Subtiele manier van zeggen: blijf maar wegquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:57 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Kom nog eens terug op een rustig moment!!!

Goeie ass, ik zie wel waar je zusje dr kont van heeft.quote:

Mazzels.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef WillFerrell het volgende:
Ik peer hem, nog even een bierrie doen in het café.

Dat mag dan wel een heeeeule mooie tas zijn, maar meestal zijn zulke dure tassen lelijk.quote:

Ik kan er echt niet tegen, ik mag bijvoorbeeld wel 500 euro aan nieuwe kleren hebben als ik haar meeneem, maar als ik met Chai ga ofzo, dan wil ze niks betalen voor me. En maar zeiken dat ik niet zelfstandig winkel. JA HALLO IK WIL NIKS LIEVER JAquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ah, dat veranderd de zaak een beetje ja.

Inderdaad, jouw zusje en ex hebben ook nice ass.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Goeie ass, ik zie wel waar je zusje dr kont van heeft.

Overdag zo tussen 9 en 12 is het hier best rustig.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Subtiele manier van zeggen: blijf maar weg![]()

Sulletjequote:

Top dan kom ik morgen wel ff glurenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overdag zo tussen 9 en 12 is het hier best rustig.

Ja wel okee hoor.quote:

Nu lijkt het net alsof m'n zusje m'n ex isquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, jouw zusje en ex hebben ook nice ass.

Mehe.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet tegen, ik mag bijvoorbeeld wel 500 euro aan nieuwe kleren hebben als ik haar meeneem, maar als ik met Chai ga ofzo, dan wil ze niks betalen voor me. En maar zeiken dat ik niet zelfstandig winkel. JA HALLO IK WIL NIKS LIEVER JAGEEF ME JE GELD EN FLIKKER OP.

Echt he, toen ik zo oud als naatje mocht ik maar 1 dag per jaar na sesamstraat nog wakker zijn, en dat was oud en nieuwe.quote:

Dan zijn eigenlijk alleen ik en Salatrel er.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Top dan kom ik morgen wel ff gluren

Doe maar tussen 2 en 5 's ochtends.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Overdag zo tussen 9 en 12 is het hier best rustig.

Nee, mijn ex.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nu lijkt het net alsof m'n zusje m'n ex is

Heerlijk is dat, mijn ouders zijn oud, en dan gaan ze van die shit zeggen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mehe.Ik kan er zo kankergefrustreerd om worden he.
Dan gaan ze vergelijkingen maken die gewoon nergens op slaan.

Dan slapen normale mensen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Doe maar tussen 2 en 5 's ochtends.

Ja daarom. Dan zit meestal alleen miver hier.quote:

Jij was 1 jaar geleden net zo oudquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, toen ik zo oud als naatje mocht ik maar 1 dag per jaar na sesamstraat nog wakker zijn, en dat was oud en nieuwe.

quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja daarom. Dan zit meestal alleen miver hier.

Zij maakte het uit.quote:

EN NU VERMAKEN WE ONS EEN HELE DAG MET 50 CENT!quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, mijn ouders zijn oud, en dan gaan ze van die shit zeggen.
"TOEN IK JONG WAS, KONDEN WE ONS EEN HELE DAG VERMAKEN MET 25 CENT!"

Ik word over 2 weken 18, vriendje.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij was 1 jaar geleden net zo oud

Whehequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja daarom. Dan zit meestal alleen miver hier.

Als ze niet grappig zijn ja.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Lexis het volgende:
Ik heb een vraagje. Valt Lemmingen onder Baggeren? Zie KLB regels..

Tuurlijk wel, wist het alleen echt nietquote:

Als er tijd in is gestoken mag het wellicht wel.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Lexis het volgende:

quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Echt he, toen ik zo oud als naatje mocht ik maar 1 dag per jaar na sesamstraat nog wakker zijn, en dat was oud en nieuwe.
Stoor ik dan niet tijdens een privegesprek?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan zijn eigenlijk alleen ik en Salatrel er.

Bah, zo herkenbaar.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:09 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heerlijk is dat, mijn ouders zijn oud, en dan gaan ze van die shit zeggen.
"TOEN IK JONG WAS, KONDEN WE ONS EEN HELE DAG VERMAKEN MET 25 CENT!"

jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Lexis het volgende:
[..]
En mods bepalen of t grappig is of niet ofzo?

Probeer het eens, en dan iets in de trant van mensen die ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:10 schreef Lexis het volgende:

Was het zo erg daar?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Lakitu het volgende:
Deze hele ervaring heeft me wel dit geleerd: ONZ is kankersad![]()

Nevermind. Hoe is het met jou dan?quote:

Is uitlokken niet ook ban of op zn minst notewaardig?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het eens, en dan iets in de trant van mensen die ofzo

Nee hoorquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Naat moet ook ieder uur een euro betalen om te kunnen internetten![]()
[..]
Stoor ik dan niet tijdens een privegesprek?

leve de laptopquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Naat moet ook ieder uur een euro betalen om te kunnen internetten![]()
quote:[..]
Stoor ik dan niet tijdens een privegesprek?

Mensen die me raar aankijken als ik lig te schijten op de winkelvloer van de Mediamarkt?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Probeer het eens, en dan iets in de trant van mensen die ofzo

duhquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is uitlokken niet ook ban of op zn minst notewaardig?

Als ie niet uit KLB komt, zeker proberenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:13 schreef Lexis het volgende:
[..]
Mensen die me raar aankijken als ik lig te schijten op de winkelvloer van de Mediamarkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |