Thanks!quote:
Is het niet gewoon een stukje van:quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:37 schreef hh84 het volgende:
Ik ben al jaren op zoek naar de themamuziek die Robert Jan Stips heeft gemaakt voor 12 steden, 13 ongelukken, hier ongeveer op 0:45
Kan iemand mij vertellen waar ik die kan vinden? is het ergens op cd te krijgen of via itunes?
Dus wij moeten raden wie daar te draaien stond? Of snap ik het nu echt nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:50 schreef David891 het volgende:
http://soundcloud.com/vogelsd-1/geluidsclip-09
Even voor de duidelijkheid, ik zoek de naam/artiest van de complete mix, niet de naam van de nummers zelf..
Wat info uit me vorige post:
Vlak voor ik begon met opnemen kwam nog een kort stukje van Rap das Armas.
En of het stukje op het einde van ''put your hands up'' dat hoort misschien niet bij de mix.
Heb deze mix al meerdere malen bij de Time Out gehoord. Weet niet of het een plaatselijk gemaakte mix is die niet is uitgebracht, of dat dezer ergens te downloaden is.
Sinds ik de mix al een stuk of 5 keer heb gehoord verspreid over 3 maanden tijd ofzo weet ik dat deze mix niet live gedraaid werdt maar gewoon een mp3'tje is, waarvan ik hoop dat dit ergens te downloaden is.quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dus wij moeten raden wie daar te draaien stond? Of snap ik het nu echt niet
Nee het is echt speciaal gecomponeerdquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:53 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een stukje van:
?
Ik moest hieraan denkenquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:48 schreef Xaia het volgende:
Jow iedereen,
Ik zat vandaag ff te chille en toen dacht ik opeens aan een nummer dat dit voorjaar op verschillende radio zenders vaak werd gedraait (slam!fm onder andere). Maar ik kan me niet meer herinneren wat de titel was.
Daarom vraag ik t hier maybe weet een van jullie het.
Het begon met een mannen stem die zingt een rustige melodie en daarna bouwt het op en wordt het een dubstep achtig nummer.
Heb al flink gegoogled maar kom niet echt ver.
Misschien weet een van de muziek experts het hier wel?
Alvast many thnx!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:27 schreef Twest1 het volgende:
Ik keek laatst een docu van ene schrijver Murakami daar kwamen deze nummers in voor (ik denk wel dezelfde artiest). Klonk wel relaxt en chill en ben benieuwd naar meer werk van deze artiest.
Ik quote mezelfquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:34 schreef Bravebart het volgende:
Waar is dit topic niet voor bedoeld?
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Je vraagt toch naar 'meer werk van deze artiest'quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:33 schreef Twest1 het volgende:
[..]
Uhmm ik vraag toch naar de artiest/naam van het geposte geluidsfragment?
Hmm ok misschien was het niet helemaal duidelijk, kijk als ik de naam van de artiest weet kan ik opzoek naar meer werk van die artiest. Anders had ik gewoon gevraagd wie kent er nog meer nummers van ....quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je vraagt toch naar 'meer werk van deze artiest'
Thnx dat was hem! je bent geweldigquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Disorder het volgende:
Niemand weet dus de titel van een nummer waarin ongelovelijk blij gejubeld word? Er zit, voor zover ik weet niet echt een tekst in. Gewoon 1 of meerdere kerels die heel blij zingen "jajajalulalaaaaahhhhhhh!!!" Of iets dergelijks. Fucking vrolijk.
ik moest aan dit o-zo-foute nummer denken:quote:Op zondag 22 augustus 2010 20:16 schreef Disorder het volgende:
Niemand weet dus de titel van een nummer waarin ongelovelijk blij gejubeld word? Er zit, voor zover ik weet niet echt een tekst in. Gewoon 1 of meerdere kerels die heel blij zingen "jajajalulalaaaaahhhhhhh!!!" Of iets dergelijks. Fucking vrolijk.
A01: The Free - Soul Partyquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:38 schreef Olaf_l het volgende:
Het zijn iig nummers die m.i. eind jaren 60, begin jaren 70 komen.
http://www.laagdal.nl/wp/2010/08/23/herken-jij-de-muziek/
Ik moest hier aan denken:quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Ik zoek een rap nummer, weinig info erover, behalve dat er heel veel in voorkomt ; What if..
In bijna elke zin, het is een rustig nummer.
Iemand een idee?
Wow, dan ben je iig verder gekomen dan ik daarmee. Top, echt bedankt. Ik had zelfs nog het nummer Get Ready aan Rare Earth toegedicht, maar dat blijkt dus ook Blues Dimension te zijn..quote:Op maandag 23 augustus 2010 17:18 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Met dank aan Shazam en Google. Voor A07 en B15 heb je de échte kenners nodig, denk ik.
Volgende gok:quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:06 schreef Pizzapuntje het volgende:
@ Roland,
Dat is hem niet , helaas, toch bedankt
Het is alleen een man, verder weet ik er niet veel meer van, toch vond ik het een goed nummer.
Iemand anders een idee?
Jason Derulo - What Ifquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Ik zoek een rap nummer, weinig info erover, behalve dat er heel veel in voorkomt ; What if..
Iemand een idee?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef julian6 het volgende:
Kennen jullie toevallig een techno/house nummer dat de sample bevat 'This is a journey into sound'? Ik heb hem gisteren op lowlands in de 24 uurs-tent en de groove tube gehoord voor de mensen die er ook toevallig waren. Werd gedraaid door Dekmantel Soundsystem.
ook te vinden in mijn laatste mix;quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:54 schreef Basilicumman het volgende:
Voor de tweede keer vandaag zoek ik het nummer wat op 2.51 begint in het filmpje.Bij voorbaat dank.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
dit is een ouwetje, die er mee begint?
quote:Kennen jullie toevallig een techno/house nummer dat de sample bevat 'This is a journey into sound'? Ik heb hem gisteren op lowlands in de 24 uurs-tent en de groove tube gehoord voor de mensen die er ook toevallig waren. Werd gedraaid door Dekmantel Soundsystem.
quote:
Inderdaad dat is hem! Bedankt. Ik had het inmiddels ook gevraagd in het grote house topic. Toch bedankt!quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:31 schreef Roppenzo het volgende:
[..]
ook te vinden in mijn laatste mix;
http://hollandisfarbehind(...)de-hifb-minimix.html
brr krijg hier oorkanker van. Nee het genre is techno/house. Klinkt heel underground. Nog een kenmerk van het nummer is dat je korte trombone geluidjes erdoorheen hoort.quote:
hey I knowquote:
quote:
Oh, dan zal het ook Boozy Woozy niet zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:41 schreef julian6 het volgende:
[..]
brr krijg hier oorkanker van. Nee het genre is techno/house. Klinkt heel underground. Nog een kenmerk van het nummer is dat je korte trombone geluidjes erdoorheen hoort.
Haar stem vind ik lijken op Sophie Ellis Bextor. Vooral in dit nummer van SEB:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:27 schreef gangsterreus het volgende:
Dan heb ik nu gelijk weer een vraagje om jullie warm te houden..
In het volgende nummer hoor je een vrouw zingen. Maar elke keer dat ik haar hoor beginnen met zingen (@1:00) komt die stem of de manier waarop haar stem verdraaid is me zo bekend voor. Kent er iemand een nummer waarbij een vrouwelijke stem ook zo klinkt?
Klinkt als Madness...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef daftme het volgende:
Ik ben op zoek naareen nummer, tja hoe noem je het, Engelse Ska/Punk ofzo. Is vaak gebruikt onder voetbal filmpjes op youtube etc. Wat ik me van de clip kan herinneren is dat een paar maffe Engelsen op een grasveld of weiland staan en daar hun kunsten staan te vertonen.
Vage beschrijving ik weet het, maar iemand een idee?
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Klinkt als Madness...
Misschien deze?
wat ik tegenkom:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:43 schreef Lubbert het volgende:
Weet iemand wie de originele vertolker van dit liedje is. Het komt uit de jaren 60 of 70 maar ik kan er maar niet opkomen.
(google is your best friendquote:Moet Jelle B. Ring Ring zingen?
Een nieuw plaatje uit het hoge noorden: zanger Jelle B. zingt Vriendinnen op de melodie van Ring Ring, I’ve Got To Sing van de Vlaamse zanger Ferre Grignard.
Deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:45 schreef BB-Pieter het volgende:
Bonjour. Ik heb nog even een vraagje over een nummer:
Kings of Leon heeft een filmpje op youtube staan waar ze dronken op het podium staan en volgens mij Sex on Fire zingen. En daarbij missen ze volledig elkaar. Eentje zit volkomen een ander nummer te spelen ofzo.
Ik heb dat filmpje een keer gezien, maar kan hem niet terug vinden. Weten jullie welke dat is?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef erwine92 het volgende:
Hey, ik ben dit jaar naar Lloret geweest, en daar hoorde ik elke dag de zin: let`s go, barcelona come on!
Weet iemand het liedje van deze zin of in welke (live)set deze ook gebruikt wordt? Alvast Bedankt
De tering wat een herrie!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef TheHunterAmin het volgende:
Hey,
Ik zoek een nummer, maar kan hem niet vinden.. doh..
Ik heb weinig informatie erover maar het is een beetje een urban song.. Hij draaide ook gelijk na de wedstrijd van Arsenal tegen Blackpool van afgelopen zaterdag.. Om dit niks zegt heb ik ook ff wat nagefloten en opgenomen http://www.mijnbestand.nl/Bestand-LEXO8DIWAX7K.wma
Ook begint de tekst iets van "Cause, make it out"
Hoop dat iemand me kan helpen..
jaah!! die! Zo gigantisch grappig:) thanks!!quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hallo,
Iemand een idee?
Deze linkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik van iemand gekregen heb op vakantie. Ik weet helaas niet wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Dank je wel! Ik heb wel wat met google geprobeerd maar kennelijk niet op de juiste stukjes songtekst gezocht.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deze link
En dan bij nummer 11 op lyrics klikken en dan kom je uit op een deel van wat je hebt gepost. Alleen ik kan voor de rest ook geen nummer ervan op youtube vinden maar je bent in ieder geval een stukje verder.. Overigens wel de eerste link op google na het invoeren van het eerste stuk songtekst
Een nummer met die sample er in. Je zoekt trouwens maar lekker zelf verderquote:
Ik heb de songtekst hier gevondenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:18 schreef Sinceria het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik van iemand gekregen heb op vakantie. Ik weet helaas niet wie de artiest is of hoe het nummer heet.
Songtekst:
Your diamond desires are turning back into cold
You can't pick yourself back of the floor
And somehow
Everything is on me
When mutual pity walks out the door
You'll know it's time
To follow
'Cause I'm not sorry
You are utterly alone
I remain unbroken
though we existed in our own demension
***** (niet goed hoorbaar)
Finally broken hearted by what we made
Refrein:
No, no, no
I'm not crawling
I'm not crawling to you
Never crawling
No no no no
Etc. Als er meer songtekst nodig is hiervoor, laat maar weten.![]()
Ik hoop dat er iemand is die de artiest en de titel van dit nummer kan vinden.
Edit: gezongen door een vrouw en het is een langzaam nummer met akoestische gitaar.
Maaruh, da's een neppertje, hier is hetzelfde optreden, alleen niks aan het handje met geluid en stemquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:13 schreef BB-Pieter het volgende:
[..]
jaah!! die! Zo gigantisch grappig:) thanks!!
Ik kijk wel ff voor jequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen!
Ik heb 2 nummers geknipt uit een liveset maar kan maar niet achterhalen hoe ze heten
Heeft iemand toevallig Shazam ofzo (ik heb geen ipod) en kan iemand deze twee ID's AUB checken voor me?![]()
![]()
Alvast bedankt!
http://www11.zippyshare.com/v/27485483/file.html
http://www11.zippyshare.com/v/81411315/file.html
1e : Geen idee.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef zoekjewat het volgende:
Hey iedereen!
Ik heb 2 nummers geknipt uit een liveset maar kan maar niet achterhalen hoe ze heten
Heeft iemand toevallig Shazam ofzo (ik heb geen ipod) en kan iemand deze twee ID's AUB checken voor me?![]()
![]()
Alvast bedankt!
http://www11.zippyshare.com/v/27485483/file.html
http://www11.zippyshare.com/v/81411315/file.html
I got peace deep in my soul. I got love making me whole.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:22 schreef CR9 het volgende:
Ik heb 2 nummerverzoeken,
1 Ik was laatst in zo'n hippe kledingwinkel met van die prachtige dance music en toen hoorde ik een heerlijk nummer waarop een vrouwenstem te horen was die herhaaldelijk de volgende tekst zong: Can you see in the future, predict you're first move.
2 Een nummer uit de TMF in de Mix van 14 augustus 2010.
Het gaat om een beetje een tranceachtig nummer, in de videoclip waren er twee dames die in een Japanse setting stonden, en af en toe zag je heel veel dames op de achtergrond die zorgden voor een echo effect.
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Ik ben niet cker van die tekst (lyrics), de gezichten van al die dames op de achtergrond waren met wit geschminkt en fel rode lippen misschien dat het e.e.a wat duidelijker maakt ??!!
Bij voorbaat dank
Shazam herkent 1 ook niet.quote:
Praise cats - Shined on me?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:22 schreef CR9 het volgende:
Ook meende ik te horen Rise and Shine on me, ik heb gezocht naar de lyrics maar daar vond ik helaas iets anders.
Bij voorbaat dank
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef EdTerBak het volgende:
Ik heb 1 nummer waarvan ik de naam en artiest niet weet,
het gaat om een soort afrikaans nummer met ongeveer de tekst,
"A hehmamama heeeh, heha mama heeehh.
dat gaat de heletijd zo door.
Thanksquote:
Nee is niet havan sax btw, dat is een heel ander nummerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:45 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
Thanks![]()
1e was btw Melog - Havana Sax hoor ik net
Zijn die TMF in de mix dingen niet terug te zien ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef CR9 het volgende:
Bedankt voor de reactie, maar het is echt niet wat ik zoek.
Heeft helemaal niemand die clip ooit gezien ?
Iemand moet het toch weten, ik ben al een maand bezig met zoeken..... pffff
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:29 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zijn die TMF in de mix dingen niet terug te zien ?
quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:48 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
weet iemand wat de nummers zijn die ze draaien bij TMF dance in de reclames?
Het is een grote gok voldoet ook niet helemaal ,maar misschien brengt het je nog op een idee .quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef CR9 het volgende:
Bedankt voor de reactie, maar het is echt niet wat ik zoek.
Heeft helemaal niemand die clip ooit gezien ?
Iemand moet het toch weten, ik ben al een maand bezig met zoeken..... pffff
niemand?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:29 schreef lionne80 het volgende:
ik zoek de titel en artiest van het volgende nummer.
Het zit in try before you die.
http://www.bnn.nl/page/tb(...)becdb52c09a91698484f
Rond 8.15
het klinkt een beetje als de Kaiserchiefs...
Bedoel je een nr van Jimi zelf of een ander nr ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:21 schreef x-uk het volgende:
waarom komt dit stukje improv van jimi hendrix mij zo bekend voor?
van 6m13s-6m18s vooral
of anders John Butler Trio - Oceanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:47 schreef Prixie het volgende:
[..]
Bedoel je een nr van Jimi zelf of een ander nr ?
Ik moest zelf aan deze denken van Mumford & Sons - The Cave
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:18 schreef Prixie het volgende:
[..]
Het is een grote gok voldoet ook niet helemaal ,maar misschien brengt het je nog op een idee .
Ja, dat is hem. Dank je wel! Jammer dat er geen clip van is. Ik ga wel kijken of ik dat album kan downloaden ergens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:48 schreef Prixie het volgende:
[..]
Ik heb de songtekst hier gevonden
http://www.victoryrecords(...)tes_From_Underground
En dan onder bij Album tracklist: #3 (de laatste )
Band heet 1997 en nr heet #3 van het album Notes From Underground
Ik kan het alleen niet beluisteren of op You tube vinden .
Weet dus niet of dit de song is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |