Nee ik bedoel irl, er is een vuurwerkshow bij centraal nu en die kan ik zienquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
komt door deze 2 boiiis, altijd vlammen jeweettoch.
Ik snap geen kut van je verhaal.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Een keer in de trein hoorde ik zo'n meisje een verhaal vertellen dat ze met uitgaan een paar jongens en meiden hadden ontmoet en toen ze later naar huis reden moesten ze nog even tanken kwamen die anderen achter hun aan om te vragen of ze nog mee wat gingen drinken. Die meisjes die bij die gasten waren gebaarden toen achter hun rug zo van 'NEE', en toen waren ze snel weggereden. Best wel weird, die meisjes zaten dus al vast bij die gasten![]()
Niet boeiend verder ofzo maar daar moest ik even aan denken
Ik snap er werkelijk niks van.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Een keer in de trein hoorde ik zo'n meisje een verhaal vertellen dat ze met uitgaan een paar jongens en meiden hadden ontmoet en toen ze later naar huis reden moesten ze nog even tanken kwamen die anderen achter hun aan om te vragen of ze nog mee wat gingen drinken. Die meisjes die bij die gasten waren gebaarden toen achter hun rug zo van 'NEE', en toen waren ze snel weggereden. Best wel weird, die meisjes zaten dus al vast bij die gasten![]()
haha WATquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
hahahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ik bedoel irl, er is een vuurwerkshow bij centraal nu en die kan ik zien
Ik jou ook lieverd.quote:
dat dusquote:
Ik las het drie keer, maar toch begrijp ik het niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:26 schreef L0t.. het volgende:
NIEMAND BEGRIJPT HET.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er niet te snappen aan dat verhaal
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef Crack_ het volgende:
Oh ik wilde het negeren omdat ik het niet snapte, mar het is inderdaad een beetje onduidelijk lot..
Echt he.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las het drie keer, maar toch begrijp ik het niet.
Alles?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:28 schreef L0t.. het volgende:
Wat valt er niet te snappen aan dat verhaal
Oh als dit het was..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:30 schreef Lakitu het volgende:
Nee maar serioesoe ik snap het wel. Die chicks waren gegijzeld door die gasten ofzo dus ze waarschuwden die andere chicks zodat zij vrij zouden blijven. RIGHT?
Jongen ik had je postgeschiedenis gezien, bijna helemaal leeg zonder KLB, dus doe niet alsof je het stom vindt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |