quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:34 schreef Xanteh het volgende:
Mijn ex is 11cm kleiner, maar daar merk je niks van als je horizontaal ligt
3/4 centimeter valt dat erg op dan ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:43 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben een cm of 3/4 langer dan m'n vriend. We hebben er zelf in ieder geval geen last van
Niet echt zolang ik geen hakken draagquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
3/4 centimeter valt dat erg op dan ?
ja precies die kun je wel in de kast leggenquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt zolang ik geen hakken draag
mja 2.05 is dan wel weer erg langquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:06 schreef EMCioran het volgende:
Ik ben 2.01m en m'n vriendin 1.64![]()
Ik moet er niet aan denken een vriendin van 2.05 te hebben![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
wtfquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Ik heb ooit wel eens zo'n docu gezien over (kleine) mannen die enorm kickten op echt enorme vrouwen. En dan bedoel ik niet eens zozeer in omvang, maar echt groot gebouwd. Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
stelt mij weer iets meer gerustquote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef IrCute het volgende:
Ik ben zelf ook 2/3 cm langer, maar verder niet storend en geen last van
Dat dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:44 schreef EMCioran het volgende:
Zal wel te maken hebben met het feit dat vrouwen een lange man (on)bewust beschouwen als beter in staat zijnde om haar te beschermen ofzo
Lijkt me logisch als je 1.62 bentquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:34 schreef verleiding het volgende:
Ik ben 1.62 ofzo en hij 1.85. Ik zou het wel vreemd vinden als ik langer ben dan hem, denk ik. Heb nooit kleinere vriendjes gehad.
En nee, pedobear valt af...quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik wil gewoon een vent een beer, bij wie ik me zijn kleine meisje kan voelen.
Ik ken wel wat mannen die er door hun kleinere vrouw prima onder gehouden worden hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:46 schreef Esuri het volgende:
Ooit heb ik ergens lezen dat relaties waarin de vrouw groter is dan de man een verhoogde kans hebben op een slecht einde. Evolutionair niet zo vreemd, de man hoort 'de leider' te zijn en dus groter.
Haha dan is ze écht fucking groot!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:15 schreef Ijscodude het volgende:
Gelukkig ben ik 1,90. Moet er niet aan denken dat mijn vriendin groter dan ik zou zijn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |