Lees post 2quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Casualty het volgende:
T was toch 91 als TT ?
Voetbal International #90: Is er leven na Hansie?
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Friesz het volgende:
Vanavond krijgt Johan er van langs van Wilfred. Johan zei namelijk dat Excelsior niet nog eens zou winnen dit seizoen.
Ach, bij Studio Voetbal slaat het naar de andere kant uit dus dit heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Doordekken, hebben ze 2 minuten om over Ajax te praten .. gaan ze 1 minuut 30 over CD's en artiesten praten.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Friesz het volgende:
Vanavond krijgt Johan er van langs van Wilfred. Johan zei namelijk dat Excelsior niet nog eens zou winnen dit seizoen.
Maar kijk geen Studio Voetbal, dus dit is jammer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, bij Studio Voetbal slaat het naar de andere kant uit dus dit heft elkaar mooi op.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Zit er nou echt een man op een fluitje te blazen daar?
Johan is natuurlijk een man van de oude stempel en niet op de hoogte van de hedendaagse technische hoogstandjes.quote:
ik mag die tukker wel, sympathieke kerelquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef satecl het volgende:
Als hij maar niet weer met duiven gaat gooien![]()
Irritante kneus die niets te melden heeft, daarnaast een kut hippie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik mag die tukker wel, sympathieke kerel
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Irritante kneus die niets te melden heeft, daarnaast een kut hippie.
Normaal gesproken nog een "eaehHEuAHeuAHeuAHEUAehUAEH" van Genee, bij een verspreking van de Snor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Derksen: "En Wijnandul.. Wijnandum.."
Genee: "Wijnaldum, ja."
Derksen: "Wijnandum, die heeft die.."
Genee: "Wijnaldum, ja."
Derksen: "Wij-nal-dul"
Laat, laatste 2x rond 3 uur.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef Jmsls het volgende:
Hoelaat komt de uitzending op rtlgemist normaal?
Rene heeft volgens mij een bloedhekel aan kinderen, dus dat zal ook wel meetellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin, Suarez afzeiken om dat baby-tje. was toch leuk?
Inderdaad, niks mis mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin, Suarez afzeiken om dat baby-tje. was toch leuk?
JAAAAAAAAA WEG!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef Ormasia het volgende:
SULEJMANI NAAR VITESSE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker mokkeltje trouwens achter Johan
Is ze dood?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker mokkeltje trouwens achter Johan
Voila, ik heb dat vorige week gezegd toen Sulejmani niet naar engeland kon dat Vitesse dan een goede optie was. En let op! KJHquote:
Emanuelson - El Ham - Suarez met Mido op de bank erbij is wel goed zo, die Sulejmani komt toch nooit meer op niveau.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Wie wil jij voor de linkerflank dan?
Tis idd geen lachebekkie, maar ze zal ongetwijfeld andere kwaliteiten hebbenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Paul het volgende:
[..]
? ff sjekken
Die blonde links? Kijkt vet sjaggie mang
We hebben Mido, dus El Hamdaoui - Mido - Suarez .. Of Beerens / Mertensquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:39 schreef Ormasia het volgende:
[..]
Wie wil jij voor de linkerflank dan?
Als Anita geschorst is?quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hebben Mido, dus El Hamdaoui - Mido - Suarez .. Of Beerens / Mertens
Mertens heeft vandaag nog verlengd..quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
We hebben Mido, dus El Hamdaoui - Mido - Suarez .. Of Beerens / Mertens
Ze is ook niet knap volgens mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tis idd geen lachebekkie, maar ze zal ongetwijfeld andere kwaliteiten hebben
Dat hoeft niks uit te maken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mertens heeft vandaag nog verlengd..
Hij is sowieso beter dan die Tijlquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:
Die Jakhals lult tenminste lekker mee.
Die heeft in ieder geval een stuk meer in te brengen dan Tijl.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:
Yep...nu al 10 keer beter dan Tijlquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef marcodej het volgende:
JD is gewoon een ex-undercover agent van de FBI van uit de Koude Oorlogquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Volgens Johan zit die Jordania in allerlei onderzoeken en criminele zaken van Interpol en de FBI...Johan zit blijkbaar vuistdiep inside Interpol.
Gisteren had ie het er ook al over in Doordekken, er is een Belgische oud partner van Jordania die hem nu wil aangeven en Johan heeft allemaal belangrijke mails met veel informatie gelezen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:
Volgens Johan zit die Jordania in allerlei onderzoeken en criminele zaken van Interpol en de FBI...Johan zit blijkbaar vuistdiep inside Interpol.
Alberto werkt voor Derksenquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:47 schreef Trystar het volgende:
Iwan van Duuren moet maar eens underkuffer bij Vitesse, dan komen we alles te weten.
Een lege stoel voegt nog meer toe dan Tijl. Wat een faalhaas is datquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die heeft in ieder geval een stuk meer in te brengen dan Tijl.
Hij heeft ongetwijfeld weer een van zijn redacteuren wat computers laten hacken om achter wat belangrijke mails te komen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:45 schreef DrDentz het volgende:
Johan heeft natuurlijk zijn bronnen, maar die beschermt hij.
Maar daar had Johan natuurlijk geen opdracht voor gegeven, die man handelde uit eigen initiatief.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld weer een van zijn redacteuren wat computers laten hacken om achter wat belangrijke mails te komen.
Tenminste, zo kwam VI twee jaar geleden aan zijn info.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:49 schreef Type-R het volgende:
Oh wow wat genant, niemand klapt in de reclame.
Ze glimlachte net om een grapje van Johanquote:Op maandag 23 augustus 2010 20:54 schreef Paul het volgende:
Dat blondje achter Johan kijkt nog sjaggie
Zo zeker:quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze glimlachte net om een grapje van Johan
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:04 schreef Drassss het volgende:
Ach Jezus een nieuwe huisvader die elke maandag naar Hilversum mag reizen in zijn Prius.
Er zitten gewoon veel spelers dicht tegen een transfer aan.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ligt het aan mij of willen er dit seizoen meer spelers op de bank blijven voor Europese wedstrijden, dan voorgaande seizoenen? Volgens mij is dat dit seizoen toch juist vereenvoudigd?
Vertelde Johan laatst niet dat ze de info over die Belgische aanklachten tegen Jordania uit onderschept e-mailverkeer hadden verkregen? Zoiets staat mij bij.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft ongetwijfeld weer een van zijn redacteuren wat computers laten hacken om achter wat belangrijke mails te komen.
Tenminste, zo kwam VI twee jaar geleden aan zijn info.
Klopt ja, alleen Johan heeft een heel team die bijna altijd aan die informatie komt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:19 schreef Symer het volgende:
[..]
Vertelde Johan laatst niet dat ze de info over die Belgische aanklachten tegen Jordania uit onderschept e-mailverkeer hadden verkregen? Zoiets staat mij bij.
Hij was tijdens het WK vrij irritant, maar nu doet ie het prima.quote:
Klopt, en Johan van vorige week ookquote:
Goh....quote:
Niks boeiends.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat zit daar voor blond grietje achter Johan?
Jij hebt tenminste smaakquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat zit daar voor blond grietje achter Johan?
Die heeft tenminste wel 2 mooie kopjesquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
octopus paul toch gelijk met Engeland?
Het zou wat zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 21:41 schreef ajacied4lf het volgende:
octopus paul toch gelijk met Engeland?
Het is wel een aardige gimmick tijdens zo'n WK, maar nu mag het wel eens afgelopen zijn.quote:
Dan wil ik toch liever Johan (vorige week)quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit, goeie bijdrage levert hij.
Weet je niet, voor op de bank zou ik hem (zelfs) over 2 jaar wel bij willen hebben. Ruud voor Babel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 21:59 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja, alleen niet meer voor Oranje
Eens! Die voelde zich al prima thuis en voegt ook iets toequote:Op maandag 23 augustus 2010 21:49 schreef Ronaldsen het volgende:
Eric gewoon eens in de 2-3 weken lijkt me prima bij gebrek aan wat beters.
Deadliest warriorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef tralalala het volgende:
Dit vind ik echt zo'n achterlijk programma...
Dat heb ik wel vaker bij de filmpjes van Leo, dat de humor me effe ontgaatquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:05 schreef PIETR het volgende:
Waar sloeg dat laastste stukkie op? De humor ontging mij ff ..
Heb bovendien het idee dat Derksen zich aan hem zal gaan ergeren...mooiquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:04 schreef Falco het volgende:
[..]
Eens! Die voelde zich al prima thuis en voegt ook iets toe.
Inderdaad, hij bracht tenminste ook wat. Die Tijssen heeft niks nog nuttigs gedaan of gezegdquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb bovendien het idee dat Derksen zich aan hem zal gaan ergeren...mooi
Die Erik houdt wel van Russen die lekker geniepig counteren en schoffelende Afrikanen, die dr vol in gaan. Genoeg voer voor mooie confrontatiesquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Heb bovendien het idee dat Derksen zich aan hem zal gaan ergeren...mooi
Die klinkt echt debiel als je alleen luistert en niet kijkt. spreekt nooit zonder lach, dus volgende keer maar niet in de keuken werken en kijken.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:14 schreef maril het volgende:
[..]
Die klinkt echt debiel als je alleen luistert en niet kijkt. spreekt nooit zonder lach, dus volgende keer alleen maar niet in de keuken werken en kijken.
ik denk niet dat we tijl nog terug zien in dit programmaquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:13 schreef DrDentz het volgende:
Barend, Boskamp, Dijkstra.. iedere gast is gewoon leuker dan Tijl en uitgerekend Tijl zit in het vaste 'pooltje'
Denk het ook niet...Derksen was bij Jensen redelijk dodelijk over Tijl.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:25 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik denk niet dat we tijl nog terug zien in dit programma
Ik denk dat dat pas morgenochtend wordt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Zometeen even aflevering van vanavond checken.
Kan over 6 uur als je geluk hebt.....quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:29 schreef HenkieVdV het volgende:
Zometeen even aflevering van vanavond checken.
jo greetings post je niet meer in wos?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kan over 6 uur als je geluk hebt.....
Derksen zei dat Tijl er bij zit alsof hij niet weet waarover het gaat en dat dat lastig is bij live-tv. Best wel hard eigenlijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:28 schreef DrDentz het volgende:
Mwah.. hij zei dat hij nog in zijn rol moest groeien. Johan was vernietigender over Barbara Barend, en die maakte het seizoen wel af.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:33 schreef Ionikos het volgende:
[..]
Ik denk dat dat pas morgenochtend wordt.
Voordat hij online gezet is .
Heb het opgenomen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Greetings het volgende:
[..]
Kan over 6 uur als je geluk hebt.....
Jawel soms, ben jij Adothehague?quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:35 schreef Ionikos het volgende:
[..]
jo greetings post je niet meer in wos?
Deze week vast week oost europese fixers in de europese leagues.
Hij kan nog harder.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen zei dat Tijl er bij zit alsof hij niet weet waarover het gaat en dat dat lastig is bij live-tv. Best wel hard eigenlijk
Dat zei hij bij een informele bijeenkomst bij Spakenburg...dat moet je niet serieus nemenquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:44 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij kan nog harder.![]()
"Het niveau van Voetbal Insite is sinds de komst van Barbara bedroevend. Dat is onze eigen schuld, want programmaleider Jaap Hofman en ik hebben haar zelf uitgezocht. Het probleem is dat Barbara heel graag wil meekwekken en interviewvragen aan de gasten wil stellen. Zo komt er van discussiëren niks terecht. Als het over Ajax gaat, moet je een dweiltje op haar stoel leggen, want dan wordt ze vreselijk opgewonden. Het is gewoon de lesbische dochter van Frits Barend."
Ik vrees dat het platte-grappen-gehalte toch wat lager gaat zijn dan bij Boskampquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Vrijdag komt Emile Schelvis, één van mijn helden:D
Dus ik ga er alvast voor zitten.
in mijn herinnering presenteerde hij een jaar of 10 geleden of eind jaren 90 regelmatig studio sport,quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Autocue-lezer bij Studio Sport
Edit: Toch?
Alsof het nu hartje winter is...quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:57 schreef Veerboot het volgende:
Die Jakhals met dat overhemd open tot aan z'n navel en zo'n foute haaientandketting.Bij VI Oranje met dat warme weer / in bloedhete studio kon het nog, maar nu komt het wat kansloos over.
Het is de man die je hier als Nederlandse commentator hoort (dus niet die presentator, da's een of andere saaie vent)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Hmm nee heb geen sport1, maar ben wel benieuwd
Kan je hem misschien op megaupload zetten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:06 schreef rub3n het volgende:
Oja heren.
Ik heb de aflevering ter beschikking. Maar heeft iemand hier server ruimte dan?
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:38 schreef rub3n het volgende:
Jup. Kan ik dat publiekelijk doen of... ?
En zit er een limit qua downloaden bij Rapidshare?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:52 schreef rub3n het volgende:
Ja, als dat het geval is. Kunnen ze kiezen:
- Paar euro per maand betalen en alle afleveringen na uitzending binnen afzienbare tijd downloaden
- Na uitzendingen, 3 parts downloaden en de rest de volgende morgen
- Na uitzendingen wachten tot 3 uur en dan bekijken op RTL Gemist
- Na uitzending naar bed gaan, en volgende morgen kijken op RTL Gemist.
1 2 3 4 | http://rapidshare.com/files/414740687/vi.305-nsn.part2.rar http://rapidshare.com/files/414740686/vi.305-nsn.part3.rar http://rapidshare.com/files/414740680/vi.305-nsn.part4.rar |
Gebruik je ook jdownloaderquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:45 schreef rub3n het volgende:
Mja, ik betaal graag voor mijn premium account. Ik kan er alles vanaf downloaden! Die paar euro per maand verdien ik dubbel en dwars terug!
Wooot scene releasesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:11 schreef rub3n het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Voetbal.International.S03E05.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN
[ code verwijderd ]
jDownloader?quote:
Tja, er zijn lieve mensen die de boel meteen online zetten! Heerlijk!quote:
Misschien doen ze er dan iets aan. Jou inhuren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:24 schreef rub3n het volgende:
[..]
Toch zonde, RTL Gemist gaat zo wel bezoekers mislopen denk ik. Er zullen wel bij meer programma's kijkers zoeken naar alternatieven omdat RTL Gemist zo traag is.
Vroeger was het volgens mij sneller?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:30 schreef rub3n het volgende:
Ik denk (lees: hoop) toch dat het gewoon technisch niet sneller kan en dat het wel een geautomatiseerd proces is.
Stukje hierboven staan Rapidshare.com links, weet niet of je daar belang bij heb!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:45 schreef blonchi het volgende:
*Wacht alweer op die konjeaux van RTL*
Finally!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 03:59 schreef Xaobotnik het volgende:
En hij staat er bitches!
http://www.rtl.nl/components/sport/rtlvoetbal/index_video.xml
+ Bijpassend grafaccent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:15 schreef TC03 het volgende:
Ik vind die jakhals een beetje irritant, hij lult alleen maar over Twente...
Ik vind hem prima, als je het vergelijkt met Tijl (quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:15 schreef TC03 het volgende:
Ik vind die jakhals een beetje irritant, hij lult alleen maar over Twente...
geweldig!. Alleen.... waarom op rapidshare zetten en niet op bijv megaupload. Nu ben ik nog een paar uur bezig met downloadenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 01:11 schreef rub3n het volgende:
Voor de duidelijkheid:
Voetbal.International.S03E05.DUTCH.WS.PDTV.XViD-NSN
[ code verwijderd ]
Ik gebruik altijd Rapidshare. Ik heb daar een account. En hun bieden "remote uploads" aan. Dus rechtstreeks vanaf mijn bronserver.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef planethugo het volgende:
[..]
geweldig!. Alleen.... waarom op rapidshare zetten en niet op bijv megaupload. Nu ben ik nog een paar uur bezig met downloaden
Tijl?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
+ zielige cq. voortdurend mislukkende pogingen om grappig te doen...
Je hebt het over Tijl?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:54 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
+ zielige cq. voortdurend mislukkende pogingen om grappig te doen...
is begrijpelijk. Maar wij willen het hier graag redelijk snel na de uitzending kijken. Als je dan in 5 delen moet downloaden en ertussenin steeds 25(?)minuten moet wachten voordat je hetzelfde deel kunt kijken schiet je je doel voorbijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef rub3n het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd Rapidshare. Ik heb daar een account. En hun bieden "remote uploads" aan. Dus rechtstreeks vanaf mijn bronserver.
Dat kan bij Megaupload ook zie ik, alleen ik heb daar geen Premium account!
Waarom neemt iedereen het niet zelf op op dvd recorder of desnoods videoband, of kijk het gewoon om 20.30? Snap de moeite niet...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:57 schreef planethugo het volgende:
[..]
is begrijpelijk. Maar wij willen het hier graag redelijk snel na de uitzending kijken. Als je dan in 5 delen moet downloaden en ertussenin steeds 25(?)minuten moet wachten voordat je hetzelfde deel kunt kijken schiet je je doel voorbij
heb hier geen dvd recorder en de videorecorder is al een tijdje dood. En ben maandag meestal thuis als t net gedaan is. Wat een drama hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:29 schreef Friesz het volgende:
[..]
Waarom neemt iedereen het niet zelf op op dvd recorder of desnoods videoband, of kijk het gewoon om 20.30? Snap de moeite niet...
Fair enough. Das idd pechquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:32 schreef planethugo het volgende:
[..]
heb hier geen dvd recorder en de videorecorder is al een tijdje dood. En ben maandag meestal thuis als t net gedaan is. Wat een drama he
kan hanssie het presenterenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Misschien iets voor Hart in Actie.
huh? dat werkt, lijkt het, 3 soorten browsers geprobeerd om via de website te gaan kijken maar lukt niet, dit wel, thxquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:34 schreef Type-R het volgende:
Hier gewoon de .mp4 van RTL gemist:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
dus zonder reclame of dergelijke plugins
LOL! Hij download gewoon een 1GB bestand met full-speed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:34 schreef Type-R het volgende:
Hier gewoon de .mp4 van RTL gemist:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
dus zonder reclame of dergelijke plugins
Zal wel rond de 180-185 zijn ofzo denk ik?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef pberends het volgende:
Hoe lang is Van der Gijp eigenlijk? Hij loopt altijd kleine mensen te dissen.
Nee man, die kleine gastjes zet je zo opzij. Je kunt ongestoord koppen en als je de bal goed afschermt en wacht op het juist moment is zo'n opdondertje kansloos.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap het sowieso niet. Ik ben zelf 1,81 ofzo, maar toen ik voetbalde speelde ik VEEL liever tegen van die lange grote gasten, dan tegen een kleintje die net zo beweeglijk was als ik.
Die lompe gasten die draai je er met gemak uit, maar als je zo'n klein klevertje aan je vast hebt plakken, dan is het een stuk lastiger.
Zelfs als grappenmaker faalt Tijl keihard, want Genee, Derksen en Gijp zijn alle drie een stuk grappiger.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef planethugo het volgende:
ach het heeft allebei zijn vorens en tegens
vond die Eric wel een goede gast trouwens. Hij zei zinnige dingen, wist maaskant stil te krijgen en wist ook op voetbalgebied wat er speelde. Een stuk beter dan Tijl.
Hij is natuurlijk ook meer journalist/interviewer dan Tijl. Dat is gewoon een grappenmaker die geforceerd over voetbal mee probeert te praten
Rond de 1,80m denk ik. Ik ben 1,85m en ik ben toch wel een stuk groter dan René.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:40 schreef pberends het volgende:
Hoe lang is Van der Gijp eigenlijk? Hij loopt altijd kleine mensen te dissen.
Een imitatie-gijp kan nooit grappiger zijn dan de echte.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef pberends het volgende:
Ze zouden Van der Gijp 's moeten nadoen bij Koefnoen.
Wass Machen Sie Dahr ..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Een imitatie-gijp kan nooit grappiger zijn dan de echte.
Die had ik nog nooit gezien
Met die afstandsbedieningquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Een imitatie-gijp kan nooit grappiger zijn dan de echte.
Die had ik nog nooit gezien
Het gaat hier wel over profvoetbal he, je hebt genoeg "grote" lui rond lopen die net bewegelijk zijn. Op amateur niveau zit er een groot verschil tussen klein en snel of groot en langzaam. Denk bijvoorbeeld aan Drogba, Essien of Gerrard.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zal wel rond de 180-185 zijn ofzo denk ik?
Ik snap het sowieso niet. Ik ben zelf 1,81 ofzo, maar toen ik voetbalde speelde ik VEEL liever tegen van die lange grote gasten, dan tegen een kleintje die net zo beweeglijk was als ik.
Die lompe gasten die draai je er met gemak uit, maar als je zo'n klein klevertje aan je vast hebt plakken, dan is het een stuk lastiger.
Beetje afgeven op Van Breukelen met z'n plop-muts, zit ie zelf met een oranje klomp op z'n kopquote:
Deel 1 & Deel 4quote:
ik zeg maar een ding en dat is: romarioquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het gaat hier wel over profvoetbal he, je hebt genoeg "grote" lui rond lopen die net bewegelijk zijn. Op amateur niveau zit er een groot verschil tussen klein en snel of groot en langzaam. Denk bijvoorbeeld aan Drogba, Essien of Gerrard.
En nu is 1,81 nog aardig groot, Gijp heeft het meer over die lui van rond de 1,70 en kleiner.
En Messi en Xavi en Sneijder en.... Het verschil is dat sommige spelers een surplus aan talent en kwaliteit hebben, en dus helemaal niets met hun fysiek hoeven te doen. Als je dat niet hebt, kun je beter fysiek wat meer in te brengen hebben. Maar goed, een groot fysiek heeft ook zijn nadelen. Een enkele topper nagelaten. Van een klein postuur kun je veel minder profiteren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:34 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
ik zeg maar een ding en dat is: romario
grote toppers moeten het hebben van werklust, vechtvoetbal en explosiviteit (Koller, Batistuta)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
En Messi en Xavi en Sneijder en.... Het verschil is dat sommige spelers een surplus aan talent en kwaliteit hebben, en dus helemaal niets met hun fysiek hoeven te doen. Als je dat niet hebt, kun je beter fysiek wat meer in te brengen hebben. Maar goed, een groot fysiek heeft ook zijn nadelen. Een enkele topper nagelaten. Van een klein postuur kun je veel minder profiteren.
Wat Romario had, komt het verre meerendeel van de toppers van dit moment niet eens in de buurt.
Geniale filmpjes. Dat filmpje met die klomp op zijn kop.quote:
Apart heb die reclames nog nooit gezienquote:
Ik ook niet, ik kijk nooit reclamesquote:Op donderdag 26 augustus 2010 17:45 schreef Paul het volgende:
[..]
Apart heb die reclames nog nooit gezien
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:15 schreef pberends het volgende:
Ze zouden Van der Gijp 's moeten nadoen bij Koefnoen.
quote:René van der Gijp wordt typetje in De TV Kantine
Dit najaar is De TV Kantine, het persiflage- en sketchprogramma van Carlo Boszhard en Irene Moors, weer te zien bij RTL4. Deze week werd bekendgemaakt dat een aantal nieuwe typetjes hun opwachting in de serie zullen gaan maken. Eén van hen is René van der Gijp.
In het vorige seizoen van De TV Kantine werd Johan Derksen, met aan zijn zijde de echte Wilfred Genee, ook al gepersifleerd in het programma.
Lol.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |