Lees post 2quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:43 schreef Casualty het volgende:
T was toch 91 als TT ?
Voetbal International #90: Is er leven na Hansie?
Ik hoop hetquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Friesz het volgende:
Vanavond krijgt Johan er van langs van Wilfred. Johan zei namelijk dat Excelsior niet nog eens zou winnen dit seizoen.
Ach, bij Studio Voetbal slaat het naar de andere kant uit dus dit heft elkaar mooi op.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef ajacied4lf het volgende:
Doordekken, hebben ze 2 minuten om over Ajax te praten .. gaan ze 1 minuut 30 over CD's en artiesten praten.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:41 schreef Friesz het volgende:
Vanavond krijgt Johan er van langs van Wilfred. Johan zei namelijk dat Excelsior niet nog eens zou winnen dit seizoen.
Maar kijk geen Studio Voetbal, dus dit is jammer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ach, bij Studio Voetbal slaat het naar de andere kant uit dus dit heft elkaar mooi op.
Neequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:06 schreef DrDentz het volgende:
Zit er nou echt een man op een fluitje te blazen daar?
Johan is natuurlijk een man van de oude stempel en niet op de hoogte van de hedendaagse technische hoogstandjes.quote:
ik mag die tukker wel, sympathieke kerelquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:27 schreef satecl het volgende:
Als hij maar niet weer met duiven gaat gooien![]()
Irritante kneus die niets te melden heeft, daarnaast een kut hippie.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
ik mag die tukker wel, sympathieke kerel
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef bascross het volgende:
[..]
Irritante kneus die niets te melden heeft, daarnaast een kut hippie.
Normaal gesproken nog een "eaehHEuAHeuAHeuAHEUAehUAEH" van Genee, bij een verspreking van de Snor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef DrDentz het volgende:
Derksen: "En Wijnandul.. Wijnandum.."
Genee: "Wijnaldum, ja."
Derksen: "Wijnandum, die heeft die.."
Genee: "Wijnaldum, ja."
Derksen: "Wij-nal-dul"
Laat, laatste 2x rond 3 uur.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef Jmsls het volgende:
Hoelaat komt de uitzending op rtlgemist normaal?
Rene heeft volgens mij een bloedhekel aan kinderen, dus dat zal ook wel meetellen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin, Suarez afzeiken om dat baby-tje. was toch leuk?
Inderdaad, niks mis mee.quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een onzin, Suarez afzeiken om dat baby-tje. was toch leuk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |