Welke wil je nog hebben dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit maar te wachten op nieuwe collecties enzoot, maar 't schiet niet echt op
Nieuwe van soppie duurt nog een paar weeksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben benieuwd naar de nieuwe color club connectiones, en die nieuwe van opi
pcies en ik wil de nieuwe DS.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Joysa het volgende:
Burlesque moet gewoon NU NU NU uitkomen
Douche dan gewoon om 9 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:24 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
pcies en ik wil de nieuwe DS.
ik durf niet te douchen, straks komt pakketmannetje!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja bestel gelijk wat voor mij!
Nou, jullie zijn weer erg behulpzaamquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zit maar te wachten op nieuwe collecties enzoot, maar 't schiet niet echt op
nope, nog geen swatches. Ik zit er net zo in trouwens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:27 schreef mirannie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou, jullie zijn weer erg behulpzaam
Ik twijfel over praktisch alle kleurtjes die ik in mijn mandje heb zitten, dus dan zou ik het eigenlijk alleen voor Poshe en Seche doen... beetje suf.
En ik ga eerst eens even op mijn rekening kijken, haha, rekeningen betalen enzo.
Van de Burlesque wil ik toch echt eerst swatches zien, ziet er leuk uit, maar ook weer niet zo dat ik het zonder te zien bestel. Dus mocht iemand al ergens swatches gevonden hebben en ik dat gemist heb, zou er nog een linkje kunnen komen?
Nee, mag nog wel ff duren hoor! Financieën enzulks.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:22 schreef Joysa het volgende:
Burlesque moet gewoon NU NU NU uitkomen
eenschquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, mag nog wel ff duren hoor! Financieën enzulks.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
Sharana, deze moeten we kopen voor bij onze MPJ!!!
[ afbeelding ]
OMG SQ!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
MENS, ik wil je troep nietquote:Wat jammer dat je gebasseerd op de producten van Ankie de workshop wilt afzeggen. Ik heb je nog helemaal geen advies kunnen geven en niet alle huidverzorgingslijnen zijn geschikt voor ieder huidtype, dus waarschijnlijk is dat waarom je zo reageert op de producten..
Voor je wil ik graag een gedegen huidadvies komen geven en bijbehorende huidverzorgingslijn laten proberen, dus laten we de workshop gewoon laten doorgaan! Daar heb je echt profijt van!
Groetjes,
Gewoon zeggen dat je de producten niet meer wil gebruiken/testen whatever!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus organiseerde een nutrimetics party een paar maanden terug, toen wij onderweg daarnaartoe waren kregen we een ongeluk (niks ergs) dus hebben we het gemist.
Ik zelf een party gepland met dat mens om hier thuis te doen. Laatst bleef ik bij mn zus slapen en was ik mijn reinigingsmelk vergeten, dus die van haar (nutrimetics) gepakt. HEEL MN OGEN BRANDEN, niet normaal. Dus ik een mailtje gestuurd dat ik de party wil afzeggen omdat ik er niet tegen kan, en omdat het gewoon zwaar overpriced is
. Krijg ik dit terug
[..]
MENS, ik wil je troep niet
Nu weet ik niet hoe ik een aardig mailtje terug moet sturen
Wooooaaaahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg gewoon dat je het vertrouwen verloren hebt en dat als je dit in heroverweging zelf contact opneemt, maar nu geen behoefte hebt aan advies of contact.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mijn zus organiseerde een nutrimetics party een paar maanden terug, toen wij onderweg daarnaartoe waren kregen we een ongeluk (niks ergs) dus hebben we het gemist.
Ik zelf een party gepland met dat mens om hier thuis te doen. Laatst bleef ik bij mn zus slapen en was ik mijn reinigingsmelk vergeten, dus die van haar (nutrimetics) gepakt. HEEL MN OGEN BRANDEN, niet normaal. Dus ik een mailtje gestuurd dat ik de party wil afzeggen omdat ik er niet tegen kan, en omdat het gewoon zwaar overpriced is
. Krijg ik dit terug
[..]
Dat mens heeft echt een plaat voor haar kopquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
. Krijg ik dit terug
[..]
gewoon afwimpelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
. Krijg ik dit terug
[..]
Dat klinkt al wat aardiger als wat ik zelf in gedachten hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wooooaaaah!!!
[..]
Zeg gewoon dat je het vertrouwen verloren hebt en dat als je dit in heroverweging zelf contact opneemt, maar nu geen behoefte hebt aan advies of contact.
Een hele grote plaat denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat mens heeft echt een plaat voor haar kop
Gewoon sturen dat je echt geen interesse hebt en de workshop echt niet wilt.
Nee de auto is kut, maar ik zou die paintjob best op een BMW 5-serie willenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je de producten niet meer wil gebruiken/testen whatever!
EN DIE AUTO IS COOL.![]()
Ik ook!!!quote:
Wilde ik ook zeggen maar vergat Models Ownquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gewoon níks onderweg momenteel
Ik heb een TD hopelijk morgenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Wilde ik ook zeggen maar vergat Models Own
Ik zie de bezorger zelden. Werk overdag, dus 9 van de 10x kan ik naar het postkantoor om een pakje op te halen. Daar ben ik wel al een bekendequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Gister 3 pakketten en er komen nog 2 dingen aan...
Geen wonder dat de bezorger tot ziens zegt.
Goed bezigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gewoon níks onderweg momenteel
Hahaha, bij mij zegt ie ook gerust tot volgende weekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Gister 3 pakketten en er komen nog 2 dingen aan...
Geen wonder dat de bezorger tot ziens zegt.
Uh ja, daar kennen ze me ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Ik zie de bezorger zelden. Werk overdag, dus 9 van de 10x kan ik naar het postkantoor om een pakje op te halen. Daar ben ik wel al een bekende
Alle postkantoren kappen ermee. Eindhoven heeft niet eens meer een postkantoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:49 schreef mirannie het volgende:
[..]
Uh ja, daar kennen ze me ook goed![]()
Verstuur veel en ben ook wel eens een keer niet thuis als ze bezorgen.
Het postkantoor hier om de hoek gaat vanaf oktober sluitendaar baal ik echt van! Juist zo lekker makkelijk dat ze zo dichtbij zitten.
Ze heeft wel goed opgelet bij de pitbull-verkoopcursusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
. Krijg ik dit terug
[..]
Laatst had ik een week lang een pakket per dag, sindsdien zegt 'ie het. Ook niet alleen lakjes, trouwens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:47 schreef mirannie het volgende:
[..]
Goed bezig![]()
[..]
Hahaha, bij mij zegt ie ook gerust tot volgende weekKlopt ook wel, want er komt bijna elke week wel iets binnen, soms wel meerdere in 1 week. Moet zeggen dat ik ook veel online koop, niet alleen lakkies.
Ohquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
27 paar schoenen, zonder slippers en sloffen
Ik proef smoesjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hoezo lompik dacht dat die opendag om 14:00 begon is het pas om 16:00 en dat komt niet uit
dan vanavond maar of anders zaterdag
Goed ideequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:18 schreef Mirjam het volgende:
ik heb net een doekje over het beeldscherm van m'n laptop gehaald, da's wel echt letterlijk en figuurlijk een eye-opener![]()
![]()
Om 3 uur!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef -Bubseltje- het volgende:
SQ moest je vandaag weer naar de tandarts?
Hoebedoellu?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kan ik een google spreadsheet weergeven op een pagina?
Jamaar, die post kun je toch nu doen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Helemaal niet ik heb een berg met post staan dat weg moet sorry kan ik ook niks aan doen
Dit lukt me niet op mijn fietsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jamaar, die post kun je toch nu doen?
Of je dan om 14:00 weg bent of om 16:00 pas maakt dan toch ook niks uit?
Of denk ik weer te simpel
https://spreadsheets.goog(...)UE&hl=nl&output=html bedoel ik. Maar dat moet dan op een pagina komen. maar dat kan niet als plaatje. Maar ik weet niet hoe het anders moetquote:
Ah okee, je bent mannie-afhankelijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dit lukt me niet op mijn fietshele grote doos en een boodschappenkrat vol
Als printscreen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
https://spreadsheets.goog(...)UE&hl=nl&output=html bedoel ik. Maar dat moet dan op een pagina komen. maar dat kan niet als plaatje. Maar ik weet niet hoe het anders moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ SpaceInvaders; ik ga mijn mond houden denk ik![]()
Als je op de link klikt, zie je het spreadsheet, zo wil ik m publiceren op mn blog, want deze wordt elken 5 min. aangepast stel dat ik er nieuwe lakjes in zet, dat doet een printscreen neitquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef Sharana_LV het volgende:
@ Bubsel; kattenspulletjes!JA jij bent slim.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ SpaceInvaders; ik ga mijn mond houden denk ik
Hoe krijg ik die google spreadsheet op mn site?
https://spreadsheets.goog(...)UE&hl=nl&output=html
gewoon geen nieuwe lakjes meer kopenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je op de link klikt, zie je het spreadsheet, zo wil ik m publiceren op mn blog, want deze wordt elken 5 min. aangepast stel dat ik er nieuwe lakjes in zet, dat doet een printscreen neit
Dan moet je de link plaatsen, embedden gaat niet volgens mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als je op de link klikt, zie je het spreadsheet, zo wil ik m publiceren op mn blog, want deze wordt elken 5 min. aangepast stel dat ik er nieuwe lakjes in zet, dat doet een printscreen neit
fuck! maar ik was bezig met schoonmakenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:40 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JA jij bent slim.
Hoe krijg ik die google spreadsheet op mn site?
https://spreadsheets.goog(...)UE&hl=nl&output=html
Wat je ziet als je op die link klikt, wil ik op een pagina hebben. Als plaatje werkt dus niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fuck! maar ik was bezig met schoonmaken
hoe wil je hem erop hebben?
ik zie het, ik had nog niet eens op je link gekliktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat je ziet als je op die link klikt, wil ik op een pagina hebben. Als plaatje werkt dus niet.
Snapte?
Ja zo noem je dat toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
flakkies?
maareh, is dat ook wat, kwalitatief gezien?
Die lakjes zijn vaak niet 3free, dat ruik jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch?![]()
Die nagellak is best goed vind ik dekt primaalleen een geur.
En die nailart is allemaal uit China, maar ik had al wat dingetjes en dat is prima spul. Alleen voor sommige dingen vraagt ze wel meer dan uit de meeste webshops.
Ik ben ook een boer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die lakjes zijn vaak niet 3free, dat ruik je
Ja, zijn flakies, flakkies klinkt zo... boers
sorry, taalnasi
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Met twee mensen tegelijk mailen over een artikel op MP, en dan binnen 5 minuten reageren ze ineens allebei terug dat ze akkoord zijn.AARRGGHH
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
gewoon kijken wie het t snelst kan ophalen
edit: ik las trouwens MPJ
Zou ik ook zo doen. Zeg je tegen die andere dat je even niet bereikbaar bent de aankomende 2 dagen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
Het werkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
Mijn spreadsheet is af![]()
Even kijken of het werkt... Kunnen jullie alsjeblieft even testen?
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
natuurlijk, als je in 1 keer van alles af bent waarom n ietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
Hij doet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
Mijn spreadsheet is af![]()
Even kijken of het werkt... Kunnen jullie alsjeblieft even testen?
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
Ze heeft al betaaldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
natuurlijk, als je in 1 keer van alles af bent waarom n iet
Ik zou het precies zo doen... tja, met MP kan alles tenslottequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben een MP n00b
kun je weer falenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft al betaald
Mooi, klaar!
hihi ;Dquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, het is meer om mijn faals van de afgelopen dagen te compenseren![]()
Ja dat kanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:31 schreef miss--moana het volgende:
Whaa!! voor het allereerst is mijn duimnagel afgebroken![]()
nu wil ik hem plakken maar ik heb alleen nail-art lijm werkt dat ook?
Pff dit gebeurt mij weer hoor net 2 dagen voordat ik jarig ben!
Jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hihi ;D
had jij nou eigenlijk ook mpj gekocht?
eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan voel jij je zelf minder faalhaas?
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.quote:
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekochtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
dat meen je niet he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
Dat zou nog eens grappig zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb net 30 lakjes in 1 keer via marktplaats gekocht
godzijdankquote:
mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat je zo ongeveer hebt verkocht, en ervoor hebt gevangen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, tenzij ze een alter ego in een andere stad heeft wonen
MSN!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
godzijdank![]()
[..]
mag ik zo nieuwsgierig zijn en vragen wat je zo ongeveer hebt verkocht, en ervoor hebt gevangen?
falert666@hotmail.com bestaat nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voeg me dan toe op msn... username+666
I LOLed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
falert666@hotmail.com bestaat niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
falert666@hotmail.com bestaat niet
Hahaha, ik was ook nieuwsgierigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voeg me dan toe op msn... username+666
Ik ben oldskool woman! hot males ftw!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hahaha, ik was ook nieuwsgierigWeet natuurlijk alleen niet of je hotmail, msn of live account hebt...
Ahw dicootjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Diconnected het volgende:
Hai. Ik heb kut geslapen en ik rook teveel en ik heb ook nog eens buikpijn.
accepteer dan eensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben oldskool woman! hot males ftw!
heb je wel de goeie username gepakt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef mirannie het volgende:
[..]
accepteer dan eens![]()
@ Dico
Niet zo nerveus zijn, je moeder zal het heus wel begrijpen. En logischerwijs vindt ze het natuurlijk niet leuk!
heb je phallic 7 dagen op gehad?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Waarom heb ik eigenlijk msn?
En toch maar eens m'n nagels doen nu. Hoog tijd.
Zin wel. Maar werk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Diconnected het volgende:
Als ik naar het consulaat moet trouwens soon, iemand zin in een minimeet in Amsterdamt?
Gewoon stormqueen toch? Of bedoelde je wat anders?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je wel de goeie username gepakt?
Hangt ervan af hoe soon, maar ik kom wel heur.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Diconnected het volgende:
Als ik naar het consulaat moet trouwens soon, iemand zin in een minimeet in Amsterdamt?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je phallic 7 dagen op gehad?
whut dat had ik gister al gedaan! je moet me accepteren!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja met 666 d'r aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef mirannie het volgende:
[..]
Gewoon stormqueen toch? Of bedoelde je wat anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
tinypic!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denken "Laat ik een foto maken van hoe Phallic eruitziet na een week dragen", is fotoemmer down. Meh.
Ah, da's wel een idee inderdaad!quote:
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:18 schreef miss--moana het volgende:
hehe iedereen aan de msn
Mijn nageltjje zit in de plak, maar vind het nog steeds heel breekbaar eruit zien.
Welke heb je weg gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ruimte!
Zo, dat is echt behoorlijk netjes voor een dikke week!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Verder vind ik dat 'ie de week toch aardig goed doorgekomen is.
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?
Mooie kleur!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Respectz!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uitquote:
aahh ok die heb ik pas gekocht!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Foto;s van kittunzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uit
de kittens hebben hun speeltjes!
Dood bloeien is een paradoxquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:33 schreef Diconnected het volgende:
Nou moeten we het topic niet dood laten bloeien ehik ga even douchen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:44 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kat is helemaal panish van die laserpen! hij rent als een debiel dor het huis met zijn tong uit zijn bek
Dazzle? Als in OPI DS dazzle?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dazzle wil niet
Ander lakkie dan maar.
Edit: Wie helpt mij kiezen?
https://spreadsheets.goog(...)hkey=undefined#gid=0
Nee, Orly Dazzle.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dazzle? Als in OPI DS dazzle?
Die met die glasbuisjesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef kieskleurig het volgende:
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand had hier laatst een lamp geplaatst die op Etsy stond, ik vond die zo geweldig dat ik die besteld heb. En die is nu net op de zaak bezorgd![]()
Nu alleen nog even kijken hoe ik die grote doos mee naar huis krijg. Ik moet zulke dingen toch echt eens van tevoren gaan bedenken
Herman heeft dat ook, die hijgt heel snel. De dierenarts heeft ze laatst nog ff gecheckt en heeft niets gezegd over hartruis ofzo dus hij zal gewoon lui zijn!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:54 schreef Sharana_LV het volgende:
trouwens voor de mensen met kattne hier, is het normaal dat en kat zo hijgt?
mijn andere kitten rent ook als een malloot achter het laserstipje aan, maar die hijgt niet, en die ander heeft na een paar keer rennen al zijn tong uit zijn bek en zware ademhaling
Dat was ikquote:
Oh in dat geval nog bedanktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat was ik. Wat tof dat je die besteld hebt! Post je een foto als 'ie hangt?
die vna mij heeft hartruisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:29 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Herman heeft dat ook, die hijgt heel snel. De dierenarts heeft ze laatst nog ff gecheckt en heeft niets gezegd over hartruis ofzo dus hij zal gewoon lui zijn!
Ik ga er maar vanuit dat als het 'm teveel wordt, hij 't zelf aangeeft. Maar let als 'ie zo hijgt gewoon op dat je ze af en toe ff rust geeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die vna mij heeft hartruisde dierenarts zei wel dat hij er nog overheen kon groeien omdat hij nog jong is maar al ik hem zo zie hijgn dan vraag ik me af of het minder wordt!
maandag worden ze gecastreerd dus zal het dan gelijk vragen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat als het 'm teveel wordt, hij 't zelf aangeeft. Maar let als 'ie zo hijgt gewoon op dat je ze af en toe ff rust geeft.
Nubar peacock feathersquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:11 schreef IJsdraakje het volgende:
Dazzle wil niet
Ander lakkie dan maar.
Edit: Wie helpt mij kiezen?
https://spreadsheets.goog(...)hkey=undefined#gid=0
Bwehehehehehehehequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Heb ik weer. Zit er een ienieministukje tissue vast tussen m'n montuur en glas van m'n brilen krijg het niet weg. Aargh
Heb er nu MO Deep Purple opgesmeerd.quote:
Born to failquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:06 schreef Diconnected het volgende:
Aargh. Heb ik weer. Zit er een ienieministukje tissue vast tussen m'n montuur en glas van m'n brilen krijg het niet weg. Aargh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
* Duimt *quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
tandarts: tot over een week
Er komt nog pus uit, dus het mot open blijven.
Als de kies woensdag nog net zo wiebelt als nu moet ie er uit en ander een kroon!
Duim met mij!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Als de kies woensdag nog net zo wiebelt als nu moet ie er uit en ander een kroon!
Duim met mij!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
Duim met mij!
Nee, nergens meer last van eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Weer wachten dus. Maar je hebt helse pijnen meer toch?
Vraag of ze ze blenderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Wel jammer, nog een week geen steaks eten. Ik wil straks in Praag gvd wel vlees eten jah!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan bestel ik wel extragare gulasj
Maar da's wel heel prettigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nergens meer last van eigenlijk
Waarom quote je nou zo snel, ik had mijn zin nog verbeterd en ik dacht dat ik snel genoeg wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nergens meer last van eigenlijk
Met knedliki!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Maar da's wel heel prettig
hoe denk je anders dat ik aan dat belachelijke postgemiddelde komquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarom quote je nou zo snel, ik had mijn zin nog verbeterd en ik dacht dat ik snel genoeg was
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Born to failThanks babe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm The Color to Watch is echt een pain in the ass om vast te leggen zeg
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met knedliki!
En idd, pijn is NIET fijn
Kassiere vanmorgen bij de jumbo: Hoe is het met de kiespijn?
Ik: ja stukken beter gelukkig
Kassiere: Oh fijn! Ik heb het meegemaakt en geloof me, ik baar liever een kind dan dat ik die pijn heb!
poezels nog klein:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Lindytje het volgende:Weer klaar met werken! (ik vanochtend allemaal tosti's alvast maken en inpakken in plastic, voor tosti-drukte van vanmiddag, verkoop ik er vijf
)
SQ: hoe was de tandarts?
Sjaan: doe eens foto's van je poezels![]()
En nu bedenken wat ik ga lakken voor morgen
Whut?? Nu pas? Dat is vreemdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat er net van mijn rekening wordt geschreven?
Die goodiebag van Zester
Liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poezels nog klein:
[ afbeelding ]
poezels nu:
[ afbeelding ]
bijdehand hondje:
[ afbeelding ]
De poezels zijn tof, maar de Teckelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poezels nog klein:
[ afbeelding ]
poezels nu:
[ afbeelding ]
bijdehand hondje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De poezels zijn tof, maar de Teckel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit is Milo:quote:
Oeh, tof!! Kun je er een nagelsalonnetje bij openenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
Die teckel is te lief![]()
![]()
![]()
Ik ben geweest bij de open dag en ik ga het doen
COOLquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
allebei maar katten zijn makkelijker ivm werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ben wel benieuwd of het hier ook zo is, maar zijn jullie hondenmens óf kattenmens?
Of maken jullie daarin geen onderscheid?
Leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Color to Watch![]()
Tis, paars, blauw, zilver, roze? Maar moooooooooi
Ik dacht dat ik een hondenmens was, maar ben helemaal gek van m'n drie eigenwijze felines tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ben wel benieuwd of het hier ook zo is, maar zijn jullie hondenmens óf kattenmens?
succesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
Het is very pretty!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Color to Watch![]()
Tis, paars, blauw, zilver, roze? Maar moooooooooi
Honden. Ik HAAT katten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
*proest*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
JA HOOR NU HEBBEN DIE MODDERFOKKERS VAN TD DE GO GOTH WEER STAAN
Onze internetvriendschap is over. OVER ZEG IK JEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Honden. Ik HAAT katten.ik vind het echt verschrikkelijke mormels.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Honden. Ik HAAT katten.ik vind het echt verschrikkelijke mormels.
jaah, die isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben in loooooove met Russian Navy, die ik nu voor t eerst op smeer
Vlaamse reuzen zijn tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind grote knijnen ook leuk.
Alleen hamsters enzo, en cavia's, daar heb ik echt helemaal niks mee
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze internetvriendschap is over. OVER ZEG IK JE.
Daarom heb je een teckel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
Mien konijn is tof.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind grote knijnen ook leuk.
Alleen hamsters enzo, en cavia's, daar heb ik echt helemaal niks mee
Maak ik een uitzondering voor jouw poesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
sletje!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Ik ben zelf ook meer een hondenmens, alhoewel ik bij andere mensen katten wel leuk kan vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prrrr.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Daarom heb je een Dikkie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Ik ben in vakantiemodus en vind alles leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat het een beetje, Debster?
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit zietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
halpz, ik ging even mijn orderstatus checken
Faalhaasjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het echt niets zou zijn een teckel, heb hard lopen protesteren voor een echte hond, maar ze zijn idd erg briljantquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ook! Kom er maar in, Sjaraan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit ziet!
Kromme zin trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steedsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Yay!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lindy je Pixie Dust is net gepost!
Het begint alleen al erg snel de opleiding4 september
Dat was een impulsaankoopquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb je besteld bij die 160-170 dollar bestellingen??
Neeee je bent weer te snel,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Aha!! Dan ik snapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optie
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de burenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Mss het volgende:
Ik vind alles cute! Ik heb konijnen en cavia's gehad. Heb wel eens een poes die op bezoek komt maar ben ook een sucker voor honden! Ik heb momenteel geen huisdieren wegens te weinig plek, maar later als ik groot ben () komen er zeker dieren. Ik zou het ook echt wel awesome vinden om een schaapje of geitje in de tuin te hebben. Na die beruchte schuurfeesten hier heb ik wel eens overwogen om een geitje ofzo mee te nemen, alleen kunnen die niet achterop de fiets
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorpsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de buren)
je wil niet weten wat die verkoopt denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Woah!! Bubs!! Je moet wel wat geld te investeren hebben, met zo'n webshop
Ja, da's ook wel weer zo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil niet weten wat die verkoopt denk ik
Geen idee... hij kotst t wel uit toch, als z'n maag er niet tegen kan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
als een kat 25 kikkererwten eet, wordt ie dan ziek?
Dan is het wel heel tof ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorps
hij schokt alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geen idee... hij kotst t wel uit toch, als z'n maag er niet tegen kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |