Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Blijf weg dan als je het zo erg vindt?
Wat voor mond?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Door haar mond.Vond haar een beetje op je lijken. Heul klein beetje maar eigenlijk.
huisgenote wou het zien en ik zocht het niet om naar de amusementszolder te gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die wijvenzender?
Ironie.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die wijvenzender?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:18 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, sorry, de tijd vliegt. Nu ik me ineens minder erger, ben ik vrolijker. En vrolijker zijn betekent dat de tijd omvliegt.
Ik zou als ik jou was de hele rotzooi sluiten, lekker verwijzen naar wat je vertelde over hoe je je dient te gedragen en van je vrije dag gaan genieten.
Eng.quote:
Ja precies, toen ik dat hoorde dacht ik ook van wow vet engquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lijkt me best eng..Als je in die auto zit en je wil eigenlijk helemaal niet..
Oke.. wat?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?
Ik uit mijn ergernis gewoon graag, laat me..
Ik was het gewoon zelf en heb dit verhaal aan lot verteld.quote:
Oke, nu voor bobby.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik lees dit morgenochtend wel even. Kan er nog geen soep van maken.
inderdaad gaan klagen dat in dubai/Saudie Arabie/Jordanie de vrouwen onderdrukt worden en dat je niet zonder hoofddoek over straat kan gaanquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Best schattig over 't algemeen. Alleen vaak beetje naïeve mensen.
Sweet.quote:
leuk, maar koudquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga met een berberbrommer naar Scandinavië rijden.
Mondjequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt boeiend. Jammer dat je je tijd hebt genomen om er dieper op in te gaan.
Dat duurt volgens mij heul lang op een ezel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ga met een berberbrommer naar Scandinavië rijden.
DING DING LAMON IS BACKquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je zit hier alleen maar omdat je me als een hondje achterna liep, dus wat is dat nou voor opmerking?
de zolder waar de amusementskamer zit , je weet wel tv chillhoek , pingpongtafel , voetbaltafel , dartbord en dergelijkequote:
Ja dan had ze dat maar niet in de trein tegen iemand anders moeten zeggen..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja precies, toen ik dat hoorde dacht ik ook van wow vet eng
Stel je voor als dat meisje wist dat iemand haar verhaal had gehoord en een half jaar later ofzo op een forum postte!!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lul niet.quote:Op zondag 16 augustus 2009 01:31 schreef Lamon het volgende:
[..]
Welnee, dat werkt niet. Ik vind ook dat jullie Crack_ moeten opnemen hier, want da's een heel lief meisje die heel veel te vertellen heeft. Ik ga haar meteen een PM-metje sturen of ze ook zin heeft om hier te slowchatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |