Dan ga je vanavond toch lekker op tijd naar bedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet daar logica in zitten dan?
[..]
Hey!
Ben echt helemaal kapot. Licht geslapen vannacht en nog een hele rommelige dag gehad op mn werk,dat werkt niet zo voor mij.
Dat is het zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
is mijn lievelings seizoen ik vind de bossen dan zo mooi
Natuurlijk, gebruik ze dan niet enzo, nu denk ik dat je niet moe bent ofzo en dat je ons helemaal geen gedag zegt ofzeuwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Moet daar logica in zitten dan?![]()
Dat zeker!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je vanavond toch lekker op tijd naar bed![]()
[..]
Dat is het zeker
Goldy!quote:
Oh.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Natuurlijk, gebruik ze dan niet enzo, nu denk ik dat je niet moe bent ofzo en dat je ons helemaal geen gedag zegt ofzeuw
herfstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:23 schreef Giertje het volgende:
ik kan niet wachten tot de herfst er is
Daar ben ik het wel een beetje mee eensquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
herfst
winter
kou, gladheid, donkerte
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
herfst
winter
kou, gladheid, donkerte
Bij mij wel toen ik naar huis reed niet leuk want ik was best wel bangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Giertje het volgende:
zo te zien komt de bui hier niet over
aah van mij mag hier best wel een flinke onweersbui komen vind het wel mooiquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:29 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Bij mij wel toen ik naar huis reed niet leuk want ik was best wel bang
Ik vind onweer niet erg maar toen ik naar huis reed had ik last van windstoten en regen die letterlijk met bakken naar beneden kwam ik zag bijna niksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
aah van mij mag hier best wel een flinke onweersbui komen vind het wel mooi
mja okee dat is wel erg gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind onweer niet erg maar toen ik naar huis reed had ik last van windstoten en regen die letterlijk met bakken naar beneden kwam ik zag bijna niks
Je keek in de spiegelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:33 schreef Panda72 het volgende:
en er was een idioot die met 140 km langs mij raaste. Toen ik hem even later bij het stoplicht tegenkwam toen keek ik hem zo aan.
[ afbeelding ]
Ja ik vond het echt eng en normaal ben ik nooit zo snel bangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:41 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja okee dat is wel erg gevaarlijk
Neequote:
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja ik vond het echt eng en normaal ben ik nooit zo snel bang
dat is zeker eng jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weer
was midden in de nacht door de bossen zonder straatverlichting met onweer en regen boven me
dat was dood eng ook allemaal wild op de weg
mja ik doe dat nooit meer zo alleen door het bos in de nacht daarquote:
Nee inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:49 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik doe dat nooit meer zo alleen door het bos in de nacht daar
als me daar wat gebeurd niemand die het merkt
Ik moet aan deze clip denkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:45 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik heb een keer gehad dat ik em scheet voor het weer
was midden in de nacht door de bossen zonder straatverlichting met onweer en regen boven me
dat was dood eng ook allemaal wild op de weg
mja alleen zag ik veel herten en zwijnenquote:
Herten schijten tien keer harder in hun broek voor jou dan je ooit voor mogelijk hieldquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja alleen zag ik veel herten en zwijnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |