Wellicht niet, maar zover ik weet is lengte wel degelijk medebepalend voor maatschappelijk succes (in zaken en liefde)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:42 schreef Ijscodude het volgende:
Lengte heeft niets te maken met vruchtbaarheid of intelligentie.. Dan zou het IQ de Nederlandse bevolking hoger liggen dan bij bijna elk ander land.. (al staan we wel op de 6e plaats, wat een aardige prestatie is)
Heeft denk ik meer met inkomen te maken. In rijke landen (of landen met weinig armoede) zijn mensen langer. Daardoor zijn er ook betere scholen en kansen om zich te ontwikkelen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:28 schreef speknek het volgende:
[..]
Er zit een hele zwakke correlatie tussen, maar ik vermoed zelf dat dat meer een raciale achtergrond heeft in de onderzoekspopulaties.
ja dat was geweldig, allemaal mannen met n reuzinnenfetishquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:49 schreef EMCioran het volgende:
Ik heb ooit wel eens zo'n docu gezien over (kleine) mannen die enorm kickten op echt enorme vrouwen. En dan bedoel ik niet eens zozeer in omvang, maar echt groot gebouwd. Een zo'n kerel had ook een hele treinbaan gebouwd, en daar moest zij dan doorheen stampen alsof ze een reus was. En die kerel maar grinniken![]()
en ben je nog steeds verliefd op hem?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:26 schreef caroline1234 het volgende:
Ik dacht ook altijd dat ik voor lange mannen ging (ik ben 1.79) totdat ik een keer spontaan verliefd werd op een man van 1.70. Sindsdien heb ik een zwak voor kleine mannen.
Grote mannen intelligenterquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
grote mannen gezonder, dat gaat er bij mij gewoon echt niet in... heb je een bron? Of een officieel document waar dit wordt uitgelegd?
Want volgens mij wordt je lengte ergens anders bepaald dan je gezondheid. Intilligentie geloof ik ook niet..
Maar goed dominantie daarintegen kan ik inkomen.
Al hoeft dat ook niet zo te zijn, er is niet voor niets het kleine mannetjes syndroom
Haha. Ik blijf een zwak voor 'm houden! Maar het is uiteindelijk helaas niks geworden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:16 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ben je nog steeds verliefd op hem?
Hatseejquote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
Maar iedereen doet toch gewoon waar ie zin in heeft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |