Waarom?quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ongegronde klacht, want matthijs van nieuwkerke(n) is een lul
idd, zowiezo VARAquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Feyenoordquote:Op vrijdag 5 december 2008 22:48 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
idd, zowiezo VARA:
Talpa
Feyenoord
losers die zich baas noemen
Eén roept dat Matthijs van Nieuwkerk zuigt en hordes Nederlanders apen dat na...quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:27 schreef timmmmm het volgende:
Ik wist niet eens dat ze ook nog met dat bah-wijf omging. Tja... dat maakt het alleen nog maar erger en triester eigenlijk...quote:Op vrijdag 5 december 2008 23:50 schreef Sapstengel het volgende:
Beh Marlies Dekkers. Met haar stoute vriendin Heleen van Rooyen samen stoute dingen doen. Bah.
Tja... dat is typisch Nederlands: noem het 'kunst', of een 'statement', of desnoods 'origineel' of 'vernieuwend', en je kunt er ongegeneerd een belachelijke prijs opflikkeren, want er zijn altijd idioten die het juist vanwege dat imago kopen, omdat ze niet voor zichzelf rationeel kunnen denken. Te triest voor woorden. Als je het dan toch over respect en vrouwen hebt: een vrouw die een onderbroek van 80 euro koopt die lach ik heel hard uit, en kan echt fluiten naar respect. Kom nou.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:33 schreef Sapstengel het volgende:
Het ergste vond ik nog die keer dat Heleen van Rooyen bij eenofandere talkshow was en ze vroegen wat nou precies dat stout was. Toen gooide ze alles van het bureau en ging ze wulps op handen en voeten over de tafel kruipen. Ik had haar direct tegen de grond geslagen als ik die presentator was.
Oja maar het ging over Marlies Dekkers. Vind het niet eens heel bijzonder allemaal eigenlijk en dan moet je ook nog minstens 80 euro neerleggen voor 1 BH ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |