Doe even wat speurwerk in mijn MyATquote:
Heeft ie een cdrom speler of usb poort waarvan ie kan mounten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Bezuinigingen he... heb elke dag dat oude kutding...
windows 98... kan niets updaten aan proggies, niets werkt bijna...
en op fok moet ik weet ik hoelang wachten tot een pagina laadt of er een reactie van mij gepost wordt. Elke keer zon "scriptmelding" bij het inladen van de banners etc etc...
TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGGGGGGGGgggggggg
Oh loik!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Yes! Tetten, uhm... Jestetten.
En Laufen is ook wel leuk... komen de NS daar soms?.
Ik ben alleen maar in het westen geweest. Volgens mij waren daar geen overstromingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh loik!
daar waren mijn ouders ook, waren net op tijd thuis
think again...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben alleen maar in het westen geweest. Volgens mij waren daar geen overstromingen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Ja en ze hebben een Bobstadt
En ik las Bukheim ipv Burkheim
Leuke plaatsnamen hebben die Duitsers
GF!quote:
druk aan het klussenquote:
eerst maar gaan plassen dan voor je weg gaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:11 schreef wel.o.k het volgende:
ik moet plassen
en ik had al weg moeten zijn
Ja dat heeft ie nog welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heeft ie een cdrom speler of usb poort waarvan ie kan mounten?Neem je Puppy Linux mee op USB stick, gaat in elk geval stukken sneller en je hoeft niets te installeren
omdat ze vaak mooi zijn!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom word ik nou helemaal wild van design-stoelen?
Dure krengen
goed idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
druk aan het klussen![]()
[..]
eerst maar gaan plassen dan voor je weg gaat
waarom wordt wokkin helemaal wild van inbouwapparatuurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
Dure krengen
Ze wordt vast heet van mannen die met hun gereedschap bezig zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee.
dat reed wel een stuk relaxter.
[..]
waarom wordt wokkin helemaal wild van inbouwapparatuur![]()
heeft ze een vriezer gekocht voor in een 60cm kastje.![]()
hebben we alleen maar 50cm kastjes.![]()
kan ik de halve keuken gaan verbouwen
ik heb altijd goede ideeenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
goed idee.
dat reed wel een stuk relaxter.
Design-stoelen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
Dure krengen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Design-stoelen?
Dat zijn toch niet die gevallen waarvan ik denk: geef me wat planken, een decoupeerzaag, houtlijm, schroeven, een pot verf en ik zet het voor een paar knaken in elkaar?
quote:
ja klopt morgenmiddagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Giertjeik zag dat je weer een tattoo gaat laten zetten
rustigquote:
hier niet maar goed ik kom daar ook wel wat vakerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kon dat zo snel?![]()
Hier is een wachtlijst van 3 maanden
Lekker, mag ik ook een bakkiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
rustig![]()
druk aan het klussen dus in me koffie/rookpauze even wat fokken
* goldfinger1963geeft Lovely een bakkiequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook een bakkieben te lui om te zetten namelijk
Dank jequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
* goldfinger1963geeft Lovely een bakkie
Is dat grappig ja?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
En ik las Bukheim ipv Burkheim![]()
Nog welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:37 schreef Panda72 het volgende:
Is het bij jullie ook zulk prachtig weer?
jaaaaaaaah inderdaad nog welquote:
inderdaad hier ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het begint hier al aardig donker te worden
het is hier nog zonneschijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |