Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijf weg dan als je het zo erg vindt?
Wat voor mond?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Door haar mond.Vond haar een beetje op je lijken. Heul klein beetje maar eigenlijk.
huisgenote wou het zien en ik zocht het niet om naar de amusementszolder te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die wijvenzender?
Ironie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die wijvenzender?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, de tijd vliegt. Nu ik me ineens minder erger, ben ik vrolijker. En vrolijker zijn betekent dat de tijd omvliegt.
Ik zou als ik jou was de hele rotzooi sluiten, lekker verwijzen naar wat je vertelde over hoe je je dient te gedragen en van je vrije dag gaan genieten.
Eng.quote:
Ja precies, toen ik dat hoorde dacht ik ook van wow vet engquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me best eng..Als je in die auto zit en je wil eigenlijk helemaal niet..
Oke.. wat?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?
Ik uit mijn ergernis gewoon graag, laat me..
Ik was het gewoon zelf en heb dit verhaal aan lot verteld.quote:
Oke, nu voor bobby.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lees dit morgenochtend wel even. Kan er nog geen soep van maken.
inderdaad gaan klagen dat in dubai/Saudie Arabie/Jordanie de vrouwen onderdrukt worden en dat je niet zonder hoofddoek over straat kan gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Best schattig over 't algemeen. Alleen vaak beetje naďeve mensen.
Sweet.quote:
leuk, maar koudquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga met een berberbrommer naar Scandinavië rijden.
Mondjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt boeiend. Jammer dat je je tijd hebt genomen om er dieper op in te gaan.
Dat duurt volgens mij heul lang op een ezel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga met een berberbrommer naar Scandinavië rijden.
DING DING LAMON IS BACKquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?
de zolder waar de amusementskamer zit , je weet wel tv chillhoek , pingpongtafel , voetbaltafel , dartbord en dergelijkequote:
Ja dan had ze dat maar niet in de trein tegen iemand anders moeten zeggen..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies, toen ik dat hoorde dacht ik ook van wow vet eng
Stel je voor als dat meisje wist dat iemand haar verhaal had gehoord en een half jaar later ofzo op een forum postte!!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lul niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
Maar niet voor lang, want hij vindt alles en iedereen hier kut, dus hij is nu bored en gaat iets anders doen.quote:
Bedankt voor de gangster Jip & Janneke versie. Nu snap ik het.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oke, nu voor bobby.
Chimi A en B leren groep C kennen, groep c is 2 jongens 2 meisjes. Chimi A en B gingen dus naar huis en tanken enzo want de auto was leeg omdat ze vrouwen zijn, maar groep C was ze achtervolgd. toen gingen de boiis uit groep C vragen aan chimi A en B of ze mee gingen naar de crib voor een gangbang, en toen gingen du hoeren van Groep C NEE NEE NIET DOEN gebaren naar Chimi A en B omdar de boiis uit groep C eigenlijk fags waren.
Aha, wat een luxe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:37 schreef gers het volgende:
[..]
de zolder waar de amusementskamer zit , je weet wel tv chillhoek , pingpongtafel , voetbaltafel , dartbord en dergelijke
Ludo!quote:
Chicken wings eten?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niet voor lang, want hij vindt alles en iedereen hier kut, dus hij is nu bored en gaat iets anders doen.
helemaal weer frisquote:
Wow meer dan een jaar geleden manquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar niet voor lang, want hij vindt alles en iedereen hier kut, dus hij is nu bored en gaat iets anders doen.
het is wel pauper ingericht met vlaggen en verkeersborden , we noemen het ook wel de scouting zolderquote:
Gezellig toch?quote:
Zeker wel.. Ik ruik verdomde lekker!!!quote:
Maar toch? Dus het maakt eigenlijk niet uit wat ik doe om de kou tegen te werken? Zovan "Ja, ik ga lekker 6 maand naar Spanje."!quote:
Yup. Toen realiseerde ik me eigenlijk hoe sad mijn leven zonder KLB (SC) is.quote:
Jij post best vaak in DIG faka met dat?quote:
bohquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. Ik ruik verdomde lekker!!!
Weet ik toch.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Crack_ het volgende:
Mozy das een hoax, ik ben geen lief meisje..
precies, ik heb liever Nederlandquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Maar toch? Dus het maakt eigenlijk niet uit wat ik doe om de kou tegen te werken? Zovan "Ja, ik ga lekker 6 maand naar Spanje."!
"Leuk, maar warm."
"Ja, maar dan ga ik toch zwemmen, en ijsjes eten."
"Maar toch."
Hahah ik heb je gemist man.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gezellig toch?
Ik ben altijd in voor een geintje, en heb leuke posts.
Oh, en ik voel mij ernstig verheven boven alles en iedereen, dat is ook een toffe eigenschap.
Ik niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Wie is er wel eens naar die openlucht bios geweest aan het IJ in Amsterdam?Met die arthouse films.
Zelfkennis ook.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gezellig toch?
Oh, en ik voel mij ernstig verheven boven alles en iedereen, dat is ook een toffe eigenschap.
Ja, maar in Nederland regent het altijd!quote:
Ik ben 2 dagen ziek geweest. Dat kwam volgens mij niet doordat KLB dicht was, maar je weet het niet hequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yup. Toen realiseerde ik me eigenlijk hoe sad mijn leven zonder KLB (SC) is.
Pics van je geur?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zeker wel.. Ik ruik verdomde lekker!!!
Apple topicsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij post best vaak in DIG faka met dat?
Wacht, wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is lesbisch, alleen Bobby mag haar hebben
Ik heb laatst een of andere vage arthouse film gezien met Björk en een gast die in prison break speelde. Ze gingen zingen en op en af van een goederentrein springen die ongeveer 2km/ h reed.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Wie is er wel eens naar die openlucht bios geweest aan het IJ in Amsterdam?Met die arthouse films.
WEAKquote:
Een soort van Zeroku?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:39 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Gezellig toch?
ik kan ook heel vrouwelijk zijn hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik PM je welquote:
quote:
Nee die niequote:
Ugh, jij gebruikt potpourri als zeep?quote:
Zoiets heb je hier ook, maar dat zijn wel leuke films dacht ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
En Wd is er nog niet eens.quote:
Dat is lavendel, en daar rook hij idd naar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ugh, jij gebruikt potpourri als zeep?
Boem-dikkie, hij vind je eng. Pik je dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is wederzijds.
(Maar niet op een homofiele manier dan he, want homo's vind ik eng.)
Het sfeertje was ook tof. Beetje hippie achtig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb laatst een of andere vage arthouse film gezien met Björk en een gast die in prison break speelde. Ze gingen zingen en op en af van een goederentrein springen die ongeveer 2km/ h reed.
Maar eh, nee ik ben nog nooit naar een open luchtbios geweest, lijkt me wel tof.
Huh? Stickers?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef gers het volgende:
dqod heb je toevallig onze stickers gezien in nijmegen
zit die naast de .rar knop ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig heb ik een slowmotion knop als moderator.
Wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boem-dikkie, hij vind je eng. Pik je dat?
Voor de vijfde keerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien komt WD momenteel wel klaar in een tentje.
met NG, gadverdammequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oja, maar dat kwam meer omdat ze mij als meisje ziet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen voor jou maakt ze toch een uitzondering?
Okeequote:
Ik vond de films saai.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets heb je hier ook, maar dat zijn wel leuke films dacht ik.
En nog een keer, en dan voor de helft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |