abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85554718
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, nu aan het BBQ'en maar kan er helemaal niet echt van genieten.. Laat de sausjes al achterwege en heb ook amper van het stokbrood gegeten, maar voel me toch ;( ofzo.
:* we hadden toch juist bedacht dat je vandaag zo weinig had gegeten maar dat dat met de bbq gelukkig een beetje goed zou komen.

ik vind nog steeds dat je hulp nodig hebt, als t zo moeilijk voor je is...

:* wel goed dat je t wilt proberen
Kwak
pi_85554754
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:11 schreef kvkamp het volgende:

[..]

Allereerst excuses dat ik zo kom binnenvallen; maar ik zag hier lijstjes met wat mensen overdag eten en schrok van hoe weinig mensen eten overdag en hoe schuldig sommigen zich voelen om een tussendoortje; had de indruk dat dit hier de tendens was.

Maar probeer het maar eens een paar weken, bij elke maaltijd groente, vet, carbs en eiwit te eten, bestaande uit ongeveer 20- 25% eiwit, 50-55% koolhydraten en 20% - 25% vet en elke paar uur iets te eten ipv paar keer per dag en kom daarna maar vertellen dat het nonsens is. Elk lichaam werkt hierin hetzelfde.

Dus bijvoorbeeld op elke boterham met vlees/kaas/whatever doe je ook boter/margarine en eet je er tomaat / komkommer of salade bij.
En door je yoghurt doe je wat noten, fruit en bijvoorbeeld wat volkoren beschuit.
En bij je brocolli eet je bijv aardappels of zilvervliesrijst en een stuk vis / vlees / vervanger en wat olie / boter

Veel mensen eten onbewust al zo maar realiseren zich niet hoe gunstig het is als je dit doorvoert naar alle maaltijden. Enige risico wat je verder loopt is dat je gegarandeerd voldoende vezels binnen krijgt en automatisch gevarieerd eet :P

Je zult versteld staan van het toegevoegde effect wat dit heeft op je dieet :P
op zich een prima tip, ook goed voor de GI van bepaalde producten met een wat hogere GI (diabeten krijgen nu ook t advies wat vet bij elke maaltijd te gebruiken, in de laatste inzichten).

maar dat we hier weinig eten klop niet, als je de reacties op die lijstjes had gezien dan had je dat ook geweten.
Kwak
pi_85554826
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:'(

Nou, hij vliegt nog vrij rond, want ik heb niks gemerkt van de beet. Had ik al verteld dat ik gewoon laarzen aan had en daaronder een legging? :+ Jullie zijn niet meer veilig ~O>
:o ik ben laatst ook door mn legging heen gestoken, werd ook een plek van een cm of acht groot maar trok gelukkig weer weg. nasty zeg! en pijnlijk :X hoop dat t snel minder wordt
Kwak
pi_85555011
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:'(

Nou, hij vliegt nog vrij rond, want ik heb niks gemerkt van de beet. Had ik al verteld dat ik gewoon laarzen aan had en daaronder een legging? :+ Jullie zijn niet meer veilig ~O>
Misschien kwam ie wel klem tussen je laars en je been en toen schrok 't beest en moest ie je steken... ahwww ;( :P
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:32:36 #255
70532 loveli
N
pi_85555067
:* voor PF en Co en Blurred :*
crap in = crap out
pi_85555293
GVD :(

Ben ik heel de dag, echt heel(!) de dag, enthousiast bezig geweest met het samenstellen van een vakantie fotoboek, van ons afgelopen 3 vakanties. Er was een mooie aanbieding, heb ik de miniletters niet gelezen, waarin stond dat je per 8 pagina's zoveel extra moet betalen. Dus nu valt het boek 2,5x zo duur uit. En dat kan ik nu niet betalen :'(

Dus ik laat m maar op mn computer staan, in de hoop het in de nabije toekomst wel te kunnen betalen. Anders al mn werk voor niks. Wat een sukkol ben ik ook :'(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:42:20 #257
70532 loveli
N
pi_85555360
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 15:13 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

_O-

Broccoli is lekker! Ik eet dit ook zeker 1x in de week :)
*O* en welkom! Rest van t lijstje word ik minder vrolijk van, maar als bijlezende spuit 11 zal ik dat niet meer uit hoeven te leggen.
crap in = crap out
pi_85555556
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:40 schreef j.t het volgende:
GVD :(

Ben ik heel de dag, echt heel(!) de dag, enthousiast bezig geweest met het samenstellen van een vakantie fotoboek, van ons afgelopen 3 vakanties. Er was een mooie aanbieding, heb ik de miniletters niet gelezen, waarin stond dat je per 8 pagina's zoveel extra moet betalen. Dus nu valt het boek 2,5x zo duur uit. En dat kan ik nu niet betalen :'(

Dus ik laat m maar op mn computer staan, in de hoop het in de nabije toekomst wel te kunnen betalen. Anders al mn werk voor niks. Wat een sukkol ben ik ook :'(
Oh dat is echt heel erg balen.... -O- :*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 22:57:39 #259
70532 loveli
N
pi_85555816
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 18:14 schreef kvkamp het volgende:
Maar dat komt dan vast omdat ik aids heb of een of andere ziekte! Zal helemaal niks te maken hebben met het feit dat ik wel snap hoe afvallen werkt :P
Hoi en welkom enzo. OP gelezen? Die hebben we sinds kort aangepast om overhaaste conclusies van lurkers te voorkomen. Kudo's voor je 60 kg gewichtsverlies, dat ga ik je niet nadoen ;)
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:15:23 #260
70532 loveli
N
pi_85556341
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 21:43 schreef j.t het volgende:
He bah, oma wilt geen geld lenen (en dat mag ntuurlijk) dus nu moet ik gaan lenen bij een bank ...

nom, beerenburg cola
Of je koopt een autootje waarmee je een jaar gaat doen ipv de komende 5. Moet echt wel te vinden zijn en schade als 'ie niet te repareren is blijft onder de 500 euro.
crap in = crap out
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:16:39 #261
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85556375
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 22:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoi en welkom enzo. OP gelezen? Die hebben we sinds kort aangepast om overhaaste conclusies van lurkers te voorkomen. Kudo's voor je 60 kg gewichtsverlies, dat ga ik je niet nadoen ;)
Ja lijkt me ook geen puik plan, we willen nog wel wat van je over houden! O+

Onze OP is inderdaad erg mooi ende prachtig! Samenhangend ook. Lees maar goed na, vooral de soep- en ahornsiroop-diëten zijn erg aan te raden :7

</flauw>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:17:55 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85556425
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Of je koopt een autootje waarmee je een jaar gaat doen ipv de komende 5. Moet echt wel te vinden zijn en schade als 'ie niet te repareren is blijft onder de 500 euro.
Eensch! :Y

Jezelf in de schulden werken is meestal geen heel tof plan lijkt me! Overigens heb ik een fiets en voor verder weg het OV, werkt ook! Maar kan me voorstellen dat mensen die een auto gewend zijn dat als een achteruitgang zien :P
pi_85556518
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik vind het doodeng, maar zal het proberen.
_O_ eindelijk!
En nu slapen :Y
pi_85556592
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:15 schreef loveli het volgende:

[..]

Das geen optie, maar dat heb ik al meer dan 2x uitgebreid hier uitgemeten in slank, dus kan me voorstellen dat niemand het meer wilt horen :p
pi_85556624
ik ben eindelijk bijgelezen - waar een bezoekje aan mn ouders al niet goed voor is :')

duizen reacties in me opgekomen, maar niet overal op geklikt...

quote:
Op vrijdag 20 augustus 2010 09:29 schreef Tinkepink het volgende:
Nog even over de rare test van gisteren. Dat ding slaat natuurlijk nergens op, al ben ik toch van mening dat o.a. schuldgevoel en een gevoel van controle niets met eten van doen zouden mogen hebben. En ja, bij mij gaan dan de alarmbellen rinkelen. Al is het maar als "voorwaarschuwing".
quoted for truth
Kwak
pi_85556642
quote:
Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maandag begint m'n introductieweek (wat heel vrijblijvend klinkt, maar eigenlijk gewoon elke dag van 9 tot 16 of later duurt). Ook een keer tot half 6 als ik om 6 uur weer moet werken en er kon niemand met me ruilen of voor me invallen. ;( .
spannend DaD, ben beniewd hoe het is! ik vond het heel intensief maar ook heel erg leuk!
Kwak
pi_85556706
quote:
Op donderdag 19 augustus 2010 15:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hoezo? :).

Het is echt lastig zoeken. Er zijn zóveel vacaturesites en ik weet niet goed welke trefwoorden ik moet gebruiken etc etc :').

Ik ga Nachtwacht gewoon een baan in de Randstad aansmeren en dan lekker mee verhuizen }) . Áls ik nu al iets vind, dan is het weer in de Randstad.
zeg, ik blijf er bij dat Amersfoort niet de randstad is...
Kwak
pi_85556782
verder hele dikke knuffels voor PF :*

Razz... _O- hihihihihi

verder ben ik al twee weken stiekem ziek, keelontsteking volgens mij. gezwollen klieren en pijn vooral 's avonds erg... bah... kan ik niet gebruiken nu...

grote to-dolijst gemaakt voor de komende week, zodat alle stress een beetje uit mn hoofd gaat hopelijk. en ik moet ook echt mezelf weer wat meer onder handen gaan nemen. morgen ook maar eens een nieuw blogje schrijven...

nu slapen!
Kwak
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:30:43 #269
70532 loveli
N
pi_85556832
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:23 schreef j.t het volgende:

[..]

Das geen optie, maar dat heb ik al meer dan 2x uitgebreid hier uitgemeten in slank, dus kan me voorstellen dat niemand het meer wilt horen :p
Da's best een optie, je moet alleen je redenering een beetje aanpassen :+

Je kunt ook een deel van het geld dat je uitspaart door een oudere auto te kopen uitgeven aan net wat meer wegenbelasting of benzine en onder aan de streep nog steeds goedkoper uit zijn.

Maar goed, ik love oudere benzineverbruikende auto's. hoewel wat ik nu heb toch eigenlijk niet oud genoeg is en eigenlijk toch teveel zuipt, hoewel ik vermoed dat ik de afgelopen dagen misschien de 1:12 heb benaderd *O*
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:31:37 #270
70532 loveli
N
pi_85556862
Ook nog een :* voor kwak en tof dat t fijn is met de BF.
crap in = crap out
pi_85556890
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Da's best een optie, je moet alleen je redenering een beetje aanpassen :+

Dan zou ik net zo goed mn eigen auto kunnen behouden en wederom (na wederom en wederom) reparaties uitvoeren.
En zoveel hoef ik er net niet bij te lenen :)
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:33:48 #272
70532 loveli
N
pi_85556945
Heb je geen goed(kop)e turk in de buurt of handige fokker? Wat was er mis mee en hoeveel rekent je garage?
crap in = crap out
pi_85557028
Ik word tante! *O* Zus van Mr.Mo is zwanger! :o zo tof! worden mn schoonouders toch opa en oma!
Ja doei.
pi_85557146
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:33 schreef loveli het volgende:
Heb je geen goed(kop)e turk in de buurt of handige fokker? Wat was er mis mee en hoeveel rekent je garage?
Geen idee, zoveel heel ernstigs is er op dit moment niet mee aan de hand. Afgezien het feit dat ik onder mn auto een aantal dingen provisorisch het vastgezet (die loshingen en over de grond sleepten) met ijzerdraad. En mn lampen doen het niet (de schakelaar en bedrading zijn schoongemaakt paar weken terug) maar inmiddels vallen ze weer vaak uit. Wat zou betekenen dat ik alle bedrading en evt de schakelaar zou moeten vervangen.
De dorpel is voor bijna 15% verroest en de buitenkant begint ook flink te roesten.
Ondertussen begint achterin mn auto van alles te rammelen en mn banden zijn al zeker weer bijna 3 jaar oud.

Hij rijdt wel zuinig, 1 op 16 gemiddeld. Maar hij is gewoon dik oud ...

En gefeli Mo!!! Supercool!
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:41:59 #275
70532 loveli
N
pi_85557261
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:38 schreef j.t het volgende:

[..]

Geen idee, zoveel heel ernstigs is er op dit moment niet mee aan de hand. Afgezien het feit dat ik onder mn auto een aantal dingen provisorisch het vastgezet (die loshingen en over de grond sleepten) met ijzerdraad. En mn lampen doen het niet (de schakelaar en bedrading zijn schoongemaakt paar weken terug) maar inmiddels vallen ze weer vaak uit. Wat zou betekenen dat ik alle bedrading en evt de schakelaar zou moeten vervangen.
De dorpel is voor bijna 15% verroest en de buitenkant begint ook flink te roesten.
Ondertussen begint achterin mn auto van alles te rammelen en mn banden zijn al zeker weer bijna 3 jaar oud.

Hij rijdt wel zuinig, 1 op 16 gemiddeld. Maar hij is gewoon dik oud ...

En gefeli Mo!!! Supercool!
Ow ja, was toch een Franse auto? Dan is vervangen geen gek plan eigenlijk, maar da's mijn snobistische mening over Frans spul. Mijn eerste auto was Frans. Tweede ook, want hardleers. Draadjes en roest hebben ze weinig verstand van, wijn en kaas gaat beter.

Speaking of which and OT, puntje brie op en een glas wit.

Banden van 3 jaar oud is geen punt, droogtescheurtjes wel een punt. Schakelaar vervangen is wsch eitje, alle draadjes vervangen niet aan beginnen. Roest weglassen hoeft bij een beun niet veel te kosten. Loshangende dingen onder de auto provisorisch vastzetten is eigenlijk ook geeb punt, behalve als het je schokbrekers ofzo zijn, dan wel een punt.
edit: potver ik edit te traag
crap in = crap out
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:42:35 #276
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85557288
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Ik word tante! *O* Zus van Mr.Mo is zwanger! :o zo tof! worden mn schoonouders toch opa en oma!

Wat leuk! O+ Gefelie aan jou, de mistahh en zijn familie! *O*

Dan word jij 'coole tante Mo op d'r motor'! 8-)
pi_85557306
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef loveli het volgende:

[..]

Ow ja, was toch een Franse auto? Dan is vervangen geen gek plan eigenlijk, maar da's mijn snobistische mening over Frans spul. Mijn eerste auto was Frans. Tweede ook, want hardleers. Draadjes en roest hebben ze weinig verstand van, wijn en kaas gaat beter.

Nee een Jap :o Zo 1 die nooit kapot hoort te gaan .. Suzuki Swift uit 95
  zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:43:09 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_85557309
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:41 schreef loveli het volgende:

[..]

:D
pi_85557400
Even lijstje tussendoor:

O: kokosmelk, 2 broodjes ei
T: niets
L: kokosmelk
T: niets
D: spinazietaart
T: klein stukje spinazietaart net ... en 3 beerenburg cola and going

We hebben een feestje met zn 2-en met oude house uit de jaren 90 *O*
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:45:21 #280
70532 loveli
N
pi_85557417
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:16 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja lijkt me ook geen puik plan, we willen nog wel wat van je over houden! O+

Onze OP is inderdaad erg mooi ende prachtig! Samenhangend ook. Lees maar goed na, vooral de soep- en ahornsiroop-diëten zijn erg aan te raden :7

</flauw>
O ja, *; !
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 21 augustus 2010 @ 23:55:48 #281
70532 loveli
N
pi_85557766
Glas leeg, kaas op, trusten!
crap in = crap out
pi_85558048
:W
  zondag 22 augustus 2010 @ 01:10:30 #283
171422 LadyBlack
paint it black
pi_85560118
Slecht plan om 's avonds laat nog Floorplanner op te starten :O :')

Heb vandaag met mn moeder mijn woonkamer verbouwd, en wou dat natuurlijk ook op papier maken :+ heeft me ooit heel veel uurtjes van mn scriptie gehouden _O-

Nu bedwaarts :W
pi_85561677
Ik heb net samen met lief een deel van Dexter seizoen 4 gekeken. En ik ben heel slecht in enge films en series. En nu durf ik het licht niet uit te doen :@ .

En aan mijn lieve man heb ik ook niks, die vindt het hi-la-risch dat ik zo bang word van enge series en laat me steeds schrikken :')
pi_85563464
Goedemorgen! :W

Jij vindt Dexter serieus 'eng'? Maar de moordenaar is zeg maar de 'good guy', dat kan toch nooit eng zijn? :P

Ik werd gisteren en vandaag ook wakker met enorme jeuk aan mijn benen. Echt zo irritant dat ik gedwongen werd uit bed te gaan omdat ik anders gek word. Vraag me af hoe dat nou weer komt. Zou een heel handig weksysteem zijn, maar in het weekend heb ik er niet zoveel aan. o|O ;(

[ Bericht 3% gewijzigd door de_nachtwacht op 22-08-2010 07:17:22 ]
pi_85563469
Lijstje voor vandaag:
O: muesli + melk
T: ijskoffie (nu het nog kan)
T: ontbijtkoek met boter
L: 4 boterhammen (tosti's? :') )
D: burrito's
T: appel
  zondag 22 augustus 2010 @ 07:30:59 #287
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85563495
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2010 23:35 schreef motorbloempje het volgende:

Mo die jompelt om een baby? De wonderen zijn de wereld nog niet uit ;).
Is dat de zus die ook foto's heeft gemaakt?
Niet meer actief op Fok!
  zondag 22 augustus 2010 @ 08:22:52 #288
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85563580
Morning,

Mo gefeliciteerd! Wat spannend! mag je straks gaan oppassen en het huilen sussen en luiers verschonen :P :D

ik heb marktplaats leegekocht :')
het tvkastje dat ik wilde hebben, voor de helft van de prijs *O*
Een houten bankje, voor achter een tafel ipv stoelen, voor nog geen 20 euro
En een zwarte houten eettafel mét een aantal stoelen (hopelijk voor 110 euro bij elkaar) *O*
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_85563638
mogguh!

@ Mo: gefeli :)

@ Razz: Dat zou ik echt heel irritant vinden als mijn man dat zou doen :X

@ Cali: Nice! Per wanneer wil je erin?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_85563661
Goeiemorgen.
Gefeliciteerd met verwachte aanwinsten, MoBlo, Cali :Y.

Ik heb een bakje weetabix op. Van bakjes weetabix krijg ik honger.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 augustus 2010 @ 09:01:02 #291
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85563698
krijg altijd honger van eten... Mocht ik de laatste post maken, wi' iemand anders dan een nieuee maken? Foon, werk enzulkd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:42:03 #292
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85564387
Ooo ik ben eruit, ik wil zo iets voor mijn slaapkamer *O*

http://www.eijffinger.com/viewer.jsp?actie=show&collectie=Bindi&volgnummer=20

En de keuken zwart/wit/rood/geblokt :+
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:46:55 #293
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85564456
Mogge! Feli Mo, wat tof! :D

*O* Cali, leuk he meubeltjes!

Zo eerst maar eens ontbijten en dan een keer wat uitgebreider Wii Fit Plus testen :Y.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 10:50:55 #294
70532 loveli
N
pi_85564528
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge! Feli Mo, wat tof! :D

*O* Cali, leuk he meubeltjes!

Zo eerst maar eens wat uitgebreider ontbijten en dan een keer Wii Fit Plus testen :Y.
gefixt ;)
crap in = crap out
pi_85564530
Mogge!
Feestje was erg tof en gezellig! Mensen waren voor 12 uur al weer weg, wat echt lekker was, stiekem!

En het leuke nieuws! Ja, tof! We hadden het er laatst nog over, of onze (schoon)ouders echt geen kans meer hadden opa en oma te worden, en we hadden 't echt afgeschreven :+ en gisteren ineens dus werd daar verandering in gebracht! Nu alleen m'n zusje nog en wij hoeven ons niet schuldig te voelen O-) :+
Ja doei.
  Vis een optie? zondag 22 augustus 2010 @ 10:52:45 #296
70532 loveli
N
pi_85564556
Ach Mo, desnoods adopteer je...
crap in = crap out
pi_85564640
:')!
Ja doei.
  zondag 22 augustus 2010 @ 10:57:56 #298
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85564645
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

gefixt ;)
:D :')

Het was een flinke bak magere kwark (200 gr / 110 kcal) met nog 50 gr volle aardbeienkwark (80kcal) en 2 schepjes muesli (? kcal). En een bak koffie c_/ .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85564691
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 10:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D :')

Het was een flinke bak magere kwark (200 gr / 110 kcal) met nog 50 gr volle aardbeienkwark (80kcal) en 2 schepjes muesli (? kcal). En een bak koffie c_/ .
Goed ontbijt :9 Wat ga je vanavond eten? Je had al boodschappen gedaan voor vandaag, zeker?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_85564729
En ik ben vannacht 7 keer gestoken door een mug, voordat ik hem heb kunnen doden :') Jeuken dat die bulten deden! :o Hij had ook fijn één keer vlák naast mijn plek op mijn been gestoken. Ik gelijk helemaal panisch dat het vast weer erger zou worden :') Maar gelukkig lijkt het er op dat het vandaag iets beter is, kan beter lopen! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')