Kromme zin trouwensquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steedsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden vroeger een teckel die vrachtwagens altijd aan wilde vallen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Yay!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:55 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lindy je Pixie Dust is net gepost!
Het begint alleen al erg snel de opleiding4 september
Dat was een impulsaankoopquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
Beesies![]()
Die teckel is te lief![]()
![]()
![]()
Ik ben geweest bij de open dag en ik ga het doen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
halpz, ik ging even mijn orderstatus checken
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:06 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wat heb je besteld bij die 160-170 dollar bestellingen??
Neeee je bent weer te snel,quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die vrachtwagens zo op die teckel in rijden steeds
Aha!! Dan ik snapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat zijn bestellingen zonder flat rate box aanvink-optie
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de burenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:08 schreef Mss het volgende:
Ik vind alles cute! Ik heb konijnen en cavia's gehad. Heb wel eens een poes die op bezoek komt maar ben ook een sucker voor honden! Ik heb momenteel geen huisdieren wegens te weinig plek, maar later als ik groot ben () komen er zeker dieren. Ik zou het ook echt wel awesome vinden om een schaapje of geitje in de tuin te hebben. Na die beruchte schuurfeesten hier heb ik wel eens overwogen om een geitje ofzo mee te nemen, alleen kunnen die niet achterop de fiets
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorpsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Geitjes of schapen zou ik ook wel heel tof vinden!! Maar om die nou hier in een stadtuintje neer te pleuren vind ik ook wat zielig (ook voor de buren)
je wil niet weten wat die verkoopt denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Lindytje het volgende:
Woah!! Bubs!! Je moet wel wat geld te investeren hebben, met zo'n webshop
Ja, da's ook wel weer zo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je wil niet weten wat die verkoopt denk ik
Geen idee... hij kotst t wel uit toch, als z'n maag er niet tegen kan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
als een kat 25 kikkererwten eet, wordt ie dan ziek?
Dan is het wel heel tof ja!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:12 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik had het ook over de tuin van mijn ouders. Die is best groot. En dorps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |