Ja zo noem je dat toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
flakkies?
maareh, is dat ook wat, kwalitatief gezien?
Die lakjes zijn vaak niet 3free, dat ruik jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja zo noem je dat toch?![]()
Die nagellak is best goed vind ik dekt primaalleen een geur.
En die nailart is allemaal uit China, maar ik had al wat dingetjes en dat is prima spul. Alleen voor sommige dingen vraagt ze wel meer dan uit de meeste webshops.
Ik ben ook een boer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die lakjes zijn vaak niet 3free, dat ruik je
Ja, zijn flakies, flakkies klinkt zo... boers
sorry, taalnasi
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
KUT
Met twee mensen tegelijk mailen over een artikel op MP, en dan binnen 5 minuten reageren ze ineens allebei terug dat ze akkoord zijn.AARRGGHH
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
![]()
gewoon kijken wie het t snelst kan ophalen
edit: ik las trouwens MPJ
Zou ik ook zo doen. Zeg je tegen die andere dat je even niet bereikbaar bent de aankomende 2 dagen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
Het werkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
Mijn spreadsheet is af![]()
Even kijken of het werkt... Kunnen jullie alsjeblieft even testen?
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
natuurlijk, als je in 1 keer van alles af bent waarom n ietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de een wil al mijn lakjes in 1 koop doen, dus dat geniet voorkeur, als die over 2 dagen niet betaald heeft antwoord ik de ander wel. Of is dat vals spelen?
Ik ben een MP n00b
Hij doet hetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef mirannie het volgende:
Mijn spreadsheet is af![]()
Even kijken of het werkt... Kunnen jullie alsjeblieft even testen?
https://spreadsheets.goog(...)ue&gid=0&output=html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |