moet 1 september beginnen dacht ik. Dus heel snel al als we een huisje kunnen regelen en anders eerst een kamer voor Vik en kijken we dan wel verder of we iets kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Vik, wat goed zeg!![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan jullie verhuizen Mark?
Nee, helemaal niet, meer goede interessante vriendschap materiaal!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow wat leukVIK
You are the BEST
PF. niet verliefd worden
Heb altijd een beetje middenblond gehad. Heb toen voor de zomervakantie zomerblondshampoo gebruikt en is m'n haar iets lichter blond geworden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef j.t het volgende:
Wat voor kleur Noukje?? Vanaf welke kleur Noukje?
Ik ga trouwens deel 2 afwas doen, met harde muziek op ..
wtf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een huis voor Viknou ja, ze heeft keuze uit 3 en mag mijn mams bellen maandag (of even laten bellen dus)
!
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou uniekje nog richting het westen krijgen![]()
Neuh, maar ik had wel gewenst willen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had wel gewenst willen zijn.
Niemand houdt van me en ik heb geen vrienden en het regent en nou en zo.
Doe het je liever niet aan, de randstad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik mij ook niet. Ik heb er gewoond, in Vlaardingen-Oost en later in Rotterdam OudWest. Jaren '80..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe het je liever niet aan, de randstad..
QFTquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef Perruche het volgende:
Ik zou graag weg willen uit de randstadlekker ergens met veel ruimte en bos.
Super Vik!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 1000.
Ik besef het nog niet helemaal. Had het niet echt verwacht. Was zo'n kort gesprek en ze wilden me vast niet want ik moet nog verhuizen = onhandig en ik ben slechthorend etc etc.
Ben nu bij een Haagse Fokster thuis. Morgen arbeidsvoorwaarden enzo regelen (per mail).
Sorryquote:
Ze willen me niet, in de Randstad.quote:
Ow, dat is klote!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
Shit, ik liet net m'n iPhone in de keuken op een bordje met water vallen. Krijg ik opeens de melding: Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.![]()
![]()
Je hebt mooi rood en lelijk rood. En mijne is dus duidelijk dat laatste..quote:
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
voor Vik
voor noukjee. Naar de kapper jij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn kaak begint nu serieus zeer te doen, dus heb mn tandarts maar ff gemaild.
Jij niet alleen. Ben er allemaal beetje klaar mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik begin me echt een beetje zorgen te maken om je.
Plaats eens een foto?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.
M'n wereldbeeld!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Plaats eens een foto?
Ik doe het trouwens wel, in het geval van totaal mislukt haar. Maar rood haar is wel heel moeilijk in een andere kleur te verfen. Is het verf of is het spoeling? Want met een spoeling ben je helemaal in de aap gelogeerd. Dan moet je minimaal 6 weken wachten voor je iets kunt doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Ben er allemaal beetje klaar mee.
Weet niet waar je woont,m aar in mijn oude woonplaats zat een kapper die tot 20 uur open was, daar kwamen veen studenten. Even op i'net zoeken naar een open kapper?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.
't is wel verf.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Plaats eens een foto?
Ik doe het trouwens wel, in het geval van totaal mislukt haar. Maar rood haar is wel heel moeilijk in een andere kleur te verfen. Is het verf of is het spoeling? Want met een spoeling ben je helemaal in de aap gelogeerd. Dan moet je minimaal 6 weken wachten voor je iets kunt doen
Ik twijfelde alquote:
Met rood haar wordt je haar dan alleen maar vaal. De glans gaat eraf wat nog lelijker is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:53 schreef loveli het volgende:
O, en anti-roosshampoo zeggen ze, gaat de kleur er sneller mee uit. Maar ik weet niets van haar verven, durf ik niet
Je had de hele dag de tijd om boodschappen te halen... als ik me niet vergis...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:58 schreef j.t het volgende:
Vervelend Nouk, wil ook wel foto drvan zien!
Wij bestellen pizza.omdat ik wil afvallen
omdat ik het wel lekker vin
omdat het de schuld van mn auto is die niet wilt starten en we dus geen eten kunnen halen bij supermarkt (die van dichtbij is dicht)
Ja und? Ik ging wachten op meneer, niet wetend dat mn auto het niet zou doen? Dus als hij dat wel deed, hadden we nu vrolijk in de supermarkt gestaan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je had de hele dag de tijd om boodschappen te halen... als ik me niet vergis...
Wat poëtisch, neenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:02 schreef neen het volgende:
Ik liep vorige week in het park in de buurt en naast een dakloze met een lauwe halve liter euroshopper bier zag ik ook een konijn.
I know, maar meneer wil ook eens wat, na mijn maandenlange gezondheidsmanie, die dus ook hem treftquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:04 schreef conleche het volgende:
JT als je per se wilt bestellen: er zijn betere opties dan een pizza!!
No offence, maar ik zie niet echt een gezondheidsmanie uit jouw lijstjes naar voren komen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
[..]
I know, maar meneer wil ook eens wat, na mijn maandenlange gezondheidsmanie, die dus ook hem treft
Je moet het zelf weten, maar volgens mij hebben jullie er net een vakantie opzitten waar je 6 kilo was aangekomen. Denk niet dat dat van de slablaadjes kwam.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef j.t het volgende:
[..]
I know, maar meneer wil ook eens wat, na mijn maandenlange gezondheidsmanie, die dus ook hem treft
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
No offence, maar ik zie niet echt een gezondheidsmanie uit jouw lijstjes naar voren komen.
No offence terug, maar zie jij bij mij staan: koekjes, chips, snoepjes, patat, kroketten, ander frituurvoedsel etc?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:06 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
No offence, maar ik zie niet echt een gezondheidsmanie uit jouw lijstjes naar voren komen.
'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:13 schreef motorbloempje het volgende:
*pakt popcorn*
*pakt nectarine*
niet alleen het eten van bovenstaande zaken betekent 'ongezond', dat zou je na een tijdje meeposten in dit topic toch wel moeten weten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef j.t het volgende:
[..]
No offence terug, maar zie jij bij mij staan: koekjes, chips, snoepjes, patat, kroketten, ander frituurvoedsel etc?
Don't think so! Dus ik vind het aardig gezond dan allemaal!
Zaterdagavondshow?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Je hebt mooi rood en lelijk rood. En mijne is dus duidelijk dat laatste..
M'n vriend is nu aan het werk bij de lidl. Moet zo boodschappen doen voor zondag (papa jarig. KUT rood haar met visiti. KUT rood haar met die opname's voor de zaterdagavond show..)
Zal 't hem zo maar laten zien. Hij zegt toch wel dat het leuk is, omdat hij toch nooit zegt dat het niet leuk is als het echt niet leuk is. Bah nu ben ik chagrijnigvast niet te merken
Ik ben ze ook gaan proberen door Co en ze zijn lekkerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zin om die dingen te proberen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:10 schreef j.t het volgende:
[..]
No offence terug, maar zie jij bij mij staan: koekjes, chips, snoepjes, patat, kroketten, ander frituurvoedsel etc?
Don't think so! Dus ik vind het aardig gezond dan allemaal!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:27 schreef j.t het volgende:
O1: kokosmelk en 3 happen magere yoghurt
O2: broodje chocopasta
T: kruidkoek
L: broodje kipfilet, kipbouillon en aarbeikwark
T: 2 plakjes kaas en 1 broodje kipfilet
D: 3 stukjes vlees en 1 maiskolf!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 23:45 schreef j.t het volgende:
Even lijstje tussendoor:
O: kokosmelk, 2 broodjes ei
T: niets
L: kokosmelk
T: niets
D: spinazietaart
T: klein stukje spinazietaart net ... en 3 beerenburg cola and going
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 21:18 schreef j.t het volgende:
Hoi all!
Rare eet dag gehad. Gewoon ontbeten met kokosdrankje en broodje kipfilet. Toen op 1e vergadering van het jaar een appeltaartstukje en daarna 2 blokjes kaas, 2 tomaten en 1 plakje worst.
Toen lunch van 2 broodjes kipfilet en toen naar vriendinnen en daar handje chips wat zoutstokjes en toen soep met stokbrood en macaroni.
quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:00 schreef j.t het volgende:
O: magere yoghurt choco muesli
T: cola
L: tomaat
T: broodje roomkaas (=dan maar weer op!)
D: tortilla's: sla, kip, komkommer, tomaat, paprika, mais.
T: dunno
quote:Op maandag 16 augustus 2010 23:07 schreef j.t het volgende:
Bah, 10 bitterballen gegeten ... eigen schuld
Sorry... maar als dit een gezondheidsmanie is? Ik denk echt dat je niet beseft wat je zo eet in een week, maar er zit écht niet veel voedzaams bij. Zie je dat zelf niet als het zo op een rijtje staat?quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:46 schreef j.t het volgende:
Mijn lijstje:
O (schandalig laat) magere yoghurt met noten muesli
T: paar kaaspringles
D: boerensalade, krieltjes uit oven en kipsnitzels
Zijn dat die citroenijsjes met heul veul calorieën?quote:
100 kcals. per ijsje. Valt mee toch? Hetzelfde als 2 biscuitjes. Raketjes hebben wel veel minder kcals. nog. Maar zijn ook minder lekker. Vind ik dan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn dat die citroenijsjes met heul veul calorieën?
Zie mijn edit. Ik denk dat ik schrok van de 440.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:41 schreef conleche het volgende:
[..]
100 kcals. per ijsje. Valt mee toch? Hetzelfde als 2 biscuitjes. Raketjes hebben wel veel minder kcals. nog. Maar zijn ook minder lekker. Vind ik dan.
Festini sinaasappel vind ik ook nog steeds het allerlekkerst!! Maar bestaat niet meer, tenminste niet bij de Appie. Splitjes vind ik niet zuur genoeg.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zie mijn edit. Ik denk dat ik schrok van de 440.![]()
Raketjes vind ik ook niet lekker. De Festini sinaasappel kan ik niet meer vinden. De Split is nu favoriet.
Waar zie jij een week? Ik zie een paar dagen die je ertussenuit heb geplukt, met een enkel ding wat misschien niet fantastisch gezond is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sorry... maar als dit een gezondheidsmanie is? Ik denk echt dat je niet beseft wat je zo eet in een week, maar er zit écht niet veel voedzaams bij. Zie je dat zelf niet als het zo op een rijtje staat?
Heeft ze nou de baan of niet? Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Welke post?![]()
En fijn dat je werk meer bevalt nu!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef neen het volgende:
niet voor mij!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:48 schreef neen het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neen![]()
Voor mij al bijna 5 jaar niet meerquote:
Ik had het over wel of geen gezondheidsmaniequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:47 schreef motorbloempje het volgende:
als het je niets kan schelen wat iemand over jouw lijstjes zegt.. waarom post je dan mee?
Doet dat nou wat voor je lijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Lijst
• Havermout
• 21 kg aardappels ompakken
• Broodmaaltijd: 2 boterhammen mayo & tonijn (blik, olie), 6 krekkers (idem)
• voor 420 euro paaltjes gekocht
• 3 uurtjes kantoorwerk (trap op trap af)
• 3 roggebroodjes pindakaas
• 12 km fietsen in stromende regen
• 1 port
• Avoneten: couscous, gestoofd lamsvlees, aubergine, tomaat
• Toe: griesmeelpudding met krentjes & jam
Haar portemonnee/bankrekening is in ieder geval wel afgeslanktquote:
ik dacht even te lezen dat je 21 kilo aardappelen gegeten had.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:50 schreef sigme het volgende:
Lijst
• Havermout
• 21 kg aardappels ompakken
• Broodmaaltijd: 2 boterhammen mayo & tonijn (blik, olie), 6 krekkers (idem)
• voor 420 euro paaltjes gekocht
• 3 uurtjes kantoorwerk (trap op trap af)
• 3 roggebroodjes pindakaas
• 12 km fietsen in stromende regen
• 1 port
• Avoneten: couscous, gestoofd lamsvlees, aubergine, tomaat
• Toe: griesmeelpudding met krentjes & jam
Hihihiquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Haar portemonnee/bankrekening is in ieder geval wel afgeslankt
Van schik vast wel een pondquote:
Volgens mij wel goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Hoe gaat het met jouw lijstjes eigenlijk? Ik heb echt te weinig tijd om te FOK!en lately
Echt avondetenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed
Vandaag:
O: banaan, glas verse jus, bakje magere kwark met muesli
T: biscuitje
L: 3 boterhammen, 2x appelstroop, 1x pindakaas
T: appel
D: groentemix broccoli/bloemkool/peen, ovenfrietjes en zweedse gehaktballetjes
Zou ook gaan RPMen, maar heb ff de puf niet.
Thais groentengerecht laten komen!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:01 schreef Merel het volgende:
Lijstje:
O - ik kan me gewoon niet herinneren of ik ontbeten heb
L - kop mostersoep, de gebruikelijke donkerbruine boterhammen met old amsterdam en filet americain, lichtbruine boterham met chocopasta, beker melk
T - beker vivit, appel, banaan, sinaasappel
D - ik twijfel zo... ik ben echt doodmoe, speciaal eerder van werk weggegaan. ben geneigd om ook iets heeeeel slechts te laten bezorgen zodat ik me niet naar de keuken hoef te slepen. maar gisteren ook al patat gegeten. hmm.
Whoo, eerste klas Frans déjà vu!quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:06 schreef neen het volgende:
Een partij topics er afgesnoept trouwens, ging dat met gewicht maar zo makkelijk.
Ik las opmakenquote:
Toffe smileyquote:
Eet ik te weinig?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Perruche het volgende:
Puff, what's up?
Sigme, ik krijg altijd honger van jouw lijstjes. Wat is aardappels ompakken eigenlijk?
Verdacht. Heb je Laureline opgegeten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:07 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: meloen, grapefruitsap
T: 2 cappuccino, boterham pindakaas
L: volkorenboterham met 2 gebakken eieren
T: boterham pindakaas
D: risotto met paddestoelen, prei en ui, vegetarische hamburger
T: kwark met vanilleyoghurt, cappuccino
Inclusief kop en poten?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef Perruche het volgende:
Heb ook een hele kip gekocht trouwens! Kunnen we denk ik 2x van eten en dan van de botten soep maken. Nom.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Eet ik te weinig?
Ik had aardappels geoogst, dus die lagen op de grond op de deel. Ik heb ze uitgezocht (geen kleintjes, geen met rotte plekken/rare gaten), gewogen, en in aardappelkistjes gedaan en de aardappelkistjes in de voorraadkast gezet.
Ik dacht dat je verdrietig was! *geeft zakdoek.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Oh nou ja ik was traag met edit, lees maar terug.
*snif* impliceert dus een snotneus...
Neequote:
die kippen van de lidl zijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:15 schreef Perruche het volgende:
[..]
Nee"heel" exclusief kop en poten. En zonder veren ook. In een zak in de diepvries van de Lidl
Ik ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:10 schreef Perruche het volgende:
Heb ook een hele kip gekocht trouwens! Kunnen we denk ik 2x van eten en dan van de botten soep maken. Nom.
Bij de AH, waar ik eigenlijk nooit kom maar het parkeerterrein bij mijn LIDL was ondergelopenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:18 schreef Perruche het volgende:
@razzt, kan je die kip ook bij de lidl halen? Denk het niet he? Waarschinlijk alleen bij de slager ofzo? Ik zou graag wat lekkerder vlees willen maar weet niet zo goed waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:18 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Bij de AH, waar ik eigenlijk nooit kom maar het parkeerterrein bij mijn LIDL was ondergelopendus toen was ik maar doorgereden naar de AH. Zag het niet zo zitten om door een halve meter water heen te sjouwen met boodschappen
.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Even de boodschapjes uit de auto pakken!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef P.F. het volgende:
Ik kan niet parkeren, dus sta beetje schuin in het vak. Niet heel erg. Komt zou een vrouwtje met haar boodschappen die naast mij stond blijkbaar: kan ik er zo nog wel veilig uit? 2x
Dus ik dacht echt OMG... IK zou het natuurlijk wel kunnen.
Dus ik zei natuurlijk gaat dat lukken nou dag he
Vrouwen en auto's..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lidl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt waar? Hier is het toch best goed g&f. Alhoewel ik fruit eigenlijk liever op de markt koop maar dat vind ik vaak te veel moeite. De Lidl in Duitsland is wel een stuk goedkoper dan die hier.
Zolang je binnen je lijnen blijft, heeft dat mensen helemaal het recht niet om te mekkerenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef P.F. het volgende:
Ik kan niet parkeren, dus sta beetje schuin in het vak. Niet heel erg. Komt zou een vrouwtje met haar boodschappen die naast mij stond blijkbaar: kan ik er zo nog wel veilig uit? 2x
Vrouwen en auto's..
Stond al te twijfelen voor de vrieskast. Maar B&J cookie dough wasop, dus toch maar een doos gehaald. Ik ben geen fan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik krijg opeens zin om die dingen te proberen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:20 schreef P.F. het volgende:
Vrouwen en auto's..
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lidl
Oh, de Lidl waar ik altijd ga heeft het beste groente en fruit van alle supermarkten die ik hier al bezocht heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lidl
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:37 schreef sigme het volgende:
Wij hadden eens een mus. Die heette Erasmus.
Zoals ik toen met de daimsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zijn dat die citroenijsjes met heul veul calorieën?
Of heb ik me weer eens vergist tussen de kcal en de kj?![]()
http://www.loveicecream.c(...)jes/129/default.aspx
Jij bent de spreekwoordelijke uitzondering op de regel?quote:
Er stak een hoekje schuin uit. Ze had nog 20cm of zo. Nee grapje, spiegels raakten elkaar niet eens PLUS de gene aan de andee kant heeft extra veel ruimte dus gemiddeld gezien ben ik heel sociaal.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zolang je binnen je lijnen blijft, heeft dat mensen helemaal het recht niet om te mekkeren
Gisteren had ze ook een mooi lijstje!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi![]()
Hoe gaat het met jouw lijstjes eigenlijk? Ik heb echt te weinig tijd om te FOK!en lately
Auwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:27 schreef Syrena het volgende:
[..]
Gisteren had ze ook een mooi lijstje!Had 't gezien en vergeten te zeggen. *veer in kont Xme duwt*
Hehehe. Kom je terug, heeft ze je hele zijkant naar de klote geredenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:26 schreef P.F. het volgende:
[..]
Er stak een hoekje schuin uit. Ze had nog 20cm of zo. Nee grapje, spiegels raakten elkaar niet eens PLUS de gene aan de andee kant heeft extra veel ruimte dus gemiddeld gezien ben ik heel sociaal.
Loop nu terug, hoop dat ze weg is
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:29 schreef shinydiscoball het volgende:
Ooh Maria, lekker dat winterse eten. Krijg ook wel weer zin in de winter, lekker thuis hangen met een kop warme choco....O+
quote:
Ik had gezegd: Oh dat lukt u wel hoor. En als het niet zou lukken, ik heb uw kenteken alvast genoteerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:26 schreef P.F. het volgende:
[..]
Er stak een hoekje schuin uit. Ze had nog 20cm of zo. Nee grapje, spiegels raakten elkaar niet eens PLUS de gene aan de andee kant heeft extra veel ruimte dus gemiddeld gezien ben ik heel sociaal.
Loop nu terug, hoop dat ze weg is
M'n dirty mind!quote:
Dat kan niet, daar zit een veerquote:
ik kan vooral goed achteruit parkeren. Fileparkeren niet zo..quote:
Dat is mij ooit gebeurd btw. Weg met de corrado van m'n man (toen nog vriendje). Ging een vriendin ophalen. Netjes langs de stoep geparkeerd, zoals alle andere auto's. Ben een halve minuut binnen bij m'n vriendin (ze moest alleen even een tas pakken), wordt er aangebeld.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hehehe. Kom je terug, heeft ze je hele zijkant naar de klote gereden
Ter geruststelling voor jou het lijstje van gisteren erbij:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:12 schreef sigme het volgende:
[..]
Verdacht. Heb je Laureline opgegeten?
Het is zeker drie jaar geleden, en ik moet nog horen hoe ik zijn auto heb stukgemaaktquote:
Dan heeft iemand je getagged in een foto ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat betekend: gespot... bij hyves?
Wat is dat dan weer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:45 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dan heeft iemand je getagged in een foto ofzo.
Haha, ehrm, aangeklikt zeg maar. Zo van "Ja, deze hier, op die foto! Da's Uniekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wat is dat dan weer?
* uniekhoorn wordt oud ;')
Ow, da's heul niet duur!! Geen zorgen hoor, ga daar niet heen want bij ons in de straat is dit jaar ook een nieuwe gekomen daar ga ik na de vakantie (als het goed is, als ik durf) heenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:47 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ga straks wel even teruglezen maar![]()
![]()
voor Vik!
Er opent hier in de buurt een nieuw fitnesscentrum en ze geven in het openingsweekend 50% korting op het lidmaatschap. Dat kan ik natuurlijk niet aan mijn neus voorbij laten gaan dus ik kan straks een jaar lang onbeperkt sporten voor ¤175
ja, super leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:53 schreef Cocotrimonium het volgende:
Kennen jullie deze al? Is al heul oud, maar ik blijf 'm leuk vinden.
hihi, nee, het is geen creme de la creme, maar ze hoeft er ook geen jaren te zitten... fijne is dat ze er zó in kan (volgende week nog) en vanuit daar dan rustig verder kan zoeken. Zijn panden die op de sloop staan voor over 3 jaar in 't Benoordenhout..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:00 schreef Laureline het volgende:
Geweldig van de huizen ook, mo! Alleen...ze liggen toch niet allemaal in Prachtwijken, (voorheen: Voorrangsgebieden!) hè?Het arme kind komt uit het Noorden!
En ze gaat behoorlijk op stand werken!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Introweken zijn ook in Amsterdam weer lekker aan de gang. Maar man, wat een types zitten daartussen. Ik ben zelf niet bepaald een helder licht maar...
Vandaag bij Bakkerij Bart:
meisje 1 tegen meisje 2: 'Wat voor broodje wil je?'
meisje 2 trekt vies gezicht en zegt: 'weenie'
meisje 1: 'ham?'
meisje 2 trekt vies gezicht en haalt schouders op: 'lus ik nie'
meisje 1: 'kaas? broodje gezond? salami? brie?'
meisje 2 trekt vies gezicht en zucht: 'lus ik ook allemaal nie'
meisjes eromheen: 'wat eet je dan bijvoorbeeld 's ochtends?'
meisje 2 lachend: 'niks'
uiteindelijk koos ze een broodje Filet Americain.
meisje 2 trekt vies gezicht: 'O is het zo'n groot broodje?'
meisje achter de toonbank: 'Euuh...ja. Wil je anders een pistoletje?'
meisje 2 kijkt opgelucht en zegt: 'ja. Doe maar.'
Jeez wat een gezeik en wat een simpele zielen
Oe, bij mij om de hoek dus! Doe eens PM-en welke panden dan? Ik zou het zo eigenlijk niet weten, werkelijk àlles is beschermd stadsgezicht in deze wijk, zelfs het lelijke HML.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hihi, nee, het is geen creme de la creme, maar ze hoeft er ook geen jaren te zitten... fijne is dat ze er zó in kan (volgende week nog) en vanuit daar dan rustig verder kan zoeken. Zijn panden die op de sloop staan voor over 3 jaar in 't Benoordenhout..
Zondag weet ik meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:02 schreef Laureline het volgende:
[..]
Oe, bij mij om de hoek dus! Doe eens PM-en welke panden dan? Ik zou het zo eigenlijk niet weten, werkelijk àlles is beschermd stadsgezicht in deze wijk, zelfs het lelijke HML.
Nou ik heb vandaag niet gefietst hoor, ben met de trein gegaan want ik had aansluitend op werk een afspraak. Al heb ik die wel afgezegd wegens moe. En of ik morgen ga fietsen laat ik ook even afhangen van hoe moe ik me nog voel als de wekker gaat, want hoe moe ik me de laatste paar dagen voel is wel een beetje overdreven. Komt misschien ook doordat ik ongesteld ben en overdreven emotioneel. Ik zit zo in de knoop over de meneer, dat vreet ook energie. Dus nu bedtijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Merel, wat goed van je dat je blijft fietsen in dit kloteweer!!
En straks, als het steenkoud is?
Tja en vroeg opstaan betekend helaas ook vroeg naar bed!
Ik probeer een vriendin zo ver te krijgen om mee te gaan want zij kan het op zijn zachtst gezegd ook wel gebruiken maar ze had gelijk een enorme berg aan redenen waarom het toch echt onmogelijk te combineren was met haar dagelijkse activiteiten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow, da's heul niet duur!! Geen zorgen hoor, ga daar niet heen want bij ons in de straat is dit jaar ook een nieuwe gekomen daar ga ik na de vakantie (als het goed is, als ik durf) heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Ik heb een mini magnum opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:18 schreef Laureline het volgende:
Toe maar! Neem ik nog een bak met vanilleyoghurt.
Uhm weet niet precies, maar mijn nichtje van 4 maanden heb ik de hele dag bezig gehouden door met haar te spelen, een half uurtje dvd bumba kijken, middagdutje doen, weer spelen met speelgoed even wandelen (morgenmiddag knapt het weer schijnbaar weer op)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:21 schreef MinderMutsig het volgende:
En nu ga ik mijn nagels vijlen en lakken.![]()
Morgen naar mijn ouders voor de verjaardag van mijn broertje en zaterdag mogen we op mijn nichtje passen. Die heb ik al een tijdje niet gezien dus dat is wel leuk. Denk ik. Zijn kinderen van anderhalf lastig? En hoe houd ik haar bezig de hele dag?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:35 schreef uniekhoorn het volgende:
j.t. hoe was de pizza, welke had je?
Wel van genoten hopelijk? Het mag natuurlijk heus wel en je hebt al een reuzesprong gemaakt. Nu nog een standaard vinden in je normale eetgedrag
Maar dat kunnen weinigen hier van ons hoor!
Tink, Sigme, Mini_rulez, Mo, Merel soms en nog veel meer!.... dat zijn mooie lijstjes over het algemeen
Beetje weinig misschien maar zo'n flesje wijn, een dingetje daar een zusje zo... dan komt het heus helemaal goed.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik, mooie lijstjes?ik vind 't soms zelf nog wel 's wat te weinig (maar meer krijg ik echt niet weg
)
heb wel ene halve fles wijn op zojuist![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Vergeet ik zomaar Maria!! Ze heeft serieus ook mooie lijstjes! En is de Zumbakoningin!
(en een schoonheid)
Soms weinig idd, maar je besteedt in ieder geval tijd en aandacht aan je eten en eet puike dingen, zoals avocado en zalm en veel groentenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
ik, mooie lijstjes?ik vind 't soms zelf nog wel 's wat te weinig (maar meer krijg ik echt niet weg
)
heb wel ene halve fles wijn op zojuist![]()
![]()
Mijn best doe ik wel ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Soms weinig idd, maar je besteedt in ieder geval tijd en aandacht aan je eten en eet puike dingen, zoals avocado en zalm en veel groenten![]()
(Bijna?) niemand kan vlekkeloos geweldig gezond eten. Maar jij doet sowieso erg hard je best. En zolang je ook nog lékker eet en geniet, en oplet dat het niet ongezond weinig wordt, doe je het zeker beter dan de meesten!
1 op 1 heb ik wel hele gesprekken maar in een groep sta ik altijd van 'hmm ken ik deze persoon nu wel of niet goed genoeg om tegen aan te babbelen, en zo nee en ik doe het toch en die ander kent hem beter en ik zeg iets raars: akwarddddddd'quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Loveli gaat het met jou wel??
PF, niet teveel verlegen worden, da's geen goed teken nee
BOEH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Where EVIL!!! Whoaaahaaaaaaaaaaaquote:
Oh leuk! En lekker!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn best doe ik wel ja!![]()
Morgen gaan we uit eten bij Chalet Brakkestein: http://www.chaletbrakkestein.nl/
Zèèèèèr fancy schmenzy! Maar godzijdank Restaurantweek
ik weet nu al dat ik daar vaker wil gaan eten.. en dat ik dat niet kan betalen, tenzij ik er mag gaan werken, ooit!
Wauw wat tof!!!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 1000.
Ik besef het nog niet helemaal. Had het niet echt verwacht. Was zo'n kort gesprek en ze wilden me vast niet want ik moet nog verhuizen = onhandig en ik ben slechthorend etc etc.
Ben nu bij een Haagse Fokster thuis. Morgen arbeidsvoorwaarden enzo regelen (per mail).
ohja! Nerden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat lijkt me opzich sowieso geen verkeerd planen wii-en! en zulks
Bwah ik vind er niks mis mee dat ik niet iedere dag ofzo vrienden over de vloer heb of wat ga doen. Ik heb gewoon ook mn rust nodigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:53 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit ook hier op FOK!, de hele dag, terwijl ik ook iets had kunnen doen met vrienden, als ik ze gehad zou hebben...!
nou ja, ik heb er wel 2ofzo.. maar die plannen zelf ook niets
Niet! Als je nergens last van zou hebben en een kouwe kikekr was, krabde ik me achter de oren. Je typt juist het bewijs neer dat je mens bentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:46 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pfffffffffff. Ik ben vast een aansteller,
quote:
de vrienden die hier over de vloer komen zijn meestal die van Mr.Moquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Bwah ik vind er niks mis mee dat ik niet iedere dag ofzo vrienden over de vloer heb of wat ga doen. Ik heb gewoon ook mn rust nodigSoms denk ik ook wel eens 'oei ik ben niet sociaal!
' maar ik ben daar gewoon niet voor gemaakt. Hoeft ook niet denk ik. De vrienden die ik heb zie ik alsnog wel en dan is het altijd leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |