Iets verder naar het oostenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef ranja het volgende:
Corsicanen
niet dat ik de bandnaam ooit ga raden trouwnes, het land vind ik op dit moment al heel wat
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Ah hier zijn jullie en dat is Figli di madre ignota
Een beetje wel, maar ze is het niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
Zie ik daar een vleugje Shania Twain?
ranja +1quote:
Spitting image, iddquote:
Tja, waarom eigenlijk? Heeft toch niet veel met elkaar te maken...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef Grobbel het volgende:
Volgens mij niet voor het eerst dat vragen over Tracy Bonham en Meredith Brooks direct op elkaar volgen, en zeer waarschijnlijk ook niet de laatste keer.
Zelfde periode.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Tja, waarom eigenlijk? Heeft toch niet veel met elkaar te maken...
Precies. En het zal best wel eens eerder zo voorgekomen zijn. In ieder geval geen lowlands bandjes meerquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef bartrid het volgende:
In ieder geval geen lowlands bandjes meer
En dat is helemaal goed volgens mij.quote:
Eerste plaat is goed, de rest valt zeer tegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef ranja het volgende:
Ik heb alleen hun eerste album, volgens mij vond ik de 2e niet echt interessant meer...
Had ze niet van een foto herkend.
Ik kan niet echt door die laatste heenkomen. Miscchien nog eens rustig voor gaan zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:15 schreef Z het volgende:
[..]
Eerste plaat is goed, de rest valt zeer tegen.
quote:Trained in the Suzuki method from the age of four,[2]graduated from Northwestern University with a bachelor's degree in violin performance in 1996. That same year he self-released his first solo album, Music of Hair. Vastly different from his later work, this album showcased his violin skills and paid tribute to his fascination with both American and European folk traditions, as well as jazz and blues. Following this, his initial commercial exposure came through collaborative work with the band Squirrel Nut Zippers, appearing on three of their albums (Hot, Sold Out, and Perennial Favorites) between 1996 and 1998.
Haha, maar correctquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:19 schreef Grobbel het volgende:
Gerichte gok op basis van wie de vraag stelt:![]()
Andrew Bird?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |