en morgen nog vroeger, totdat het om 19h alweer donker isquote:
heey trevjequote:
Ik bedoelde meer dat het bijna nacht lijkt met die bui die over drijftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en morgen nog vroeger, totdat het om 19h alweer donker is
* kijkt weer verlangend uit naar die tijd
Zon hier hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het bijna nacht lijkt met die bui die over drijft.
Hey Giertjequote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
ik kan niet wachten tot de herfst er is
Als het maar niet deze kant op gaat want ik kan niks gebruikenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:33 schreef DaMart het volgende:
Het trekt zo te zien eerder richting noordoosten.
* DaMart zet de ventilator buiten aan om de wolken een andere kant op te sturen.
Dan wordt het erg spannend voor jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar niet deze kant op gaat want ik kan niks gebruiken
Valt wel mee zo te zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan wordt het erg spannend voor je.
http://www.buienradar.nl/
Wat ben je dan aan het lakken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo om 1 uur nog een keer lakken en het is weer klaar
ik heb vandaag buizen bij het drankafhaalpunt gezet en die heb ik net gelaktquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt wel mee zo te zien![]()
[..]
Wat ben je dan aan het lakken?
WTz.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het maar niet deze kant op gaat want ik kan niks gebruiken
Moet daar logica in zitten dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap de combi met je PI niet?
Hey!quote:
is mijn lievelings seizoen ik vind de bossen dan zo mooiquote:
Dan ga je vanavond toch lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet daar logica in zitten dan?
[..]
Hey!
Ben echt helemaal kapot. Licht geslapen vannacht en nog een hele rommelige dag gehad op mn werk,dat werkt niet zo voor mij.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
is mijn lievelings seizoen ik vind de bossen dan zo mooi
Natuurlijk, gebruik ze dan niet enzo, nu denk ik dat je niet moe bent ofzo en dat je ons helemaal geen gedag zegt ofzeuwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet daar logica in zitten dan?![]()
Dat zeker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond toch lekker op tijd naar bed![]()
[..]
Dat is het zeker
Goldy!quote:
Oh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, gebruik ze dan niet enzo, nu denk ik dat je niet moe bent ofzo en dat je ons helemaal geen gedag zegt ofzeuw
herfstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
ik kan niet wachten tot de herfst er is
Daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
herfst
winter
kou, gladheid, donkerte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
herfst
winter
kou, gladheid, donkerte
Bij mij wel toen ik naar huis reed niet leuk want ik was best wel bangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
zo te zien komt de bui hier niet over
aah van mij mag hier best wel een flinke onweersbui komen vind het wel mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij wel toen ik naar huis reed niet leuk want ik was best wel bang
Ik vind onweer niet erg maar toen ik naar huis reed had ik last van windstoten en regen die letterlijk met bakken naar beneden kwam ik zag bijna niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah van mij mag hier best wel een flinke onweersbui komen vind het wel mooi
mja okee dat is wel erg gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind onweer niet erg maar toen ik naar huis reed had ik last van windstoten en regen die letterlijk met bakken naar beneden kwam ik zag bijna niks
Je keek in de spiegelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
en er was een idioot die met 140 km langs mij raaste. Toen ik hem even later bij het stoplicht tegenkwam toen keek ik hem zo aan.
[ afbeelding ]
Ja ik vond het echt eng en normaal ben ik nooit zo snel bangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dat is wel erg gevaarlijk
Neequote:
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt eng en normaal ben ik nooit zo snel bang
dat is zeker eng jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weer
was midden in de nacht door de bossen zonder straatverlichting met onweer en regen boven me
dat was dood eng ook allemaal wild op de weg
mja ik doe dat nooit meer zo alleen door het bos in de nacht daarquote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik doe dat nooit meer zo alleen door het bos in de nacht daar
als me daar wat gebeurd niemand die het merkt
Ik moet aan deze clip denkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weer
was midden in de nacht door de bossen zonder straatverlichting met onweer en regen boven me
dat was dood eng ook allemaal wild op de weg
mja alleen zag ik veel herten en zwijnenquote:
Herten schijten tien keer harder in hun broek voor jou dan je ooit voor mogelijk hieldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja alleen zag ik veel herten en zwijnen
ah, dus mijn vrouw is bang voor me en mijn kinderen moet ik afschieten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herten schijten tien keer harder in hun broek voor jou dan je ooit voor mogelijk hieldZwijnen moet je gewoon tussen de ogen schieten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dus mijn vrouw is bang voor me en mijn kinderen moet ik afschieten.
* wel.o.k gaat geweer laden
Denk aan de beloning achteraf...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk leg ik de cv even om voor jouw vriezer schatje
Godsamme wok wie heeft daar de broek aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk leg ik de cv even om voor jouw vriezer schatje
Wokkin draagt vast dit shirt:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme wok wie heeft daar de broek aan?Laat r dat kreng terugbrengen. Zelf. Nu. Klaar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wokkin draagt vast dit shirt:
[ afbeelding ]
ik moet werken van het weekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Knevel en van de BrinkGatver.
Gelukkig 6 sept weer P&W, das meestal wat beter
Nou mensen, ik ben heel ongezellig geweest de afgelopen dagen, maar dat ga ik nog goedmaken hoor! Een nieuwe baan vergt veel energieMorgen klets ik 's avonds weer gezellig mee
Donderdag nog een avonddienst en dan alweer weekend voor mij
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wokkin draagt vast dit shirt:
[ afbeelding ]
He bahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet werken van het weekendalweer
Ik las even over het woordje "met" heenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas,
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las even over het woordje "met" heen![]()
Ik denk al, WTF het is geen piano
![]()
![]()
Kan het ook aan liggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas, ik moet voor die site inloggen met een ww om te stemmen misschien ligt het daaraan?
Sites onthouden vaak wel of een ingelogde user gestemd heeft ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas, ik moet voor die site inloggen met een ww om te stemmen misschien ligt het daaraan?
Een kloon maken en nog een keer stemmen is in ieder geval niet.o.kquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Ehm ja maar ik deze site onthoud ook het ipadres want als ik inlog als een andere user dan kan ik niet stemmen want dan heb ik al gestemd. Maar ze staat nu even bovenaan dus ik hoop dat het zo blijftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Sites onthouden vaak wel of een ingelogde user gestemd heeft ja.
Via proxy inloggen als andere userquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik deze site onthoud ook het ipadres want als ik inlog als een andere user dan kan ik niet stemmen want dan heb ik al gestemd. Maar ze staat nu even bovenaan dus ik hoop dat het zo blijft
Nietusquote:
mja ik werk regelmatig in het weekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah
Ja? Veel weekenden gewerkt al? Opletten he, ze mogen je maar zoveel weekenden van het jaar inzetten!
Ik ben van het weekend vrij, ben zaterdag jarig
Magoed, trusten allen!![]()
Hier komt net de volle maan boven de wolken uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Het hagelde net best een beetje erg hard
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de volle maan boven de wolken uit
dat had ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Via proxy inloggen als andere user?
ik ook, maar hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weer
sorry ik zal het nooit meer doenquote:
Whehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
Ik heb de hele middag al mijn T-shirt binnenstebuiten aanFysio heeft ook niks gezegd
![]()
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
Ik heb de hele middag al mijn T-shirt binnenstebuiten aanFysio heeft ook niks gezegd
![]()
ja, maar ik dacht toch even dat je nog even stiekem op vakantie was gegaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nuja, de zon is al onder, maar je begrijpt me wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
![]()
Dat boeit nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer was.
Dat is evident.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit niet
Ik dacht dat ze lief naar me glimlachte en zoMaar ze was me gewoon vet aan het uitlachen
Mijn leven is over
![]()
Dude.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer was.
Ik word daar altijd zo somber van. Geef mij maar zomerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weer
dat werktequote:
hij heeft speciale krachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat werkte![]()
ineens bam! internet (en stroom) uit
Ook van van die kou waar je pas echt een frisse neus van krijgt, ook van de kleuren en geuren van het bos en het prachtige licht van de herfstzon?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
Ik word daar altijd zo somber van. Geef mij maar zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |