Blue Band broodquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:08 schreef Twinkly het volgende:
Die reacties van anderen![]()
Dom.
Naar mijn weten kun je het Allisonbrood van AH gewoon eten. Daar zit alleen volkorenmeel, gist, zout en water in. Mijn diëtiste keurde het goed indertijd.
Welk brood eet je nu dan?
Spelt is wel erg lekker in pizzabodems en pepernotenquote:Op zondag 7 augustus 2011 13:17 schreef mignonne het volgende:
..... en speltbrood mogen ook, maar nah... thanks but no thanks zeg maar
oh thanks, dat kan ik tzt wel eens proberen met pepernoten ofzo!quote:Op zondag 7 augustus 2011 15:30 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Spelt is wel erg lekker in pizzabodems en pepernoten
Ja ik geloof dat die neocate volledig synthetisch is, daar zou helemaal niets in moeten zitten ofzo.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:10 schreef sproet-je het volgende:
Heb je neocate al bekeken? Mijn muppet was echt ultra allergisch maar neocate ging wel goed. Ik heb niks meer thuis staan maar volgens mij zat er geen soja in.
7 maanden 1 week.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:21 schreef _evenstar_ het volgende:
Hoe oud is ze nu ? Neocate advance is zonder olie ook.. Arwen reageerde nl. Wel op de neocate toen ze die vernieuwden en er soja olie in stopten.. Maar Arwen was toen ruim 2,5..,
Advance is vanaf 1 dacht Ik.. Wel sachets.. Kunt altijd overleggen met de kinderarts.. En ook uitleggen waarom die.. U never knowquote:
ik neem t mee in gedachte iig.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Advance is vanaf 1 dacht Ik.. Wel sachets.. Kunt altijd overleggen met de kinderarts.. En ook uitleggen waarom die.. U never know
Het gaat eigenlijk heel goed met hemquote:Op donderdag 15 september 2011 13:43 schreef mignonne het volgende:
thnx
hoe is het nu met Morris? is de omgeving enzo nu helemaal gefinetuned en ingesteld op zijn allergie?
Volgens mij zit daar best wat in, vooral bij die kleintjes. Ik weet nog dat we vlak voordat we uks uitslag kregen een weekend weg waren. Ik bestelde daar regelmatig een bord fruit, en daar zat altijd ananas, watermeloen en banaan op. Nu is uk altijd dol geweest op fruit, maar hij wilde almaar alleen de banaan. Drie dagen later hoorde we dat hij allergisch was voor ananas en watermeloen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 11:20 schreef snoopy het volgende:
Zegt hij: zie je wel, ik wist het al, daarom wil ik nooit een appel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |