sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
Jij zit er met je vuisten op te slaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sorry maar ik bedien mijn toetsenbord alsof het een carillon is
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit er met je vuisten op te slaan?
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys, en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat nog erger dan chaos?
Want dan sla ik een rondje over!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:14 schreef Greys het volgende:
Whut???
Waar komt dit nou ineens weer vandaan?
Trust me, it's just me en een klein bejaard snurkend hondje in bed.
Je mag het wel even komen controleren, Tombo?
HEE!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Gauw, Woman, start the Batmobiel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Niet!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar, jij snurkt dus Greys,
Niet!quote:en La Bink kan daar niet tegen omdat ze klein en behaard is en alle dekbedden naar zich toetrekt?![]()
Zoiets!quote:En als heer G. dan thuis is is hij zo boos dat hij nog veel harder snurkt?![]()
Nou vooruit...quote:Sorry, ben melig
Oh da's handig ja!quote:Zit nog ff inspiratie op te doen voor Pagan's verjaardag vrijdag.
Komt in ieder geval mooi uit dat zijn verjaardag in de Restaurant week valt!
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Gauw, Woman, start the Batmobiel!
De bel doet het hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
HEE!Ik ben nog niet eens onderweg
Trusten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga een tukkie doen.
Bink is al begonnen met ronken hoor ik hier naast me op de bank.
Dat belooft veel goeds![]()
Slaap lekker
Als je niet snurkt!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het wel spannend, Greys, mag ik dan wel blijven slapen?
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:24 schreef Greys het volgende:
En als ik dan maar niet sociaal 's ochtends aan tafel hoef te ontbijten!
quote:
Jij kwam er mee.quote:
Okee, maar dan wil ik op je stoelen met bloem zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je er nu bent moet ik al haast weer op om te gaan werken deze scene is enigszins gedramatiseerd dus kom maar beter een keer als ik vrij heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
En ik ontbijt dus eigenlijk nooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij kwam er mee.
Maar je mama heeft je wel goed opgevoed, het ontbijt is immers de belangrijkste maaltijd van de dag.
Denk er om hooor, ik weet waar je huis woont!quote:
op de eerste?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:28 schreef tombolafan het volgende:
Godsamme, ik zit me al af te vragen waar ik de tweede kattenbak zal gaan zetten
Oeh slim, ik ga ook naar bed met laptop en alquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:29 schreef Greys het volgende:
Whoehoehoeeeeeeee
Ik ga ff naar boven verhuizen, ik neem de laptop wel ff mee
Die staat al onder een tafeltje met daarop mn vleesetende plantjesquote:
quote:vanmiddag zat de kat van de buren hier ineens op het balkon, die is toch mooi een paar meter omhoog geklommen / gesprongen via de regenpijp en een raamkozijn
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:33 schreef DeZwabber het volgende:
en ik ga gewoon naar bed, daar heb ik geen flaptop voor nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef Greys het volgende:
Tomboooooooo, lig je al?Ik hang/ligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Daar moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
it's professor chaos!
[ afbeelding ]
Dito!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hang/lig![]()
En ik heb altijd hetzelfde aan in bed![]()
Jij?
Ja, wat heb jij aan in bed?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef DeZwabber het volgende:
trusten
gaat het nu net spannend worden...
Ja, ik klikte dus net al op de verkeerdequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:39 schreef tombolafan het volgende:
Whahahahaha, als je de TT's van VA en FF naast elkaar ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |