mja ik werk regelmatig in het weekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah
Ja? Veel weekenden gewerkt al? Opletten he, ze mogen je maar zoveel weekenden van het jaar inzetten!
Ik ben van het weekend vrij, ben zaterdag jarig
Magoed, trusten allen!![]()
Hier komt net de volle maan boven de wolken uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
Het hagelde net best een beetje erg hard
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier komt net de volle maan boven de wolken uit
dat had ik al geprobeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Via proxy inloggen als andere user?
ik ook, maar hier schijnt de zonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weer
sorry ik zal het nooit meer doenquote:
Whehequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
Ik heb de hele middag al mijn T-shirt binnenstebuiten aanFysio heeft ook niks gezegd
![]()
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer wasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
Ik heb de hele middag al mijn T-shirt binnenstebuiten aanFysio heeft ook niks gezegd
![]()
ja, maar ik dacht toch even dat je nog even stiekem op vakantie was gegaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:59 schreef naatje_1 het volgende:
Nuja, de zon is al onder, maar je begrijpt me wel
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
WTF
![]()
Dat boeit nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer was.
Dat is evident.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat boeit niet
Ik dacht dat ze lief naar me glimlachte en zoMaar ze was me gewoon vet aan het uitlachen
Mijn leven is over
![]()
Dude.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je hem omdraait, kun je hem morgen nog een keer aan dan... scheelt weer was.
Ik word daar altijd zo somber van. Geef mij maar zomerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Stiekem vind ik het eigenlijk wel lekker, van dat herfstachtige weer
dat werktequote:
hij heeft speciale krachtenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat werkte![]()
ineens bam! internet (en stroom) uit
Ook van van die kou waar je pas echt een frisse neus van krijgt, ook van de kleuren en geuren van het bos en het prachtige licht van de herfstzon?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef MPG het volgende:
Ik word daar altijd zo somber van. Geef mij maar zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |