Nee klopt, heb ooit wel iets gehad met een meisje van 1,65. Dat is nog wel redelijk te doen hoor. Al moet je soms wel een beetje bukken..quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:19 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha dan is ze écht fucking groot!Maar eentje van 1.50 lijkt me dan ook niet echt iets voor jou
ook niet als het 2 cm verschil is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 05:45 schreef Strawberryx het volgende:
Geen sprake van dat ik een relatie neem met een man kleiner dn mijMaar ik ben als vrouw dan ook niet zo lang (gemiddelde lengte
)
Tsja, dan ook niet zeuren als een vent je dumpt omdat je 3 kilo te zwaar bent he...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Jolene22 het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn, hoe knap hij ook is ook niet van gelijke lengte. Super oppervlakkig maar wel waar.
mja je kunt kanzen mislopen hierdoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:36 schreef Jolene22 het volgende:
Zou echt niks voor mij zijn, hoe knap hij ook is ook niet van gelijke lengte. Super oppervlakkig maar wel waar.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:05 schreef Moro het volgende:
Lengte intressert mij niet echt, zolang ze maar niet zwaarder is dan ik.
denk het ook ja..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:39 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwah, ze heeft hakken aan vermoed ik
Ik zwaai speciaal naar jou..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja wat zwaai je nou dan? Ze is toch groter.
weet niet of het klassieke beeld zo is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Ik ben zelf 1.76cm maar heb ook echt liever een vent die groter is dan ik hoor..
Zal wel met het 'bescherm-me-gevoel' te maken hebben, en het klassieke beeld is ook dat de man gewoon groter 'hoort' te zijn dan de man.
Zo werkt het in de dierenwereld ook wel een beetje, als je een nest katten hebt bijv is de kleinste meestal ook niet de gezondste!
Volgens je katten redenatie zijn kleine vrouwen ook ongezondquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
Ik ben zelf 1.76cm maar heb ook echt liever een vent die groter is dan ik hoor..
Zal wel met het 'bescherm-me-gevoel' te maken hebben, en het klassieke beeld is ook dat de man gewoon groter 'hoort' te zijn dan de man.
Zo werkt het in de dierenwereld ook wel een beetje, als je een nest katten hebt bijv is de kleinste meestal ook niet de gezondste!
De enige dieren waarbij seksuele dimorfiteit voorkomt is in het geval dat een mannetje meerdere vrouwtjes heeft (en dus groter en sterker is opdat hij andere mannetjes kan wegjagen bij z'n harem). Dus weet wat je met je evolutionaire verklaring zegt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:29 schreef Lightly-Salted het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |