Ik vond het wel betoverend eigenlijk. Heerlijke muziek om bij te kletsen en bier te drinken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef ranja het volgende:
Beach House had ik wel op m'n lijst staan maar had na LCD Soundsystem even geen behoefte meer nog naar India te lopen. Dus helaas.
Kisty, Daisy en Lewis? of zitten we nog steeds op Lowlandsquote:
Kitty Daisy & Lewis zaten vorig jaar op Lowlands, dit trio dit jaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Kisty, Daisy en Lewis? of zitten we nog steeds op Lowlands
Precies. Op plaat is iets minder, maar op dat moment vond ik het echtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@Beach House: Kabbelt leuk, maar idd meer om bier op te drinken en te babbelen. Dankzij de fijne achtergrond van de India kreeg het nog wat extra's.
tegenwoordig zijn ze geen piraten meer geloof ik maar alleen nog Peggy Sue.quote:
Zal er eens naar luisteren, maar dat wordt niet meer vandaag ben ik bang. Niettemin bedankt voor de tip, denk ik... het staat er wat raar haha...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef ranja het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn ze geen piraten meer geloof ik maar alleen nog Peggy Sue.
Ze werden aangeraden door Blood Red Shoes maar ik vond het niet meevallen. Misschien iets voor Peaceman?
Grobbel +1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Zijn jullie nou nog niet door 3 dagen bandjes heen?
Neuh, nog een stuk of 15 gok ik dan hebben we ze allemaal wel even aangestiptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
Zeg, als ik creatief moet gaan nadenken over nieuwe vragen dan wordt het me allemaal veuls te veel werk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef MadMaster het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef ranja het volgende:
[..]
dat is die blokhut naast de beugelbar toch?
Eerste woord is goed, tweede nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef MadMaster het volgende:
Als toch niemend enig idee heeft: Holy Cross?
Oh... Het zijn die Peruanen die altijd met hun panfluit en geldbakje op het Leidseplein staan...quote:
amerikanen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef brother52 het volgende:
Met het stukje -anen zit je in de goede richting.
Ik heb het helaas niet helemaal kunnen zien omdat ik Sleepy Sun helemaal wilde zien.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:07 schreef ranja het volgende:
Gaslight Anthem? Hm dat was eerder dacht ik.
Dat komt al iets dichter in de buurt.quote:
En daar even de boot pakken naar het oosten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |