Geef hem eens ongelijk bij de studentenhaver krentjesquote:Op maandag 24 juni 2024 12:03 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn zoon krijgt al ademnoot (ja, met opzet) als hij de rozijntjes van de studentenhaver eet zeg maar
Toen we in Berlijn waren had hij een broodje waar blijkbaar pesto op zat (stond niet op de kaart, anders hadden we die niet gekozen) en uiteraard vrat hij het hele broodje op voordat hij meldde dat hij voelde dat het mis was. Gelukkig was het op te lossen met antihistamine en hadden we de epipen niet nodig.
Nee, er bleek gewoon cashewnoot in de pesto te zittenquote:Op maandag 24 juni 2024 14:26 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk bij de studentenhaver krentjesWant krentjes😖
Bij pesto zullen het wel de gemalen pijnboompitten zijn? Lastig hoor, zeker als het niet goed op de kaart staat. Duitsland heeft ook een allergenenwetgeving dus het bedrijf waar hij het broodje kocht, zat fout. Niet dat je er nú iets aan hebt... Gelukkig opgelost met een antihistaminepil, maar toch.
Zelf krijg ik van de ha die pillen op recept (levocetrizine) en ik hád al eens gevraagd of zoon deze ook kon krijgen. Nope. Toch maar een afspraak maken en opnieuw vragen want deze werken beter dan wat je zelf kan kopen.
Af en toe een pilletje van mij is geen probleem. Ik krijg er maar 90 per kwartaal dus het moet niet te vaak gebeuren.
Tavegyl werkt trouwens ook heel goed maar ook alleen op recept verkrijgbaar.
Ah, ja, nee, dat hóórt er ook inquote:Op maandag 24 juni 2024 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
Nee, er bleek gewoon cashewnoot in de pesto te zitten
Dat maakt dan goed dat in alle dranken dat tegenwoordig wel zitquote:Op vrijdag 16 augustus 2024 16:31 schreef Hupje het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat Lays paprika chips tegenwoordig geen melk meer bevat. Misschien ook handig voor anderen om te weten.
Kleine moeite maar zo’n groot gebaar.quote:Op zaterdag 14 september 2024 18:09 schreef Hupje het volgende:
Wij bezochten met open Monumentendag een molen. Daar werden pannenkoeken gebakken - die moet J dus altijd aan zich voorbij laten gaan, want die worden met melk gebakken. Toen we dat vertelden aan de vrouw van de molenaar (die toevallig dezelfde allergie bleek te hebben) zorgde zij ervoor dat er beslag zonder melk en een schone pan klaarstond na onze rondleiding, zodat J ook een pannenkoek kon eten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |