quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dagoduck, misschien kun je iets me deze plaatjes :
[ afbeelding ]Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:15 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dagoduck, misschien kun je iets me deze plaatjes :
[ afbeelding ]Ik kan niet iemand anders zijn kamer painten, ik heb alleen smaak voor mezelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Neem even een kratje beugels voor me meequote:Op maandag 23 augustus 2010 14:19 schreef tomaat52 het volgende:
* tomaat52 gaat naar de orthodontist.![]()
Wij behandelen elke auto net als of het onze eigen auto is.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus mijn lieftallige Audi A5 wordt ook met liefde en respect behandeld? Dan kom ik voortaan bij jou op bezoek
Dat is mooi. Zodra uw garage geopend is breng ik hem langs voor de APK en een grote beurt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:03 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ik doe alle type auto's.. of het nou de fiets van dagoduck is of een Bentley geen probleem.
Mvg,
Rensjebree
Geen enkel probleem. Zodra wij open zijn.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:32 schreef apij4125 het volgende:
Ik wil graag mijn porsche brengen is dat oke?
ja als sinds ik bij HaJee op zijn slaapbank sliepquote:
Ik wil nieuwe velgen,Een nieuw motor, En de nieuwste technologie erin.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:42 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Zodra wij open zijn.
Wat is er mis met de porsche?
LET OP! De eerste 10 klanten Krijgen 50% korting!
Eigenlijk wilde ik de boel onderaan gaan verbouwen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:16 schreef 8108139dpths het volgende:
Dottey, mag ik een eind omhoog verhuizen, gaarne direct onder uw etage? Mijn huisje graag helemaal links, en direct daarnaast mijn nieuwe workshop:
[ afbeelding ]
Voor al uw kleine klusjes en reparaties. Bel wel even voordat u langs komt, ik ben regelmatig op pad voor een grote klus.
zou je hem ook twee of drie breed kunnen maken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:24 schreef Rensjebree het volgende:
Is er nog ruimte voor een garage?
Al die peper duren auto's moeten ook gefixt worden.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:35 schreef toetsenbordridder het volgende:
hee dit is wel een supertopicnog niet eerder opgevallen
zijn er nog eventuele kamers te huur voor een werkloze superheld?
Ivm groot succes, heb ik extra ruimte gekocht,quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:50 schreef Dottey het volgende:
[..]
zou je hem ook twee of drie breed kunnen maken?
Dan gooi ik de kelder voor je open
Kan allemaal.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:48 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik wil nieuwe velgen,Een nieuw motor, En de nieuwste technologie erin.
jazeker, ik heb zojuist een nieuwe job binnen gehaald. ik moet 1 of ander sujet uit jullie flat ombrengen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een uitkering? Je moet immers wel de huur kunnen betalen...
hmm, ik wil graag een kamer naast/boven/onder hem/haar als dat kanquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:52 schreef Dottey het volgende:
[..]![]()
wel is er ook een bounty hunter met bepaalde skills. Dus waarschijnlijk gaat het vechten worden om de klus te klaren !
Maak je ook een visitekaartje voor op het bordquote:Op maandag 23 augustus 2010 14:55 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ivm groot succes, heb ik extra ruimte gekocht,
[ afbeelding ]
Dat gaat helaas niet. Misschien in de toekomst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:57 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
jazeker, ik heb zojuist een nieuwe job binnen gehaald. ik moet 1 of ander sujet uit jullie flat ombrengen.
het is toch tuig, dus jullie zullen hem/haar niet missen![]()
[..]
hmm, ik wil graag een kamer naast/boven/onder hem/haar als dat kan
Maar maar maar... ik wil een mooi uitzicht...quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Eigenlijk wilde ik de boel onderaan gaan verbouwen.
En daar krijg jij jouw eigen werkplek en daar komt jouw etage dan, Lijkt me wel zo handig met al dat gereedschap..
Goed?
ik zal even kijken voor een geschikte kamer. painten lukt mij nu even niet (werkquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:04 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dat gaat helaas niet. Misschien in de toekomst.
Paint u er zelf een of heeft u hulp nodig?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:11 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
ik zal even kijken voor een geschikte kamer. painten lukt mij nu even niet (werk). dat zal ik thuis doen als u daar me akkoord gaat.
alvast dank!
(is er nog een vacature open als flatportier?)
Dan komt je huis boven in en je werkshop beneden.. tenslotte werk en prive gescheiden houdenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:07 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Maar maar maar... ik wil een mooi uitzicht...
euh..quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:05 schreef Rensjebree het volgende:
[ afbeelding ]
DE GARAGE IS OPEN! PM VOOR EEN AFSPRAAK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |