Behalve dan dat het nummer zo'n 25 topics geleden is, ah kniesoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef P.F. het volgende:
O die.stond nog.vooringevuld, handig. Teleoonpost
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ik weet nog wel een leuke titel: "Waar Vik een baan heeft"
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
ga meteen mn mams eens mailen of ze nog huisjes over hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!![]()
![]()
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Mag verhuizen. Maar wordt wel een erg lange titel dan. Maar idd, dit heeft wel vrij verstrekkende gevolgen, afhankelijk van of er snel een huisje te regelen valt daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"
Nou Vik moet 1 september beginnen dacht ik. Dus heel snel al als we een huisje kunnen regelen en anders eerst een kamer voor Vik en kijken we dan wel verder of we iets kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Vik, wat goed zeg!![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan jullie verhuizen Mark?
Nee, helemaal niet, meer goede interessante vriendschap materiaal!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow wat leukVIK
You are the BEST
PF. niet verliefd worden
Heb altijd een beetje middenblond gehad. Heb toen voor de zomervakantie zomerblondshampoo gebruikt en is m'n haar iets lichter blond geworden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef j.t het volgende:
Wat voor kleur Noukje?? Vanaf welke kleur Noukje?
Ik ga trouwens deel 2 afwas doen, met harde muziek op ..
wtf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een huis voor Viknou ja, ze heeft keuze uit 3 en mag mijn mams bellen maandag (of even laten bellen dus)
!
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou uniekje nog richting het westen krijgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |