quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Van die walgelijk dunne wenkbrauwen (of getekende...)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Een lekker pittig kapsel. Om te kotsen.
Getekende wenkbrauwen staat wel op 1 ja. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Want dat korte rode haar staat je eh... 'zo lekker vlot'quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als ze er op kunnen lopen: Super. Vind hakken voor een vrouw trouwens uberhaupt goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Louis22 het volgende:
Behalve in heel uitzonderlijke gevallen: hoge hakken.
Idd, zo zonde eigenlijk... Dat staat dus echt NIEMAND.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Zwarte band in pijpen bedoel je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef TheStonedOne het volgende:
zo een mooie rand om de lippenstift heen doet het ook altijd goed.
Zoiets jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Zwarte band in pijpen bedoel je?
Als een vrouw zegt dat je er goed uit ziet kun je maar beter nog eens in de spiegel gaan kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Want dat korte rode haar staat je eh... 'zo lekker vlot'![]()
90% van de vrouwen moeten toch gewoon lang haar hebben. Maar 10% kan een echt leuk kort kapsel hebben vind ik.
Wat mij verbaast dat vrouwen elkaar dus echt complimenteren met dat soort zaken.
"Wat heb je onwijijijijijijijijs leuke schoentjes aan ! Waar heb je die vandaan?"
Ze lijken het dus zelf wel leuk te vinden óf ze willen er gewoon beter uitzien dan hun vriendin![]()
Man, jij weet gewoon niet wat goed is!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Morrigan het volgende:
- getekende wenkbrauwen
- overkill aan make-up
- te strakke/kleine broeken me een te kort topje daarboven.
- lange (nep)nagels
- laarzen over spijkerbroek
- puntschoenen
??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:29 schreef Chule het volgende:
Grijze of witte leggings die tot halverwege de kuiten komen.
Nou, zo normaal zou het niet moeten zijn hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
Dat is gewoon gewoon normaal, sterker nog vind het sexy als ze eronder teenslippers hebbe en daarbove een leuk t shirtje.
JIJ
Je bedoelt jurkje neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
Dat is gewoon gewoon normaal, sterker nog vind het sexy als ze eronder teenslippers hebbe en daarbove een leuk t shirtje.
JIJ
Wat een eendenbek.quote:
Met 3-maal daags geblondeerd haar touw. Terwijl ze ook niet door hebben dat een chesterfield-hoofd toch minder handig is dan een dito bank (veel zon = leerhoofd, geen pan.).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag ik hier als vrouw ook posten?
ik vind teveel makeup en die drollenvangerbroeken echt verschrikkelijk!
wat ik zelf vind wat wel bij het lijstje zou kunnen zijn echt van die oranje chicks die elke dag onder de znnebank liggen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[...]
Topless topjes bij vollere/dikke vrouwen.![]()
[...]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef Louis22 het volgende:
'Schattige' tattoeages natuurlijk ook. Vlinders in de schaamstreek enzo
Een typisch plaatselijk sletje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Morrigan het volgende:
- getekende wenkbrauwen
- overkill aan make-up
- te strakke/kleine broeken me een te kort topje daarboven.
- lange (nep)nagels
- laarzen over spijkerbroek
- puntschoenen
Niets.quote:
Net zoals dikke vrouwen met leggings. Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Desunoto het volgende:
Veel skinny jeans worden hier genoemd. Ik vind skinny jeans juist mooi. Misschien krijgt het een slecht imago omdat veel wat molligere vrouwen denken dat ze het ook kunnen dragen? Want dat ziet er niet uit natuurlijk.
O ik vind een witte legging echt super lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
JIJ
Ik vraag het aan de mensen die het wél lelijk vinden.quote:
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die een witte legging goed kan hebben. Die zijn echt te lelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik vind een witte legging echt super lelijk
O, sorry.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag het aan de mensen die het wél lelijk vinden.
Ik ken één meid .... prachtige meid om te zien, een tikkeltje cyber gothic achtig. En haar staat het dus wonder boven wonder echt prachtig... de getekende wenkbrouwen passen precies bij haar stijl en het maakt haar nog sexy ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Idd, zo zonde eigenlijk... Dat staat dus echt NIEMAND.
Eens. Heel erg ordinair.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Ongelooflijk lange nagels met allerlei van die "versieringen".
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooie elegante teenslipper kunnen prachtig staan op een zomerse dag bij de vrouwenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:54 schreef Starstruck het volgende:
Ik snap echt niet wat het probleem is met ballerina's? Wat wil je dan, dat ik als vrouw van 1.82m op hakken ga lopen? Of heel de zomer zweetvoeten moet hebben in sneakers? Doe mij dan toch maar lekker ballerina's.
Mijn zusje is 13, rolmodel Hyves/energydrink/tasje kind, en heeft inderdaad 3 van die Adidas vestjes, in het roze, paars en licht/babyblauwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:08 schreef Alouette het volgende:
Even als vrouw zijnde:
- adidas vestjes (don't get me wrong, maar waar ik woon zijn het allen 13jarige sletten die zed dragen)
Het was niet mijn bedoeling om je zusje een slet te noemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn zusje is 13, rolmodel Hyves/energydrink/tasje kind, en heeft inderdaad 3 van die Adidas vestjes, in het roze, paars en licht/babyblauw__!
Less is inderdaad beter man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Rabbitproof het volgende:
even heel kritisch:
is neit meer dan helft van de vrouwelijke bevolking er van overtuigd dat ze er fantastisch bij loopt maar toh de plank volledig misslaat?
Mijn huisgenoot bijvoorbeeld... die trekt van alles over elkaar aan en doet daar dan nog 'oohh zulke leuke gimpjes onder' ...
ik zeg: less is more
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Alouette het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je zusje een slet te noemen.![]()
Sorry.
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef rdkraker het volgende:
Ballerina's (ook wel 'flatjes' geloof ik?)
Vreselijk ONvrouwelijk die dingen. Ja, ook in zilver dames!
Tja smaak valt niet over te twisten natuurlijk. Ik vind het lelijk als een jongen elke dag een saaie spijkerbroek draagt met daaronder le coq's. Anderen weer niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Rabbitproof het volgende:
even heel kritisch:
is neit meer dan helft van de vrouwelijke bevolking er van overtuigd dat ze er fantastisch bij loopt maar toh de plank volledig misslaat?
Mijn huisgenoot bijvoorbeeld... die trekt van alles over elkaar aan en doet daar dan nog 'oohh zulke leuke gimpjes onder' ...
ik zeg: less is more
Ik vind altijd dat chicks van die konijnenpootjes van die schoenen krijgen. Een beetje zoals dit bedoel ik:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.
Maar dit noem je onvrouwelijk? Ik zie er geen man mee lopen heur.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moest er nog maar net bij komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen leuk als je kleiner dan schoenmaat 36 hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat chicks van die konijnenpootjes van die schoenen krijgen. Een beetje zoals dit bedoel ik:Zo'n effect kan je bij iedere platte schoenen krijgen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Eens. Afschuwelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Ongelooflijk lange nagels met allerlei van die "versieringen".
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hmmz.. ligt eraan wat voor een vrouwen ze dragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Snowcold het volgende:
Skinny jeans. Ik vind het niks persoonlijk, het flatteert totaal niet...
"soberzo"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmz.. ligt eraan wat voor een vrouwen ze dragen.
Als je dikke bovenbenen hebt of soberzo wat stevig bent, moet je zo'n broek niet aantrekken.
Laat ik ook nog eens zwakke enkels hebben waardoor ik niet teveel op slippers mag lopen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mooie elegante teenslipper kunnen prachtig staan op een zomerse dag bij de vrouwen![]()
En op de wat koelere dagen kunnen elegante laarzen zonder hoge hakken ook prachtig staan
Soberzo = sowieso...quote:
Dan zullen die ballerinas je ook niet veel helpenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Laat ik ook nog eens zwakke enkels hebben waardoor ik niet teveel op slippers mag lopen..
He ik heb een navelpiercing!quote:
Oh, ik draag het allemaal, inclusief het pittige korte kapsel. Wel geblonderderd natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Cherryblossom het volgende:
Overigens is de rest van wat hier genoemd wordt niet van mij op toepassing! (oke, ook ik heb 1 skinny in mn kast hangen) Gelukkig...
Alles KAN mooier maken..... zelfs bijna alles dat hier genoemd is....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, ik draag het allemaal, inclusief het pittige korte kapsel. Wel geblonderderd natuurlijkJullie zijn alleen mijn vrouwelijke driekwartbroek vergeten, maar volgens mij weet iedere vrouw wel dat dit kledingstuk niet mooier maakt.
Eens. De meeste slippers hebben een beter voetbed en meer steun.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan zullen die ballerinas je ook niet veel helpen
Het was niet serieus bedoeld. Meer een reactie op de posts voor mij waarin nadrukkelijk gemeld werd dat zij zich niet aan deze zonden gewaagd heeft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alles KAN mooier maken..... zelfs bijna alles dat hier genoemd is....
Echter slaat 99% van de mensen de plank finaal mis, en is het niet zo verwonderlijk dat mensen zich niet voor kunnen stellen hoe het zou staan als iemand het WEL op de juiste manier draagt
Oké een beetje te voorbarig ... dat je zegt dat je em altijd mooi bedekt houdt, dan is het wel weer een ander verhaal.. je loopt er niet constant mee te showen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
He ik heb een navelpiercing!
Ik heb hem járen geleden laten zetten en veel vrienden/kennissen weten er niet eens vanaf, alleen als ze met me zijn gaan zwemmen, want ik houd em altijd mooi bedekt. Op het strand ofzo als ik in bikini loop vind ik het juist wel leuk, als een sieraad zonder onhandig te lopen doen met oorbellen en kettingen.
Overigens is de rest van wat hier genoemd wordt niet van mij op toepassing! (oke, ook ik heb 1 skinny in mn kast hangen) Gelukkig...
loooooolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat het volgens mij is, volgens mij staat alle kleding die je lichaam vreemde proporties geeft lelijk.
Een skinny kan heel leuk staan, maar dan moet je perfecte rechte slanke benen hebben en kleine voetjes (!).
Een witte legging kan heel leuk staan.... Nee toch niet![]()
Een pittig kort kapsel kan heel leuk staan, als je tegen de 50 loopt en lang haar eigenlijk een beetje te veel van het goede is. Maar dan wel stijlvol graag. En niet rood of witgeblondeerd met stekels![]()
Uggs kunnen heel leuk staan. Thuis. Op de bank bij de openhaard.
Zelfs getekende wenkbrauwen kunnen staan. Als je zelf geen wenkbrauwen meer hebt bijvoorbeeld.
Ik ben zelf ook donker, maar ik vind dat echt lelijk hoor.. zo'n diamantje inderdaad, of erger nog dus zo'n gouden tand.. Vind het zelf vrij ordinair staan..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef L.no het volgende:
Jullie zijn trouwens iets vergeten: gouden tand(en) of zo'n diamantje in de tand.
Al vind ik een gouden tand bij donkere mensen wel staan.
Dat ligt er aan hoe sprekend het gezicht van een vrouw is... met volle donkere wenkbrauwen, donkere ogen en een mooie kleur op de wangen is make-up inderdaad totaal overbodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Yaros het volgende:
Make-Up! Een vrouw moet je eigenlijk gewoon eerst zien zonder make-up! Je verbaasd je wat zo'n vrouwtje allemaal kan verbergen, niet normaal meer! Supermooi op straat, lelijk in het zwembad!
Dat jij zelf donker bent betekent niet dat jij ze allemaal vertegenwoordigd eh. Ik heb dat soort commentaar nooit begrepen eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:08 schreef Miss_paraplu het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook donker, maar ik vind dat echt lelijk hoor.. zo'n diamantje inderdaad, of erger nog dus zo'n gouden tand.. Vind het zelf vrij ordinair staan..
Maar ja meningen verschillen natuurlijk , andere donkere mensen vinden het wel leuk..
Ik ben vrij licht van mezelf, en als ik me niet zo lekker voel zie je dat meteen in m'n gezicht: dan word ik nog bleker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er zijn ook vrouwen die zien er uit als een spook zonder make-up, dit komt vaak door hun lichte haarkleur of in veel gevallen een onegale en ook lichte huid.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:07 schreef Yaros het volgende:
Make-Up! Een vrouw moet je eigenlijk gewoon eerst zien zonder make-up! Je verbaasd je wat zo'n vrouwtje allemaal kan verbergen, niet normaal meer! Supermooi op straat, lelijk in het zwembad!
Dit.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:34 schreef CaptainObvious. het volgende:
-Piercing door de neus. Zo lijken ze op een stier.
-Tatoeage op onderrug.
-Nagels met kunstwerken erop waar Picasso jaloers van zou worden.
-Teveel make-up.
-Nep haar.
-Te fel geverfd haar. (paars/ roze ed)
-Korte hippe kapsels.
-Zwarte nagellak.
-Romeinse sandalen![]()
.
-Dunne ''lijntjes'' wenkbrauwen
-Panterprints
-Neus/wenkbrauwpiercing
Het is vergelijkbaar met het haantjesgedrag bij mannen onder elkaar. Hier wordt ook geen enkele vrouw warm of koud van.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:41 schreef pasopikbijt het volgende:
Vrouwen tutten zich niet zozeer op voor mannen (de meesten merken het toch niet op als je een nieuwe spijkerbroek aanhebt of een nieuw kleurtje oogschaduw of wat dan ook), het is meer om de aandacht te trekken van andere vrouwen om je beter te voelen. Ik kan het niet zo goed uitleggen maar ik had het ooit van iemand gehoord die het echt ontzettend logisch vertelde.
Maar zoiets dus.
preciesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met het haantjesgedrag bij mannen onder elkaar. Hier wordt ook geen enkele vrouw warm of koud van.
Worden te vaak gedragen door "te volle" studentes, met kuiten dikker dan de mijnequote:
Zoiets:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik heb trouwens nog niemand horen klagen over skateschoenen, betekend dit dat ik modebewust ben?
Wat mooi of lelijk is hangt voor 90% van je leeftijd af. Een alto meisje van 16 met skateschoenen hoort zo. Een vrouw van 40 niet.
Nou, vrouwen met een buikje lijken in die dingen vaak goed zwanger.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:17 schreef Zith het volgende:
Topjes waabij het 'strakke punt' vlak onder de borst is, en het eronder los is.
[ afbeelding ]
Zoiets, maar dan vaak nog met een opzichtigere band. Die dingen zijn er alleen om haar buikje te verstoppen.
quote:
Ja, want je kunt wel je hakje verplicht stellen, maar als een vrouw er niet op kan lopen zie ik haar toch liever op "makkelijke stappers" dan wankelend als een mongool op hakken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:53 schreef rdkraker het volgende:
Waarom ballerina's niet kunnen?
Goud/Zilver: Ga ik niet eens uitleggen. Als je dat als vrouw niet snapt, laat maar
De rest? Inderdaad in grotere maten krijg je er enorme voeten in. En ze zijn plat, geen hakje staat al synoniem aan makkelijke stappers. Zelfde als Uggs - zal wel lekker zitten maar 0 vrouwelijk.
Hakje verplicht.
En don't get met started over vrouwen in birkenstocks.... of Crocs....
Dan trekt ie écht naar binnen en zie ik hem drie weken niet terug hoor..
Oefening baart kunst zeg ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want je kunt wel je hakje verplicht stellen, maar als een vrouw er niet op kan lopen zie ik haar toch liever op "makkelijke stappers" dan wankelend als een mongool op hakken.
Ik vind dat toch wel een schattig gezicht, van die pubertjes die hun moeders schoenen lenenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, want je kunt wel je hakje verplicht stellen, maar als een vrouw er niet op kan lopen zie ik haar toch liever op "makkelijke stappers" dan wankelend als een mongool op hakken.
Er bestaan ook fatsoenlijke schoenen of laarzen zonder hoge hakken voor vrouwenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat vind ik zelf ook, maar als je ballerina's al onder "makkelijke stappers" schaart.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:34 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Er bestaan ook fatsoenlijke schoenen of laarzen zonder hoge hakken voor vrouwen
Nee, queenies zijn echt wel erger dan flatjes! Kijk maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:30 schreef rdkraker het volgende:
Hoeven ook geen stiletto's / fuck me-heels te zijn,
(blok)hakje van 2 cm staat ook al stukken netter en dat moet je toch kunnen denk ik als vrouw??
(maar idd- ik zei al eerder; meisjes van 16 voor t eerst op hakken en dan met zo'n Paris Hilton bril en zo'n blik van kijk mij eens... dan lach ik me de ballen uit mn broek. Zal wel pubertijd zijn
)
Nogal ja, maakt je voet ook juist groter vind ik (en ik heb maat 41/42 dus kan het wetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind dat er echt vreselijk uitzien, zo'n minihakje.
Ja, ik heb zelf ook 41, maar ik draag zulke dingen ook niet. Dan trek ik nog liever fuck me heels aan waarbij ik pijn aan m'n voeten krijg.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nogal ja, maakt je voet ook juist groter vind ik (en ik heb maat 41/42 dus kan het weten).
Ik draag ook Birkenstocks omdat ze goed zijn voor mijn voeten en geen romeinse sandalen omdat ik daar een rollade in lijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef rdkraker het volgende:
tja, vind toch minihakje beter dan ballerina's..
discussie dan maar op Birkenstocks en romeinse sandalen gooien?
(vooral die je ook nog even om je enkel moet wikkelen...)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nee, queenies zijn echt wel erger dan flatjes! Kijk maar
Wat is er mis met een paardenstaart dan? Gewoon een staart bedoel je hiermee?;pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:13 schreef needakill het volgende:
- Teveel make-up![]()
- Skinny Jean (Spijkerbroeken en jurkjes zijn leuker)
- Paardenstaart
- Te wijde shirts
En rugklachten.quote:
God ja. Waarom vrouwen massaal hun borsten in zo'n rolladenetje willen proppen is mij een raadsel. Het staat echt niemand flatteus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:36 schreef SilkenTofu het volgende:
-ik vind die Marlies Dekkers bandjes boven hemdjes uit eigenlijk geen gezicht
Ik vind ballerina's een heel stuk mooier staan dan blokhakken, wat een vreselijke onelegante dingen zijn dat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:30 schreef rdkraker het volgende:
Hoeven ook geen stiletto's / fuck me-heels te zijn,
(blok)hakje van 2 cm staat ook al stukken netter en dat moet je toch kunnen denk ik als vrouw??
Ik ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik vind dat er echt vreselijk uitzien, zo'n minihakje.
Als het net rolladenetjes lijken dan hebben ze toch een te kleine maat aanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:52 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
En rugklachten.
[..]
God ja. Waarom vrouwen massaal hun borsten in zo'n rolladenetje willen proppen is mij een raadsel. Het staat echt niemand flatteus.
Zelfs als een vrouw helemaal geen borsten heeft zijn het net rolladenetjes. Die dingen zijn gewoon afzichtelijk lelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als het net rolladenetjes lijken dan hebben ze toch een te kleine maat aanDie bandjes horen gewoon op de huid te liggen.
Oja en zelf vind ik puntschoenen heel lelijk. Bij mij maakt het de voeten al heel raar lang en ik heb maat 36
+1quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:35 schreef MinderMutsig het volgende:
Strings die boven de broek uit komen heb ik ook nog niet voorbij zien komen maar die mogen ook wel hoog in het lijstje.
Ok, als jij dat vindquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:32 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zelfs als een vrouw helemaal geen borsten heeft zijn het net rolladenetjes. Die dingen zijn gewoon afzichtelijk lelijk.
Zeg, we zijn hier niet op GeenStijl. ja!quote:
WELKOM OP HET KAMPquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef megamandy het volgende:
Oja een ketting in een goudkleur met hun eigen naam, vaak Priscilla, Kelly etc.
Nee, maar Marlies Dekkers heeft gewoon een goede kwaliteit bh's in bijna alle maten. Dus ook grote maten die je in een andere "gangbare" lingeriewinkel bijna niet vind. Ik heb een omvang van 70 bij de bh's en mijn cupmaat zou ik dus echt nooit vinden bij een winkel zoals de H&M en bij de Hunkemöller vind ik alleen maar onflatteuze bh's zo ben ik bij Marlies Dekkers terecht gekomen. En ik vind ze wel mooiquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:30 schreef TheHolyTiamat het volgende:
die marlies dekkers beha's inderdaad met die bandjes!!!! verschrikkelijk!!
heb ze tot nu toe alleen bij dikke vrouwen gezien, ik weet niet waarom. vinden zij dit sexy, zo'n bandje boven hun opgepushte dikke tieten? het ziet er echt niet uit.
maar jij hebt dan ook omvang 70 en dat kan welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee, maar Marlies Dekkers heeft gewoon een goede kwaliteit bh's in bijna alle maten. Dus ook grote maten die je in een andere "gangbare" lingeriewinkel bijna niet vind. Ik heb een omvang van 70 bij de bh's en mijn cupmaat zou ik dus echt nooit vinden bij een winkel zoals de H&M en bij de Hunkemöller vind ik alleen maar onflatteuze bh's zo ben ik bij Marlies Dekkers terecht gekomen. En ik vind ze wel mooi
Ik snap stiekem wel een wat je bedoeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook omvang 70 en dat kan welje bent niet huge, of van omvang 90. en wat ik me toch zag de afgelopen tijd was toch echt minimaal 90. zonnebank huid, onstevige huid, en dan van die bandjes die daarboven uitsteken, die boogjes
Waarom niet gewoon comfortabele schoenen kopen...!? Meestal staan 'gympies' nog een stuk leuker bij meiden ook...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Alouette het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ballerina's niet makkelijk lopen.
-trauma-![]()
Persoonlijk loop ik 100x liever op hakken dan op ballerina's (qua pijn).
Als man ben je toch niet goedkoper uit?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon comfortabele schoenen kopen...!? Meestal staan 'gympies' nog een stuk leuker bij meiden ook...
Ik vind het sowieso ongelooflijk dat vrouwen soms 80+ euro uitgeven aan wat in principe een zooltje en wat plastic of wat bandjes zijn...
Dat zei je net ook al bij de bh's, wat vind jij dan betaalbaar voor zulke kledingstukken wat toch echt noodzakelijk is en waar je het meestal langer mee moet dan dan 3 maanden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon comfortabele schoenen kopen...!? Meestal staan 'gympies' nog een stuk leuker bij meiden ook...
Ik vind het sowieso ongelooflijk dat vrouwen soms 80+ euro uitgeven aan wat in principe een zooltje en wat plastic of wat bandjes zijn...
Je moet even doorbijten, geloof me.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:09 schreef Alouette het volgende:
Ik wil wel even duidelijk maken dat ballerina's niet makkelijk lopen.
-trauma-![]()
Persoonlijk loop ik 100x liever op hakken dan op ballerina's (qua pijn).
Dit inderdaad. Ik mag Marlies Dekkers BH's dan afzichtelijk lelijk vinden maar qua prijs zijn ze niet enorm afwijkend van andere goede BH's. Zeker met een wat grotere cupmaat red je het gewoon niet met Hunkemöller BH's van ¤30 of een HEMA BH van ¤15-20. Als je daar al kan slagen gaan die niet langer mee dan een maand of twee, drie max. Uiteindelijk ben je dan meer kwijt dan wanneer je investeert in een goede BH van ¤90.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat zei je net ook al bij de bh's, wat vind jij dan betaalbaar voor zulke kledingstukken wat toch echt noodzakelijk is en waar je het meestal langer mee moet dan dan 3 maanden?
Ieuw! Tatoeages op, tussen of rondom borsten staan ook wel hoog op het lijstje.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind eigenlijk alle tatoeages bij vrouwen ordinair, met name het aarsgewei.
Maar één van de ergste tatoos bij vrouwen is toch wel een zonnetje oid rond de navel. Heb er een aantal mooie vrouwen mee zien lopen in bikini. Van dichtbij lijkt het misschien nog geinig (de kijkafstand van degene die het heeft), maar uit de verte lijkt het net of er iets ernstig mis is gegaan met je navel en daarbij benadrukt het zwarte rondje een buikje. Echt heel heel erg lelijk en niet goed over na gedacht.
Illustratie (weliswaar bij een man, maar voor het idee):
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:09 schreef MinderMutsig het volgende:
Ieuw! Tatoeages op, tussen of rondom borsten staan ook wel hoog op het lijstje.
Van die kattenpootjes richting tepel of zo'n vlinder tussen de borsten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik bedoel met 'uit de verte':
(erm, vage aankleding verder)
En dit is idd ook echt niet mooi:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Oja, en dat is dan ook nog meestal zo'n soort schroefjequote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:22 schreef xsunshinex het volgende:
Een piercing tussen de borsten.
Alsof de borsten bij elkaar gehouden moeten worden door de piercing
Wát?? Wat is dáar nou weer mis mee?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef ValHallen het volgende:
-Bodywarmers (ja ik zie ze nog steeds in de wintermaanden..)
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ril*
En als je dan niet zo strak blijft als in je tienerjaren (klikken op eigen risico):Die laatste foto is dus echt wel mooi, hele handel vol met tattoeagesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is wat ik bedoel met 'uit de verte':
[ afbeelding ]
(erm, vage aankleding verder)
En dit is idd ook echt niet mooi:
[ afbeelding ]
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Net zoveel als met een pittig vlot kapsel. Zag vandaag ook weer zo'n moeke, in de stad. Afschuwelijk is het. Vooral die gewatteerde dingen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Wát?? Wat is dáar nou weer mis mee?![]()
Ik vind die nieuwe rage ook raar, die piercings bij meiden waarbij je alleen een knopje ziet, op de hals/borst geplaatst(dan zetten ze een plaatje met schroefdraad onder je huis, en aan die schroefdraad kun je een bolletje/steentje draaien) Vaak hebben ze er ook 2 naast elkaar. Verschrikkelijk. Dan kun je toch geen ketting meer dragen, dat ziet er dan meteen niet uit
HOHOHO!!! Dr.Martins kunnen erg sexy zijn bij vrouwenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:36 schreef dalaiblama het volgende:
- Microdermals
- Korsetten als ze vadsig zijn
- Capribroeken
- Shorts bij dikke bovenbenen
- Birckenstocks/Crocks en meer van die penisdodende rommel
- Pofmouwtjes
- Nephaar + nagels
- Low waist jeans bij confectiemaat 38>
- Vloeibare foundation
- Van die badpakken zonder taillestukken ( terwijl je daar alleen mee weg komt als je size 0 hebt )
- Quasi grappige teksten op borsthoogte op strakke shirts
- Ruitjesrokken
- Dr. Martens. Ook een penisdoder
- Zwangerschappen
Probleem met docs is wel dat zo'n combi er met maat 41/41 iets minder charmant uit ziet. Maar dit is erg mooi ja, kistjes komen sowieso terug deze winter.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
HOHOHO!!! Dr.Martins kunnen erg sexy zijn bij vrouwenMits ze juist gedragen worden.
[ afbeelding ]
Dr.Martins maken een sexy vrouw tenminste ook nog een beetje stoer.
Niks 'HO' .quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
HOHOHO!!! Dr.Martins kunnen erg sexy zijn bij vrouwenMits ze juist gedragen worden.
[ afbeelding ]
Ik heb het ook niet over gewatteerde vlieger-stof modelletjes.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Net zoveel als met een pittig vlot kapsel. Zag vandaag ook weer zo'n moeke, in de stad. Afschuwelijk is het. Vooral die gewatteerde dingen.
Volgens mij heet dat een dermal, of iets in die buurt, vind het ook nietsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:26 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Wát?? Wat is dáar nou weer mis mee?![]()
Ik vind die nieuwe rage ook raar, die piercings bij meiden waarbij je alleen een knopje ziet, op de hals/borst geplaatst(dan zetten ze een plaatje met schroefdraad onder je huis, en aan die schroefdraad kun je een bolletje/steentje draaien) Vaak hebben ze er ook 2 naast elkaar. Verschrikkelijk. Dan kun je toch geen ketting meer dragen, dat ziet er dan meteen niet uit
Post eens een foto van wat jij wel mooie vind danquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:18 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over gewatteerde vlieger-stof modelletjes.
Sommige zijn best leuk. En ik vind mijne sowieso mooi
Dermals ja, en ook die kunnen errug sexy zijn. Ik ben pro body modificationquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Volgens mij heet dat een dermal, of iets in die buurt, vind het ook niets
Post eens een plaatje van wat jij vrouw vindt.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:02 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Niks 'HO' .
Of je moet doelen op die heroin-ho die je gepost hebt. Als dat je smaak is, dan is je keuze voor dr. Martens ook weer niet zo vreemd.
De een gaat voor krakers, de ander voor vrouwen.
Echt?! Ik vind dat dus echt walgelijk.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die laatste foto is dus echt wel mooi, hele handel vol met tattoeages
Waarom precies?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt?! Ik vind dat dus echt walgelijk.
Ik vind het geweldigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:38 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Echt?! Ik vind dat dus echt walgelijk.
Een verminking van een stel prima borsten. Ik heb op zich niks tegen tattoos als ze goed en mooi gezet zijn (zeeeer zelden) maar op de borsten of zo'n aarsgewei vind ik echt de overtreffende trap van lelijk en negen van de tien keer staat het ontzettend aso.quote:
Ze zijn veels te groot voor haar, lekker sexy.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit ligt een beetje aan de leeftijd....vrouwen die ouder worden en nog steeds een rokje hebben wat nog net hun achterwerk bedekt zijn ook geen prettig gezicht.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 16:43 schreef ValHallen het volgende:
-Rokken die onder de knie komen
-Puntschoenen
-Korte kapsels met teveel gel erin
-sowieso mensen die teveel tijd in hun haar steken
-Birkenstocks en Jeruzalem Air Max
-Bodywarmers (ja ik zie ze nog steeds in de wintermaanden..)
Je hebt een punt, maar ik ben opgegroeid in de Biblebelt, ik heb genoeg lange rokken gezien in mijn levenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Dit ligt een beetje aan de leeftijd....vrouwen die ouder worden en nog steeds een rokje hebben wat nog net hun achterwerk bedekt zijn ook geen prettig gezicht.Kun je beter voor wat langer gaan (bv. net boven of net onder de knie) dat oogt wel zo prettig.
haha klinkt bekend, al kom ik dan uit de buurt van het zeeuwse bijbelwalhalla... vooral icm dat pluishaar en die kudde kinderen eromheenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar ik ben opgegroeid in de Biblebelt, ik heb genoeg lange rokken gezien in mijn leven
Idd toch vaak gedragen door het wat zwaardere type, willen ze er wat mee verbergen??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef FOKkû het volgende:
Zo'n hele brede riem die je onder je tieten draagt.Zeker als je te dik of te dun bent.
Heb er ooit een gezien op station almelo ofzo damn stond der goed wou er bijna iets van zeggen maarquote:
Dan praat je ook over rokken waar een vrouw in een ander deel van Nederland nog niet dood in gevonden wil worden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt een punt, maar ik ben opgegroeid in de Biblebelt, ik heb genoeg lange rokken gezien in mijn leven
Hoeft niet perse, ze zijn er ook in andere kleuren dan zwart. Voor de doordeweekse dag zeg maar.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan praat je ook over rokken waar een vrouw in een ander deel van Nederland nog niet dood in gevonden wil worden.
Ik heb het meer over het model dan de kleurquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoeft niet perse, ze zijn er ook in andere kleuren dan zwart. Voor de doordeweekse dag zeg maar.
Het ergste is eigenlijk nog dat al die kinderen zo ongelooflijk veel op elkaar lijken.
wtf is er sexy aan die schoenen? Nee, stoer met een leuke spijkerbroek kunnen ze wel, maar sexy worden ze nooitquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:43 schreef horned_reaper het volgende:
[ afbeelding ]
Dit. En leggings, kort haar, blegh.quote:
Nouja... ik ben een man, en ik vind ze (soms) sexyquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf is er sexy aan die schoenen? Nee, stoer met een leuke spijkerbroek kunnen ze wel, maar sexy worden ze nooit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Topless topjes bij vollere/dikke vrouwen.![]()
Met "Marlies Dekker Bandjes" bedoelen ze toch die twee boogjes die boven de BH uitkomen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:07 schreef Smikke het volgende:
[..]
Contradictio in terminis
Bedoel je strapless? Inderdaad een onmogelijk kledingstuk. The horror, dat gesjor aan die dingen. Nee, da's lekker elegant.
Al lezende vroeg ik mij af wat de heren van de Marlies Dekkers bandjes - overdaad vinden, maar gelukkig de discussie naderde snel. Ik ben echt klaar met die opdringerige bandjes en plein publique. Sowieso dat geëtaleer met welk ondergoed dan ook.![]()
Ook snap ik niet waarom we hier in harembroeken/drollenvangers/zeswekenschijters lopen. Zo'n verlaagd kruis doet niets voor een vrouw. Je figuur raakt zo uit proportie met die optisch verkorte beentjes eronder. Welke fashion-analfabeet dat bedacht heeft?
omdat "lekker zitten" voor vrouwen van minder belang is dan hoe het staat. Denk aan onmogelijk hoge hakken, veels te strakke jeans, noem het maar op.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Met "Marlies Dekker Bandjes" bedoelen ze toch die twee boogjes die boven de BH uitkomen?
Eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan.... het kan enkel sexy staan als het perfect met de kleding stijl gecombineerd is.
Maar helaas heb ik dat nog maar eenmaal mogen aanschouwen in mijn leven.... verder zou ik per direct stoppen met al die zooi en gewon ondergoed kopen dat lekker zit![]()
(En wat niet allemaal van dat vreemde kant en roeseltjes heeft.... en ook niet grijs is)![]()
Vrouwen kopen toch mooi ondergoed om zich er fijn in te voelen? Waarom kopen ze dan geen lekker zittend ondergoed?
Idd Geerd... Die staat ergens hoog in mijn top 3 van afknappers...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:54 schreef Geerd het volgende:
Of als je dan een keer een leuk vrouwtje ziet met kort rokje ofzo mooie spijker steekt ze wel weer zoon kankerstok in der bek
Eh, dat MD ondergoed zit 100x lekkerder dan het standaard spul dat verkocht wordt in Hunkemuller, Hema, Livera etcquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:15 schreef horned_reaper het volgende:
Met "Marlies Dekker Bandjes" bedoelen ze toch die twee boogjes die boven de BH uitkomen?
Eerlijk gezegd vind ik er niet veel aan.... het kan enkel sexy staan als het perfect met de kleding stijl gecombineerd is.
Maar helaas heb ik dat nog maar eenmaal mogen aanschouwen in mijn leven.... verder zou ik per direct stoppen met al die zooi en gewon ondergoed kopen dat lekker zit![]()
(En wat niet allemaal van dat vreemde kant en roeseltjes heeft.... en ook niet grijs is)![]()
Vrouwen kopen toch mooi ondergoed om zich er fijn in te voelen? Waarom kopen ze dan geen lekker zittend ondergoed?
In dat geval zal ik het fijn blijven dragenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dat MD ondergoed zit 100x lekkerder dan het standaard spul dat verkocht wordt in Hunkemuller, Hema, Livera etc
Welnee, daar heb je ook geen last van. Je moet het alleen niet etaleren, want dat staat idd vaak echt niet.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:49 schreef horned_reaper het volgende:
In dat geval zal ik het fijn blijven dragen![]()
Echter zou ik die boogjes er dan even van af halen ^^
Waarom is deze niet als fipo genoemd!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:42 schreef horned_reaper het volgende:
Ahja, sigaretten ...... misschien wel de grootste afknapper die een vrouw kan maken!
Zo vaak zie je een leuk meisje of een mooie vrouw lopen.... en plotseling steekt ze zo'n sigaret op :S
Dan is in één klap al het aantrekkelijke weg....
Nu wil ik uit nieuwsgierigheid eigenlijk wel een foto zien!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik ken één meid .... prachtige meid om te zien, een tikkeltje cyber gothic achtig. En haar staat het dus wonder boven wonder echt prachtig... de getekende wenkbrouwen passen precies bij haar stijl en het maakt haar nog sexy ook![]()
Verder heb ik nog nooit iemand gezien bij wie het mooi staat......
jij vindt een beetje ruig niet lekker?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wtf is er sexy aan die schoenen? Nee, stoer met een leuke spijkerbroek kunnen ze wel, maar sexy worden ze nooit
Vliesvest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Finland. het volgende:
Nog niet genoemd maar ook verschrikkelijk lelijk: een vliesvest
![]()
![]()
![]()
![]()
in het kwadraat. Vaak gedragen door vrouwen met pittig kapsel
Vliesfest, echt iets voor in de famfare.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:19 schreef Finland. het volgende:
Nog niet genoemd maar ook verschrikkelijk lelijk: een vliesvest
![]()
![]()
![]()
![]()
in het kwadraat. Vaak gedragen door vrouwen met pittig kapsel
Eigenlijk welquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:20 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Vliesvest?
Bedoel je geen fleecevest?
hehe, ja dat klopt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:31 schreef Finland. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar het maakt vrouwen er toch niet mooier op, hoe je het ook schrijft
Uhm hoe moet je dat doen met een maatje 36 :p ik heb hakken van 10,5 cm maar dan loop ik in principe wel echt al op de bal van mijn voet veel hoger zouden mijn hakken echt niet kunnen zijn.quote:
ik heb ook 36 hoor (: tis wel hoog maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;d en ja het doet wel heel erg pijn ja maar oefening baart kunst (sowieso al heel lelijk als je niet op hakken kan lopen)quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:48 schreef megamandy het volgende:
[..]
Uhm hoe moet je dat doen met een maatje 36 :p ik heb hakken van 10,5 cm maar dan loop ik in principe wel echt al op de bal van mijn voet veel hoger zouden mijn hakken echt niet kunnen zijn.
Ik zeg niet dat het pijn doetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 23:50 schreef broun. het volgende:
[..]
ik heb ook 36 hoor (: tis wel hoog maar wie mooi wilt zijn moet pijn lijden ;d en ja het doet wel heel erg pijn ja maar oefening baart kunst (sowieso al heel lelijk als je niet op hakken kan lopen)
plateau helpt ook wel soms ;p als de hak zelf maar hoog is bedoel ik dan ook.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:02 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het pijn doetIk ben spitzen gewend dus hakken heb ik totaal geen last van haha.
Maar ok dan zal het wel gaan, alleen kan ik het mij zo moeilijk voorstellen als ik kijk waar ik bij die 10,5 cm al op mijn voet sta maar hoger heb ik eigenlijk nog nooit gepast.
En ja zo lelijk hoe sommige mensen kunnen wankelen op hakken
Oja dat bestaat ook nogquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 00:15 schreef broun. het volgende:
[..]
plateau helpt ook wel soms ;p als de hak zelf maar hoog is bedoel ik dan ook.
Als Doutzen er een draagt misschien.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:57 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Kan wel geil zijn hoor...
Geldt voor wel meer vrouwen hoorquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:18 schreef Gochme het volgende:
[..]
Als Doutzen er een draagt misschien.
ja want het zit zo lekker comfortabel.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:13 schreef Maitje het volgende:
[x] Dames die in joggingbroek naar school/werk gaan![]()
dit geldt ook voor mannen..huiveringwekkend wat sommigen soms voor t-shirts aan hebbenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 05:04 schreef trovey het volgende:
Vrouwen met zogenaamde lollige teksten op T-shirts.Vooral als ze de leeftijd hebben dat ze zich met die tekst alleen maar belachelijk maken.
Ik zat toevallig enkele weken terug, hier in NZ, in het vliegtuig naast een Brethren en die werd door zijn zus (pakweg 25 jaar jong) opgehaald van het vliegveld en ik moet zeggen dat ze er, hoewel zeer zedig, stijlvol uitzagquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 01:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan praat je ook over rokken waar een vrouw in een ander deel van Nederland nog niet dood in gevonden wil worden.
Op m'n werk hadden we wat tijdelijke hulpkrachten lopen. Op een zekere dag komt zo'n meisje van een jaar of 18 ook met een grijze joggingbroek op het werk. Dan vraag je je toch ook af wat ze 's morgens gedacht moet hebben. Casual ok, maar joggingbroekn draag je maar in je vrije tijdquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 06:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja want het zit zo lekker comfortabel.....
en dan nog alleen in de privacy van je eigen huis...als ik ooit in het openbaar gezien word in een joggingbroek neem ik het mijn vrouw niet kwalijk als ze terstond een scheiding aanvraagtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:37 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Op m'n werk hadden we wat tijdelijke hulpkrachten lopen. Op een zekere dag komt zo'n meisje van een jaar of 18 ook met een grijze joggingbroek op het werk. Dan vraag je je toch ook af wat ze 's morgens gedacht moet hebben. Casual ok, maar joggingbroekn draag je maar in je vrije tijd![]()
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan nog alleen in de privacy van je eigen huis...als ik ooit in het openbaar gezien word in een joggingbroek neem ik het mijn vrouw niet kwalijk als ze terstond een scheiding aanvraagt
+1.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:37 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Op m'n werk hadden we wat tijdelijke hulpkrachten lopen. Op een zekere dag komt zo'n meisje van een jaar of 18 ook met een grijze joggingbroek op het werk. Dan vraag je je toch ook af wat ze 's morgens gedacht moet hebben. Casual ok, maar joggingbroekn draag je maar in je vrije tijd![]()
Wat ik afstotelijk vind en waarvan ik toch vermoed dat vrouwen zichzelf daardoor "mooier" voelen is het opzettelijk boos en chagrijnig kijken alsof het leven totaal kut is (evt. in combinatie met zo'n wespen-zonnebril). Zit je bijv. lekker op een terras zie je naast je 4 van die chagrijnige opgedirkte miepen zitten. En maar mooi zitten wezen
Ik hou meer van vrouwen die niet alleen met zichzelf bezig zijn en in hoe ze overkomen maar gewoon lekker lol aan het maken zijn
Ik vind het al altijd een tegenvaller als mijn vriendin dat thuis doetquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en dan nog alleen in de privacy van je eigen huis...als ik ooit in het openbaar gezien word in een joggingbroek neem ik het mijn vrouw niet kwalijk als ze terstond een scheiding aanvraagt
Inderdaad! Of bij de eerste de beste Sjonnie in z'n Golf. Dan kan hij scheef achter zijn stuur zitten met een chagrijnige doos naast zich. Oeh, wat hebben we een plezierquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:04 schreef Tommeke het volgende:
[..]
+1.
Van die typjes die hun outfit letterlijk uit de Cosmo-girl ofzo halen
En dat in combinatie met 'n ontevreden bakkes inderdaad. Niets aan en nietszeggend zulke vrouwen.
Alleen maar bezig met hoe ze eruit zien. Ik heb ook een paar van die types in m'n kennissenkring en 't valt me altijd op dat ze bijna altijd vrijgezel zijn, en uiteindelijk bij een of andere corpsbal belanden.
Dan liever een pantalon. Met je andere punt ben ik het zeer zeker eens, alleen dan weer niet in combinatie met die joggingsbroekquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Joggingsbroek kan juist onwijs geil zijn. Vooral als die mooi strak om een lekker gevorm kontje zit.
Mooie beeldspraak. Ik zag het voor me en moest grijnzenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:27 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Inderdaad! Of bij de eerste de beste Sjonnie in z'n Golf. Dan kan hij scheef achter zijn stuur zitten met een chagrijnige doos naast zich. Oeh, wat hebben we een plezier
Naakt is meestal ook goed.. weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:07 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Best grappig als je hier een samenvatting van maakt blijkt dat helemaal niets "goed genoeg" is om te dragen
Ja en als je zo over straat loopt is het ook niet goedquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:19 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Naakt is meestal ook goed.. weet je meteen wat voor vlees je in de kuip hebt
Zekers... Joggingsbroek kan heel sexy eruitzien, maar 't moet geen ''dit draag ik elke dag...'' routine wordenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:08 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Joggingsbroek kan juist onwijs geil zijn. Vooral als die mooi strak om een lekker gevorm kontje zit
. Kort haar vind ik bij sommige vrouwen ook wel mooi, maar dan moet je ook wel echt een onwijs mooi vrouwelijk kopje hebben. Halle Berry is bijv. 1 vd vrouwen waarbij ik kort haar mooier vind dan lang.
Topictitel lezen blijft moeilijk voor sommigen.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 21:51 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik denk niet dat de vrouwen met een unibrauw en/of snor zichzelf daardoor mooier vinden. Lengte is ook niet iets waar je invloed op kan hebben.
Allebei de punten mee eens. Goed voorbeeld van het eerste punt is nu een meisje wat bij Take Me Out staat. Vies geblondeerd, touwig haar. En dan zo'n ontevreden en ordinaire kop eronder. Echt ergquote:Op zondag 29 augustus 2010 08:23 schreef female81 het volgende:
Bijna alles is al genoemd. Maar goed... een van de ergste dingen bij andere vrouwen vind ik nog wel het blonderen van het haar als het je helemaal niet staat. Bruine of bruingroene ogen, en/of een huid met een goudkleurige of olijfkleurige ondertoon? Denk er a.u.b. nog even héél hard over na of blond ECHT is wat je wilt. Want het zal bijna altijd niet om aan te zien zijn, de meesten krijgen er iets 'viezigs' van
----------
Ik krijg het ook héél erg benauwd van overdreven correcte hipheid. Dat alles veels te goed klopt, veels te goed op elkaar afgestemd is. Alles precies gedaan volgens de regels die de bladen dicteren, maar zit er ook nog iets van jezelf in?
Jep die haren worden zo geel. En dat is echt lelijk, en toch maar steeds weer zelf blijven blonderenquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
Bij het meisje hierboven had het in combinatie met haar teint/ogen nog enigszins gekund. Beetje hetzelfde als bij Bridget Maasland, en háár staat die extreme blondering wel.
Alleen is het verfje bij het meisje hierboven - inderdaad - gigantisch mislukt, en heb ik het gevoel dat haar haar bijna afbreekt als je het aanraakt...
(Kortom: volledig afscheren, pruikje op, laten groeien, en de blondering de volgende keer gewoon door een goede kapper laten doen.)
Ja dat is lelijk. Die nude-look die totaal niet nude overkomt.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:26 schreef fs180 het volgende:
Foundation op dr lippen, zodat het verschil tussen huid en lip verdwijnt..
Serieus, is dat in principe de enige oplossing...? Ik heb er erg weinig verstand van, dus ben nieuwsgierig: valt er niets te redden door op te houden met blonderen + een shitload aan haarmasker erin te gooien?quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:58 schreef female81 het volgende:
(Kortom: volledig afscheren, pruikje op, laten groeien, en de blondering de volgende keer gewoon door een goede kapper laten doen.)
Of je moet een heel mooi koppie hebben, dan is de pruik niet eens altijd nodigquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:54 schreef Marouska het volgende:
[..]
Serieus, is dat in principe de enige oplossing...?
Het ziet er uit alsof het net zo droog en breekbaar is als stro, ik zie ook niet voor me hoe je stro nog glad en soepel krijgt, maar wie weet. Stoppen met blonderen is altijd de stap om te nemen, uiteindelijk is al het beschadigde haar weggeknipt door de kapperquote:Ik heb er erg weinig verstand van, dus ben nieuwsgierig: valt er niets te redden door op te houden met blonderen + een shitload aan haarmasker erin te gooien?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Of je moet een heel mooi koppie hebben, dan is de pruik niet eens altijd nodig![]()
[..]
Het ziet er uit alsof het net zo droog en breekbaar is als stro, ik zie ook niet voor me hoe je stro nog glad en soepel krijgt, maar wie weet. Stoppen met blonderen is altijd de stap om te nemen, uiteindelijk is al het beschadigde haar weggeknipt door de kapper
Goede opsommingquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef Goodstuff het volgende:
Ik ben het niet eens met een aantal dingen die ik voorbij zie komen.
Skinny jeans zijn wel leuk, en laarzen over de broek ook. Vooral als het hele leuke laarzen zijn. En ja, ook de UGG's zijn comfi en leuk! Ook draag ik af en toe rode lippenstift, en dan doe ik alleen mascara op verder. Hier krijg ik vaak complimentjes over!
En de 'tietgordijnen' zijn ook heel leuk, in combinatie met een colbert eventueel.
Verder zijn de ballerina's ook heel leuk, mits goed gedragen en niet van die goedkope 10 euro dingen. Onder een rokje met een panty bijvoorbeeld, of onder skinnyjeans mits je het kunt hebben.
Wat absoluut niet kan;
-vieze neppe bruine huid door teveel zonnebanken
-Dunne of te hard getekende wenkbrauwen. Vooral die geepileerde wenkbrauwen waar een soort kikkervisje uit is gekomen, een bolletje met een kort dun staartje eraan.
-plastic winterjassen (goud- of zilverkleurig zijn nog de ergste) met een nep bontje erboven.
-Tassen die bezaaid zijn met een Gucci of louis vuitton logo
-Van die goedkope truitjes waar aan de voorkant een nepgiletje op is genaaid, en de achterkant gewoon basic is.
-wit of heel lichtroze metallic lipgloss van de Etos
-Neppe, opzichtige hoogglans gouden horloges van D&G of iets in die trant
-Klontermascara of eyeliner die amateuristisch is aangebracht
-Lange nepnagels met allerlei kleuren en versieringen
-Bodywarmers(!)
-Te lage hakken. Doe dan platte schoenen aan.
-Te hoge hakken en er niet op kunnen lopen
-metallic oogschaduwcreme die in de plooien is gaan zitten
-Gekleurde nikes of adidasvestjes (dat kan na je 15e echt niet meer)
-Lang ongezond haar dat ze niet willen afknippen en ook niet inzien dat het enorm lelijk is.
-Kleding met diamanten of iets dergelijks erop genaaid. Dit geld ook voor tassen.
-Piercings in het gezicht
-Haren in alle kleuren van de regenboog
-Kleding aandoen die niet gepast is voor je figuur (of je nou te dik of te dun bent)
-Te donkere foundation
En het ergste van alles: meiden die arrogant over straat lopen en stoer doen (luidruchtig zijn, grote bek opzetten etc.) Dat is wel het minst vrouwelijk gedrag wat je kunt vertonen.
Soms wel, daar heb je gelijk in. Maar ik zie maar al te vaak mislukte exemplaren. Zolang het subtiel is en natuurlijk oogt, is er niets mis mee inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:16 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Silliconen kunnen dus echt wel mooi zijn. Zoals bijvoorbeeld bij Bridget Maasland.. Het moet gewoon een zeer bescheiden vergroting dan ziet het er meestal niet zo nep uit, maar is het vaak wel symmetrischer en net wat mooier rond/strakker gevormd
Ik zie ze nu in m'n gedachten voorbijrijdenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:27 schreef Vinkvak het volgende:
[..]
Inderdaad! Of bij de eerste de beste Sjonnie in z'n Golf. Dan kan hij scheef achter zijn stuur zitten met een chagrijnige doos naast zich. Oeh, wat hebben we een plezier
Niks tegen golfjes :p mijn vriend heeft er ook een, weliswaar een V GTI en niet een oude golf 4 die compleet gepimpt is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik zie ze nu in m'n gedachten voorbijrijden![]()
heb je een verveelde rotkop?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:48 schreef Goodstuff het volgende:
[..]
Niks tegen golfjes :p mijn vriend heeft er ook een, weliswaar een V GTI en niet een oude golf 4 die compleet gepimpt is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe sprekend het gezicht van een vrouw is... met volle donkere wenkbrauwen, donkere ogen en een mooie kleur op de wangen is make-up inderdaad totaal overbodig.
Er zijn ook vrouwen die zien er uit als een spook zonder make-up, dit komt vaak door hun lichte haarkleur of in veel gevallen een onegale en ook lichte huid.
En als je slanke lippen hebt is het niet tijdloos?quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:18 schreef Goodstuff het volgende:
Inderdaad, silliconen kunnen best mooi zijn. Als het maar niet zo'n neppe cupD is. Vriendin van mij had AA en nu een volle B, erg mooi!
Verder ben ik overigens ook niet zo'n fan van leggings. Ik draag ze enkel in de winter met een panty eroverheen voor de glans, en dan met laaren eroverheen (omdat het anders zo koud is!)
Oh, en een foto ga ik niet posten, maar als je volle lippen hebt en volle wenkbrauwen (wel professioneel geepileerd) en verder alleen wat mascara opdoet is rode lippenstift enorm mooi! erg klassiek en tijdloos.
Just checkin'quote:Op maandag 30 augustus 2010 00:57 schreef Goodstuff het volgende:
Nee, heb een vriendelijk gezicht en ben altijd vrolijk!
Niks verschrikkelijker dan lippenstift op een bakkes vol gele scheve tanden inderdaad.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:03 schreef Goodstuff het volgende:
Nee, dan benadruk je je dunne lippen. Dan kun je beter het accent op je ogen leggen, hier kun je meer mee spelen dan met dunne lippen.
Overigens moet je voor makeup waar de nadruk op je lippen ligt ook mooie tanden hebben.
Nee, dan Angelina Jolie met haar perfecte smoeltje. Had elke vrouw maar zo een mondje hehe.quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:26 schreef Goodstuff het volgende:
Haha en dan lippenstift op je voortanden hebben!
Die heeft ook een mooier lichaam dan Angelina. Heerlijk!quote:Op maandag 30 augustus 2010 01:30 schreef Goodstuff het volgende:
Adriana Lima heeft ook hele mooie lippen! Mooi kleurtje en egaal enzo...
Wat ik dan als TS wel grappig vind (niks persoonlijks hoorquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:54 schreef Goodstuff het volgende:
Ik ben het niet eens met een aantal dingen die ik voorbij zie komen.
Skinny jeans zijn wel leuk, en laarzen over de broek ook. Vooral als het hele leuke laarzen zijn. En ja, ook de UGG's zijn comfi en leuk! Ook draag ik af en toe rode lippenstift, en dan doe ik alleen mascara op verder. Hier krijg ik vaak complimentjes over!
En de 'tietgordijnen' zijn ook heel leuk, in combinatie met een colbert eventueel.
Verder zijn de ballerina's ook heel leuk, mits goed gedragen en niet van die goedkope 10 euro dingen. Onder een rokje met een panty bijvoorbeeld, of onder skinnyjeans mits je het kunt hebben.
Het gaat in dit hele topic over verschillen van mening.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:14 schreef n8n het volgende:
Ik zie het als een verschil van mening, maar fijn dat je er zo om kan lachen
Na het ticket van LL geen geld meer over?quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:22 schreef kikoooooo het volgende:
Op Lowlands zoveel mooie vrouwen gezien met een afgeknipte spijkerbroek van hun vader aan. WAAROM? ?
huh soort van Amy Winehouse stijl? wat is daar mis mee? zo ver als amy zou ik niet gaan, maar een beetje doorgetrokken staat juist mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:00 schreef Snowcold het volgende:
Of eyeliner die heel ver in een punt doorgetrokken is, als een soort lange wimper ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |