ah, dus mijn vrouw is bang voor me en mijn kinderen moet ik afschieten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Herten schijten tien keer harder in hun broek voor jou dan je ooit voor mogelijk hieldZwijnen moet je gewoon tussen de ogen schieten
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ah, dus mijn vrouw is bang voor me en mijn kinderen moet ik afschieten.
* wel.o.k gaat geweer laden
Denk aan de beloning achteraf...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk leg ik de cv even om voor jouw vriezer schatje
Godsamme wok wie heeft daar de broek aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:09 schreef wel.o.k het volgende:
tuurlijk leg ik de cv even om voor jouw vriezer schatje
Wokkin draagt vast dit shirt:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godsamme wok wie heeft daar de broek aan?Laat r dat kreng terugbrengen. Zelf. Nu. Klaar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wokkin draagt vast dit shirt:
[ afbeelding ]
ik moet werken van het weekendquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef Enfermera het volgende:
Knevel en van de BrinkGatver.
Gelukkig 6 sept weer P&W, das meestal wat beter
Nou mensen, ik ben heel ongezellig geweest de afgelopen dagen, maar dat ga ik nog goedmaken hoor! Een nieuwe baan vergt veel energieMorgen klets ik 's avonds weer gezellig mee
Donderdag nog een avonddienst en dan alweer weekend voor mij
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Wokkin draagt vast dit shirt:
[ afbeelding ]
He bahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet werken van het weekendalweer
Ik las even over het woordje "met" heenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas,
Het duurde even voordat het kwartje vielquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las even over het woordje "met" heen![]()
Ik denk al, WTF het is geen piano
![]()
![]()
Kan het ook aan liggenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas, ik moet voor die site inloggen met een ww om te stemmen misschien ligt het daaraan?
Sites onthouden vaak wel of een ingelogde user gestemd heeft ja.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Oh ja MPG ik heb met die proxydinges geprobeerd meerdere keren te stemmen maar toch lukt dat niet helaas, ik moet voor die site inloggen met een ww om te stemmen misschien ligt het daaraan?
Een kloon maken en nog een keer stemmen is in ieder geval niet.o.kquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
![]()
Ehm ja maar ik deze site onthoud ook het ipadres want als ik inlog als een andere user dan kan ik niet stemmen want dan heb ik al gestemd. Maar ze staat nu even bovenaan dus ik hoop dat het zo blijftquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Marcvenlo het volgende:
[..]
Sites onthouden vaak wel of een ingelogde user gestemd heeft ja.
Via proxy inloggen als andere userquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ehm ja maar ik deze site onthoud ook het ipadres want als ik inlog als een andere user dan kan ik niet stemmen want dan heb ik al gestemd. Maar ze staat nu even bovenaan dus ik hoop dat het zo blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |