quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze is lesbisch, alleen Bobby mag haar hebben
Ik PM je welquote:
quote:
Nee die niequote:
Ugh, jij gebruikt potpourri als zeep?quote:
Zoiets heb je hier ook, maar dat zijn wel leuke films dacht ik.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
Wie is er wel eens naar die openlucht bios geweest aan het IJ in Amsterdam?Met die arthouse films.
En Wd is er nog niet eens.quote:
Dat is lavendel, en daar rook hij idd naar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ugh, jij gebruikt potpourri als zeep?
Boem-dikkie, hij vind je eng. Pik je dat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is wederzijds.
(Maar niet op een homofiele manier dan he, want homo's vind ik eng.)
Het sfeertje was ook tof. Beetje hippie achtig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb laatst een of andere vage arthouse film gezien met Björk en een gast die in prison break speelde. Ze gingen zingen en op en af van een goederentrein springen die ongeveer 2km/ h reed.
Maar eh, nee ik ben nog nooit naar een open luchtbios geweest, lijkt me wel tof.
Huh? Stickers?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef gers het volgende:
dqod heb je toevallig onze stickers gezien in nijmegen
zit die naast de .rar knop ?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Gelukkig heb ik een slowmotion knop als moderator.
Wat?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:44 schreef Mozy het volgende:
[..]
Boem-dikkie, hij vind je eng. Pik je dat?
Voor de vijfde keerquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien komt WD momenteel wel klaar in een tentje.
met NG, gadverdammequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Oja, maar dat kwam meer omdat ze mij als meisje ziet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alleen voor jou maakt ze toch een uitzondering?
Okeequote:
Ik vond de films saai.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Zoiets heb je hier ook, maar dat zijn wel leuke films dacht ik.
En nog een keer, en dan voor de helft.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:45 schreef Chai het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |