SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.it's the map in my mind that sends me on my way.
tinypic!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denken "Laat ik een foto maken van hoe Phallic eruitziet na een week dragen", is fotoemmer down. Meh.
Ah, da's wel een idee inderdaad!quote:
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:18 schreef miss--moana het volgende:
hehe iedereen aan de msn
Mijn nageltjje zit in de plak, maar vind het nog steeds heel breekbaar eruit zien.
Welke heb je weg gedaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb net al mijn overtollige nagellak verkocht via MP, in 1 klap 30 flessies minder.
Ruimte!
Zo, dat is echt behoorlijk netjes voor een dikke week!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Verder vind ik dat 'ie de week toch aardig goed doorgekomen is.
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
HEb je een wrap gedaan en 3-4 laagjes lijm?
Mooie kleur!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Wijsvinger moet beter gevijld worden.Beide duimen hebben chips, maar die zie je hier dus niet.
Respectz!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Ah, succes!
Phallic op dag 8:
[ afbeelding ]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Jups, ik heb er voor de zekerheid nog een extra wrap opgedaan. maar mijn duimnagel is aan 1 kant tot de helft gescheurd en aan de andere kant een klein stukje dus hij hangt best wel los. Maar ik hoop dat dit zo blijft zitten! Kan ik er wel gewoon nagellak opdoen en vernieuwen?
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uitquote:
aahh ok die heb ik pas gekocht!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je een acetonvrije remover gebruikt wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
Foto;s van kittunzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa deurbel ging! als i 3 sec niet reageer gaat die stomme msn al uit
de kittens hebben hun speeltjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |