quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dagoduck, misschien kun je iets me deze plaatjes :
[ afbeelding ]Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dagoduck, misschien kun je iets me deze plaatjes :
[ afbeelding ]Ik kan niet iemand anders zijn kamer painten, ik heb alleen smaak voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Neem even een kratje beugels voor me meequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat naar de orthodontist.![]()
Wij behandelen elke auto net als of het onze eigen auto is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus mijn lieftallige Audi A5 wordt ook met liefde en respect behandeld? Dan kom ik voortaan bij jou op bezoek
Dat is mooi. Zodra uw garage geopend is breng ik hem langs voor de APK en een grote beurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik doe alle type auto's.. of het nou de fiets van dagoduck is of een Bentley geen probleem.
Mvg,
Rensjebree
Geen enkel probleem. Zodra wij open zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef apij4125 het volgende:
Ik wil graag mijn porsche brengen is dat oke?
ja als sinds ik bij HaJee op zijn slaapbank sliepquote:
Ik wil nieuwe velgen,Een nieuw motor, En de nieuwste technologie erin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Zodra wij open zijn.
Wat is er mis met de porsche?
LET OP! De eerste 10 klanten Krijgen 50% korting!
Eigenlijk wilde ik de boel onderaan gaan verbouwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Dottey, mag ik een eind omhoog verhuizen, gaarne direct onder uw etage? Mijn huisje graag helemaal links, en direct daarnaast mijn nieuwe workshop:
[ afbeelding ]
Voor al uw kleine klusjes en reparaties. Bel wel even voordat u langs komt, ik ben regelmatig op pad voor een grote klus.
zou je hem ook twee of drie breed kunnen maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:24 schreef Rensjebree het volgende:
Is er nog ruimte voor een garage?
Al die peper duren auto's moeten ook gefixt worden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
hee dit is wel een supertopicnog niet eerder opgevallen
zijn er nog eventuele kamers te huur voor een werkloze superheld?
Ivm groot succes, heb ik extra ruimte gekocht,quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
zou je hem ook twee of drie breed kunnen maken?
Dan gooi ik de kelder voor je open
Kan allemaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe velgen,Een nieuw motor, En de nieuwste technologie erin.
jazeker, ik heb zojuist een nieuwe job binnen gehaald. ik moet 1 of ander sujet uit jullie flat ombrengen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een uitkering? Je moet immers wel de huur kunnen betalen...
hmm, ik wil graag een kamer naast/boven/onder hem/haar als dat kanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
wel is er ook een bounty hunter met bepaalde skills. Dus waarschijnlijk gaat het vechten worden om de klus te klaren !
Maak je ook een visitekaartje voor op het bordquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ivm groot succes, heb ik extra ruimte gekocht,
[ afbeelding ]
Dat gaat helaas niet. Misschien in de toekomst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
jazeker, ik heb zojuist een nieuwe job binnen gehaald. ik moet 1 of ander sujet uit jullie flat ombrengen.
het is toch tuig, dus jullie zullen hem/haar niet missen![]()
[..]
hmm, ik wil graag een kamer naast/boven/onder hem/haar als dat kan
Maar maar maar... ik wil een mooi uitzicht...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de boel onderaan gaan verbouwen.
En daar krijg jij jouw eigen werkplek en daar komt jouw etage dan, Lijkt me wel zo handig met al dat gereedschap..
Goed?
ik zal even kijken voor een geschikte kamer. painten lukt mij nu even niet (werkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet. Misschien in de toekomst.
Paint u er zelf een of heeft u hulp nodig?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
ik zal even kijken voor een geschikte kamer. painten lukt mij nu even niet (werk). dat zal ik thuis doen als u daar me akkoord gaat.
alvast dank!
(is er nog een vacature open als flatportier?)
Dan komt je huis boven in en je werkshop beneden.. tenslotte werk en prive gescheiden houdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar maar maar... ik wil een mooi uitzicht...
euh..quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
DE GARAGE IS OPEN! PM VOOR EEN AFSPRAAK!
ok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan komt je huis boven in en je werkshop beneden.. tenslotte werk en prive gescheiden houden
Ga ik even fixen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh..
visitekaartje.. niet een complete flyer
Er was niets dan as over van je vliegtuigje...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Orangeee het volgende:
Hoort er dan geen wrak op de grond te liggen?
dan wil ik graag solliciteren als schoonmaker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
die hebben we al. Schoonmaker of receptionist hebben we tijdelijk openstaan.
Ja wat ik vroeg 3 keer aan die piloot of die wou omkeren. Die piloot kwam in de secret flat heurquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef Dottey het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
WEDSTRIJD
We gaan de boel op de schop gooien in de flat.
De huisbaas heeft mij de opdracht gegeven de boel te verfraaien natuurlijk kan ik dat niet weigeren
Maar ik heb daarbij natuurlijk alle steun van de bewoners nodig.
Het eerste gedeelte dat wij gaan verfraaien is de tuin.Even een reminder, je kan nog steeds meedoen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp onze tuin, schoffel hem helemaal om! Plant jouw favoriete plantjes erin. Een geweldig mooie fontein, een lekker zitje om op te hangen in de zon. Een uitlaatveldje voor de hond.
Doe wat jij miste tot nu toe in onze tuin. Kortom Maak er een mooi park van.
Verplicht item is een straatje richting de weg. zand, steen het maakt niet uit. De hulptroepen moeten wel de grote weg kunnen bereiken.
De wedstrijd zal maandagavond om 0:00 sluiten. Graag voor die tijd jouw tuin opsturen via PM naar Dottey.
Dinsdagochtend zal er een poll verschijnen met de inzendingen. Er kan door alle bewoners van de Fok!flat gestemd worden op zijn of haar favoriet. Op jezelf stemmen is alleen maar sneu.
Dinsdagavond om 23:00 zal de winnaar bekend gemaakt worden en zal onze erwin de klusjesman en onze hovenier Tomaat52 jouw plan uitwerken.
Natuurlijk met eervolle vermelding van de winnaar in de OP.
Succes! Game on
uw Zuster en tevens hoofd bewonerscommissie en beheerder
Dottey
moet het leger mee doen ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een reminder, je kan nog steeds meedoen !
Toch weer aardig van mij, om kansloze jongeren zo als jou aan een baan te helpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik nu auto's poets heb ik geld voor nieuwe meubels
Sorry, maar ik ben niet degene die je daarvoor moet hebben. Als je je been breekt sta ik voor je klaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Rensjebree het volgende:
HaJee, wordt het ook niet een tijd voor een lift in de kelder? waar mee ik mijn auto's naar de garage kan brengen.
kan je vanavond gelijk starten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
dan wil ik graag solliciteren als schoonmaker.
is dit weer een opdracht voor 8108139dpths?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet degene die je daarvoor moet hebben. Als je je been breekt sta ik voor je klaar.
Dr. HaJee
Ik heb de situatie eens bekeken. De totale kosten, inclusief opruimwerkzaamheden, containerhuur en totale herstelwerkzaamheden zullen uitkomen op +/- ¤ 1548,-.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Rensjebree het volgende:
Oproep aan 8108139dpths.
Jij bent de man die ik nodig heb!
ivm dit bericht. [Paint] Fok!flat #9 mooie boel
[ afbeelding ]
12e verdieping!
Aan gezien jij de klusbaas bent wil ik graag dat jij mijn huis weer opbouwt.
De in richting doe ik graag zelf.
Ik verwacht graaf een offerte van je!
Mvg,
Rens
HaJee, wordt het ook niet een tijd voor een lift in de kelder? waar mee ik mijn auto's naar de garage kan brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
wil ik natuurlijk wel een lijstje met wat ik moet doen natuurlijk.quote:
Ik ga akkoord.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ik heb de situatie eens bekeken. De totale kosten, inclusief opruimwerkzaamheden, containerhuur en totale herstelwerkzaamheden zullen uitkomen op +/- ¤ 1548,-.
Gaat u akkoord met deze prijs, dan ga ik uiteraard zo spoedig mogelijk voor u aan de slag.
Prima.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:17 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik ga akkoord.
succes.
Aangezien in nog geen tijdelijk bewoning bij een lekker wijf heb gevonden.
Slaap ik tijdelijk in mijn garage.
Patienten worden tijdelijk elders ondergebracht. Spoedgevallen behandel ik ter plekke of aan huis.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Waar is het ziekenhuis gebleven?
Je bent welkom bij mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:12 schreef Rensjebree het volgende:
Gezocht tijdelijke woonruimte.
Zondag op maandag is mijn huis uitgefikt op de 12e verdieping.
Bij welk lekker wijf kan ik zo lang even in wonen?
Ik betaal in natura.
Mvg,
Rensjebree
Ja hoor je mag bij mij komen intrekken genoeg ruimtequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:05 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Mag ik bij jou komen intrekken of jij bij mij ? Ik ben eenzaam
Gejatquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:05 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Grrretverdrie! Wat is er met mijn auto gebeurd!
Aub trek dan geen pantyboy kostuum meer aanquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor je mag bij mij komen intrekken genoeg ruimte![]()
GRRRRETVERDRRRRIE!?!? Waar is de huisbaas?!?quote:
Happybob maakte hem voor mijquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Aub trek dan geen pantyboy kostuum meer aan
Oh nee wat een ongeluk voor janpiraat toevallig stond de leger daar te pitten bij UNKLE Jan piraat krijgt een boete van 1000 euro.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:21 schreef JanPiraat het volgende:
Ik breek in bij mn buurman U.N.K.L.E. en steel zn TV.. je hebt nog tot 00.00 uur om me tegen te houden anders is ie weg en staat ie in mn huis![]()
Waarom staat Hyundai er niet tussen?quote:
Die doe ik ook hoor, geen enkel probleem.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:34 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Waarom staat Hyundai er niet tussen?![]()
Mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:35 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Die doe ik ook hoor, geen enkel probleem.
Een boetequote:Op maandag 23 augustus 2010 17:28 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Oh nee wat een ongeluk voor janpiraat toevallig stond de leger daar te pitten bij UNKLE Jan piraat krijgt een boete van 1000 euro.
Beter aangifte bij de politie doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
GRRRRETVERDRRRRIE!?!? Waar is de huisbaas?!?
Ik was druk bezig maar mijn zus kwam ineens der zoontje ophalenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Het wordt wel een kale boel nu hoor...![]()
Je moet je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt...![]()
ben je gezakt voor je studiequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling:
Hyundai Advocatenkantoor is bij deze opgeheven.
In plaats daarvoor start ik een webhosting bedrijf.
Het is een echte dienst, je kan dus échte hosting krijgen ( FOK! gerelateerde hosting danwel ).
Voor alle inwoners van de FOK!flat helemaal gratis!
Gedaan en hij is weer gevonden!quote:
Kan ik een website starten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling:
Hyundai Advocatenkantoor is bij deze opgeheven.
In plaats daarvoor start ik een webhosting bedrijf.
Het is een echte dienst, je kan dus échte hosting krijgen ( FOK! gerelateerde hosting danwel ).
Voor alle inwoners van de FOK!flat helemaal gratis!
Ahum !quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Gedaan en hij is weer gevonden!
Hek ervoor en nu staat ie een stuk veiliger.
[ afbeelding ]
Nu eis ik alleen mijn plek terug van de huisbaas.
Ik wil ook een dienst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De diensten worden zometeen opgestart
In ieder geval ben je der qua ruimte op vooruit gegaan. Je hebt een heel parkeerveld, onder jouw beheer, gekregen.quote:
Kijk, gelijk plek voor m'n circuit!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:25 schreef Dottey het volgende:
In ieder geval ben je der qua ruimte op vooruit gegaan. Je hebt een heel parkeerveld, onder jouw beheer, gekregen.
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Oceanview het volgende:
Er is een illegaal straat gevecht op de binnenplaats
POLITIEE!!
*vinger wijst* Foei!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.
Mooizoquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.
Stokje voor steektquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:34 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling!
Vanaf nu is het mogelijk om gratis webhosting aan te vragen!
Er zijn een aantal voorwaarden:
- Geen adult content
- FOK! gerelateerd
- Fair Use Policy ( 5x het gemiddelde verbruik )
Aanvragen is mogelijk via een PM.
Stuur de gewenste gebruikersnaam en je krijgt per PM de FTP gegevens en link gestuurd.
Tip van de dag:
Host je kamer(s) en balkon(s) via Hyundaihost. Zo kun je zelf wanneer je wilt, je kamer veranderen. Als je via tinypic uploadt, krijg je een nieuwe link en moet dat steeds in de OP aangepast worden.
Om Dottey te ontlasten is het wel handig om het via deze manier te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |