Oh, maar het is ook echt zo dat als ik te veel eet (zoals bij de lunch het geval is) ik hartstikke misselijk word.. Hopen dat het morgen wat beter gaat, want ik realiseer me ook wel dat dit een prutlijstje isquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
nou vooruit, omdat je een beetje ziek bent van je antibiotica misschien... maar geen eetlust is geen echt goeie reden he? ik heb ook wel eens geen zin om mn tanden te poetsen, mn haar te wassen of mn kleren aan te trekken...
ik vind de sportschool nog de beste optie, qua sport. ik ben alleen echt aartslui. ik vind bewegen NIET leuk. echt niet. geen enkele vorm. nou jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lange avondwandelingen met het vriendje![]()
En misschien wat gewichtjes voor thuis aanschaffen ofzo? Want ik meende dat je niet van de sportschool hield?
Ikmijn nieuwe sportschool. En nu mag ik niet sporten, oh ironie!
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
't Is je gegund kwak.
En GB, ik vind je lijstje nog helemaal niet zo slecht eigenlijkZeker niet met inachtneming van je ziek-zijn.
Sowieso is samen gaan sporten met iemand echt een aanrader! Ik ga veel vaker sinds mijn vriend ook een abonnement heeftquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:18 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik vind de sportschool nog de beste optie, qua sport. ik ben alleen echt aartslui. ik vind bewegen NIET leuk. echt niet. geen enkele vorm. nou jamisschien één vorm wel
![]()
kan ws. fitnessen op school, dat wil ik dan wel twee keer per week, en dan nog 1 keer met vriendje samen ofzo...
Daar werd ik juist misselijk van, er ligt hier nog genoegquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:38 schreef P.F. het volgende:
Sorry maar als ik echt ziek ben eet ik niets. GB is wel zielig maar dan mag ze van mij juist extra chocolade
Het is pas bleh als er troubles zijnquote:
Heel raar, maar meestal als ik 's avonds heel veel eet, heb ik 's ochtends mega hongerquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb net zo'n berg lasagne op dat ik drie dagen mag vasten!
Dit is al de tweede keer vandaag dat ik een 't' zie in een post van jou, terwijl 'ie er niet staatquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Daar werd ik juist misselijk van, er ligt hier nog genoeg![]()
Ben je nog daar of al weer thuis?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer vandaag dat ik een 't' zie in een post van jou, terwijl 'ie er niet staat(ik dacht toch echt 'werdt' te lezen
)
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten lieve slankies... moet nog douchen enzo.. en dan is het morgen om 4.45 de wekker weer.. Hmmm, nog 2 dagen.
Fijne avond
En Maria,lasagne...bleeeh
Allereerst excuses dat ik zo kom binnenvallen; maar ik zag hier lijstjes met wat mensen overdag eten en schrok van hoe weinig mensen eten overdag en hoe schuldig sommigen zich voelen om een tussendoortje; had de indruk dat dit hier de tendens was.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Behalve dat verhaal over dat je per se alles bij elke maaltijd móet eten, (dus KH's, eiwitten, vetten) wat echt complete nonsens is
Whehe, irriteer me er aan, weet niet waarom?? Fietamiendjez??quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:05 schreef j.t het volgende:
Ik weet uniek, en vandaag weer baggerlijstje.
O: kokosmelk 2 broodjes ei
T: niets
L: kokosmelk
T: niets
D: spinazietaart (staat nu in oven)
Nu zijn mn O L en D erg dicht op elkaar omdat ik te laat uit mn nest kom, na 12u in de middag!
Verder ook weinig eetlust laatste paar dagen. Voor mij hoogste tijd voor wat ritme en die komt maandag, want dan na 6 weken vrij weer werken. Ook weer sporten.
Ben benieuwd naar mn spinazietaart.
Vanavond staat Beerenburg cola op het programma
Ik weet wel waarom: K O K O S melkquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:12 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Whehe, irriteer me er aan, weet niet waarom?? Fietamiendjez??
Spinazietaart klinkt lekker though!!
Maar Berenburg cola daar ben het helemaal mee eens![]()
Bis morgen!
We zijn eerder in het algemeen van de "Gij zult eten!". D'r zijn er een paar hardleersquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:11 schreef kvkamp het volgende:
[..]
Allereerst excuses dat ik zo kom binnenvallen; maar ik zag hier lijstjes met wat mensen overdag eten en schrok van hoe weinig mensen eten overdag en hoe schuldig sommigen zich voelen om een tussendoortje; had de indruk dat dit hier de tendens was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |