Beide gaan niet over moorden, zeker die 2e niet.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:43 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Je vindt moorden niet kapot genoeg, maar à la, ik kan begrijpen dat het buiten je bedoelde context valt
En nog éénquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hier, een liedje over neuken tegen de pijn
[/sc-modus off]
Wat van wie?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:50 schreef friekin_ het volgende:
Waarom gaat het nu in het trivia topic over neuken en pijn? Niet dat ik het erg vind
quote:Show me
how you want it to be
Tell me baby
cause I need to know now
Friekin +1quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
MY LONELINESSSSSS ISSSS KILLING MEEEEEEHHEHEH
Britney Spears - Hit me baby one more time
?quote:If I take you from behind
Push myself into your mind
When you least expect it
Will you try and reject it
If I'm in charge and I treat you like a child
Will you let yourself go wild
Let my mouth go where it wants to
quote:Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy up, Beat da pussy
Up, Beat da pussy up
Ying yang twins - Whisper songquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik zie jullie al denken: zal het n00bie lukken om de vorige vragen te kneden tot een pracht van een vervolgvraag? Nou, ik heb iig m'n best gedaan. Welk nummer en van wie?
[..]
Pure poëzie van wie?quote:Finger fuck your pussy like you want some, girl
Work it like a nigga straight licking on your pearl
I wanna see you cum in the middle of the dance floor
A nigga can't fuck, what you think your finger made for
I'ma beat that pussy up
Ik begin me weer wat beter te voelen. Valt te merken, de honger keert terug.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:56 schreef Pink_Floyd het volgende:
Die komt me dan weer totaal niet bekend voor...
Gelukkig heb ik net al gegeten, want dit dreigt een leuk en cultureel topic te worden
quote:Cum girl, I'm tryna get your pussy wet
Work that, lemme see you drip sweat
Cum girl, I'm tryna get your pussy wet
Work that, lemme see you drip sweat
Gon play with it
Wat van wie?quote:Sunshines down
So come to town
Set your body free
Hold me tight
My love tonight
Tell me you believe
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De Jongens van Sabrina Salerno
Bastian. aka Bas Bron.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:22 schreef Pink_Floyd het volgende:
hoe heette de maker vd avatar van jou nu ook alweer Noobie? Ik kom niet meer op de naam....
Hm, beetje er tussen in. 6 nummers.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Boss Hog. Maar een EP, toch?
nee, dat niet. Die heeft een keurige groen/paarse cover. Dit ding heet Drinkin' Lechin' & Lyin'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:37 schreef Grobbel het volgende:
Nope, is gewoon de titelloze plaat van hen.
En Penis natuurlijk.quote:
"Leg dat kreng aan de ketting en bitchslap 'r"quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:41 schreef Grobbel het volgende:
De titel wordt gewoon op de hoes uitgebeeld.
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
"Leg dat kreng aan de ketting en bitchslap 'r"
Zal het op de lijst zetten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.
Verplichte kostquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hoogste tijd dat je Spinal Tap een keer gaat zien.
(ik zal niet op de letter nauwkeurig zijn)quote:Don't get strung out by the way I look
Don't judge a book by its cover
I'm not much of a man by the light of day
But by night I'm one hell of a lover
quote:Well babies don't you panic
By the light of the night
It'll all seem alright
I'll get you a Satanic mechanic
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:36 schreef Grobbel het volgende:
Oh ja, die film moet ik ook nog altijd een keer gaan kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |