quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
tandarts: tot over een week
Er komt nog pus uit, dus het mot open blijven.
Als de kies woensdag nog net zo wiebelt als nu moet ie er uit en ander een kroon!
Duim met mij!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:08 schreef Stormqueen het volgende:
tandarts: tot over een week
Er komt nog pus uit, dus het mot open blijven.
Als de kies woensdag nog net zo wiebelt als nu moet ie er uit en ander een kroon!
Duim met mij!
Nee, nergens meer last van eigenlijkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Weer wachten dus. Maar je hebt helse pijnen meer toch?
Vraag of ze ze blenderenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
Wel jammer, nog een week geen steaks eten. Ik wil straks in Praag gvd wel vlees eten jah!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dan bestel ik wel extragare gulasj
Maar da's wel heel prettigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nergens meer last van eigenlijk
Waarom quote je nou zo snel, ik had mijn zin nog verbeterd en ik dacht dat ik snel genoeg wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, nergens meer last van eigenlijk
Met knedliki!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
Maar da's wel heel prettig
hoe denk je anders dat ik aan dat belachelijke postgemiddelde komquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:16 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Waarom quote je nou zo snel, ik had mijn zin nog verbeterd en ik dacht dat ik snel genoeg was
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Born to failThanks babe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hmmmm The Color to Watch is echt een pain in the ass om vast te leggen zeg
it's the map in my mind that sends me on my way.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Met knedliki!
En idd, pijn is NIET fijn
Kassiere vanmorgen bij de jumbo: Hoe is het met de kiespijn?
Ik: ja stukken beter gelukkig
Kassiere: Oh fijn! Ik heb het meegemaakt en geloof me, ik baar liever een kind dan dat ik die pijn heb!
poezels nog klein:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:53 schreef Lindytje het volgende:Weer klaar met werken! (ik vanochtend allemaal tosti's alvast maken en inpakken in plastic, voor tosti-drukte van vanmiddag, verkoop ik er vijf
)
SQ: hoe was de tandarts?
Sjaan: doe eens foto's van je poezels![]()
En nu bedenken wat ik ga lakken voor morgen
Whut?? Nu pas? Dat is vreemdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat er net van mijn rekening wordt geschreven?
Die goodiebag van Zester
Liefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poezels nog klein:
[ afbeelding ]
poezels nu:
[ afbeelding ]
bijdehand hondje:
[ afbeelding ]
De poezels zijn tof, maar de Teckelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
poezels nog klein:
[ afbeelding ]
poezels nu:
[ afbeelding ]
bijdehand hondje:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
De poezels zijn tof, maar de Teckel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Dit is Milo:quote:
Oeh, tof!! Kun je er een nagelsalonnetje bij openenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
Die teckel is te lief![]()
![]()
![]()
Ik ben geweest bij de open dag en ik ga het doen
COOLquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
allebei maar katten zijn makkelijker ivm werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ben wel benieuwd of het hier ook zo is, maar zijn jullie hondenmens ķf kattenmens?
Of maken jullie daarin geen onderscheid?
Leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Color to Watch![]()
Tis, paars, blauw, zilver, roze? Maar moooooooooi
Ik dacht dat ik een hondenmens was, maar ben helemaal gek van m'n drie eigenwijze felines tegenwoordig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
Ben wel benieuwd of het hier ook zo is, maar zijn jullie hondenmens ķf kattenmens?
succesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
Het is very pretty!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - The Color to Watch![]()
Tis, paars, blauw, zilver, roze? Maar moooooooooi
Honden. Ik HAAT katten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef kieskleurig het volgende:
*proest*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
JA HOOR NU HEBBEN DIE MODDERFOKKERS VAN TD DE GO GOTH WEER STAAN
Onze internetvriendschap is over. OVER ZEG IK JEquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Honden. Ik HAAT katten.ik vind het echt verschrikkelijke mormels.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Honden. Ik HAAT katten.ik vind het echt verschrikkelijke mormels.
jaah, die isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en ik ben in loooooove met Russian Navy, die ik nu voor t eerst op smeer
Vlaamse reuzen zijn tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind grote knijnen ook leuk.
Alleen hamsters enzo, en cavia's, daar heb ik echt helemaal niks mee
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Onze internetvriendschap is over. OVER ZEG IK JE.
Daarom heb je een teckel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
Mien konijn is tof.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind grote knijnen ook leuk.
Alleen hamsters enzo, en cavia's, daar heb ik echt helemaal niks mee
Maak ik een uitzondering voor jouw poesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Voor jou poezels wil ik nog wel een uitzondering maken!![]()
Nee geef mij maar een grote lobbes die je lekker uit kan laten en mee naar strand kan nemen etc.
sletje!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Ik ben zelf ook meer een hondenmens, alhoewel ik bij andere mensen katten wel leuk kan vinden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:50 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Prrrr.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Maak ik een uitzondering voor jouw poes.
Daarom heb je een Dikkie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Ik ben in vakantiemodus en vind alles leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gaat het een beetje, Debster?
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben ook van de grotere honden, alleen maak ik een uitzondering voor teckels, die zijn nou eenmaal briljant
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit zietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
halpz, ik ging even mijn orderstatus checken
Faalhaasjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat het echt niets zou zijn een teckel, heb hard lopen protesteren voor een echte hond, maar ze zijn idd erg briljantquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:54 schreef Lindytje het volgende:
Ik ook! Kom er maar in, Sjaraan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:58 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vrij constant, toch? Ben benieuwd hoe die van Sjaan eruit ziet!
Kromme zin trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steedsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Yay!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lindy je Pixie Dust is net gepost!
Het begint alleen al erg snel de opleiding4 september
Dat was een impulsaankoopquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb je besteld bij die 160-170 dollar bestellingen??
Neeee je bent weer te snel,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Aha!! Dan ik snapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optie
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de burenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Mss het volgende:
Ik vind alles cute! Ik heb konijnen en cavia's gehad. Heb wel eens een poes die op bezoek komt maar ben ook een sucker voor honden! Ik heb momenteel geen huisdieren wegens te weinig plek, maar later als ik groot ben () komen er zeker dieren. Ik zou het ook echt wel awesome vinden om een schaapje of geitje in de tuin te hebben. Na die beruchte schuurfeesten hier heb ik wel eens overwogen om een geitje ofzo mee te nemen, alleen kunnen die niet achterop de fiets
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorpsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de buren)
je wil niet weten wat die verkoopt denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Woah!! Bubs!! Je moet wel wat geld te investeren hebben, met zo'n webshop
Ja, da's ook wel weer zo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil niet weten wat die verkoopt denk ik
Geen idee... hij kotst t wel uit toch, als z'n maag er niet tegen kan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
als een kat 25 kikkererwten eet, wordt ie dan ziek?
Dan is het wel heel tof ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |