ok.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan komt je huis boven in en je werkshop beneden.. tenslotte werk en prive gescheiden houden
Ga ik even fixen!quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:20 schreef Dottey het volgende:
[..]
euh..
visitekaartje.. niet een complete flyer
Er was niets dan as over van je vliegtuigje...quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:28 schreef Orangeee het volgende:
Hoort er dan geen wrak op de grond te liggen?
dan wil ik graag solliciteren als schoonmaker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:19 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
die hebben we al. Schoonmaker of receptionist hebben we tijdelijk openstaan.
Ja wat ik vroeg 3 keer aan die piloot of die wou omkeren. Die piloot kwam in de secret flat heurquote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef Dottey het volgende:
HUISHOUDELIJKE MEDEDELING:
WEDSTRIJD
We gaan de boel op de schop gooien in de flat.
De huisbaas heeft mij de opdracht gegeven de boel te verfraaien natuurlijk kan ik dat niet weigeren
Maar ik heb daarbij natuurlijk alle steun van de bewoners nodig.
Het eerste gedeelte dat wij gaan verfraaien is de tuin.Even een reminder, je kan nog steeds meedoen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp onze tuin, schoffel hem helemaal om! Plant jouw favoriete plantjes erin. Een geweldig mooie fontein, een lekker zitje om op te hangen in de zon. Een uitlaatveldje voor de hond.
Doe wat jij miste tot nu toe in onze tuin. Kortom Maak er een mooi park van.
Verplicht item is een straatje richting de weg. zand, steen het maakt niet uit. De hulptroepen moeten wel de grote weg kunnen bereiken.
De wedstrijd zal maandagavond om 0:00 sluiten. Graag voor die tijd jouw tuin opsturen via PM naar Dottey.
Dinsdagochtend zal er een poll verschijnen met de inzendingen. Er kan door alle bewoners van de Fok!flat gestemd worden op zijn of haar favoriet. Op jezelf stemmen is alleen maar sneu.
Dinsdagavond om 23:00 zal de winnaar bekend gemaakt worden en zal onze erwin de klusjesman en onze hovenier Tomaat52 jouw plan uitwerken.
Natuurlijk met eervolle vermelding van de winnaar in de OP.
Succes! Game on
uw Zuster en tevens hoofd bewonerscommissie en beheerder
Dottey
moet het leger mee doen ?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een reminder, je kan nog steeds meedoen !
Toch weer aardig van mij, om kansloze jongeren zo als jou aan een baan te helpen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
Aangezien ik nu auto's poets heb ik geld voor nieuwe meubels
Sorry, maar ik ben niet degene die je daarvoor moet hebben. Als je je been breekt sta ik voor je klaar.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Rensjebree het volgende:
HaJee, wordt het ook niet een tijd voor een lift in de kelder? waar mee ik mijn auto's naar de garage kan brengen.
kan je vanavond gelijk starten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
dan wil ik graag solliciteren als schoonmaker.
is dit weer een opdracht voor 8108139dpths?quote:Op maandag 23 augustus 2010 16:11 schreef HaJee het volgende:
[..]
Sorry, maar ik ben niet degene die je daarvoor moet hebben. Als je je been breekt sta ik voor je klaar.
Dr. HaJee
Ik heb de situatie eens bekeken. De totale kosten, inclusief opruimwerkzaamheden, containerhuur en totale herstelwerkzaamheden zullen uitkomen op +/- ¤ 1548,-.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:51 schreef Rensjebree het volgende:
Oproep aan 8108139dpths.
Jij bent de man die ik nodig heb!
ivm dit bericht. [Paint] Fok!flat #9 mooie boel
[ afbeelding ]
12e verdieping!
Aan gezien jij de klusbaas bent wil ik graag dat jij mijn huis weer opbouwt.
De in richting doe ik graag zelf.
Ik verwacht graaf een offerte van je!
Mvg,
Rens
HaJee, wordt het ook niet een tijd voor een lift in de kelder? waar mee ik mijn auto's naar de garage kan brengen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |