hihi hij heeft unagi!quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:25 schreef snoopy het volgende:
Nou, daar heb ik nog nooit zo op gelet. Alhoewel hij volgens mij ook nooit appeltaart wil. Appelmoes eten we nooit. Ik heb echt geen idee!
Misschien ontwijkt hij die dingen ook al steeds zonder dat we het in de gaten hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
PR heeft dat. Is in zijn geval een kruisallergie op hooikoorts. Rauwe appel kan niet, appeltaart, appelmoes, gekookte appel kan wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 14:18 schreef mignonne het volgende:
en vervelend trouwens zeg van die appel!
hij eet dan dus ook geen dingen waar appel in verwerkt zit? ik las laats iets over voedingsmiddelen waar mensen wel allergisch zijn voor de rauwe variant maar niet als het verhit is geweest. Weet niet precies hoe dat zit.
klopt Fleur en Maud ook. Remia erger dan bijvoorbeeld AH eigenmerk. En ook verschil tussen mayo en de fritessaus.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, idd, mayonaise heeft Sasha ook. En sommige meer dan andere.
dat toch eigenlijk heel logisch gezien verschillende ingrediëntenlijstjes enzo.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, idd, mayonaise heeft Sasha ook. En sommige meer dan andere.
112 bellen of zelf, indien dichtbij, langs de spoedeisende hulp racen. Ik vind het veel te heftig klinken. Niet te lang zelf aanrommelen, beter te vroeg dan te laat hoor.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:20 schreef Kersjes het volgende:
Een volgende allergische reactie zal hoogstwaarschijnlijk heftiger verlopen dan die van zondag. En wat dan???
Dat dus. Dat werd ons zelfs al aangeraden voor de reactie die Ruben kreeg.quote:Op woensdag 2 november 2011 06:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
112 bellen of zelf, indien dichtbij, langs de spoedeisende hulp racen. Ik vind het veel te heftig klinken. Niet te lang zelf aanrommelen, beter te vroeg dan te laat hoor.
ja arachideolie is een bitchquote:Op woensdag 2 november 2011 21:53 schreef Troel het volgende:
Ja, of vis die klaar gemaakt is in arachideolie
Hoorde ik van een kennisje, wiens zoontje geen pinda's mag.
Ik ben daar dus juist wel blij mee. Neocate gekozen omdat we dan zeker weten dat het schoon genoeg is om haar echt van alle gezeik af te helpen. Misschien was Pepti ook wel goed genoeg, maar dat weet je van tevoren niet en zij (en wij) willen graag zorgen dat het zsm in de basis goed is, zodat we weer kunnen opbouwen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef mignonne het volgende:
[..]
jemig en gelijk aan de neocate ookarme dottir.
fijn dat je iig iets hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |