sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
Jij zit er met je vuisten op te slaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon is
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit er met je vuisten op te slaan?
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys, en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
Whut???
Waar komt dit nou ineens weer vandaan?
Trust me, it's just me en een klein bejaard snurkend hondje in bed.
Je mag het wel even komen controleren, Tombo?
HEE!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Gauw, Woman, start the Batmobiel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Niet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys,
Niet!quote:en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?![]()
Zoiets!quote:En als heer G. dan thuis is is hij zo boos dat hij nog veel harder snurkt?![]()
Nou vooruit...quote:Sorry, ben melig
Oh da's handig ja!quote:Zit nog ff inspiratie op te doen voor Pagan's verjaardag vrijdag.
Komt in ieder geval mooi uit dat zijn verjaardag in de Restaurant week valt!
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Gauw, Woman, start the Batmobiel!
De bel doet het hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Trusten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Als je niet snurkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:
Jij kwam er mee.quote:
Okee, maar dan wil ik op je stoelen met bloem zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er nu bent moet ik al haast weer op om te gaan werken deze scene is enigszins gedramatiseerd dus kom maar beter een keer als ik vrij heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En ik ontbijt dus eigenlijk nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kwam er mee.
Maar je mama heeft je wel goed opgevoed, het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd van de dag.
Denk er om hooor, ik weet waar je huis woont!quote:
op de eerste?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:28 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, ik zit me al af te vragen waar ik de tweede kattenbak zal gaan zetten
Oeh slim, ik ga ook naar bed met laptop en alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee
Ik ga ff naar boven verhuizen, ik neem de laptop wel ff mee
Die staat al onder een tafeltje met daarop mn vleesetende plantjesquote:
quote:vanmiddag zat de kat van de buren hier ineens op het balkon, die is toch mooi een paar meter omhoog geklommen / gesprongen via de regenpijp en een raamkozijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ga gewoon naar bed, daar heb ik geen flaptop voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
Tomboooooooo, lig je al?Ik hang/ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
it's professor chaos!
[ afbeelding ]
Dito!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hang/lig![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?
Ja, wat heb jij aan in bed?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
trusten
gaat het nu net spannend worden...
Ja, ik klikte dus net al op de verkeerdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahaha, als je de TT's van VA en FF naast elkaar ziet
quote:
Dan kun je nooit altijd echt hetzelfde aan hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap jij geheel en al nakend?
Ik niet
Naakt ofzoquote:
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je nooit altijd echt hetzelfde aan hebben
Bonzzzzjour!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef trovey het volgende:
Oh hier zijn jullie weer gebleven.....eh HOI![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.
Gelukkig heb ik zes dezelfde
Ik heb geen nachthemdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook altijd als ik ergens anders ga slapen WEL een nachthemd aan
En de zondag dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.
Gelukkig heb ik zes dezelfde
Volgens mij zijn we strontvervelend voor de nu slapenden die morgenochtend gaan teruglezenquote:
Bummer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik die van Maandag alweer gewassen heur
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt altijd te regelen...
![]()
*nu echt naar bed gaat
Mijn gewone dagkledingquote:
Spijkerbroek enzow?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen nachthemden
Als ik ergens anders slaap, slaap ik gewoon in een broekje en hemdje ofzo.
Sommige mensen slaan daarin wat door. We noemen geen namen...
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:50 schreef Greys het volgende:
Tombo, slaap je?
Of lig je vieze filmpjes te kijken?
'Per ongeluk' ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen
Alleen als ik er per ongeluk op klik in bijvoorbeeld een seks-topic
Nou ja, meer per ongeluk omdat ik dan niet zo'n filmpje verwacht te zien als ik krijg te zienquote:
In sex?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, meer per ongeluk omdat ik dan niet zo'n filmpje verwacht te zien als ik krijg te zien
Hierin staat iequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In sex?
Wat had je dan verwacht. Over hoe fohns in elkaar gezet worden?
Die foto in dat topic is echt ergquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:59 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee laat maar, dat hoef ik niet te zien
Ben niet bij jou in de buurt geweest om mensen op te halen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:00 schreef trovey het volgende:
JJH...zaterdag nog dienst gehad? Hopelijk heb ik er niet voor gezorgd dat je een paar straalbezopen kerels hebt moeten ophalen.
Foto? Dan is die zeker weggehaald, want die zie ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die foto in dat topic is echt erg
En je weet wat er in dat filmpje gebeurt?
In dat topic staat verder niets vies, op die ene link naar een foto na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hierin staat ie
Dat past toch nooit!
Zit achter een linkje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Foto? Dan is die zeker weggehaald, want die zie ik niet.
Ik zag alleen een beschrijving en dat je dan ergens op moest Googlen, maar die sla ik ff over
Die link naar die foto is al ranzig inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
In dat topic staat verder niets vies, op die ene link naar een foto na.
En dat filmpje ga ik nu niet googlen, ik wil vannacht graag slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die link naar die foto is al ranzig inderdaadEn dat filmpje:
Niet klikken als je het niet wilt weten!Dat wist ik. Daarom ga ik het nu niet kijken. Het idee alleen al......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar kennelijk is het te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet NIET klikken op spoilers
En ik snap er geen kont van, daar zal ik dan ook wel te provinciaaltje voor zijn ofzo, maar dan is het daarna geheel en al gesloopt zeker? Want dat kán toch gewoon niet?
Dan heb je geluk gehad want die twee (in de Bankastraat) zou je niet in je auto willen hebben gehad...eentje was echt zo bezopen die lag plat face-down in het gras terwijl de andere nog net het verzoek uit kon brengen of ik een taxi voor hun beide kon bellen want hij wist niet meer hoe zijn telefoon werkte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben niet bij jou in de buurt geweest om mensen op te halen.
Oh bahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:05 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Elies die ene paint nog ergens en kan ze die een beetje aanpassen!
Neeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk is het te doenEn dat van dat gesloopt is dus die foto, die moet je eigenlijk even kijken
Is hij wel snel uitgeplast.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wist ik. Daarom ga ik het nu niet kijken. Het idee alleen al......![]()
![]()
Nee, die foto is gewoon heel interessant stiekem... Gewoon een piemol dwars doormiddenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee.
Sommige dingen moet je gewoon niet vrijwillig willen zien
Whahahahahahaha das wel apart misschien jaquote:
En dat zou ik wáárom precies willen aanschouwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die foto is gewoon heel interessant stiekem... Gewoon een piemol dwars doormidden
Weet ik niet, het is intrigerendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zou ik wáárom precies willen aanschouwen?
Hold that thought!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:09 schreef tombolafan het volgende:
Als dat kennelijk zo rekbaar is, waarom baren de mannen de kinderen dan niet?
Ik ga ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hold that thought!
Voor morgen, ik ga nu echt slapen. Anders heb ik morgenochtend echt heel erge spijt
Slaap lekker
Daar zou ik nog een keer héél serieus over nadenken. Ligt ook een beetje aan de situatie maar ik denk dat ik ze zou laten liggen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad want die twee (in de Bankastraat) zou je niet in je auto willen hebben gehad...eentje was echt zo bezopen die lag plat face-down in het gras terwijl de andere nog net het verzoek uit kon brengen of ik een taxi voor hun beide kon bellen want hij wist niet meer hoe zijn telefoon werkte.Nemen jullie uberhaupt wel zulke dronken mensen mee i.v.m. mogelijk overgeven in je auto?
Niagara waterval.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dan is het ipv een straaltje gewoon *pluh*.
Hopelijk hadden ze genoeg geld bij zich.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar zou ik nog een keer héél serieus over nadenken. Ligt ook een beetje aan de situatie maar ik denk dat ik ze zou laten liggen.
En dat is niet echt een reden om iemand te laten staan, kans op oovergeven, de een kan drie kratten op zonder last te hebben, en een ander zit na twee biertjes al op het randje.
Meestal neem ik ze wel mee hoor, met het vriendelijke verzoek om van te voren even aan te geven als het mis dreigt te gaan, dan kan het buiten de auto. En daar dan ook gelijk de opmerking bij dat het ze minstens 50 euro kost als ze het wel doen.
Voor de verandering heb ik deze keer NIETS met deze TT te makenquote:
Geloof het niet, wat was er op?quote:Heb je gister Boulevard nog gezien
nee had je er maar wat mee te maken, dan had ik er ook nog wat aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor de verandering heb ik deze keer NIETS met deze TT te maken
Ik zag toevallig een stukje, en het ging over de 3J's, die hebben 'rocknummer' gemaakt met Ellen ten Damme naar het schijnt. Alhoewel nu ik google het al oud nieuws blijkt te zijnquote:[..]
Geloof het niet, wat was er op?
Ow ja wacht, dat zag ik in een flits langskomen toch ja! Een heel klein stukje van de clip.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zag toevallig een stukje, en het ging over de 3J's, die hebben 'rocknummer' gemaakt met Ellen ten Damme naar het schijnt. Alhoewel nu ik google het al oud nieuws blijkt te zijn![]()
Ja mij ook nu ik ff een stukje luisterde. En er is nog een grote artiest op het nieuwe album hé!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow ja wacht, dat zag ik in een flits langskomen toch ja! Een heel klein stukje van de clip.
Maar het leek me meer een ballad dan een rocknummer
Wel een leuke combi.
Wie? Jan Smit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja mij ook nu ik ff een stukje luisterde. En er is nog een grote artiest op het nieuwe album hé!
5 eigenlijkquote:
Nou ja wat wil je dat wij zeggen, het klinkt alsof je er al uit bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef tombolafan het volgende:
Ik zoek een lief baasje voor mijn kat Sjefke
Okee, help??
Moet ik hem erbij halen? Zou voor Nelis leuk zijn denk ik (die mist de "aandacht" van Draakje best wel volgens mij) En voor Sjefke zelf ook beter, uit de rust van de kinderen waar ie niet tegen kan...
Eventueel voor tijdelijk (heb ik met Prupke over gehad), zodat ie tot rust kan komen en daarna een definitief huis kan krijgen (als ik m dan nog kwijt wil)
Ik weet t niet (nou ja, ik weet het heus wel, ik haal hem desnoods vandaag nog op omdat het zo'n stresssituatie is enzo, dus als het echt te erg is haal ik hem voor tijdelijk eventueel, maar dan...)
Ik wil dat jullie me niet voor gek verklarenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja wat wil je dat wij zeggen, het klinkt alsof je er al uit bent
Dat is enkel de constatering dat je het niet helemaal goed begrepen had hequote:
Ja... Want stel dat ie onzindelijk blijft enzo... Dan word ik ook niet bepaald vrolijk (gelukkig heb ik een deur naar mn slaapkamer) En stel dat het niet gaat met Nelis... Nou ja, het is het proberen waard, ik denk niet dat het goed is als ie nog veel langer in die stress zit (en ik vind m mooi!!!!!)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:58 schreef Greys het volgende:
Mogguh Ing!
Tombo, je bent niet gek.
Integendeel
En logisch dat je twijfelt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we strontvervelend voor de nu slapenden die morgenochtend gaan teruglezen
Die inrichting iddquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Greys het volgende:
En op deze ben ik ook nog ernstig verliefdDaar moet je nog meer door de inrichting heen kijken
[ afbeelding ]
Tombo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef tombolafan het volgende:
Ja, ik haal hem desnoods vandaag nog op![]()
Maar het moet wel echt goed gaan, wil ik hem houden... Nelis moet er niet onder lijden enzo...
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Hello!
Ik zit even te kwijlen bij dit huis dat in mijn durp te koop staat. Die boogdeur, die sfeer in die slaapkamers, die tuin, het hele huis op zich, die rare elementen er in. Staatsloterij, kom d'r maar in!
Mwah, ik heb sowieso al gepmd dat ik hem wel wil halenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tombo.![]()
![]()
![]()
Ik denk (gut feeling) dat Sjefke het bij jou en Nelis heel goed zou doen. Want de woonsituatie bij de huidige eigenaar is gewoon niet goed voor die kat, dan kan ze nog van alles proberen, maar ik denk dat zijn stress daar niet minder van wordt, het is gewoon te druk voor hem in dat huishouden. Sjefke kan met andere katten, Nelis mist een maatje, klinkt als een goede combi!
En anders inderdaad voor tijdelijk, want hoe langer Sjefke in die situatie blijft zitten, hoe meer ingesleten zijn plasgedrag wordt. En dat voor een kat die van tevoren nooit onzinderlijk is geweest.
Als ik maar 2 katten had gehad, dan had ik er ook over nagedacht, tis rustig zat hier, maar ik zit nu echt aan mijn max.![]()
Maar het is uiteindelijk jouw keuze natuurlijk, je neemt wel een projectje in huis en daar meot je goed over nadenken.Ik duim voor een Boor verhaal!
Voor dat geld koop je hier een vet groot huis. En in drenthe een complete villaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
Nou, voor dat geld zouden wij in Amsterdam misschien wel een benedenhuisje met 3 kamertjes en een piepklein tuintje ofzo kunnen kopen
Ik vind het zo sneu dat er nu weer met dat beestje gesleept moet worden, maar goed, het is niet anders kennelijk. Maar als jij hem een kans wilt geven...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik heb sowieso al gepmd dat ik hem wel wil halen
Misschien zelfs vanmiddag al, en anders zaterdag als dat kan voor MarychildEn we moeten maar zien hoe het gaat, met Nelis en met zijn onzindelijkheid
Hou op, dat heb je daar zelfs al voor het geld dat ons minihuisje kostquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voor dat geld koop je hier een vet groot huis. En in drenthe een complete villa
Jeuj!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mwah, ik heb sowieso al gepmd dat ik hem wel wil halen
Misschien zelfs vanmiddag al, en anders zaterdag als dat kan voor MarychildEn we moeten maar zien hoe het gaat, met Nelis en met zijn onzindelijkheid
Gos. is die man maagd?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys, en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?En als heer G. dan thuis is is hij zo boos dat hij nog veel harder snurkt?
![]()
Sorry, ben melig Zit nog ff inspiratie op te doen voor Pagan's verjaardag vrijdag.
Komt in ieder geval mooi uit dat zijn verjaardag in de Restaurant week valt!
Die woning waar we vanaaf naar gaan kijken waar ik helemaal warm van wordt is 204,000 euro, k.k. Daar heb je in A'dam geloof ik net een flatje voor, toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu dat er nu weer met dat beestje gesleept moet worden, maar goed, het is niet anders kennelijk. Maar als jij hem een kans wilt geven...![]()
[..]
Hou op, dat heb je daar zelfs al voor het geld dat ons minihuisje kost![]()
Dat vind ik ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu dat er nu weer met dat beestje gesleept moet worden, maar goed, het is niet anders kennelijk. Maar als jij hem een kans wilt geven...![]()
Wij hebben, voor meer geld, 2 kamers, een badkamertje, keuken en minibalkon (zonder zonquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die woning waar we vanaaf naar gaan kijken waar ik helemaal warm van wordt is 204,000 euro, k.k. Daar heb je in A'dam geloof ik net een flatje voor, toch?
Damnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij hebben, voor meer geld, 2 kamers, een badkamertje, keuken en minibalkon (zonder zon) Ik denk zo'n 60 m2.
ow die vind ik nog leukerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Greys het volgende:
En op deze ben ik ook nog ernstig verliefdDaar moet je nog meer door de inrichting heen kijken
[ afbeelding ]
Maar we wonen wél in een hele leuke buurtquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar we wonen wél in een hele leuke buurt
Tell me about itquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G? Volgens mij niet hoor
Wat is huizen kjiken toch verslavend
Oh mooi! Zo iets zou ik ook wel willen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:00 schreef Greys het volgende:
Hello!
Ik zit even te kwijlen bij dit huis dat in mijn durp te koop staat. Die boogdeur, die sfeer in die slaapkamers, die tuin, het hele huis op zich, die rare elementen er in. Staatsloterij, kom d'r maar in!
Ja, al z'n hele leven!quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook welMaar Prupke vond het ook vreselijk dat hij daar zoveel stress heeft kennelijk, en dat lijkt mij idd ook niet echt goed voor hem
Prachtig he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh mooi! Zo iets zou ik ook wel willen!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Prachtig he?
Oh jongens, kom... biechten maar!
Minder seks door hond op slaapkamer
baloe vindt het een tof spelletje om langs te komen als wij bezig zijn. Als ik iets NIET kan is het sex hebben waar hij bij isquote:Minder seks door hond op slaapkamer
Die onvoldoende zou kunnen komen door het gebrek aan privacy in de slaapkamer. Want bij 3% van de hondenbezitters heeft het hebben van een hond invloed op het seksleven omdat de hond in de slaapkamer slaapt en zij daardoor minder seks hebben. Bij het merendeel van de hondenbezitters (71%) slaapt de hond trouwens niet in het eigen bed op de slaapkamer. Bij 12% van de ondervraagden slaapt de hond altijd in bed en bij 17% regelmatig of soms.
Hou op, onze eerste gezamenlijke kat ging altijd op het kussen op het hoofdeind zitten kijken. We woonden toen zeer klein.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
baloe vindt het een tof spelletje om langs te komen als wij bezig zijn. Als ik iets NIET kan is het sex hebben waar hij bij is
daar kan ik echt niet tegen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:29 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op, onze eerste gemamelijke kat ging altijd op het kussen op het hoofdeind zitten kijken. We woonden toen zeer klein.
Je bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:40 schreef Qwea het volgende:
ladiedieladiedaladiedieladieda!
PompompomJajajalalalalalajajajalala!
Ofzo![]()
Valt het op?
gisterenavond niet, vannacht niet, vanmorgen nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk?
Hoe komt het? Was Baloe niet in de slaapkamert vannacht?
Niet alleen geil en geweldig, maar ook ontroerend, meeslepend, emooosjoneel, indrukwekkend.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Qwea het volgende:
En ik ben niet vrolijk, ik verveel me
Ooh, op die bruiloft kwam de bruid binnen op kyteman. Vond jij dat niet helemaal geil ende geweldig?
neeeeheej, Paganquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Heer G? Volgens mij niet hoor
Wat is huizen kjiken toch verslavend
Oeh, een Kyteman-maagd? Enjoy!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef Belana het volgende:
zow, ff die kyteman binnen halen, eens luisteren
Die heeft geen badkamer ofwel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, dat was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:20 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heeft geen badkamer ofwel?
Aan de ene kant een geweldige keuze om dat als trouwnummer te hebben. Als ik ooit ga trouwen... (quote:
Volgens mij moet ie het zelf open duwen. Maar dat kan je toch oefenen met veel vreterij and lot's of gejubel?quote:ooh hey, ff wat anders. Als we een koophuis krijgen/kopen... dan wilde ik voor Baloe een hondenluik in de deur zetten. Zoiets ;
http://www.anniemall.nl/staywell-hondenluik-infrarood-p-3333.html
Iets groter denk nog want beer heeft een schofthoogte van 58 cm.
Anyway... weet iemand hoe dat werkt? Gaat het luikje ook echt open als in, naar boven als hij er met zn kop/halsband voorstaat? Of gaat het luik enkel van de vergrendeling af zodat hij het luik zelf met zn kop moet wegduwen?
Want als dat laatste het geval is, dan gaat het hem niet worden. Dat gaat ie vast wel weer eng vinden ofzo
mja, gaat Baloe niet intrappen ben ik bangquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de ene kant een geweldige keuze om dat als trouwnummer te hebben. Als ik ooit ga trouwen... (). Aan de andere kant een beetje wrang door de achterliggende gedachte dat hij dat nummer nou juist schreef omdat zijn relatie eindigde. En hij heeft het daarna ook nooit meer gespeeld.
[..]
Volgens mij moet ie het zelf open duwen. Maar dat kan je toch oefenen met veel vreterij and lot's of gejubel?
jij gaat hard, ik heb nog niks gekregen, maar mijn kaarten moeten ook zo ver, er is er pas 1 aangekomenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, een Kyteman-maagd? Enjoy!
Ik heb weer twee kaarten gekregen, eentje uit Siberië () en eentje uit Nieuw-Zeeland!
Ik heb er nu meer gekregen dan dat ik er gestuurd heb, da's best raar he?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef Belana het volgende:
[..]
jij gaat hard, ik heb nog niks gekregen, maar mijn kaarten moeten ook zo ver, er is er pas 1 aangekomen
Bonjour!quote:
Misschien wel het beste Nederlandse popnummer van de laatste 25 jaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen geil en geweldig, maar ook ontroerend, meeslepend, emooosjoneel, indrukwekkend.
Enzo
jeej jeej haaaaahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien wel het beste Nederlandse popnummer van de laatste 25 jaar.
En hoe gaat het tot nu toe?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef nokwanda het volgende:
Had ik al gemeld dat Poeska geen gruis heeft?
En dat de DA's tip was om toch maar weer een bak te overdekken?
We hebben er gelijk een extra bak bij gekocht.
ow nou wel goed nieuws! en werkt de overdekte bak al?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:58 schreef nokwanda het volgende:
Had ik al gemeld dat Poeska geen gruis heeft?
En dat de DA's tip was om toch maar weer een bak te overdekken?
We hebben er gelijk een extra bak bij gekocht.
Dat scheelt al een slok op een borrel, dat je er meteen een goed gevoel bij hebt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef Strega het volgende:
Zo weer thuis na de intake.
Dinsdag beginnen met hydro therapie, een fijn gevoel, eindelijk iets te kunnen DOEN na bijna 2 jaar niet lopen.
Ik had erbij de zeer uitgebreide intake al een goed gevoel bij.
Handig dat ze daar nu mee komen zegquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef Belana het volgende:
ow, de woningruil soap gaat niet doorwe bleken te maken te hebben met een soort opvang makelaar, omdat hun eigen makelaar met vakantie was. eigen makelaar vertelt een heel ander verhaal. mensen willen verkopen en dan terugkopen voor 200.000 en ons huis is ietsje duurder...
nou ja, dan focussen we ons maar op zaterdag, op de bezichtiging. zou leuk zijn hoor, heb ook nog wel andere mooie stekjes gezien
Klinkt goed! Fijn dat je nu wat (letterlijk) actiever kunt meewerken aan je herstel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:11 schreef Strega het volgende:
Zo weer thuis na de intake.
Dinsdag beginnen met hydro therapie, een fijn gevoel, eindelijk iets te kunnen DOEN na bijna 2 jaar niet lopen.
Ik had erbij de zeer uitgebreide intake al een goed gevoel bij.
Ik vind Fiep zo'n leuk hondje. Dat topic waar Fiep op vakantie was bij Oh-Oh was echt leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:07 schreef Maes het volgende:
Fiep gaat geweldig. Volgende week zaterdag begint ze met de cursus![]()
En Bink? Still going strong?
quote:
Nog geen idee. Ik ga wat extra bijspuiten met feliway en haar ook extra lieve aandacht geven. Special Poeskatime. Stel nou dat het ideopathisch is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:24 schreef Belana het volgende:
[..]
ow nou wel goed nieuws! en werkt de overdekte bak al?
Ik hoop het zo!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Nog geen idee. Ik ga wat extra bijspuiten met feliway en haar ook extra lieve aandacht geven. Special Poeskatime. Stel nou dat het ideopathisch is.
Jaaaaa, ik ben nog niet helemaal bijgelezenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het zo!
Wat een supertopic he, dat van Sjefke en Tombola!
Succesverhaal, nu al, door die foto'squote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaaa, ik ben nog niet helemaal bijgelezen
Ik heb voor vandaag wel weer effe genoeg cultuur gehad. Introavond voor Joel's stageproductie met Miles Davis en Bach. Nu is nokManda druk in de weer met zijn klassiekers en pielmuziekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Succesverhaal, nu al, door die foto's
Zondag even naar het Jazzfestival in Hillegersberg denk ik.
Met o.a. de Young Sinatras. Toeters.
En wat valt er onder het hoofdstukje 'pielmuziek'?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag wel weer effe genoeg cultuur gehad. Introavond voor Joel's stageproductie met Miles Davis en Bach. Nu is nokManda druk in de weer met zijn klassiekers en pielmuziek
ingewikkelde fusion met van die prietgeluidjes en bijna vals klinkend ge-experimenteer met instrumenten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
En wat valt er onder het hoofdstukje 'pielmuziek'?
Oh daar word ik altijd bloednerveus (en als het lang duurt bijna agressief) van, van die 'muziek'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ingewikkelde fusion met van die prietgeluidjes en bijna vals klinkend ge-experimenteer met instrumenten.
Wat ie ook draaide en wat ik wel waardeer is Zappa.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:44 schreef tombolafan het volgende:
Nelis en Sjefke, amai, das 'ne tof stel!
Hummer is in before the lock...zzzZzZZzzz...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:17 schreef Greys het volgende:
Stel je voor dat je buiten iets mist ja, als je met je ogen dicht en met je rug naar het raam gaat liggen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hummer is in before the lock...zzzZzZZzzz...
[ afbeelding ]
Tja, goed word het nooit meer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat scheelt al een slok op een borrel, dat je er meteen een goed gevoel bij hebt!
Ben heel benieuwd hoe het zal gaan dinsdag en hoop dat je er echt baat bij hebt!
Wat leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:02 schreef DanseMacabre het volgende:
Fijn Strega!
Rinske komt binnenkort weer bij me logeren!![]()
Een vriendinnetje heeft examen van haar opleiding dierenartsassistent en Rinske gaat mee als examen-hond.
Dat vriendinnetje kent Rinske al vanaf dat ze bij ons was en is helemaal gek met haar en andersom.![]()
Ben benieuwd.
Even verder bijlezen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop het zo!
Wat een supertopic he, dat van Sjefke en Tombola!
Bijgelezen Tombo, gefeliciteerd!quote:
Nee, ze geven >4cm opquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Het houdt ook gewoon maar niet op met regenen he?
Blijft het 't hele weekend ook regenen?quote:
Niks Jazzfestivalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Blijft het 't hele weekend ook regenen?
Dat zou wel heel erg zijn voor het jazzfestival hier
Binnenblijf weertje idd.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:23 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Het houdt ook gewoon maar niet op met regenen he?
Ja het is weer drahhhaaaaaamaaa.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:30 schreef Greys het volgende:
Die zin ook in de Telegraaf.nl onder die wateroverlast-fotoreportage
Zodra de hemelsluizen zich openen staat Nederland in de file, lopen kelders onder, vallen mensen van hun fiets: kortom, dan hebben we wateroverlast.
Nou inderdaad, wat een overdreven gedoe allemaalquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:31 schreef Loveless85 het volgende:
Ja de massa-hysterie slaat alweer toe![]()
Hoorde net al dat in Den Haag de politie mensen oproept alleen de straat op te gaan als het ECHT nodig is. Kom op zeg, zulk extreem weer is het toch ook niet, er valt gewoon veel water, maar ik was net nog ff op de weg, en het is echt niet zo dat je amper meer kan rijden ofzo
Klopt, en er waren rond A'dam een paar snelwegen waar 1 baan van dicht was en verder ook niks volgens mij.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou inderdaad, wat een overdreven gedoe allemaal
En als je echt niet meer kunt rijden omdat iedereen loopt te trutten op de weg met water, dan ga je maar lopend even met lunchpauze of boodschappen doen ofzo.
Sowieso is het echt heel plaatselijk volgens mij? Viaducen, tunneltjes, sommige wegen. Maar op het merendeel van de wegen is echt totaal niets aan de hand.
Jahaaaaaaahahaha, dat was ook zo leukquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:40 schreef Belana het volgende:
ow god, is het weer zover, hebben we weer "extreem" weer?![]()
wat zijn we toch ook een truttig land he...
gisteren moest ik ook zo lachen, er is een heel gedoe gaanden over een RLS over Yolanthe en die gast wat de avro zou gaan uitzenden. blijkt een stunt te zijn van koefnoen. goeie grap toch? nee, iedereen weer over de zeik... echt... nederland...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:43 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar Yo ís toch een aandachtshoer
Wil die ook iets gaan doen om in de spotlights te komen dan?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef Loveless85 het volgende:
Er zat trouwens in de vakantietijd hier op deze locatie waar ik nu werk een receptioniste wat echt Yolanthe 2.0 gaat worden. Ook beetje half mediterraan typje, onwijs knap, en gewoon heel open en spontaan
Nou ja ik had nog wat oneerbare voorstellen maar daar ging ze niet op in.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Wil die ook iets gaan doen om in de spotlights te komen dan?
En daarna is ze vast ook ineens een aandachtshoer?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja ik had nog wat oneerbare voorstellen maar daar ging ze niet op in.![]()
Hehehe nee, ik weet het niet. Maar het is denk ik wel ECHT zo'n typje die gewoon gescout gaat worden voor het een of ander.
Nee anders was ze wel op de eerder genoemde voorstellen ingegaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarna is ze vast ook ineens een aandachtshoer?
Verwacht je een slecht resultaat danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Strega het volgende:
We stappen zo maar eens in de auto naar het UMCG, jaarlijkse oogcontrole.
Daarna kan ij even geen ziekenhuis meer zien.
Ik kon het ook al niet latenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:37 schreef senesta het volgende:
Whehehe Strega, ik snap wat je bedoeld maar de manier waarop je post is wel grappig
Nou, neem wel zonnebril mee, na de Belladonna druppels zie ik een uur zeker niks.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Verwacht je een slecht resultaat dan
heej, jij hier?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:53 schreef MikeyMo het volgende:
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
Neem gelijk het boodschappenlijstje ff door
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa
Lekker gehakt vanavond MM!
Volgens buienradar krijgt Zwolle over een half uur weer de volle laag maar klaart het daarna weer op (niet te zeggen voor hoelang)quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:21 schreef trovey het volgende:
![]()
Rent het bij jullie ook al de hele dag? Het giet hier en wil wil eruit om boodschappen te doen...moet met de fiets maar ik verzuip onderweg met dit weer. Bovendien heb ik er de pest aan om zeiknat te worden want hoe goed je je ook inpakt .....
Het hoost hier nog flink, maar dan zal het zo wel afgelopen zijn.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:11 schreef Loveless85 het volgende:
Volgens buienradar hebben wij het hier voorlopig gehad, op de 3uurs voorspelling niks meer te ontdekken wat komt, de rest trekt nog wel over het land maar heeft dus R'dam al gehad
Ik wil ook zo'n hond!quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien kun je er beter achteraanspringen. Die persoon ziet die zwemnband niet meet!
Ik ben niet degene die snel binnen is, dat zijn de honden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
Ik ga gewoon lekker met Baloe in de regen banjeren. Daarvoor hebben ze een handdoek (voor hem) en een douche + droge kleren (voor mij) uitgevonden.
Ik vind het best wel sneu als de hond enkel ff een klein plasje mag doen.
Ik ben dieren homeopaat vandaar, het zijn atropine druppels en dat zit in Belladonna.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:51 schreef Belana het volgende:
ow, die. is dat ook belladonna!
ik ken belladonna druppels voor als je keelpijn hebt.
(ik kom altijd bij de homeopaat)
Hier sjouwen Kundun, Othello en Tashi min of meer stoīcijns door de regen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
Ik ga gewoon lekker met Baloe in de regen banjeren. Daarvoor hebben ze een handdoek (voor hem) en een douche + droge kleren (voor mij) uitgevonden.
Ik wilde als de hond van mijn tante bij ons logeerde altijd graag door de regen wandelen, maar dan bleef zij in de deuropening staan vanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Qwea het volgende:
Bink moet ik letterlijk over de drempel duwen als het regentquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde als de hond van mijn tante bij ons logeerde altijd graag door de regen wandelen, maar dan bleef zij in de deuropening staan vanWTF het regent, ben je niet goed dat je nu wilt wandelen
Serieus? Baloe gaat echt kei gaag naar buiten in de regenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wilde als de hond van mijn tante bij ons logeerde altijd graag door de regen wandelen, maar dan bleef zij in de deuropening staan vanWTF het regent, ben je niet goed dat je nu wilt wandelen
Vertel!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip heeft een nieuwe hond.
Voor anderhalve week dan.
OMGquote:
Dan red je dat dvdtje vast niet afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:30 schreef JJH het volgende:
Nou euh, ik ga nog ff een dvd'tje kijken en dan pitten. Afgelopen nacht ook maar een krappe 5u gehad.
Später.
Dat verwacht ik ook niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan red je dat dvdtje vast niet af
Trusten alvast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |