sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
Jij zit er met je vuisten op te slaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon is
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit er met je vuisten op te slaan?
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys, en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
Whut???
Waar komt dit nou ineens weer vandaan?
Trust me, it's just me en een klein bejaard snurkend hondje in bed.
Je mag het wel even komen controleren, Tombo?
HEE!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Gauw, Woman, start the Batmobiel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Niet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys,
Niet!quote:en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?![]()
Zoiets!quote:En als heer G. dan thuis is is hij zo boos dat hij nog veel harder snurkt?![]()
Nou vooruit...quote:Sorry, ben melig
Oh da's handig ja!quote:Zit nog ff inspiratie op te doen voor Pagan's verjaardag vrijdag.
Komt in ieder geval mooi uit dat zijn verjaardag in de Restaurant week valt!
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Gauw, Woman, start the Batmobiel!
De bel doet het hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Trusten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Als je niet snurkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:
Jij kwam er mee.quote:
Okee, maar dan wil ik op je stoelen met bloem zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er nu bent moet ik al haast weer op om te gaan werken deze scene is enigszins gedramatiseerd dus kom maar beter een keer als ik vrij heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En ik ontbijt dus eigenlijk nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kwam er mee.
Maar je mama heeft je wel goed opgevoed, het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd van de dag.
Denk er om hooor, ik weet waar je huis woont!quote:
op de eerste?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:28 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, ik zit me al af te vragen waar ik de tweede kattenbak zal gaan zetten
Oeh slim, ik ga ook naar bed met laptop en alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee
Ik ga ff naar boven verhuizen, ik neem de laptop wel ff mee
Die staat al onder een tafeltje met daarop mn vleesetende plantjesquote:
quote:vanmiddag zat de kat van de buren hier ineens op het balkon, die is toch mooi een paar meter omhoog geklommen / gesprongen via de regenpijp en een raamkozijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ga gewoon naar bed, daar heb ik geen flaptop voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
Tomboooooooo, lig je al?Ik hang/ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
it's professor chaos!
[ afbeelding ]
Dito!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hang/lig![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?
Ja, wat heb jij aan in bed?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
trusten
gaat het nu net spannend worden...
Ja, ik klikte dus net al op de verkeerdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahaha, als je de TT's van VA en FF naast elkaar ziet
quote:
Dan kun je nooit altijd echt hetzelfde aan hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap jij geheel en al nakend?
Ik niet
Naakt ofzoquote:
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan kun je nooit altijd echt hetzelfde aan hebben
Bonzzzzjour!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef trovey het volgende:
Oh hier zijn jullie weer gebleven.....eh HOI![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.
Gelukkig heb ik zes dezelfde
Ik heb geen nachthemdenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook altijd als ik ergens anders ga slapen WEL een nachthemd aan
En de zondag dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar. Dat nachthemd tot aan mijn enkels moet ook wel eens in de was.
Gelukkig heb ik zes dezelfde
Volgens mij zijn we strontvervelend voor de nu slapenden die morgenochtend gaan teruglezenquote:
Bummer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen die tijd heb ik die van Maandag alweer gewassen heur
Dat zei je net ook al.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat valt altijd te regelen...
![]()
*nu echt naar bed gaat
Mijn gewone dagkledingquote:
Spijkerbroek enzow?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb geen nachthemden
Als ik ergens anders slaap, slaap ik gewoon in een broekje en hemdje ofzo.
Sommige mensen slaan daarin wat door. We noemen geen namen...
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:50 schreef Greys het volgende:
Tombo, slaap je?
Of lig je vieze filmpjes te kijken?
'Per ongeluk' ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen
Alleen als ik er per ongeluk op klik in bijvoorbeeld een seks-topic
Nou ja, meer per ongeluk omdat ik dan niet zo'n filmpje verwacht te zien als ik krijg te zienquote:
In sex?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, meer per ongeluk omdat ik dan niet zo'n filmpje verwacht te zien als ik krijg te zien
Hierin staat iequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:56 schreef JJH het volgende:
[..]
In sex?
Wat had je dan verwacht. Over hoe fohns in elkaar gezet worden?
Die foto in dat topic is echt ergquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:59 schreef Greys het volgende:
Oh ja nee laat maar, dat hoef ik niet te zien
Ben niet bij jou in de buurt geweest om mensen op te halen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:00 schreef trovey het volgende:
JJH...zaterdag nog dienst gehad? Hopelijk heb ik er niet voor gezorgd dat je een paar straalbezopen kerels hebt moeten ophalen.
Foto? Dan is die zeker weggehaald, want die zie ik niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die foto in dat topic is echt erg
En je weet wat er in dat filmpje gebeurt?
In dat topic staat verder niets vies, op die ene link naar een foto na.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hierin staat ie
Dat past toch nooit!
Zit achter een linkje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Foto? Dan is die zeker weggehaald, want die zie ik niet.
Ik zag alleen een beschrijving en dat je dan ergens op moest Googlen, maar die sla ik ff over
Die link naar die foto is al ranzig inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:02 schreef JJH het volgende:
[..]
In dat topic staat verder niets vies, op die ene link naar een foto na.
En dat filmpje ga ik nu niet googlen, ik wil vannacht graag slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die link naar die foto is al ranzig inderdaadEn dat filmpje:
Niet klikken als je het niet wilt weten!Dat wist ik. Daarom ga ik het nu niet kijken. Het idee alleen al......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat dacht ik ook, maar kennelijk is het te doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:04 schreef Greys het volgende:
Ik kan niet NIET klikken op spoilers
En ik snap er geen kont van, daar zal ik dan ook wel te provinciaaltje voor zijn ofzo, maar dan is het daarna geheel en al gesloopt zeker? Want dat kán toch gewoon niet?
Dan heb je geluk gehad want die twee (in de Bankastraat) zou je niet in je auto willen hebben gehad...eentje was echt zo bezopen die lag plat face-down in het gras terwijl de andere nog net het verzoek uit kon brengen of ik een taxi voor hun beide kon bellen want hij wist niet meer hoe zijn telefoon werkte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben niet bij jou in de buurt geweest om mensen op te halen.
Oh bahquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:05 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft Elies die ene paint nog ergens en kan ze die een beetje aanpassen!
Neeeeeeeeeeee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar kennelijk is het te doenEn dat van dat gesloopt is dus die foto, die moet je eigenlijk even kijken
Is hij wel snel uitgeplast.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat wist ik. Daarom ga ik het nu niet kijken. Het idee alleen al......![]()
![]()
Nee, die foto is gewoon heel interessant stiekem... Gewoon een piemol dwars doormiddenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee.
Sommige dingen moet je gewoon niet vrijwillig willen zien
Whahahahahahaha das wel apart misschien jaquote:
En dat zou ik wáárom precies willen aanschouwen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, die foto is gewoon heel interessant stiekem... Gewoon een piemol dwars doormidden
Weet ik niet, het is intrigerendquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:08 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat zou ik wáárom precies willen aanschouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |