Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Deze hele ervaring heeft me wel dit geleerd: ONZ is kankersad![]()
/Care. Dat is gewoon uitlokking.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 17:00 schreef Sok. het volgende:
Wat we zoeken:
FOK!sters die er zo uit zien:
[ afbeelding ]
Met een maximale leeftijd van 16.
Precies. Vaak ook ONZ'ers, die wat mij betreft bij geen enkel onderwerp whatsoever een mening mogen hebben. Kijk waar ze postenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik vond het altijd zo grappig als mensen die helemaal niks met KLB te maken hadden, gingen zeggen dat ze blij waren dat KLB dicht was.
Ik was helemaal niet blij, kwamen al die doemdenkers in ONZquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:15 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
Gooi dit in de OP BT, het geldt nog
[..]
quote:
Ik ben er op geattendeerd maar ze is too old.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?
Sowieso, het is ONZIN, ONZINquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was helemaal niet blij, kwamen al die doemdenkers in ONZ
Oprotten met je stomme chicks Laki!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
Gooi dit in de OP BT, het geldt nog
[..]
Whehe die lijkt op een meisje die stage heeft gelopen bij ons.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:17 schreef Mozy het volgende:
[..]
In het vorige deel hadden we een nieuwe sma, die fariytalessuck, of is ze niet spang genoeg voor die homies?
Jordeh kwam er meequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oprotten met je stomme chicks Laki!
Deze smaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oprotten met je stomme chicks Laki!
wat doe jij hier eigenlijk ?quote:
Ik kwam er vroeger, toen ONZ nog leuk was.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, het leukste forum op FOK! als KLB dicht is, kijkje nemen?
De veredelde loverboychick uithangen voor hierquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jordeh kwam er mee![]()
En we hebben meer chicks nodig hier. Kun jij niet wat regelen? =$
Bij mij staat ie allang op the pact jonghequote:
Ik ga mee doen, net alsof er andere mensen zijn die uberhaupt aandacht verdienen als jij er bent =$ =$ =$quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Bij mij staat ie allang op the pact jonghe
Ja gewoon zeggen dat het aardige jongens zijn die gewoon gezellig wat slowchattenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De veredelde loverboychick uithangen voor hier? 'Ja het zijn leuke jongens hoor, ze willen alleen maar gezellig een avondje met je zijn
' en dan zit ze hier vast en komt ze er nooit meer uit
Crackjequote:
1 asspic voor deez =$quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ga mee doen, net alsof er andere mensen zijn die uberhaupt aandacht verdienen als jij er bent =$ =$ =$
watquote:
Iets is beter dan nietsquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
1 asspic voor deez =$
[ afbeelding ]
Ik kon geen goeie vinden
te oud.quote:
ja primaquote:
Nu je het zegt, daar is ook niks aan. Hosselen moet wel nog een beetje moeilijk blijven, BT hoef je alleen te vragen of ze wil neuken en je bent al binnen.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, daar is ook niks aan. Hosselen moet wel nog een beetje moeilijk blijven, BT hoef je alleen te vragen of ze wil neuken en je bent al binnen.
Jonghe ze gaat loverboyen voor ons we moeten slijmenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nu je het zegt, daar is ook niks aan. Hosselen moet wel nog een beetje moeilijk blijven, BT hoef je alleen te vragen of ze wil neuken en je bent al binnen.
Ik wilde haar eerst geld opsturen, maar ik ben bang dat ze me verkeerd begrijpt.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jonghe ze gaat loverboyen voor ons we moeten slijmen
Nee ik bedoel irl, er is een vuurwerkshow bij centraal nu en die kan ik zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
komt door deze 2 boiiis, altijd vlammen jeweettoch.
Ik snap geen kut van je verhaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Een keer in de trein hoorde ik zo'n meisje een verhaal vertellen dat ze met uitgaan een paar jongens en meiden hadden ontmoet en toen ze later naar huis reden moesten ze nog even tanken kwamen die anderen achter hun aan om te vragen of ze nog mee wat gingen drinken. Die meisjes die bij die gasten waren gebaarden toen achter hun rug zo van 'NEE', en toen waren ze snel weggereden. Best wel weird, die meisjes zaten dus al vast bij die gasten![]()
Niet boeiend verder ofzo maar daar moest ik even aan denken
Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Een keer in de trein hoorde ik zo'n meisje een verhaal vertellen dat ze met uitgaan een paar jongens en meiden hadden ontmoet en toen ze later naar huis reden moesten ze nog even tanken kwamen die anderen achter hun aan om te vragen of ze nog mee wat gingen drinken. Die meisjes die bij die gasten waren gebaarden toen achter hun rug zo van 'NEE', en toen waren ze snel weggereden. Best wel weird, die meisjes zaten dus al vast bij die gasten![]()
haha WATquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
hahahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik bedoel irl, er is een vuurwerkshow bij centraal nu en die kan ik zien
Ik jou ook lieverd.quote:
dat dusquote:
Ik las het drie keer, maar toch begrijp ik het niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
NIEMAND BEGRIJPT HET.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er niet te snappen aan dat verhaal
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wilde het negeren omdat ik het niet snapte, mar het is inderdaad een beetje onduidelijk lot..
Echt he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het drie keer, maar toch begrijp ik het niet.
Alles?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er niet te snappen aan dat verhaal
Oh als dit het was..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar serioesoe ik snap het wel. Die chicks waren gegijzeld door die gasten ofzo dus ze waarschuwden die andere chicks zodat zij vrij zouden blijven. RIGHT?
Jongen ik had je postgeschiedenis gezien, bijna helemaal leeg zonder KLB, dus doe niet alsof je het stom vindt.quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nie muiken, bijna 60% van je posthistory is KLB.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Jongen ik had je postgeschiedenis gezien, bijna helemaal leeg zonder KLB, dus doe niet alsof je het stom vindt.
Ik wist dat deze post er aan zat te komen.quote:
Ik snapte het .quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
Ja hallo nu moet ik het helemaal uit gaan leggen terwijl het sowieso al niet boeiend was
Maar kijk, ik zat dus in de trein en ik hoorde een meisje dit vertellen:
Ze was met een vriendin uitgegaan en toen leerden ze dus zo'n groepje van 2 jongens en 2 meisjes kennen. Later gingen ze naar huis rijden en nog even tanken, dat groepje was dus achter hun aangereden en vroegen of ze nog wat mee wilden gaan drinken. Dat vroegen dus die jongens en die meisjes die erbij waren gebaarden achter de rug van die jongens dus van NEE NIET MEEGAAN. Die gasten waren dus superfout snapjeEn toen waren ze dus snel weggereden.
Aldus het verhaal van een compleet onbekend meisje maar wat ik toevallig had onthouden en waar ik aan moest denken door die opmerkingen van dat BT meisjes ging lokken naar de SC enzo:')
OKÉ DUIDELIJK?!?!
Jaaaaaaaaa.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar serioesoe ik snap het wel. Die chicks waren gegijzeld door die gasten ofzo dus ze waarschuwden die andere chicks zodat zij vrij zouden blijven. RIGHT?
Oh, waarom?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net grenzeloos verliefd, en dat meisje deed me een beetje aan jou denken crack.
Dat is over het algemeen geen compliment.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ik keek net grenzeloos verliefd, en dat meisje deed me een beetje aan jou denken crack.
Kngrt.©quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
Ja hallo nu moet ik het helemaal uit gaan leggen terwijl het sowieso al niet boeiend was
Ze was met een vriendin uitgegaan en toen leerden ze dus zo'n groepje van 2 jongens en 2 meisjes kennen. Later gingen ze naar huis rijden en nog even tanken, dat groepje was dus achter hun aangereden en vroegen of ze nog wat mee wilden gaan drinken. Dat vroegen dus die jongens en die meisjes die erbij waren gebaarden achter de rug van die jongens dus van NEE NIET MEEGAAN. Die gasten waren dus superfout snapjeEn toen waren ze dus snel weggereden.
Aldus het verhaal van een compleet onbekend meisje maar wat ik toevallig had onthouden en waar ik aan moest denken door die opmerkingen van dat BT meisjes ging lokken naar de SC enzo:')
OKÉ DUIDELIJK?!?!
IK SNAPTE HETquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
OKÉ DUIDELIJK?!?!
Lijkt me best eng..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
OKÉ DUIDELIJK?!?!
grenzeloos verliefd wat een kutprogramma is dat zegquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:32 schreef Smart_ass het volgende:
Ahkijk, ik miste even waarom de meisjes nee dedenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
OKÉ DUIDELIJK?!?!
Ik ben te slim voor KLB =$ =$quote:
Dat haalde ik er ook wel een beetje uit, maar je had er zo veel zooi omheen geschreven dat ik het niet snapte.quote:
Waarom kijk jij die wijvenzender?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
grenzeloos verliefd wat een kutprogramma is dat zeg
Ik lees dit morgenochtend wel even. Kan er nog geen soep van maken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
OKÉ DUIDELIJK?!?!
Moet van zijn moeder.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom kijk jij die wijvenzender?
Best schattig over 't algemeen. Alleen vaak beetje naïeve mensen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:33 schreef gers het volgende:
[..]
grenzeloos verliefd wat een kutprogramma is dat zeg
Het is inderdaad niet echt boeiend. Jammer dat je je tijd hebt genomen om er dieper op in te gaan.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:31 schreef L0t.. het volgende:
OKÉ DUIDELIJK?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |