Ik heb gemist waarom jij antibiotica moest slikken, volgens mij!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:16 schreef Syrena het volgende:
GeeBeetje, ben je zo naar van de antibiotica? Wat rot. Ik had er totaal geen last van, ondanks dat ik zelf mijn inname van 3x per dag naar 4x per dag had gedaan (ik had amoxiline ofzoiets). Ik merkte het wel meteen als een dosis was uitgewerktHoop dat je je snel beter voelt!
Eet gewoon die sausjes en stokbrood, je kan het echt hebben op je lijstje van vandaag!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bah, nu aan het BBQ'en maar kan er helemaal niet echt van genieten.. Laat de sausjes al achterwege en heb ook amper van het stokbrood gegeten, maar voel me tochofzo.
Heb je een foto van de voet?quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb gemist waarom jij antibiotica moest slikken, volgens mij!![]()
Ik slik gewoon braaf 3 capsules per dag (Flucloxacil Mylan staat op de verpakking). Mag er ook gewoon ibuprofen naast slikken (maximaal 3 maal ibu600). Vorig jaar ook een kuurtje (andere) antibiotica gehad en daar had ik eigenlijk geen last van, behalve dat hetgeen waar ik toen last van had heel snel verdweenMijn voet is tot op heden alleen nog maar erger geworden. Maar dat kost ook wat tijd natuurlijk
Wil er wel één makenquote:
Ik vind het doodeng, maar zal het proberen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:22 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eet gewoon die sausjes en stokbrood, je kan het echt hebben op je lijstje van vandaag!
Volg nou serieus gewoon eens de tips op van diverse users hier dat je véél groente (geen sla), fruit en wat meer brood en zuivel moet gaan eten. Ik weet echt zeker dat je je dan beter gaat voelen, ook mentaal!
Ja daar maar het is niet heeel bijzonderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar werd ik juist misselijk van, er ligt hier nog genoeg![]()
Ben je nog daar of al weer thuis?
Wel in een spoiler, anders zegt XM dat je haar eetlust bederft.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wil er wel één makenEven het fototoestel zoeken, hoor.
Ik las op welk optreden je zat te wachten, hihihi. Nouja, zo lang het maar gezellig is met de mensen wie je bentquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:25 schreef P.F. het volgende:
[..]
Ja daar maar het is niet heeel bijzonder
Echt doenquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng, maar zal het proberen.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef Syrena het volgende:
Ze weten het nog niet, maar dit was de laatste keer dat ik op de hond gepast heb![]()
quote:Ga me nu verder aankleden, vanavond stappen
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik vind het doodeng, maar zal het proberen.
Ga het echt proberenquote:
Wachten is een groot woordquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik las op welk optreden je zat te wachten, hihihi. Nouja, zo lang het maar gezellig is met de mensen wie je bent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Lekker, maar vetvetvetvetvet. Met mate dus, zou ik zeggen, zo gezond is spinazie nu ook weer niet dat het de rest goed maaktquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:37 schreef j.t het volgende:
Zo spinazietaart is een succes. Meneer heeft zelfs 2 stukken op en hij is best een moeilijke eter.
Zat in de taart:
- 450 gr bladzpinazie
- pijnboompitjes
- 1 bakje spekjes en 1 bakje ham
- fetakaas
- boursin
- 3 eieren om te binden
en dat allemaal gebakken en toen in een bladerdeeg omhulsel gedaan en uit de oven ...nom
Is voor herhaling vatbaar! Yay!
Ja, de bladerdeeg doet het 'm. Maar als je naar mn lijstje kijkt, dan kon het er op zich wel bijquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Lekker, maar vetvetvetvetvet. Met mate dus, zou ik zeggen, zo gezond is spinazie nu ook weer niet dat het de rest goed maakt.
Dat heeft de huisarts (inderdaad met pen) gedaan! Waarschijnlijk moet ik aankomende vrijdag weer langskomen en dan kan hij het verschil zien (ik moet de lijn dus bijhouden, precies zoals hij hem getekend heeft).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:50 schreef Noukjee het volgende:
GB dat ziet er echt pijnlijk uit joh! Hoop dat het snel overgaat!
Die zwarte cirkel hè, zit die er zegmaar vanuit zichzelf of heb je dat getekend om de plek duidelijk te maken?
Want ziet er net uit alsof je dat zelf met een pen hebt gedaan (niet lullig bedoelt hoor)!
Oeh Sonja heeft best lekkere recepten! De hartige taartmt witlof ksn ik ook van harte aanbevelen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:32 schreef Noukjee het volgende:
M'n moeder maakt wel eens spinazie-omelet. Ook erg lekker![]()
Wel een recept uit een sonja bakker-boek
O oke, mooi handig ^^!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat heeft de huisarts (inderdaad met pen) gedaan! Waarschijnlijk moet ik aankomende vrijdag weer langskomen en dan kan hij het verschil zien (ik moet de lijn dus bijhouden, precies zoals hij hem getekend heeft).
In my defence; mijn voet was nog niet opgezwollen en de plek was kleiner toen ik me dat afvroegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:00 schreef Laureline het volgende:
GB, dat je nog zat te twijfelen of je de dokter wel moest bellen!![]()
En kan dat echt van een mug zijn?![]()
Beterschap in ieder geval!
Ja, zoeen, met een tankje met gif op z'n rug:quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
GoedbijtjeCrisis, da's een beste
Weet je zeker dat het geen twee meter grote gemuteerde mug was?
![]()
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, zoeen, met een tankje met gif op z'n rug:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |