quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Van die walgelijk dunne wenkbrauwen (of getekende...)
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Een lekker pittig kapsel. Om te kotsen.
Getekende wenkbrauwen staat wel op 1 ja. Verschrikkelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Want dat korte rode haar staat je eh... 'zo lekker vlot'quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:50 schreef Jahr00n het volgende:
Als ze er op kunnen lopen: Super. Vind hakken voor een vrouw trouwens uberhaupt goed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef Louis22 het volgende:
Behalve in heel uitzonderlijke gevallen: hoge hakken.
Idd, zo zonde eigenlijk... Dat staat dus echt NIEMAND.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:49 schreef Yi-Long het volgende:
Zwarte band in pijpen bedoel je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef TheStonedOne het volgende:
zo een mooie rand om de lippenstift heen doet het ook altijd goed.
Zoiets jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Zwarte band in pijpen bedoel je?
Als een vrouw zegt dat je er goed uit ziet kun je maar beter nog eens in de spiegel gaan kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:53 schreef rdkraker het volgende:
[..]
Want dat korte rode haar staat je eh... 'zo lekker vlot'![]()
90% van de vrouwen moeten toch gewoon lang haar hebben. Maar 10% kan een echt leuk kort kapsel hebben vind ik.
Wat mij verbaast dat vrouwen elkaar dus echt complimenteren met dat soort zaken.
"Wat heb je onwijijijijijijijijs leuke schoentjes aan ! Waar heb je die vandaan?"
Ze lijken het dus zelf wel leuk te vinden óf ze willen er gewoon beter uitzien dan hun vriendin![]()
Man, jij weet gewoon niet wat goed is!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Morrigan het volgende:
- getekende wenkbrauwen
- overkill aan make-up
- te strakke/kleine broeken me een te kort topje daarboven.
- lange (nep)nagels
- laarzen over spijkerbroek
- puntschoenen
??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:29 schreef Chule het volgende:
Grijze of witte leggings die tot halverwege de kuiten komen.
Nou, zo normaal zou het niet moeten zijn hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
Dat is gewoon gewoon normaal, sterker nog vind het sexy als ze eronder teenslippers hebbe en daarbove een leuk t shirtje.
JIJ
Je bedoelt jurkje neem ik aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
Dat is gewoon gewoon normaal, sterker nog vind het sexy als ze eronder teenslippers hebbe en daarbove een leuk t shirtje.
JIJ
Wat een eendenbek.quote:
Met 3-maal daags geblondeerd haar touw. Terwijl ze ook niet door hebben dat een chesterfield-hoofd toch minder handig is dan een dito bank (veel zon = leerhoofd, geen pan.).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Sharana_LV het volgende:
Mag ik hier als vrouw ook posten?
ik vind teveel makeup en die drollenvangerbroeken echt verschrikkelijk!
wat ik zelf vind wat wel bij het lijstje zou kunnen zijn echt van die oranje chicks die elke dag onder de znnebank liggen
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[...]
Topless topjes bij vollere/dikke vrouwen.![]()
[...]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:54 schreef Louis22 het volgende:
'Schattige' tattoeages natuurlijk ook. Vlinders in de schaamstreek enzo
Een typisch plaatselijk sletje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Morrigan het volgende:
- getekende wenkbrauwen
- overkill aan make-up
- te strakke/kleine broeken me een te kort topje daarboven.
- lange (nep)nagels
- laarzen over spijkerbroek
- puntschoenen
Niets.quote:
Net zoals dikke vrouwen met leggings. Ik snap het gewoon niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Desunoto het volgende:
Veel skinny jeans worden hier genoemd. Ik vind skinny jeans juist mooi. Misschien krijgt het een slecht imago omdat veel wat molligere vrouwen denken dat ze het ook kunnen dragen? Want dat ziet er niet uit natuurlijk.
O ik vind een witte legging echt super lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 04:18 schreef Costarican het volgende:
[..]
??
JIJ
Ik vraag het aan de mensen die het wél lelijk vinden.quote:
Ik ben nog geen vrouw tegen gekomen die een witte legging goed kan hebben. Die zijn echt te lelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
O ik vind een witte legging echt super lelijk
O, sorry.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik vraag het aan de mensen die het wél lelijk vinden.
Ik ken één meid .... prachtige meid om te zien, een tikkeltje cyber gothic achtig. En haar staat het dus wonder boven wonder echt prachtig... de getekende wenkbrouwen passen precies bij haar stijl en het maakt haar nog sexy ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:58 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Idd, zo zonde eigenlijk... Dat staat dus echt NIEMAND.
Eens. Heel erg ordinair.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Ongelooflijk lange nagels met allerlei van die "versieringen".
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Mooie elegante teenslipper kunnen prachtig staan op een zomerse dag bij de vrouwenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:54 schreef Starstruck het volgende:
Ik snap echt niet wat het probleem is met ballerina's? Wat wil je dan, dat ik als vrouw van 1.82m op hakken ga lopen? Of heel de zomer zweetvoeten moet hebben in sneakers? Doe mij dan toch maar lekker ballerina's.
Mijn zusje is 13, rolmodel Hyves/energydrink/tasje kind, en heeft inderdaad 3 van die Adidas vestjes, in het roze, paars en licht/babyblauwquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:08 schreef Alouette het volgende:
Even als vrouw zijnde:
- adidas vestjes (don't get me wrong, maar waar ik woon zijn het allen 13jarige sletten die zed dragen)
Het was niet mijn bedoeling om je zusje een slet te noemen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:12 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mijn zusje is 13, rolmodel Hyves/energydrink/tasje kind, en heeft inderdaad 3 van die Adidas vestjes, in het roze, paars en licht/babyblauw__!
Less is inderdaad beter man.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Rabbitproof het volgende:
even heel kritisch:
is neit meer dan helft van de vrouwelijke bevolking er van overtuigd dat ze er fantastisch bij loopt maar toh de plank volledig misslaat?
Mijn huisgenoot bijvoorbeeld... die trekt van alles over elkaar aan en doet daar dan nog 'oohh zulke leuke gimpjes onder' ...
ik zeg: less is more
Het is je vergeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:52 schreef Alouette het volgende:
[..]
Het was niet mijn bedoeling om je zusje een slet te noemen.![]()
Sorry.
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:47 schreef rdkraker het volgende:
Ballerina's (ook wel 'flatjes' geloof ik?)
Vreselijk ONvrouwelijk die dingen. Ja, ook in zilver dames!
Tja smaak valt niet over te twisten natuurlijk. Ik vind het lelijk als een jongen elke dag een saaie spijkerbroek draagt met daaronder le coq's. Anderen weer niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Rabbitproof het volgende:
even heel kritisch:
is neit meer dan helft van de vrouwelijke bevolking er van overtuigd dat ze er fantastisch bij loopt maar toh de plank volledig misslaat?
Mijn huisgenoot bijvoorbeeld... die trekt van alles over elkaar aan en doet daar dan nog 'oohh zulke leuke gimpjes onder' ...
ik zeg: less is more
Ik vind altijd dat chicks van die konijnenpootjes van die schoenen krijgen. Een beetje zoals dit bedoel ik:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.
Maar dit noem je onvrouwelijk? Ik zie er geen man mee lopen heur.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat moest er nog maar net bij komen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alleen leuk als je kleiner dan schoenmaat 36 hebt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:54 schreef Deliah het volgende:
[..]
Zilveren en gouden ballerina's zijn ook vreselijk.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:57 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik vind altijd dat chicks van die konijnenpootjes van die schoenen krijgen. Een beetje zoals dit bedoel ik:Zo'n effect kan je bij iedere platte schoenen krijgen lijkt me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Eens. Afschuwelijk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:52 schreef Desunoto het volgende:
Ongelooflijk lange nagels met allerlei van die "versieringen".
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Hmmz.. ligt eraan wat voor een vrouwen ze dragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:48 schreef Snowcold het volgende:
Skinny jeans. Ik vind het niks persoonlijk, het flatteert totaal niet...
"soberzo"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hmmz.. ligt eraan wat voor een vrouwen ze dragen.
Als je dikke bovenbenen hebt of soberzo wat stevig bent, moet je zo'n broek niet aantrekken.
Laat ik ook nog eens zwakke enkels hebben waardoor ik niet teveel op slippers mag lopen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:09 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Mooie elegante teenslipper kunnen prachtig staan op een zomerse dag bij de vrouwen![]()
En op de wat koelere dagen kunnen elegante laarzen zonder hoge hakken ook prachtig staan
Soberzo = sowieso...quote:
Dan zullen die ballerinas je ook niet veel helpenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:04 schreef Starstruck het volgende:
[..]
Laat ik ook nog eens zwakke enkels hebben waardoor ik niet teveel op slippers mag lopen..
He ik heb een navelpiercing!quote:
Oh, ik draag het allemaal, inclusief het pittige korte kapsel. Wel geblonderderd natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Cherryblossom het volgende:
Overigens is de rest van wat hier genoemd wordt niet van mij op toepassing! (oke, ook ik heb 1 skinny in mn kast hangen) Gelukkig...
Alles KAN mooier maken..... zelfs bijna alles dat hier genoemd is....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Oh, ik draag het allemaal, inclusief het pittige korte kapsel. Wel geblonderderd natuurlijkJullie zijn alleen mijn vrouwelijke driekwartbroek vergeten, maar volgens mij weet iedere vrouw wel dat dit kledingstuk niet mooier maakt.
Eens. De meeste slippers hebben een beter voetbed en meer steun.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Dan zullen die ballerinas je ook niet veel helpen
Het was niet serieus bedoeld. Meer een reactie op de posts voor mij waarin nadrukkelijk gemeld werd dat zij zich niet aan deze zonden gewaagd heeft.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:59 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Alles KAN mooier maken..... zelfs bijna alles dat hier genoemd is....
Echter slaat 99% van de mensen de plank finaal mis, en is het niet zo verwonderlijk dat mensen zich niet voor kunnen stellen hoe het zou staan als iemand het WEL op de juiste manier draagt
Oké een beetje te voorbarig ... dat je zegt dat je em altijd mooi bedekt houdt, dan is het wel weer een ander verhaal.. je loopt er niet constant mee te showen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
He ik heb een navelpiercing!
Ik heb hem járen geleden laten zetten en veel vrienden/kennissen weten er niet eens vanaf, alleen als ze met me zijn gaan zwemmen, want ik houd em altijd mooi bedekt. Op het strand ofzo als ik in bikini loop vind ik het juist wel leuk, als een sieraad zonder onhandig te lopen doen met oorbellen en kettingen.
Overigens is de rest van wat hier genoemd wordt niet van mij op toepassing! (oke, ook ik heb 1 skinny in mn kast hangen) Gelukkig...
loooooolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:02 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat het volgens mij is, volgens mij staat alle kleding die je lichaam vreemde proporties geeft lelijk.
Een skinny kan heel leuk staan, maar dan moet je perfecte rechte slanke benen hebben en kleine voetjes (!).
Een witte legging kan heel leuk staan.... Nee toch niet![]()
Een pittig kort kapsel kan heel leuk staan, als je tegen de 50 loopt en lang haar eigenlijk een beetje te veel van het goede is. Maar dan wel stijlvol graag. En niet rood of witgeblondeerd met stekels![]()
Uggs kunnen heel leuk staan. Thuis. Op de bank bij de openhaard.
Zelfs getekende wenkbrauwen kunnen staan. Als je zelf geen wenkbrauwen meer hebt bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |