quote:
Oh wat suf ik zie dit nu pas
Het CB kon er weinig zinnigs over zeggen behalve dat ik maar beter met de kinderarts moest overleggen, dat heb ik ook gedaan, met de poli gebeld. De kinderarts heeft toen besloten dat we het moeten behandelen alsof ze allergisch is, dus alle pinda's/noten vermijden. En dan zou er bij de volgende afspraak weer gekeken worden.
Over een kleine drie weken inmiddels is die volgende afspraak weer, ik ben heel benieuwd wat er dan gaat gebeuren. We hebben inmiddels wel alweer een flinke bui van verstopte neus/wat eczeem en heul veul kramp achter de rug die ik absoluut niet kon plaatsen. Maar terugdenkend heb ik toen Tahin op, niet te zuinig ook en dat is natuurlijk ook met sesam enzo.
We kunnen aubergine wsl toevoegen aan het lijstje met dingen waar op gereageerd wordt, maar tegelijkertijd ging een boterham met leverpastei laatst goed. Ze leek wel wat uitslag te hebben de volgende dag, maar dat kan ook het moment zijn geweest. Ze had geen duidelijke last of explosieve uitslag ofzo.
En dikke thumbs up voor de Hema waar er vandaag een fruitsalade is gemaakt omdat ik niets anders kon eten

en ik wil even een jompel doen

voor de lokale bakkerij/Albert Heijn, die hebben een brood ontwikkeld in overleg met lokale dietisten, koemelk-, soja-, kippenei-, pinda/notenvrij en ook nog minder zout. W00t! Ik heb wel weer trek in een behoorlijke boterham dus ik ben er erg blij mee
http://www.health-and-vit(...)ievrijDieetbrood.pdfvoor de geinteresseerden, bij alle AH's en alle bakkerijen van gebr.vd berg in het Westland.
in het midden de dietiste die belabberd borstvoeding-advies geeft