quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef Xanteh het volgende:
Mijn ex is 11cm kleiner, maar daar merk je niks van als je horizontaal ligt
3/4 centimeter valt dat erg op dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een cm of 3/4 langer dan m'n vriend. We hebben er zelf in ieder geval geen last van
Niet echt zolang ik geen hakken draagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
3/4 centimeter valt dat erg op dan ?
ja precies die kun je wel in de kast leggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt zolang ik geen hakken draag
mja 2.05 is dan wel weer erg langquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef EMCioran het volgende:
Ik ben 2.01m en m'n vriendin 1.64![]()
Ik moet er niet aan denken een vriendin van 2.05 te hebben![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Ik heb ooit wel eens zo'n docu gezien over (kleine) mannen die enorm kickten op echt enorme vrouwen. En dan bedoel ik niet eens zozeer in omvang, maar echt groot gebouwd. Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
stelt mij weer iets meer gerustquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef IrCute het volgende:
Ik ben zelf ook 2/3 cm langer, maar verder niet storend en geen last van
Dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef EMCioran het volgende:
Zal wel te maken hebben met het feit dat vrouwen een lange man (on)bewust beschouwen als beter in staat zijnde om haar te beschermen ofzo
Lijkt me logisch als je 1.62 bentquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef verleiding het volgende:
Ik ben 1.62 ofzo en hij 1.85. Ik zou het wel vreemd vinden als ik langer ben dan hem, denk ik. Heb nooit kleinere vriendjes gehad.
En nee, pedobear valt af...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil gewoon een vent een beer, bij wie ik me zijn kleine meisje kan voelen.
Ik ken wel wat mannen die er door hun kleinere vrouw prima onder gehouden worden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Esuri het volgende:
Ooit heb ik ergens lezen dat relaties waarin de vrouw groter is dan de man een verhoogde kans hebben op een slecht einde. Evolutionair niet zo vreemd, de man hoort 'de leider' te zijn en dus groter.
Haha dan is ze écht fucking groot!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:15 schreef Ijscodude het volgende:
Gelukkig ben ik 1,90. Moet er niet aan denken dat mijn vriendin groter dan ik zou zijn..
Nee klopt, heb ooit wel iets gehad met een meisje van 1,65. Dat is nog wel redelijk te doen hoor. Al moet je soms wel een beetje bukken..quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha dan is ze écht fucking groot!Maar eentje van 1.50 lijkt me dan ook niet echt iets voor jou
ook niet als het 2 cm verschil is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 05:45 schreef Strawberryx het volgende:
Geen sprake van dat ik een relatie neem met een man kleiner dn mijMaar ik ben als vrouw dan ook niet zo lang (gemiddelde lengte
)
Tsja, dan ook niet zeuren als een vent je dumpt omdat je 3 kilo te zwaar bent he...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Jolene22 het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn, hoe knap hij ook is ook niet van gelijke lengte. Super oppervlakkig maar wel waar.
mja je kunt kanzen mislopen hierdoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Jolene22 het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn, hoe knap hij ook is ook niet van gelijke lengte. Super oppervlakkig maar wel waar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Moro het volgende:
Lengte intressert mij niet echt, zolang ze maar niet zwaarder is dan ik.
denk het ook ja..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft hakken aan vermoed ik
Ik zwaai speciaal naar jou..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat zwaai je nou dan? Ze is toch groter.
weet niet of het klassieke beeld zo is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Ik ben zelf 1.76cm maar heb ook echt liever een vent die groter is dan ik hoor..
Zal wel met het 'bescherm-me-gevoel' te maken hebben, en het klassieke beeld is ook dat de man gewoon groter 'hoort' te zijn dan de man.
Zo werkt het in de dierenwereld ook wel een beetje, als je een nest katten hebt bijv is de kleinste meestal ook niet de gezondste!
Volgens je katten redenatie zijn kleine vrouwen ook ongezondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Ik ben zelf 1.76cm maar heb ook echt liever een vent die groter is dan ik hoor..
Zal wel met het 'bescherm-me-gevoel' te maken hebben, en het klassieke beeld is ook dat de man gewoon groter 'hoort' te zijn dan de man.
Zo werkt het in de dierenwereld ook wel een beetje, als je een nest katten hebt bijv is de kleinste meestal ook niet de gezondste!
De enige dieren waarbij seksuele dimorfiteit voorkomt is in het geval dat een mannetje meerdere vrouwtjes heeft (en dus groter en sterker is opdat hij andere mannetjes kan wegjagen bij z'n harem). Dus weet wat je met je evolutionaire verklaring zegt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Dat denk ik eigenlijk niet. Hij heeft er best moeite mee dat hij zo'n dwerg is en ik heb haar al eens in een interview horen vertellen dat ze nooit meer hakken draagt sinds ze samen zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft hakken aan vermoed ik
hehe, mocht je willenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef Opkloter het volgende:
ik weet waarom vrouwen dat willen.....
Grote mannen zijn over het algemeen ook groot geschapen..................
over het algemeen zeg ik.......ik heb het dus niet over die zeldzame exemplarenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
hehe, mocht je willenDe langste vent die ik ooit gehad heb had het kleinste pikkie. Misschien dat ik daarom op kleine mannen val
Er zit een hele zwakke correlatie tussen, maar ik vermoed zelf dat dat meer een raciale achtergrond heeft in de onderzoekspopulaties.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:28 schreef Vandaag... het volgende:
Het is volgens mij ook over het algemeen niet waar.
Dat is het zeker imo, al die wijven hier die zeggen ja ik weet niet hoe het komt maar vind het toch wel lekker als hij wat langer is!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vraag me af als dit ook eisprong gerelateerd is.
Nah vind dat van een andere orde. Het is gewoon een kwestie van me niet aangetrokken voelen tot iemand die van gelijke lengte of korter is. Als je in een relatie zit wordt iemand niet ineens volkomen onaantrekkelijk doordat hij/zij 3 kilo zwaarder is. Ik kan me echter wel voorstellen dat als je iemand slank hebt ontmoet en er komt 10 kilo bij en je valt daar niet op dat dat best zwaar kan wegen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:43 schreef twiFight het volgende:
[..]
Tsja, dan ook niet zeuren als een vent je dumpt omdat je 3 kilo te zwaar bent he...
Tis juist geweldig, het is zo fijn om me kop omhoog te doen tijdens het zoenen in plaats van omlaagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:55 schreef MYV het volgende:
Mijn ex vriendin was een kop kleiner maar andersom zou ik het niet leuk vinden denk ik, geen idee waarom.
denk eerder dat jezelf gewoon klein bent...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:51 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
hehe, mocht je willenDe langste vent die ik ooit gehad heb had het kleinste pikkie. Misschien dat ik daarom op kleine mannen val
Ik vind het iets minder mannelijker, om een grotere vriendin te hebben om dan maar gelijk mee te werken aan de cliche gedachte ''Een man moet zijn meisje beschermen'' vind ik het raar staan als er dan zo'n kleiner persoon naast loopt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:03 schreef Costarican het volgende:
[..]
Tis juist geweldig, het is zo fijn om me kop omhoog te doen tijdens het zoenen in plaats van omlaag
grote mannen gezonder, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in... heb je een bron? Of een officieel document waar dit wordt uitgelegd?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:33 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Vraag me af als dit ook eisprong gerelateerd is, want grote mannen zijn wel degelijk gezonder en intelligenter dan gemiddeld, en hebben vaak een hogere testosteron spiegel => dominanter, en dus ja overspeliger, en minder trouw, dus minder geschikt als vader.
ik denk als je eenmaal verliefd bent dat je wel anders gaat denken over de lengtequote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:47 schreef MYV het volgende:
[..]
Ik vind het iets minder mannelijker, om een grotere vriendin te hebben om dan maar gelijk mee te werken aan de cliche gedachte ''Een man moet zijn meisje beschermen'' vind ik het raar staan als er dan zo'n kleiner persoon naast loopt.
Een langer meisje zou ik niet onder doen door haar lengte, maar mooi is het niet.
Die was vanaf het begin af aan al zwakker, waardoor hij verdrongen werd door de rest van het nest en minder belangrijke voedingsstoffen uit de moedermelk meekreeg en daardoor, door minder groei, klein is gebleven. Het werkt dus eigenlijk de andere kant op denk ik...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Wellicht niet, maar zover ik weet is lengte wel degelijk medebepalend voor maatschappelijk succes (in zaken en liefde)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef Ijscodude het volgende:
Lengte heeft niets te maken met vruchtbaarheid of intelligentie.. Dan zou het IQ de Nederlandse bevolking hoger liggen dan bij bijna elk ander land.. (al staan we wel op de 6e plaats, wat een aardige prestatie is)
Heeft denk ik meer met inkomen te maken. In rijke landen (of landen met weinig armoede) zijn mensen langer. Daardoor zijn er ook betere scholen en kansen om zich te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zit een hele zwakke correlatie tussen, maar ik vermoed zelf dat dat meer een raciale achtergrond heeft in de onderzoekspopulaties.
ja dat was geweldig, allemaal mannen met n reuzinnenfetishquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Ik heb ooit wel eens zo'n docu gezien over (kleine) mannen die enorm kickten op echt enorme vrouwen. En dan bedoel ik niet eens zozeer in omvang, maar echt groot gebouwd. Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
en ben je nog steeds verliefd op hem?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef caroline1234 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik voor lange mannen ging (ik ben 1.79) totdat ik een keer spontaan verliefd werd op een man van 1.70. Sindsdien heb ik een zwak voor kleine mannen.
Grote mannen intelligenterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
grote mannen gezonder, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in... heb je een bron? Of een officieel document waar dit wordt uitgelegd?
Want volgens mij wordt je lengte ergens anders bepaald dan je gezondheid. Intilligentie geloof ik ook niet..
Maar goed dominantie daarintegen kan ik inkomen.
Al hoeft dat ook niet zo te zijn, er is niet voor niets het kleine mannetjes syndroom
Haha. Ik blijf een zwak voor 'm houden! Maar het is uiteindelijk helaas niks geworden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ben je nog steeds verliefd op hem?
Hatseejquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
Maar iedereen doet toch gewoon waar ie zin in heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |