Ik vond het wel betoverend eigenlijk. Heerlijke muziek om bij te kletsen en bier te drinken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef ranja het volgende:
Beach House had ik wel op m'n lijst staan maar had na LCD Soundsystem even geen behoefte meer nog naar India te lopen. Dus helaas.
Kisty, Daisy en Lewis? of zitten we nog steeds op Lowlandsquote:
Kitty Daisy & Lewis zaten vorig jaar op Lowlands, dit trio dit jaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kisty, Daisy en Lewis? of zitten we nog steeds op Lowlands
Precies. Op plaat is iets minder, maar op dat moment vond ik het echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Beach House: Kabbelt leuk, maar idd meer om bier op te drinken en te babbelen. Dankzij de fijne achtergrond van de India kreeg het nog wat extra's.
tegenwoordig zijn ze geen piraten meer geloof ik maar alleen nog Peggy Sue.quote:
Zal er eens naar luisteren, maar dat wordt niet meer vandaag ben ik bang. Niettemin bedankt voor de tip, denk ik... het staat er wat raar haha...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn ze geen piraten meer geloof ik maar alleen nog Peggy Sue.
Ze werden aangeraden door Blood Red Shoes maar ik vond het niet meevallen. Misschien iets voor Peaceman?
Grobbel +1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Zijn jullie nou nog niet door 3 dagen bandjes heen?
Neuh, nog een stuk of 15 gok ik dan hebben we ze allemaal wel even aangestiptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Zeg, als ik creatief moet gaan nadenken over nieuwe vragen dan wordt het me allemaal veuls te veel werk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is die blokhut naast de beugelbar toch?
Eerste woord is goed, tweede nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Als toch niemend enig idee heeft: Holy Cross?
Oh... Het zijn die Peruanen die altijd met hun panfluit en geldbakje op het Leidseplein staan...quote:
amerikanen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef brother52 het volgende:
Met het stukje -anen zit je in de goede richting.
Ik heb het helaas niet helemaal kunnen zien omdat ik Sleepy Sun helemaal wilde zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef ranja het volgende:
Gaslight Anthem? Hm dat was eerder dacht ik.
Dat komt al iets dichter in de buurt.quote:
En daar even de boot pakken naar het oosten.quote:
Iets verder naar het oostenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef ranja het volgende:
Corsicanen
niet dat ik de bandnaam ooit ga raden trouwnes, het land vind ik op dit moment al heel wat
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah hier zijn jullie en dat is Figli di madre ignota
Een beetje wel, maar ze is het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie ik daar een vleugje Shania Twain?
ranja +1quote:
Spitting image, iddquote:
Tja, waarom eigenlijk? Heeft toch niet veel met elkaar te maken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij niet voor het eerst dat vragen over Tracy Bonham en Meredith Brooks direct op elkaar volgen, en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste keer.
Zelfde periode.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, waarom eigenlijk? Heeft toch niet veel met elkaar te maken...
Precies. En het zal best wel eens eerder zo voorgekomen zijn. In ieder geval geen lowlands bandjes meerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef bartrid het volgende:
In ieder geval geen lowlands bandjes meer
En dat is helemaal goed volgens mij.quote:
Eerste plaat is goed, de rest valt zeer tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef ranja het volgende:
Ik heb alleen hun eerste album, volgens mij vond ik de 2e niet echt interessant meer...
Had ze niet van een foto herkend.
Ik kan niet echt door die laatste heenkomen. Miscchien nog eens rustig voor gaan zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef Z het volgende:
[..]
Eerste plaat is goed, de rest valt zeer tegen.
quote:Trained in the Suzuki method from the age of four,[2]graduated from Northwestern University with a bachelor's degree in violin performance in 1996. That same year he self-released his first solo album, Music of Hair. Vastly different from his later work, this album showcased his violin skills and paid tribute to his fascination with both American and European folk traditions, as well as jazz and blues. Following this, his initial commercial exposure came through collaborative work with the band Squirrel Nut Zippers, appearing on three of their albums (Hot, Sold Out, and Perennial Favorites) between 1996 and 1998.
Haha, maar correctquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef Grobbel het volgende:
Gerichte gok op basis van wie de vraag stelt:![]()
Andrew Bird?
quote:They took the credit for your second symphony
Rewritten by machine and new technology
And now I understand the problems you can see
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank voor nummer 2, Z
1. Aphex twin - Come to Daddy
2. Weezer - Buddy Holly
3. Daft Punk - Da Funk
4. Bjork - Bachelorette
5. Beastie Boys - Sabotage
6. Fatboy Slim - Praise You
7. Chemical Brothers - let Forever Be
8. UNKLE (featuring Thom Yorke) - Rabbit in you headlights
9. Bjork - All is full of love
10. Missy Elliott - The rain (Supa Dupa Fly)
Dan wordt het een lastige, als jij het al niet weet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik niet. Ken er 1tje, waarvan ik pas sinds VI Oranje weet van wie 'ie is.
Dat is de song die ik bedoelde als muziek gerelateerd...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:03 schreef cafca het volgende:
Maar goed, ik zal een voorzetje geven:
De hoezenpoes
Ben je NBDBD toch nog voor...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:28 schreef cafca het volgende:
Vooruit, gooi ik er "Wat voor weer zou het zijn in Den Haag" nog ff in (was haar grootste hit, hoorde ik net op het journaal), dan kan noobie hem inkoppen.....
quote:n a new Vanity Fair piece, the woman on's
cover explains her $2 million lawsuit against the group, their label, and the photographer who may or may not have taken the picture, Tod Brody. Her full name is Ann Kirsten Kennis and she used to be a sought-after model in the 80s and early 90s. (An amazingly dated portfolio of her work can be seen at Vanity Fair's site.)
The lawsuit revolves around a photo release allegedly signed by Kennis in 2009, though she denies its authenticity. Brody stands by the release, though he's been accused of shady practices in the past. Also, Kennis says her mother took the photo; Brody says he took it during a casting session in 1983.
Vanity Fair astutely points out that the lawsuit highlights a generation gap and our increasingly blurred notions of copyright and permission of use. Kennis said, "You start to see interviews from fans of the band, and they are like, 'I would just be glad that my picture was on it.' Well, not really. They are using it for their gain. Something is wrong here. It's like, don't just use my picture all over the place."
quote:sloeg eerder deze maand een duet met Seal af. Dat beweert haar producent en tekstschrijver.
"Seal is een te gekke artiest, maar het liedje paste totaal niet bij", licht hij toe. De Britse zanger en echtgenoot van topmodel Heidi Klum hoopte
te strikken voor zijn nieuwe single.
"We waren het in een seconde eens: nee. Niet omdat we Seal niet goed vinden, niet omdat we niet vereerd zijn dat hij ons vraagt, niet omdat we vinden dateen betere artiest is, maar omdat het gewoon nergens op slaat."
Erm, gaat dit over een duet of zo? Beetje onduidelijke vraag...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:55 schreef Pink_Floyd het volgende:
ff een makkelijke dan:
Met wie zong Seal in 1990 wat?
quote:She's not a girl who misses much
Do do do do do do, oh yeah
She's well acquainted with the touch of the velvet hand
Like a lizard on a window pane
Geen idee waarom, maar het klopt. Ach ja, de mannen met baarden waren popualir dit jaar op het festival. Niet alleen in de folk hoek trouwens.quote:
ik vond het eigenlijk wel het beste optreden van LL dit jaar en velen blijkbaar. Daarom ging het zo snelquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef ranja het volgende:
[..]
Geen idee waarom, maar het klopt.
Dat laatste viel mij ook op, zeer beschaafd (of slaperig) publiek waardoor de rustige nummers ook heel fijn waren, was het altijd maar zo'n feest qua publiekquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
prachtig idd, zo met dat zonnetje erbij lekker wakker worden..je kon een speld horen vallen.
Ze stonden wel in de Lima, en dat piepen en knarsen kwam vast van de zaag, harmonica, klarinetten of één van de 17 instrumenten die ze bespeeldenquote:
P_F +1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
The drugs don't work - the verve
quote:It ain't no big thing
To wait for the bell to ring
It ain't no big thing
The toll of the bell
Het was dan ook baasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
oh fuck ja, hij schoot me alleen van Grace te binnen :S
Too much Lowlands on my mind
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:44 schreef Grobbel het volgende:
To be fair, de eerste pagina met google-zoekresultaten noemt enkel Grace Jones.
Wat isquote:"" is a song by American heavy metal band
and the ninth track from their debut album,
. It is the first song the band recorded in a studio and was featured on the demo No Life 'til Leather. Described as "the first great
standard,"[2] "
" has been frequently played in concerts over the years since its live debut in 1982 and has been
's closing song since the Madly in Anger with the World Tour.
Maar natuurlijkquote:
De Euromasters waren dat...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:18 schreef Pink_Floyd het volgende:
extra De bom - doe maar
en er is nog een Alles naar de klote-liedje maar daar weet ik de uitvoerende niet meer van (gelukkig misschien ook maar)
Of met al dat kotsen. Ik hou al op met scquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
je kunt ook onmogelijk in de LL-vibe blijven met dat kloteweer
Killing in the Name en Bullet in the head vind ik een beetje twijfelgevallen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:15 schreef Pink_Floyd het volgende:
Seek and Destroy - Metallica
Search and destroy - The Stooges
Killing in the name of - RATM
Fire water burn - Bloodhoung gang
Burning down the house - Talking heads
Beds are burning - Midnight Oil
Funhouse - Pink
Break Stuff - Limp Bizkit
Bombtrack - RATM
Bullet in your head - RATM
zoiets?
beetje veel RATM, maar die hebben nu eenmaal fijne teksten in deze context
Ranja +1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:25 schreef ranja het volgende:
Lois Lane - Break It Up
Limp Bizkit - Break Stuff
The Damned - Smash It Up
Ac/Dc - T.N.T.
Primitives - Crash
Koos Alberts - Ik verscheurde je foto
Paul Young - I'm Gonna Tear Your Playhouse Down
Devo - Whip It
Living in a Box - Blow Your House Down
Runaways - Neon Angels on the Road to Ruin
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Moet je je onderschrift niet veranderen in at least we're saté'd
verklaart ook waarom the bedroom stinks.
Je vindt moorden niet kapot genoegquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:40 schreef brother52 het volgende:
Killing in the Name en Bullet in the head vind ik een beetje twijfelgevallen.
En De Bom van Doe Maar valt eigenlijk al helemaal af.
Hier, een liedje over neuken tegen de pijnquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]Mijn slaapkamer hoort naar zweet te ruiken na een zo'n nacht
Al die inspanning. Al die uren. Al die posities.
Beide gaan niet over moorden, zeker die 2e niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Je vindt moorden niet kapot genoeg, maar à la, ik kan begrijpen dat het buiten je bedoelde context valt
En nog éénquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier, een liedje over neuken tegen de pijn
[/sc-modus off]
Wat van wie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef friekin_ het volgende:
Waarom gaat het nu in het trivia topic over neuken en pijn? Niet dat ik het erg vind
quote:Show me
how you want it to be
Tell me baby
cause I need to know now
Friekin +1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
MY LONELINESSSSSS ISSSS KILLING MEEEEEEHHEHEH
Britney Spears - Hit me baby one more time
?quote:If I take you from behind
Push myself into your mind
When you least expect it
Will you try and reject it
If I'm in charge and I treat you like a child
Will you let yourself go wild
Let my mouth go where it wants to
quote:Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy
Up, Beat da pussy up
Ying yang twins - Whisper songquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie jullie al denken: zal het n00bie lukken om de vorige vragen te kneden tot een pracht van een vervolgvraag? Nou, ik heb iig m'n best gedaan. Welk nummer en van wie?
[..]
Pure poëzie van wie?quote:Finger fuck your pussy like you want some, girl
Work it like a nigga straight licking on your pearl
I wanna see you cum in the middle of the dance floor
A nigga can't fuck, what you think your finger made for
I'ma beat that pussy up
Ik begin me weer wat beter te voelen. Valt te merken, de honger keert terug.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Pink_Floyd het volgende:
Die komt me dan weer totaal niet bekend voor...
Gelukkig heb ik net al gegeten, want dit dreigt een leuk en cultureel topic te worden
quote:Cum girl, I'm tryna get your pussy wet
Work that, lemme see you drip sweat
Cum girl, I'm tryna get your pussy wet
Work that, lemme see you drip sweat
Gon play with it
Wat van wie?quote:Sunshines down
So come to town
Set your body free
Hold me tight
My love tonight
Tell me you believe
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Jongens van Sabrina Salerno
Bastian. aka Bas Bron.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
hoe heette de maker vd avatar van jou nu ook alweer Noobie? Ik kom niet meer op de naam....
Hm, beetje er tussen in. 6 nummers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boss Hog. Maar een EP, toch?
nee, dat niet. Die heeft een keurige groen/paarse cover. Dit ding heet Drinkin' Lechin' & Lyin'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Nope, is gewoon de titelloze plaat van hen.
En Penis natuurlijk.quote:
"Leg dat kreng aan de ketting en bitchslap 'r"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef Grobbel het volgende:
De titel wordt gewoon op de hoes uitgebeeld.
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Leg dat kreng aan de ketting en bitchslap 'r"
Zal het op de lijst zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.
Verplichte kostquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.
(ik zal niet op de letter nauwkeurig zijn)quote:Don't get strung out by the way I look
Don't judge a book by its cover
I'm not much of a man by the light of day
But by night I'm one hell of a lover
quote:Well babies don't you panic
By the light of the night
It'll all seem alright
I'll get you a Satanic mechanic
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Grobbel het volgende:
Oh ja, die film moet ik ook nog altijd een keer gaan kijken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |