Behalve dan dat het nummer zo'n 25 topics geleden is, ah kniesoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:29 schreef P.F. het volgende:
O die.stond nog.vooringevuld, handig. Teleoonpost
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Ik weet nog wel een leuke titel: "Waar Vik een baan heeft"
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
ga meteen mn mams eens mailen of ze nog huisjes over hebbenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef AKnynke het volgende:
[..]
En waar Vik naar de randstad gaat verhuizen!![]()
![]()
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:36 schreef de_nachtwacht het volgende:
Mag verhuizen. Maar wordt wel een erg lange titel dan. Maar idd, dit heeft wel vrij verstrekkende gevolgen, afhankelijk van of er snel een huisje te regelen valt daar.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Of: "waar nachtwacht naar DH moet verhuizen"
Nou Vik moet 1 september beginnen dacht ik. Dus heel snel al als we een huisje kunnen regelen en anders eerst een kamer voor Vik en kijken we dan wel verder of we iets kunnen vinden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh Vik, wat goed zeg!![]()
![]()
![]()
Wanneer gaan jullie verhuizen Mark?
Nee, helemaal niet, meer goede interessante vriendschap materiaal!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow wat leukVIK
You are the BEST
PF. niet verliefd worden
Heb altijd een beetje middenblond gehad. Heb toen voor de zomervakantie zomerblondshampoo gebruikt en is m'n haar iets lichter blond geworden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:39 schreef j.t het volgende:
Wat voor kleur Noukje?? Vanaf welke kleur Noukje?
Ik ga trouwens deel 2 afwas doen, met harde muziek op ..
wtf!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb een huis voor Viknou ja, ze heeft keuze uit 3 en mag mijn mams bellen maandag (of even laten bellen dus)
!
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou uniekje nog richting het westen krijgen![]()
Neuh, maar ik had wel gewenst willen zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:02 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh, maar ik had wel gewenst willen zijn.
Niemand houdt van me en ik heb geen vrienden en het regent en nou en zo.
Doe het je liever niet aan, de randstad..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ik mij ook niet. Ik heb er gewoond, in Vlaardingen-Oost en later in Rotterdam OudWest. Jaren '80..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:03 schreef loveli het volgende:
[..]
Doe het je liever niet aan, de randstad..
QFTquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:12 schreef Perruche het volgende:
Ik zou graag weg willen uit de randstadlekker ergens met veel ruimte en bos.
Super Vik!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:08 schreef Viking84 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 1000.
Ik besef het nog niet helemaal. Had het niet echt verwacht. Was zo'n kort gesprek en ze wilden me vast niet want ik moet nog verhuizen = onhandig en ik ben slechthorend etc etc.
Ben nu bij een Haagse Fokster thuis. Morgen arbeidsvoorwaarden enzo regelen (per mail).
Sorryquote:
Ze willen me niet, in de Randstad.quote:
Ow, dat is klote!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:23 schreef de_nachtwacht het volgende:
Shit, ik liet net m'n iPhone in de keuken op een bordje met water vallen. Krijg ik opeens de melding: Dit accessoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone.![]()
![]()
Je hebt mooi rood en lelijk rood. En mijne is dus duidelijk dat laatste..quote:
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:44 schreef Tinkepink het volgende:
voor Vik
voor noukjee. Naar de kapper jij.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn kaak begint nu serieus zeer te doen, dus heb mn tandarts maar ff gemaild.
Jij niet alleen. Ben er allemaal beetje klaar mee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
ik begin me echt een beetje zorgen te maken om je.
Plaats eens een foto?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.
M'n wereldbeeld!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Plaats eens een foto?
Ik doe het trouwens wel, in het geval van totaal mislukt haar. Maar rood haar is wel heel moeilijk in een andere kleur te verfen. Is het verf of is het spoeling? Want met een spoeling ben je helemaal in de aap gelogeerd. Dan moet je minimaal 6 weken wachten voor je iets kunt doen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij niet alleen. Ben er allemaal beetje klaar mee.
Weet niet waar je woont,m aar in mijn oude woonplaats zat een kapper die tot 20 uur open was, daar kwamen veen studenten. Even op i'net zoeken naar een open kapper?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Kapper is dicht. En alle drogisterijen ook. En mag van me moeder er nu niets overheen verven omdat dat helemáal slecht voor je haar is.. en zij vind het wel leuk. Maar dat komt omdat ze het zelf NOG roder heeft.
't is wel verf.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Plaats eens een foto?
Ik doe het trouwens wel, in het geval van totaal mislukt haar. Maar rood haar is wel heel moeilijk in een andere kleur te verfen. Is het verf of is het spoeling? Want met een spoeling ben je helemaal in de aap gelogeerd. Dan moet je minimaal 6 weken wachten voor je iets kunt doen
Ik twijfelde alquote:
Met rood haar wordt je haar dan alleen maar vaal. De glans gaat eraf wat nog lelijker is.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:53 schreef loveli het volgende:
O, en anti-roosshampoo zeggen ze, gaat de kleur er sneller mee uit. Maar ik weet niets van haar verven, durf ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |