Beter aangifte bij de politie doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:19 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
GRRRRETVERDRRRRIE!?!? Waar is de huisbaas?!?
Ik was druk bezig maar mijn zus kwam ineens der zoontje ophalenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:48 schreef 8108139dpths het volgende:
Het wordt wel een kale boel nu hoor...![]()
Je moet je oude schoenen niet weggooien voordat je nieuwe hebt...![]()
ben je gezakt voor je studiequote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling:
Hyundai Advocatenkantoor is bij deze opgeheven.
In plaats daarvoor start ik een webhosting bedrijf.
Het is een echte dienst, je kan dus échte hosting krijgen ( FOK! gerelateerde hosting danwel ).
Voor alle inwoners van de FOK!flat helemaal gratis!
Gedaan en hij is weer gevonden!quote:
Kan ik een website starten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:49 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling:
Hyundai Advocatenkantoor is bij deze opgeheven.
In plaats daarvoor start ik een webhosting bedrijf.
Het is een echte dienst, je kan dus échte hosting krijgen ( FOK! gerelateerde hosting danwel ).
Voor alle inwoners van de FOK!flat helemaal gratis!
Ahum !quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Gedaan en hij is weer gevonden!
Hek ervoor en nu staat ie een stuk veiliger.
[ afbeelding ]
Nu eis ik alleen mijn plek terug van de huisbaas.
Ik wil ook een dienst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
De diensten worden zometeen opgestart
In ieder geval ben je der qua ruimte op vooruit gegaan. Je hebt een heel parkeerveld, onder jouw beheer, gekregen.quote:
Kijk, gelijk plek voor m'n circuit!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:25 schreef Dottey het volgende:
In ieder geval ben je der qua ruimte op vooruit gegaan. Je hebt een heel parkeerveld, onder jouw beheer, gekregen.
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:33 schreef Oceanview het volgende:
Er is een illegaal straat gevecht op de binnenplaats
POLITIEE!!
*vinger wijst* Foei!quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef Flippiee het volgende:
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.
Mooizoquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik smijt ze er wel uit. Stelletje achterlijke imbecielen. Als ik er achter kom wie het zijn, krijgen ze nog een waarschuwing ook.
Stokje voor steektquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:34 schreef Hyundai het volgende:
Mededeling!
Vanaf nu is het mogelijk om gratis webhosting aan te vragen!
Er zijn een aantal voorwaarden:
- Geen adult content
- FOK! gerelateerd
- Fair Use Policy ( 5x het gemiddelde verbruik )
Aanvragen is mogelijk via een PM.
Stuur de gewenste gebruikersnaam en je krijgt per PM de FTP gegevens en link gestuurd.
Tip van de dag:
Host je kamer(s) en balkon(s) via Hyundaihost. Zo kun je zelf wanneer je wilt, je kamer veranderen. Als je via tinypic uploadt, krijg je een nieuwe link en moet dat steeds in de OP aangepast worden.
Om Dottey te ontlasten is het wel handig om het via deze manier te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |