Jaa maar niet enkel in Duitsland maar elders ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:
Dat gezeik altijd van ''alle lekkere wijven wonen in x land''. Ga eens naar buiten en je zult overal mooie meiden zien.
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Ik was in duitsland maar ik vond van niet.
Duitse meiden zijn veelal dikker, en anders zijn het alto's/gothics enz. . Je hebt er wel prachtexemplaren tussen zitten, maar die zijn zeldzaam, soort van Lugia of Mew
Niet waar ik was swaquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:24 schreef ASroma het volgende:
[..]
bullshit, duitse dames zijn knettertje geil.
Nein im Süden und denn ins Südwestenquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wären Sie im Osten? Daar zijn ze inderdaad lelijker..
Berlijn hier. Confirmed.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:12 schreef Socios het volgende:
Was afgelopen weekend ook een dagje in Duitsland. Kneitergeile wijven daar.
In deelstaat Bayern? Hoor juist vaak dat Zuid-Duitse vrouwen heel lekka zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:31 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nein im Süden und denn ins Südwesten
Meiden vergelijken met Pokemon.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:23 schreef Drinky het volgende:
Ik was in duitsland maar ik vond van niet.
Duitse meiden zijn veelal dikker, en anders zijn het alto's/gothics enz. . Je hebt er wel prachtexemplaren tussen zitten, maar die zijn zeldzaam, soort van Lugia of Mew
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
ik heb vernomen dat in Breda mooie meiden wonen.
Na een krat bier zijn alle vrouwen mooi.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:28 schreef W1ckeDxt het volgende:
ik heb vernomen dat in Breda mooie meiden wonen.
Dat zou je denken ja, maar sinds ik een weekje in Roemenië ben geweest weet ik wel beter.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:19 schreef IrCute het volgende:
Dat gezeik altijd van ''alle lekkere wijven wonen in x land''. Ga eens naar buiten en je zult overal mooie meiden zien.
Hoe dichter bij DORD hoe ROTTER het wordt. Dus daar lopen egt geen lekkere wijven !!quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:15 schreef blabla1645 het volgende:
Dan ben je nog niet in Zuid-Holland Dordrecht / Amersfoort geweest *kwijl*. Helaas wel arrogant
Dat kan ik beamen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:59 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
HOAX, alle lelijke Engelse wijven zijn in het buitenland, in Londen zijn ze allemaal lekker
Sloveniequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef Agiath het volgende:
Ga eens naar Ljubljana, 50% van de inwoners is daar gewoon een chick, echt ongelooflijk
De geile snolquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:14 schreef panjaboy het volgende:
Ja en op vakantie is de gedachte van die wijven ook: aaah die zie ik toch nooit terug en komt niemand van mijn vrienden/vriendinnen achter
Je neukt haar en zegt gewoon tegen je vrienden dat ze kklekker was, ookal was ze het net nietquote:
Portugalquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:45 schreef Peachcore het volgende:
In Portugal en Frankrijk zag ik zulke mooie jongens... In Nederland zien ik dat veel minder en de enige leuke jongens die ik hier zie, zitten in de grote steden. Maar dan blijken ze meestal buitenlands te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |