Thanks!quote:
Is het niet gewoon een stukje van:quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef hh84 het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar de themamuziek die Robert Jan Stips heeft gemaakt voor 12 steden, 13 ongelukken, hier ongeveer op 0:45
Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden? is het ergens op cd te krijgen of via itunes?
Dus wij moeten raden wie daar te draaien stond? Of snap ik het nu echt nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:50 schreef David891 het volgende:
http://soundcloud.com/vogelsd-1/geluidsclip-09
Even voor de duidelijkheid, ik zoek de naam/artiest van de complete mix, niet de naam van de nummers zelf..
Wat info uit me vorige post:
Vlak voor ik begon met opnemen kwam nog een kort stukje van Rap das Armas.
En of het stukje op het einde van ''put your hands up'' dat hoort misschien niet bij de mix.
Heb deze mix al meerdere malen bij de Time Out gehoord. Weet niet of het een plaatselijk gemaakte mix is die niet is uitgebracht, of dat dezer ergens te downloaden is.
Sinds ik de mix al een stuk of 5 keer heb gehoord verspreid over 3 maanden tijd ofzo weet ik dat deze mix niet live gedraaid werdt maar gewoon een mp3'tje is, waarvan ik hoop dat dit ergens te downloaden is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus wij moeten raden wie daar te draaien stond? Of snap ik het nu echt niet
Nee het is echt speciaal gecomponeerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stukje van:
?
Ik moest hieraan denkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Xaia het volgende:
Jow iedereen,
Ik zat vandaag ff te chille en toen dacht ik opeens aan een nummer dat dit voorjaar op verschillende radio zenders vaak werd gedraait (slam!fm onder andere). Maar ik kan me niet meer herinneren wat de titel was.
Daarom vraag ik t hier maybe weet een van jullie het.
Het begon met een mannen stem die zingt een rustige melodie en daarna bouwt het op en wordt het een dubstep achtig nummer.
Heb al flink gegoogled maar kom niet echt ver.
Misschien weet een van de muziek experts het hier wel?
Alvast many thnx!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Twest1 het volgende:
Ik keek laatst een docu van ene schrijver Murakami daar kwamen deze nummers in voor (ik denk wel dezelfde artiest). Klonk wel relaxt en chill en ben benieuwd naar meer werk van deze artiest.
Ik quote mezelfquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Je vraagt toch naar 'meer werk van deze artiest'quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Uhmm ik vraag toch naar de artiest/naam van het geposte geluidsfragment?
Hmm ok misschien was het niet helemaal duidelijk, kijk als ik de naam van de artiest weet kan ik opzoek naar meer werk van die artiest. Anders had ik gewoon gevraagd wie kent er nog meer nummers van ....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar 'meer werk van deze artiest'
Thnx dat was hem! je bent geweldigquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Disorder het volgende:
Niemand weet dus de titel van een nummer waarin ongelovelijk blij gejubeld word? Er zit, voor zover ik weet niet echt een tekst in. Gewoon 1 of meerdere kerels die heel blij zingen "jajajalulalaaaaahhhhhhh!!!" Of iets dergelijks. Fucking vrolijk.
ik moest aan dit o-zo-foute nummer denken:quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Disorder het volgende:
Niemand weet dus de titel van een nummer waarin ongelovelijk blij gejubeld word? Er zit, voor zover ik weet niet echt een tekst in. Gewoon 1 of meerdere kerels die heel blij zingen "jajajalulalaaaaahhhhhhh!!!" Of iets dergelijks. Fucking vrolijk.
A01: The Free - Soul Partyquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Olaf_l het volgende:
Het zijn iig nummers die m.i. eind jaren 60, begin jaren 70 komen.
http://www.laagdal.nl/wp/2010/08/23/herken-jij-de-muziek/
Ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Ik zoek een rap nummer, weinig info erover, behalve dat er heel veel in voorkomt ; What if..
In bijna elke zin, het is een rustig nummer.
Iemand een idee?
Wow, dan ben je iig verder gekomen dan ik daarmee. Top, echt bedankt. Ik had zelfs nog het nummer Get Ready aan Rare Earth toegedicht, maar dat blijkt dus ook Blues Dimension te zijn..quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan Shazam en Google. Voor A07 en B15 heb je de échte kenners nodig, denk ik.
Volgende gok:quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
@ Roland,
Dat is hem niet , helaas, toch bedankt
Het is alleen een man, verder weet ik er niet veel meer van, toch vond ik het een goed nummer.
Iemand anders een idee?
Jason Derulo - What Ifquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Ik zoek een rap nummer, weinig info erover, behalve dat er heel veel in voorkomt ; What if..
Iemand een idee?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef julian6 het volgende:
Kennen jullie toevallig een techno/house nummer dat de sample bevat 'This is a journey into sound'? Ik heb hem gisteren op lowlands in de 24 uurs-tent en de groove tube gehoord voor de mensen die er ook toevallig waren. Werd gedraaid door Dekmantel Soundsystem.
ook te vinden in mijn laatste mix;quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Basilicumman het volgende:
Voor de tweede keer vandaag zoek ik het nummer wat op 2.51 begint in het filmpje.Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is een ouwetje, die er mee begint?
quote:Kennen jullie toevallig een techno/house nummer dat de sample bevat 'This is a journey into sound'? Ik heb hem gisteren op lowlands in de 24 uurs-tent en de groove tube gehoord voor de mensen die er ook toevallig waren. Werd gedraaid door Dekmantel Soundsystem.
quote:
Inderdaad dat is hem! Bedankt. Ik had het inmiddels ook gevraagd in het grote house topic. Toch bedankt!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
ook te vinden in mijn laatste mix;
http://hollandisfarbehind(...)de-hifb-minimix.html
brr krijg hier oorkanker van. Nee het genre is techno/house. Klinkt heel underground. Nog een kenmerk van het nummer is dat je korte trombone geluidjes erdoorheen hoort.quote:
hey I knowquote:
quote:
Oh, dan zal het ook Boozy Woozy niet zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
brr krijg hier oorkanker van. Nee het genre is techno/house. Klinkt heel underground. Nog een kenmerk van het nummer is dat je korte trombone geluidjes erdoorheen hoort.
Haar stem vind ik lijken op Sophie Ellis Bextor. Vooral in dit nummer van SEB:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef gangsterreus het volgende:
Dan heb ik nu gelijk weer een vraagje om jullie warm te houden..
In het volgende nummer hoor je een vrouw zingen. Maar elke keer dat ik haar hoor beginnen met zingen (@1:00) komt die stem of de manier waarop haar stem verdraaid is me zo bekend voor. Kent er iemand een nummer waarbij een vrouwelijke stem ook zo klinkt?
Klinkt als Madness...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef daftme het volgende:
Ik ben op zoek naareen nummer, tja hoe noem je het, Engelse Ska/Punk ofzo. Is vaak gebruikt onder voetbal filmpjes op youtube etc. Wat ik me van de clip kan herinneren is dat een paar maffe Engelsen op een grasveld of weiland staan en daar hun kunsten staan te vertonen.
Vage beschrijving ik weet het, maar iemand een idee?
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Klinkt als Madness...
Misschien deze?
wat ik tegenkom:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:43 schreef Lubbert het volgende:
Weet iemand wie de originele vertolker van dit liedje is. Het komt uit de jaren 60 of 70 maar ik kan er maar niet opkomen.
(google is your best friendquote:Moet Jelle B. Ring Ring zingen?
Een nieuw plaatje uit het hoge noorden: zanger Jelle B. zingt Vriendinnen op de melodie van Ring Ring, I’ve Got To Sing van de Vlaamse zanger Ferre Grignard.
Deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:45 schreef BB-Pieter het volgende:
Bonjour. Ik heb nog even een vraagje over een nummer:
Kings of Leon heeft een filmpje op youtube staan waar ze dronken op het podium staan en volgens mij Sex on Fire zingen. En daarbij missen ze volledig elkaar. Eentje zit volkomen een ander nummer te spelen ofzo.
Ik heb dat filmpje een keer gezien, maar kan hem niet terug vinden. Weten jullie welke dat is?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef erwine92 het volgende:
Hey, ik ben dit jaar naar Lloret geweest, en daar hoorde ik elke dag de zin: let`s go, barcelona come on!
Weet iemand het liedje van deze zin of in welke (live)set deze ook gebruikt wordt? Alvast Bedankt
De tering wat een herrie!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef TheHunterAmin het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden.. doh..
Ik heb weinig informatie erover maar het is een beetje een urban song.. Hij draaide ook gelijk na de wedstrijd van Arsenal tegen Blackpool van afgelopen zaterdag.. Om dit niks zegt heb ik ook ff wat nagefloten en opgenomen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LEXO8DIWAX7K.wma
Ook begint de tekst iets van "Cause, make it out"
Hoop dat iemand me kan helpen..
jaah!! die! Zo gigantisch grappig:) thanks!!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Iemand een idee?
Deze linkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik van iemand gekregen heb op vakantie. Ik weet helaas niet wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Dank je wel! Ik heb wel wat met google geprobeerd maar kennelijk niet op de juiste stukjes songtekst gezocht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze link
En dan bij nummer 11 op lyrics klikken en dan kom je uit op een deel van wat je hebt gepost. Alleen ik kan voor de rest ook geen nummer ervan op youtube vinden maar je bent in ieder geval een stukje verder.. Overigens wel de eerste link op google na het invoeren van het eerste stuk songtekst
Een nummer met die sample er in. Je zoekt trouwens maar lekker zelf verderquote:
Ik heb de songtekst hier gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik van iemand gekregen heb op vakantie. Ik weet helaas niet wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Songtekst:
Your diamond desires are turning back into cold
You can't pick yourself back of the floor
And somehow
Everything is on me
When mutual pity walks out the door
You'll know it's time
To follow
'Cause I'm not sorry
You are utterly alone
I remain unbroken
though we existed in our own demension
***** (niet goed hoorbaar)
Finally broken hearted by what we made
Refrein:
No, no, no
I'm not crawling
I'm not crawling to you
Never crawling
No no no no
Etc. Als er meer songtekst nodig is hiervoor, laat maar weten.![]()
Ik hoop dat er iemand is die de artiest en de titel van dit nummer kan vinden.
Edit: gezongen door een vrouw en het is een langzaam nummer met akoestische gitaar.
Maaruh, da's een neppertje, hier is hetzelfde optreden, alleen niks aan het handje met geluid en stemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:13 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
jaah!! die! Zo gigantisch grappig:) thanks!!
Ik kijk wel ff voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen!
Ik heb 2 nummers geknipt uit een liveset maar kan maar niet achterhalen hoe ze heten
Heeft iemand toevallig Shazam ofzo (ik heb geen ipod) en kan iemand deze twee ID's AUB checken voor me?![]()
![]()
Alvast bedankt!
http://www11.zippyshare.com/v/27485483/file.html
http://www11.zippyshare.com/v/81411315/file.html
1e : Geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen!
Ik heb 2 nummers geknipt uit een liveset maar kan maar niet achterhalen hoe ze heten
Heeft iemand toevallig Shazam ofzo (ik heb geen ipod) en kan iemand deze twee ID's AUB checken voor me?![]()
![]()
Alvast bedankt!
http://www11.zippyshare.com/v/27485483/file.html
http://www11.zippyshare.com/v/81411315/file.html
I got peace deep in my soul. I got love making me whole.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:22 schreef CR9 het volgende:
Ik heb 2 nummerverzoeken,
1 Ik was laatst in zo'n hippe kledingwinkel met van die prachtige dance music en toen hoorde ik een heerlijk nummer waarop een vrouwenstem te horen was die herhaaldelijk de volgende tekst zong: Can you see in the future, predict you're first move.
2 Een nummer uit de TMF in de Mix van 14 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Ik ben niet cker van die tekst (lyrics), de gezichten van al die dames op de achtergrond waren met wit geschminkt en fel rode lippen misschien dat het e.e.a wat duidelijker maakt ??!!
Bij voorbaat dank
Shazam herkent 1 ook niet.quote:
Praise cats - Shined on me?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:22 schreef CR9 het volgende:
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef EdTerBak het volgende:
Ik heb 1 nummer waarvan ik de naam en artiest niet weet,
het gaat om een soort afrikaans nummer met ongeveer de tekst,
"A hehmamama heeeh, heha mama heeehh.
dat gaat de heletijd zo door.
Thanksquote:
Nee is niet havan sax btw, dat is een heel ander nummerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:45 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Thanks![]()
1e was btw Melog - Havana Sax hoor ik net
Zijn die TMF in de mix dingen niet terug te zien ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef CR9 het volgende:
Bedankt voor de reactie, maar het is echt niet wat ik zoek.
Heeft helemaal niemand die clip ooit gezien ?
Iemand moet het toch weten, ik ben al een maand bezig met zoeken..... pffff
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn die TMF in de mix dingen niet terug te zien ?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
weet iemand wat de nummers zijn die ze draaien bij TMF dance in de reclames?
Het is een grote gok voldoet ook niet helemaal ,maar misschien brengt het je nog op een idee .quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef CR9 het volgende:
Bedankt voor de reactie, maar het is echt niet wat ik zoek.
Heeft helemaal niemand die clip ooit gezien ?
Iemand moet het toch weten, ik ben al een maand bezig met zoeken..... pffff
niemand?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef lionne80 het volgende:
ik zoek de titel en artiest van het volgende nummer.
Het zit in try before you die.
http://www.bnn.nl/page/tb(...)becdb52c09a91698484f
Rond 8.15
het klinkt een beetje als de Kaiserchiefs...
Bedoel je een nr van Jimi zelf of een ander nr ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:21 schreef x-uk het volgende:
waarom komt dit stukje improv van jimi hendrix mij zo bekend voor?
van 6m13s-6m18s vooral
of anders John Butler Trio - Oceanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef Prixie het volgende:
[..]
Bedoel je een nr van Jimi zelf of een ander nr ?
Ik moest zelf aan deze denken van Mumford & Sons - The Cave
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:18 schreef Prixie het volgende:
[..]
Het is een grote gok voldoet ook niet helemaal ,maar misschien brengt het je nog op een idee .
Ja, dat is hem. Dank je wel! Jammer dat er geen clip van is. Ik ga wel kijken of ik dat album kan downloaden ergens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb de songtekst hier gevonden
http://www.victoryrecords(...)tes_From_Underground
En dan onder bij Album tracklist: #3 (de laatste )
Band heet 1997 en nr heet #3 van het album Notes From Underground
Ik kan het alleen niet beluisteren of op You tube vinden .
Weet dus niet of dit de song is?
Je verzoek is inmiddels bekend hoor. Niet steeds gaan vragen/herhalen. Zoals je in de OP kunt lezen.quote:
#Misschien hebben ze een remix van dit nr gemaaktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:22 schreef CR9 het volgende:
Ik heb 2 nummerverzoeken,
1 Ik was laatst in zo'n hippe kledingwinkel met van die prachtige dance music en toen hoorde ik een heerlijk nummer waarop een vrouwenstem te horen was die herhaaldelijk de volgende tekst zong: Can you see in the future, predict you're first move.
#2 Een nummer uit de TMF in de Mix van 14 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ik ben niet cker van die tekst (lyrics), de gezichten van al die dames op de achtergrond waren met wit geschminkt en fel rode lippen misschien dat het e.e.a wat duidelijker maakt ??!!
Bij voorbaat dank
Toevallig deze :quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde net bij een reclame van mysteryland op de publieke Omroep een heel lekker electro nummer. Weet iemand wat dat nummer is? Hij klonk echt lekker.
Nee dat is em nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Toevallig deze :
Even schuiven naar 3;15
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:39 schreef stekel01 het volgende:
Hallo weet iemand mischien de nummers van deze mix
en dan tussen 1:10 en 1:20
en ook 1:20 tot 1:35
en ook 0:43 tot 0:48
BVD
Ojaa shit xD kappotdom, ik verander het ffquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:15 schreef Arcee het volgende:
Dit topic denk ik eerder: namen van 2 nummers uit deze mix?
Deze post dus:
[..]
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:26 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik hoorde net bij een reclame van mysteryland op de publieke Omroep een heel lekker electro nummer. Weet iemand wat dat nummer is? Hij klonk echt lekker.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zoek een aardig bekend nummer die de hele tijd door mijn hoofd heen gaat, maar ik zou de naam echt niet meer weten...
De tekst is een beetje zo:
You've got to run run run run ruuun
Gok ook ff meequote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Sjorsien het volgende:
Ik zoek een aardig bekend nummer die de hele tijd door mijn hoofd heen gaat, maar ik zou de naam echt niet meer weten...
Ik gok dan ook even mee... Het deed me meteen denken aan deze 2 toppers:quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:46 schreef Sjorsien het volgende:
Discogs al geprobeerd?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 19:57 schreef Netsplitter het volgende:
Wie heeft er toevallig van Dj Nksn (?) gehoord??
Is een hardstyle dj, heeft oa Smouth Clubbin gemaakt.
Maar kan geen klap over 'm vinden op Google.
Nee, maar net nagezocht.quote:
Vastquote:Op donderdag 26 augustus 2010 21:27 schreef defamai het volgende:
Ik zoek een britse hip-hop track, in de stijl van the streets enigszins. Ik heb hm meerdere malen in de nacht voorbij zien komen op mtv, en in de clip zit de rapper oa op een bank terwijl er achter hem een feestje aan de gang is. Ook scheurt hij op een gegeven moment de achtergrond (green screen) stuk.
Die link werkt zo niet... door die (...) erin. Kun je beter onder een link stoppen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef eli87 het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s3_a8.xml
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:22 schreef eli87 het volgende:
Hello!
Ik zoek een vind ik fantastishc nummer die ik heel lang niet gehoord had, maar opeens in de uitzending van take me out langskwam.. zo'n afrikaans achtig dancenummer.
http://www.rtl.nl/compone(...)ake_Me_Out_s3_a8.xml
dit is de bewuste uitzending, liedje komt op minuut 14.20 !
wie kent het nummer?!
thanks alvast! hoop dat iemand me kan helpen?
??quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:41 schreef EvanStone het volgende:
Reclame van de Rabobank, ging o.a. over zonne-energie. Vanavond op televisie gezien. Onder deze reclame zat een 'muziekje' met slaginstrumenten. Volgens mij eerder gebruikt.. iemand??
Misschien weet gewoon niemand het.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:54 schreef CR9 het volgende:
Als ik niet vraag wordt er volgens mij viets met mijn verzoeken gedaan.
Gokje:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:55 schreef jopiell het volgende:
Hey,
Ik ben opzoek naar een nummer met de tekst
"touch me in the morning"
Het is niet van Diana Ross of Rui Da Silva
Het word gezongen door een vrouw na een intro van danceachtig
Groeten
Lastig. Even een paar 'train'-mogelijkheden:quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:47 schreef bhm het volgende:
Kan er heel weinig over vertellen, alleen het volgende:
In de titel zit volgens mij iets van "train"
Gevonden!quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:10 schreef broer het volgende:
[..]
Lastig. Even een paar 'train'-mogelijkheden:
Nop is hem niet,.. hij is lijkt wat meer op show me love van Robin squote:
Ook een gokje; Die heeft ook die vocal, vanaf 1:24.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 04:55 schreef jopiell het volgende:
Hey,
Ik ben opzoek naar een nummer met de tekst
"touch me in the morning"
Het is niet van Diana Ross of Rui Da Silva
Het word gezongen door een vrouw na een intro van danceachtig
Groeten
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:33 schreef LaStrange het volgende:
Zoek dat nummer met die videoclip met steeds andere chicks in T-shirts. Jaartje of 5/10 geleden, dacht dat het een NL band was?
Jes dat is hemquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 13:28 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ook een gokje; Die heeft ook die vocal, vanaf 1:24.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:59 schreef kanya het volgende:
Help, ik zoek een Frans nummer van eind jaren 90 of begin 2000 die hetzelfde begindeuntje heeft als onderstaande video.
Alvast bedankt!
R Kelly? The world's greatest?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:05 schreef Starman89 het volgende:
Zoek een nummer waarvan ik dacht dat het van Kanye West was, maar na wat zoekwerk bleek dat niet zo te zijn.
Nummer begint met de woorden: "worlds, worlds, worlds most famous" of "worlds most greatest". Iets in die trant. Hoop dat iemand me verder helpt. Genre is dus hiphop, en klonk dus als Kanye.
hele wilde gok....Bruce Springsteen?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 19:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
HOI! Ik zoek geen nummer, maar een artiest, waar ik vandaag een heeeeele leuke CD van in mijn handen had maar m'n salaris stond nog niet gestort en ik kom eigenlijk nooit in Deventer. Dus nu wil ik YouTuben.
Anyway. De artiest is een man. Albumhoes ziet er in mijn herinnering als volgt uit: de desbetreffende artiest (neem ik aan althans) staat in het midden op de hoes, het hele lichaam zichtbaar (wel aangekleed). Daaromheen strepen, wit/rood of wit/blauw, deed me iig denken aan de Union Jack (Engelse vlag). Het was hele chille indie/gitaar-achtige muziek. En stond bij de Plato in Deventer bij de twee voor € 10,- aanbiedingen.
Op de site van Plato kan ik 'm niet vinden overigens. En nu hoop ik echt dat iemand mij kan helpen want ik wil dat album supergraag.En ironisch genoeg was toen ik thuiskwam mijn salaris wel gestort
Nope die had ik wel onthouden.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:45 schreef kvd het volgende:
[..]
hele wilde gok....Bruce Springsteen?
[ afbeelding ]
the beatles, hey judequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef cookie18 het volgende:
Haay !
Zag net een stukje van de uitmarkt bij shownieuws,wie kan me helpen met het stukje dat Stanley Burlseon zingt met :na nanana
dit is het filmpje: http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=212795
dus wie kan me helpen met de origenele artiest(en?) en de tittel van het nummer???
Volgende keer dus naam en cd titel onthouden of opslaan in je telefoon in plaats van hoe de hoes eruit zietquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope die had ik wel onthouden.'t Is een vrij nieuwe artiest, had wel eens van hem gehoord. En het lichaam staat er van de voorkant op, van z'n hoofd tot zo'n tenen. En de strepen zijn niet horizontaal/verticaal, maar zoals de Japanse vlag zegmaar. Maar dan ipv die bol bij die vlag, dat lichaam. Dus alsof de strepen vanachter zijn lichaam vandaan komen.
![]()
Muziek deed me trouwens ook een beetje denken aan Eels, maar weet niet of dat een goede vergelijking is. Eerste drie nummers begonnen iig met hele aanstekelijke akoestische gitaardingetjes.
Lekker onduidelijk, sorry. Mocht iemand me kunnen verblijden, graag. Anders ga ik zaterdag wel even terug naar Deventer vanuit Eindhoven met de hoop dat ze dat album nog hebben.
Misschien is het handiger om ze op te bellen om te vragen of ze de cd nog hebben staan. Dan kunnen ze voor je kijken. Hoef je iig die hele reis niet te maken.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nope die had ik wel onthouden.'t Is een vrij nieuwe artiest, had wel eens van hem gehoord. En het lichaam staat er van de voorkant op, van z'n hoofd tot zo'n tenen. En de strepen zijn niet horizontaal/verticaal, maar zoals de Japanse vlag zegmaar. Maar dan ipv die bol bij die vlag, dat lichaam. Dus alsof de strepen vanachter zijn lichaam vandaan komen.
![]()
Muziek deed me trouwens ook een beetje denken aan Eels, maar weet niet of dat een goede vergelijking is. Eerste drie nummers begonnen iig met hele aanstekelijke akoestische gitaardingetjes.
Lekker onduidelijk, sorry. Mocht iemand me kunnen verblijden, graag. Anders ga ik zaterdag wel even terug naar Deventer vanuit Eindhoven met de hoop dat ze dat album nog hebben.![]()
of bij de plaatselijke cd-boer kijkenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om ze op te bellen om te vragen of ze de cd nog hebben staan. Dan kunnen ze voor je kijken. Hoef je iig die hele reis niet te maken.
Kan het dat ik net in dat filmpje een iets snellere melodie hoordequote:
Nee, nummer is meer up-tempo en rap; geen r&bquote:
Haha ja idd. Maar ik dacht 'oh die onthoud ik wel'.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:07 schreef kvd het volgende:
[..]
Volgende keer dus naam en cd titel onthouden of opslaan in je telefoon in plaats van hoe de hoes eruit ziet
Ik kan je iig niet verder helpen, ben wel benieuwd welke het is
Ja maar het was een aanbieding samen met een CD van Eels die ik ook nog wilde.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om ze op te bellen om te vragen of ze de cd nog hebben staan. Dan kunnen ze voor je kijken. Hoef je iig die hele reis niet te maken.
Is dit serieus?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 21:52 schreef cookie18 het volgende:
Haay !
Zag net een stukje van de uitmarkt bij shownieuws,wie kan me helpen met het stukje dat Stanley Burlseon zingt met :na nanana
dit is het filmpje: http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=212795
dus wie kan me helpen met de origenele artiest(en?) en de tittel van het nummer???
Het stukje dat je hoorde is het laatste stukje van hey jude.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:49 schreef cookie18 het volgende:
[..]
Kan het dat ik net in dat filmpje een iets snellere melodie hoorde
Hilarisch nummerquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 02:35 schreef Abstruse het volgende:
ok ik zoek een oud Nederlandstalig nummer, hij kwam jaren geleden vaak op radio Noordzee dacht ik (of Gold oid). Ik was een stuk jonger(13 jaar geleden oid maar dat nummer kan ouder zijn dan dat nog) en weet dus geen lyrics, maar ik weet nog wel het verhaaltje wat erin zat verwerkt: het wordt gezongen door een man en hij vertelt een soort levensverhaal, in ieder geval op bepaald moment hoor je een vrouw die ongerust iets vraagt (zingend, en 1 zin oid) aan hem (en dan stelt hij haar gerust) en elke x dat hij verder gaat met het verhaal(weet het niet zeker, maar steeds een stukje verder in hun leven), hoor je haar weer, tot op een bepaald moment zij gestorven is en hun dochter precies dezelfde vraag stelt aan hem.
oké, het wordt er niet echt duidelijk op zomaar hopelijk komt iemand erop.. ik zoek het al enkele jaren, maarja met zo'n vaag verhaal en geen lyrics
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef niels_oh het volgende:
Ik zoek een oud techno nummer, was vroeger vaak te zien op MTV
In de clip zit een oranje knuffel in een auto op de beat mee te tikken met zijn arm uit het raam..
Weet iemand de titel van dit nummer? kan er niet opkome![]()
Oh ja, nummer is volgens mij vrij recent. Ik vermoed tussen 2008 en 2010 of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Beauregard het volgende:
OK, komt ie.
Het genre is club/elektro, erg breed, weet ik.
Het opvallendst is de melodie, gespeeld door een panfluit-achtig instrument, maar niet op een wijze zoals indianen in 's lands winkelstraten dat doen.
Vocals zijn gedaan door een vrouw en volgens mij is het Portugees, maar pin me d'r niet op vast.
Het hele sfeertje van het nummer vind ik nogal jungle-achtig, beetje zwoel.
Onsterfelijk veel kudos aan de persoon die mij op basis van een dermate vage omschrijving kan vertellen hoe het nummer heet.
JAAAAAAAAAAAA (sorry dat moest er ff uit XD) eindelijk, serieus ik zat er echt JAREN mee en het ergste is mijn ma had t toen ook echt vaak gehoord, maar toen ik probeerde uit te leggen welk nr het was, keek ze me alleen vreemd aanquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 04:16 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
Hilarisch nummer![]()
werdt nog een grotere hit dan het origineel:
??quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Beauregard het volgende:
OK, komt ie.
Het opvallendst is de melodie, gespeeld door een panfluit-achtig instrument, maar niet op een wijze zoals indianen in 's lands winkelstraten dat doen.
Vocals zijn gedaan door een vrouw en volgens mij is het Portugees, maar pin me d'r niet op vast.
Onsterfelijk veel kudos aan de persoon die mij op basis van een dermate vage omschrijving kan vertellen hoe het nummer heet.
Ik denk dat je deze bedoelt:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:19 schreef niels_oh het volgende:
Ik zoek een oud techno nummer, was vroeger vaak te zien op MTV
In de clip zit een oranje knuffel in een auto op de beat mee te tikken met zijn arm uit het raam..
Weet iemand de titel van dit nummer? kan er niet opkome![]()
http://www.setlist.fm/set(...)elgium-63d58e67.htmlquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:10 schreef Undisclosed-Desires het volgende:
Ik zoek het nummer dat pendulum als eerste deed op lowlands, iemand enig idee?
zal er één van deze zijn:quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ik heb een nummer nodig waar ik weinig informatie over heb.
Het is een nummer dat vermoedelijk acoustic gezongen is door Jan Keizer.
Hij heeft dit ooit gespeeld op de radio in het nederlands, en hij was zelf van mening dat het
nummer goed zal passen op een begravenis.
Het nummer is rond de 5 jaar geleden gehoort door mijn vader. Kan ook langer geleden zijn.
Jan keizer zong het nummer alleen vermoedelijk met een gitaar. Hij zong het wel zeker alleen en in het Nederlands.
Hij heeft het zelf niet voor iemnad speciaal gemaakt.
Als iemand een idee heeft hoor ik het graag.
Hoop dat iemand een idee heeft!
Het klinkt mij in de oren als een Alicia Keys-je...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:25 schreef CurvyFlush het volgende:
Dames en heren!
Ik zoek het nummer dat op de achtergrond speelt in de serie "the Listener", Seizoen 1 aflevering 9, in deze scene: Het speelt tussen 1:06 en 3:13. Ik kan niet direct linken naar #t=1m6s hier blijkbaar, dus excuses daarvoor!
IMDB en de youtube comments () hebben mij niet kunnen helpen. De lyrics kan ik niet opmaken, dus een google search gaat ook niet lukken. Iedereen waar ik het tot nu toe aan gevraagd heb weet het ook niet, maar ik heb vertrouwen in de collectieve kennis van FoK!
Enorme waardering voor wat voor moeite dan ook, en als ik het ergens anders vind zal ik laten weten wat het was!
Groeten,
CurvyFlush
Rap, R&B, Jazz, Hardcore?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef R-Mon het volgende:
Ik zoek het nummer met de videoclip waarin een meisje met haar hart over straat loopt, dit hart begint groot maar wordt steeds kleiner. Dan wordt ie weer groter als ze een jongen tegenkomt. Iemand?
geloof dat ie inmiddels in de OP kan, neem aan dat je deze bedoeldquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 22:57 schreef R-Mon het volgende:
Ik zoek het nummer met de videoclip waarin een meisje met haar hart over straat loopt, dit hart begint groot maar wordt steeds kleiner. Dan wordt ie weer groter als ze een jongen tegenkomt. Iemand?
Ja die, bedanktquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:08 schreef kvd het volgende:
[..]
geloof dat ie inmiddels in de OP kan, neem aan dat je deze bedoeld
Hij zit er inderdaad bij!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:43 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
zal er één van deze zijn:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Geef_mij_je_lach
quote:Op zondag 29 augustus 2010 02:37 schreef CR9 het volgende:
Hey, daar ben ik weer met een nieuw verzoek:
Wat is de info van het nummer wat start op 5:08 ??
Bij voorbaat dank !
David Bowie - Space Oddityquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:37 schreef Dhaha het volgende:
Ik weet alleen dat het heel oud is en dat het gaat over een raketlancering. Het is erg rustige muziek en in de clip zijn oude beelden te zien van de maanlanding. in het nummer tellen ze ook af van 10 naar 0.
Ja dat is hem! Hartstikke bedanktquote:
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:30 schreef Beauregard het volgende:
OK, komt ie.
Onsterfelijk veel kudos aan de persoon die mij op basis van
een dermate vage omschrijving kan vertellen hoe het nummer heet.
Deze?quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef korsow007 het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een rustig popnummer, gezongen door een vrouw en je hoort aan het einde van enkele refreinen een aanstekelijk 'oh ooh'.
Het gaat zoiets:
ta ta ta ta ta uh ooh...
ta ta ta..
ta ta ta ta ta...
ta ta ta ta, ta
ta ta ta ta ta uh oooh
Laatst gehoord in een club, maar met mijn dronken kop de woorden niet onthouden.
Wie weet het?
quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:19 schreef korsow007 het volgende:
Ik zoek ook een nummer. Het is een rustig popnummer, gezongen door een vrouw en je hoort aan het einde van enkele refreinen een aanstekelijk 'oh ooh'.
Het gaat zoiets:
ta ta ta ta ta uh ooh...
ta ta ta..
ta ta ta ta ta...
ta ta ta ta, ta
ta ta ta ta ta uh oooh
Laatst gehoord in een club, maar met mijn dronken kop de woorden niet onthouden.
Wie weet het?
Dat lijkt me dezelfde.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:55 schreef Roppenzo het volgende:
Lumidee FT Fabulous - Never Leave You[The Official Video][+With Lyrics]
Vet nummer is dat, draaide deze regelmatig.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:03 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zoek een nummer en volgens iemand die ik ken heet het: El tribonal - projecta una. Kan ook net iets anders zijn want had het ff snel in me telefoon gezet. Maar als ik dat in type op youtube vind ie niks. iemand een idee?
Briljant! Die bedoelde ik inderdaad. Was m'n omschrijving blijkbaar toch zo slecht nog niet.quote:
Mooi,quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:05 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Briljant! Die bedoelde ik inderdaad. Was m'n omschrijving blijkbaar toch zo slecht nog niet.
Helaas allebei, dat is em nietquote:
Geeft een 'access denied'.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:03 schreef Thas het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer, weet bijna zeker dat het nog van dit jaar is.
Zitten volgens mij geen vocalen in en heb het al minstens 20 keer gehoord dit jaar maar nooit onthouden hoe het heet![]()
Ik hoorde het zaterdag op de radio, dus ik heb het even opgenomen, maar bij nummergemist.nl (die site moet echt in de OP) stond er niks op dat tijdstip.
Die opname even geüpload, hier, denk dat velen het meteen zullen herkennen
Wtf, bij mij doet hij het gewoonquote:
Staat dat je moet ingelogd zijn om hem te kunnen beluisteren dus je moet hem even openbaar maken lijkt me. En anders zippyshare eens proberen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:08 schreef Thas het volgende:
[..]
Wtf, bij mij doet hij het gewoon![]()
Maar zal er even naar kijken
quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:03 schreef Thas het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer, weet bijna zeker dat het nog van dit jaar is.
Zitten volgens mij geen vocalen in en heb het al minstens 20 keer gehoord dit jaar maar nooit onthouden hoe het heet![]()
Ik hoorde het zaterdag op de radio, dus ik heb het even opgenomen, maar bij nummergemist.nl (die site moet echt in de OP) stond er niks op dat tijdstip.
Die opname even geüpload, hier, denk dat velen het meteen zullen herkennen
Bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2010 13:19 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Staat dat je moet ingelogd zijn om hem te kunnen beluisteren dus je moet hem even openbaar maken lijkt me. En anders zippyshare eens proberen.
Prachtig nummer, heb hem zelf toevallig een keertje gehoord tijdens A State Of Trance.quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:37 schreef Thas het volgende:
[..]
Bedankt
http://www5.zippyshare.com/v/33601769/file.html
Bedanktquote:Op maandag 30 augustus 2010 15:33 schreef gangsterreus het volgende:
[..]
Prachtig nummer, heb hem zelf toevallig een keertje gehoord tijdens A State Of Trance.
Gokjequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:47 schreef hvan het volgende:
ik zoek ook een nummertje![]()
het is een dance nummer met een lekkere beat, beetje vocal en op een gegeven moment komt er een viool-achtig instrument te voorschijn! het heeft een beetje weg van Ierse sound!
ik heb hem al een aantal keer gehoord op o.a. 538 en Slam-fm, maar kan de titel nergens vinden. ook niet op nummergemist.nl
alvast bedankt
Die eerste is het! Super, dank je wel!!!!!!quote:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:52 schreef SuperFruitig het volgende:
Klassiek (?) stukje op 5:01-5:08. Ik had het vroeger (15 jaar geleden) op zo'n uitklap-kaart en ben sinds de dag dat ik hem weg heb gegooid op zoek naar het liedje
http://skoften.net/index/video/fail_compilatie_van_augustus
(sorry voor de link)
Heb je toevallig iets van een melodietje in je hoofd wat je op keyboard kunt spelen,neuriën of fluiten ?quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik zoek de naam van een nummer dat trance achtig was enzo. Het had een vrouwenstem voor de vocalen en ook een stel kinderen.
De vocalen waren niet engels dus best moeilijk om dat hier neer te zetten. Als iemand het weet....
Thnx
Oh niet engels...quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Oke ik zoek de naam van een nummer dat trance achtig was enzo. Het had een vrouwenstem voor de vocalen en ook een stel kinderen.
De vocalen waren niet engels dus best moeilijk om dat hier neer te zetten. Als iemand het weet....
Thnx
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Thnx
Altijd fijn om (dat laatste stuk) weer eens te zienquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:56 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Oh niet engels...
Naja ik dacht aan deze:
quote:Op maandag 30 augustus 2010 23:52 schreef FL_Freak het volgende:
Thnx
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Altijd fijn om (dat laatste stuk) weer eens te zien
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:23 schreef Impry het volgende:
Welk liedje staat hier aan het begin? Heb het er destijds zelf onder gezet, maar heb geen idee meer welk nummer het was.
Oh ja, die rip-off was er ook nogquote:
Ik zou denken aan John Mayer (de wat rustigere nummers) je kunt het natuurlijk ook gewoon in de comments vragen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef taxibabe het volgende:
Een vriend van mij zoekt de artiest en titel van het nummer wat deze gast speelt. Hij kan er gewoon niet opkomen.Het gaat om het stuk tot 1.36.
Het doet me heel erg hier aan denken:quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 12:29 schreef taxibabe het volgende:
Een vriend van mij zoekt de artiest en titel van het nummer wat deze gast speelt. Hij kan er gewoon niet opkomen.Het gaat om het stuk tot 1.36.
Deze?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef lamers het volgende:
Ik heb laatst een bluesversie van Creep gehoord op 3FM maar ik kan het liedje nergens vinden. Iemand een idee?
Ma joen toch, da è den diejn doa toch echt elegoar zelf bedocht, heloaf'k.quote:
Ik vind deze ook zeer bluesquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:27 schreef lamers het volgende:
Ik heb laatst een bluesversie van Creep gehoord op 3FM maar ik kan het liedje nergens vinden. Iemand een idee?
registreren kost hooguit een minuutje, beetje onzinexcuus imhoquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:51 schreef taxibabe het volgende:
@ tjoptjop en MissLuna
Heb het doorgegeven, maar beide waren het niet..ook gezegd van die comment, maar hij heeft geen account (ik ook niet trouwens)
Ne? Kiek moaquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 21:47 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ma joen toch, da è den diejn doa toch echt elegoar zelf bedocht, heloaf'k.
?quote:Op woensdag 1 september 2010 11:00 schreef miieejj het volgende:
Ik zoek nog steeds..
Op een franse muziek-zender trace.tv (of .fr) zag een videoclip ik weet nog wel hoe het ging maar wie het zong en of hoe het liedje ging weet ik niet meer.
Je zag alleen maar oudere mensen in de videoclip
oudere mannen die gingen pokeren en een aantal oudere dames die aan het dansen waren en en + een oudere dames die een auto aan het wassen waren
en je zag ook met z'n alleen dansen tegen elkaar ( teminste het kan ook een beetje anders zijn gegaan)
ik weet niet of het ergens nog kan vragen , maar goed het is het proberen waard.
weet niet of het oud of een nieuwe video clip was
Nee sorryquote:
Moest aan deze denken:quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef rupsjewupsje het volgende:
walking down street of life la la la laa la la laa
begin van een liedje, half soort house nummer volgens mij maar dat is dan een rustig stukje. En volgens mij is ie deze zomer pas uit. Weet iemand de naam?
quote:Op woensdag 1 september 2010 22:15 schreef julian6 het volgende:
Hallo ik bedacht me opeens dat dit topic wel eens nuttig zou kunnen zijn.
Ik zoek een mix van Fatboy Slims 'Rockafeller skank' oftewel Funk Soul Brother
Het is, geloof ik, een instrumentale versie. Ik hoorde heb is in een club waar vooral alternatieve clubmuziek word gedraaid.
Het bevat iig de baslijn van dit nummer:
en dit nummer:
en dan -met name- de 'gitaar' die je hoort van 0:40 tot 0:50 sec, maar dan véél meer aanwezig.
zonder het ge-funksoulbrother erdoorheen dus, wie weet in het begin maar iig niet tijdens het stuk dat je die 'gitaren' hoort.
bedankt
?quote:Op woensdag 1 september 2010 15:26 schreef rupsjewupsje het volgende:
walking down street of life la la la laa la la laa
begin van een liedje, half soort house nummer volgens mij maar dat is dan een rustig stukje. En volgens mij is ie deze zomer pas uit. Weet iemand de naam?
quote:Op woensdag 1 september 2010 15:13 schreef Tobester het volgende:
Iemand enig idee wie het origineel zong? Het was een zangeres in een zuideuropese taal, frans, spaans, italiaans ofzo en het refrein ging zoiets als 'por ti sera' In de hitparade in de jaren 80 geloof ik
quote:Op donderdag 2 september 2010 08:50 schreef Sequencial het volgende:
Ik zoek een hardcoreplaat, stond vermoedelijk rond '96/'97 op een (dubbel?)verzamelaar vergelijkbaar met Thunderdome, Hellraiser etc. Het nummer heet 'Cold Days' en het is niet die van Tommy Pulse. Het nummer begint rustig met een Enya-achtige zangeres en de woorden 'Cold days...' Ik vermoed dat het rond dezelfde tijd is uitgekomen als Beyonder - The Wish, want volgens mij had ik die samen op een bandje staan.
Met grote dank aan de Zandman vermoed ik na wat gerelateerd googelen dat het deze is:quote:
*kneukel*quote:Op donderdag 2 september 2010 09:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Van dat YouTube filmpje ga je niet gelukkig worden, van deze wel denk ik.
Geen vrouwenstem, maar wel de tekst.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
ik zoek een dance nummer. volgens mij redelijk recent
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:19 schreef VOFTW het volgende:
Wie weet er het liedje wat begint vanaf 0:20 hier?
Ik ben overigs op zoek naar meer van dat soort muziek die daar op lijkt. Spannend, maar toch ''sneaky''.
Ik wil het voor een filmpje gebruiken, een scene waarin een zwarte auto de bocht om komt scheuren, een mysterieus koffertje wegzet, weer wegrijd. Dan merkt iemand 't koffertje op en neemt 'm mee, terwijl hij kijkt of niemand 'm volgt. Daar moet dus een passend muziekje bij
Die voldoet niet aan mn beschrijvingquote:
Gokje .misschien een remix van dit nrquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
je hoort eerst een vrouw zingen op het ritme van het nummer. ze zingt iets in de trant van "elektronic and robotic, *nog 1/2 zinnen* dan hoor je een gast iets zeggen van 'major lazer' en dan knalt de beat er in.
nou zegt die vrouw niet exact elektronic and robotic, kan hier iig niks op vinden. en ik heb de nummers die ik van major lazer kan vinden beluisterd maar kan daar het juiste nummer niet tussen vinden..
iemand een idee?
quote:Op donderdag 2 september 2010 22:25 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand de titel van deze clip?
Echt een geniaal opgebouwde clip met geniale bijbehorende muziek maar ik kan hem niet meer vinden
hmm nee helaas is het niet dit nummer of een remix hiervanquote:Op vrijdag 3 september 2010 01:30 schreef Prixie het volgende:
[..]
Gokje .misschien een remix van dit nr
Klinkt in ieder geval alsof het iets van Major Lazer isquote:Op vrijdag 3 september 2010 13:42 schreef newbie11111 het volgende:
[..]
hmm nee helaas is het niet dit nummer of een remix hiervanhet andere nummer dat werd genoemd is het ook niet!
haha truequote:Op vrijdag 3 september 2010 15:14 schreef Thas het volgende:
[..]
Klinkt in ieder geval alsof het iets van Major Lazer is![]()
Bedoel je Mattafix: Living Darfurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef EdTerBak het volgende:
Ik heb 1 nummer waarvan ik de naam en artiest niet weet,
het gaat om een soort afrikaans nummer met ongeveer de tekst,
"A hehmamama heeeh, heha mama heeehh.
dat gaat de heletijd zo door.
het niet van k3 ofzo.![]()
je hoort hem wel vaker bij gerard ekdom.
Volgens mij was de post erna het juiste nummer...quote:Op vrijdag 3 september 2010 17:03 schreef Liannem het volgende:
[..]
Bedoel je Mattafix: Living Darfur
Toch niet Keep It Goin' Louder ?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef newbie11111 het volgende:
iemand een idee?
Wordt er ook in gezongen? Man? Vrouw?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Je hoort heel vaak een liedje in clubs die als het volgt gaat:
Tu tu tu tu tududududutu tu tu tu tu TUDUDUDUDUTU!
Iedereen schreeuwt em altijd mee..
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
Als je het hoort ken je het wel.. maar de vraag is hoe heet ie? ik zoek em al een tijdje
Iedereen uit volle borst altijd meezingen armen de lucht in... blijft heel erg hangen!
bedankt, groetjes
Hehe zal wel niet veel in clubs gedraaid worden maar daar moest ik aan denken bij je fonetische beschrijving.quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
bedankt, groetjes
Deze misschien?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef Christiaan1990 het volgende:
Nee het is niet One van swedish, het is een geloof ik zonder stem liedje, gewoon house, maar erg catchy kan het niet anders meer omschrijven :$
deze?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:58 schreef Christiaan1990 het volgende:
Nee het is niet One van swedish, het is een geloof ik zonder stem liedje, gewoon house, maar erg catchy kan het niet anders meer omschrijven :$
Dat is toch een makkie...quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
bedankt, groetjes
AAhhhh zo warm, hij lijkt er heel erg op, maar die ik had is net iets anders, misschien wel een remix! hij is lang niet zou oud als deze!quote:
Klinkt alsquote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
bedankt, groetjes
Is het tekstueel wel goed?quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:16 schreef Christiaan1990 het volgende:
[..]
AAhhhh zo warm, hij lijkt er heel erg op, maar die ik had is net iets anders, misschien wel een remix! hij is lang niet zou oud als deze!
Deze dan.quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:16 schreef Christiaan1990 het volgende:
AAhhhh zo warm, hij lijkt er heel erg op, maar die ik had is net iets anders, misschien wel een remix! hij is lang niet zou oud als deze!
Dat tu ta tu tadadatu tu tu tadu ta tu tadadu tu tuquote:
Ook niet vanaf 1:06 ??????quote:Op vrijdag 3 september 2010 20:07 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Dat is toch een makkie...
Ik heb er ook lang naar gezocht een keer... Maar ik denk dat je deze bedoelt:
En deze dan?quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
bedankt, groetjes
nope het is wel zo ongeveer, maar het is gewoon iets anders, en veel vetter geremixed... je hoort het echt heel vaak in clubs ed..quote:
quote:Op vrijdag 3 september 2010 19:54 schreef Christiaan1990 het volgende:
bedankt, groetjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |